home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Apr 2025, 11:19 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 695 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 46 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2698 2699 [2700] 2701 2702 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4511751 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40485: 07 Okt 2013, 15:08 »

Bekræftet...

Ved sgu ikke rigtigt hvilket ben jeg skal stå på mht. Bouhlarouz  Ubeslutsom

På den ene side har vi sgu manglet en skiderik på banen, men jeg synes Dumic gør det ganske flot i øjeblikket, og jeg ville ikke være glad for at lave alt for meget om...

Der mangler i den grad et svin på banen, det har vi vel ikke haft siden Lantz. Så det er et rigtig spændende køb syntes jeg. Og viser vel også at Brøndby mener det igen, bliver spændende at følge.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #40486: 07 Okt 2013, 16:43 »

Der mangler i den grad et svin på banen, det har vi vel ikke haft siden Lantz. Så det er et rigtig spændende køb syntes jeg. Og viser vel også at Brøndby mener det igen, bliver spændende at følge.

I havde vel Remco?

Personligt tror jeg, at Bouhlarouz bliver god for jer. Godt for dansk fodbold. Håber Brøndby og FCK igen kan være de bedste hold i Danmark Smiley

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #40487: 07 Okt 2013, 16:50 »

Tja jo Remco var der selvfølgelig, man han var ikke et svin på den "gode" måde. Han løb jo rundt og lavede sheriff stjerner i siden på modstanderen.

Der er jeg langt mere til en type som Lantz da vi havde ham, en der går all in i taklingerne og ikke holder sig tilbage og går forrest.

DeBuur
Manager

« Svar #40488: 07 Okt 2013, 22:38 »

"Brøndby IF indkalder til pressemøde mandag kl. 13 i Vilfort Lounge på Brøndby Stadion.

Her vil sportschef Per Rud orientere om nyt angående spillertruppen."

Monstro det er Boularouzh? Opstemt Grin

Der er ingen tvivl her, vi har hentet en stærk spiller - men der er absolut ingen garanti for at de bliver en succes - hvor god er formen og har han reelt viljen til at komme tilbage igen?

Jeg tror på det idet han burde kunne forstærke vores defensiv og formen burde være på plads i løbet af et par runder - erfaringen er der.

Umiddelbart husker jeg ham som en usympatisk fyr med tendens til svinskhed i sit spil - jeg håber klubben fortæller ham om vores relativ bløde dommere for ellers ser vi ham mest på tribunen Peace

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #40489: 08 Okt 2013, 11:39 »

.. hvor god er formen og har han reelt viljen til at komme tilbage igen?

Taget i betragtning at han gerne vil til Brasilien til sommer, så er der ingen tvivl om at motivationen er der. Formen, tror jeg, også er ganske fornuftig trods omstændighederne, det er vel kun kampformen der lige skal støves af engang.
Fornuftig tilgang, omend en smule dyr, hvis han kun er her resten af sæsonen.

http://brondby.com/article.asp?aid=75517&id=145
Suk. Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40490: 08 Okt 2013, 12:37 »

Formen er der bestemt. Han har haft hyret en personlig træner. Så er et kun kampform han skal i nu. Han er desuden på træningsbanen idag sammen med Ahron Smiley

Fint at få sagen afsluttet. Der er sagt hvad der skal siges.
Hader stadig Madsen.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #40491: 15 Okt 2013, 16:23 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/makienoks-erstatning-er-ogsaa-skadet
Fuck it. Så længe vi har OKE kan det ikke gå galt. Vi vinder det lotr!!2 OKE 4 prez 'n shit..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #40492: 15 Okt 2013, 21:25 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/makienoks-erstatning-er-ogsaa-skadet
Fuck it. Så længe vi har OKE kan det ikke gå galt. Vi vinder det lotr!!2 OKE 4 prez 'n shit..
Zohore er også direkte pinlig. Nøj hvor er han ringe, så vil jeg hellere have Oke eller Bernburg på banen.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Zone 43
Manager

« Svar #40493: 20 Okt 2013, 21:05 »

Zohore er også direkte pinlig. Nøj hvor er han ringe, så vil jeg hellere have Oke eller Bernburg på banen.

+1.
Heller ikke i dag viste han, at han skulle være tættere på en startplads. Bernburg viste mere på de ti minutters tid han fik, end Zohore gjorde i de første 80.

Ærgerligt vi ikke kunne hive en sejr op af hatten, vi havde chancerne til det, men det var bare en af de dage.. Godkendt indsats over hele linien, jeg var meget imponeret af Nørgaard, der var fremragende i dag sammen med Ørnskov på midtbanen. Hradecky var sikkerheden selv i kassen, og Quincy.. Utroligt at han ikke kan score det forbandede mål, og få hul på bylden. Lidt bekymrende efterhånden.

- Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #40494: 20 Okt 2013, 22:51 »

Ubeslutsom hvordan fanden lykkes det at smide 2 point idag - IMO så startede vi som lyn og torden og spillere som Nørgaard og Ørnskov viste hvorfor de er hentet ind - Antipas var ved siden af sig selv idag og Zohore var ikke skarp...men spillet var godt og når så ellers kanibalen bliver klar så bliver vores defensiv stabil.

Selvom jeg gerne ville have de 3 point så var det opløftende at se hvordan vi i momenter kan skabe kampene og der er sgu sket noget med holdet og det ser ud til at det bliver bedre og bedre  Thumbs Up

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #40495: 25 Okt 2013, 10:37 »

Er jeg den eneste der tager turen til Odense på søndag, i jagt efter de tre point, og for at se hvor mange øl det er muligt at tømme på en søndag Grin ?

Bliver rart når lesbe-larsen bliver klippet af Boula Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager

« Svar #40496: 25 Okt 2013, 10:40 »

Ja, det er du, tror jeg, hehe.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #40497: 25 Okt 2013, 10:42 »

Ja, det er du, tror jeg, hehe.
Enig, de ægte tager derover imorgen!

verdenskrig
Manager

« Svar #40498: 25 Okt 2013, 10:48 »

Nicklas du skal ikke være overrasket hvis jeg en dag ligger ved siden af dig i din seng mens du sover, og stønner Brøndby hymnen i øret på dig Hævet Øjenbryn

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #40499: 26 Okt 2013, 09:28 »

Vi rammer ind i OB på et forkert tidspunkt - vi skal virkelig have lukket af for de raids Emil Larsen og Falk laver og vores centrale forsvar skal være obs på OB angriberne som nu er begyndt at være farlige.

Hvis OB stiller med AMC så vil det være gud for nogle af vores tekniske offensive spillere...AMC  er bestemt ikke verdens hurtigste snegl  Wink

Kan desværre ikke selv komme til kampen i Odense men er sikker på at det kan blive et brag af en kamp - det kan også blive en kamp hvor vi får en på snuden.... det ville være skønt hvis KANIBALEN fik debut.... se så Larsen og Falken flyve ud over sidelinjen det bliver interessant at se Cool

YNWA

Sider: 1 ... 2698 2699 [2700] 2701 2702 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010