home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Apr 2025, 11:19 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 672 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2693 2694 [2695] 2696 2697 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4512712 gange)
Magn
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40410: 15 Sep 2013, 21:55 »

Så fik Brøndby endelig en sejr. Det bliver bedre og bedre, men der skal scores på flere af chancerne. De to nye Szymanowksi og Hasani skal nok blive vigtige. Szymanowksi burde dog have scoret på sin friløber.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Zone 43
Manager

« Svar #40411: 15 Sep 2013, 22:10 »

er det ikke de der warrans halløj der skal stemmes om?

Jo. BST har meldt ud om det i et stykke tid, så der burde være tid til at have fundet ud af dette.

Fantastisk kamp, og hvilken forløsning det var i dag. Lad det endelig fortsætte i lang, lang tid!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #40412: 15 Sep 2013, 22:52 »

Fantastisk præstation af drengene i dag. Vi spillede en rigtig flot kamp, hvor vi især i anden halvleg dominerede fynboerne. Igen i dag brænder vi dog kæmpe store chancer. Antipas kommer frem til rigtig meget igen i dag, men han er bare ikke skarp nok foran mål i øjeblikket.
Szymanowski og Hasani så veloplagte ud og ligner umiddelbart klare forstærkninger. Forløsende med en sejr, hold kæft den har ladet vente længe på sig!

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #40413: 15 Sep 2013, 23:53 »

Enig med jer omkring sejren i dag. Den er om noget fuld fortjent på alle måder, vi er aggressive i genpresset (ikke kun i 1 halvleg, men vi gør det faktisk i 90 minutter i dag), jeg var helt vild imponeret af offensiven i dag, spillet gik vildt stærkt i små trekanter og OB kunne slet ikke følge med.
Normalt er jeg efter forsvaret og målmanden, men deres mål er ikke nogens skyld, det er ren hel at den lige ryger hen til Emil Larsen igen efter hans første forsøg, den rammer Albrechtsens ben på vejen.
Alt i alt en godkendt præstation også af Hradecky som viser klasse i dag med alle hans indgreb.
Både szymanovki og Hansani bliver altså spændende at følge, som grønkjær rigtig nok sagde så har vi med en kommende superliga profil at gøre med først nævnte.
Men lad os nu tage en kamp af gangen, det plejer være en skidt kamp vi spiller efter en god kamp! Men hvis det bare er lidt af niveauet vi så i dag, ser det rigtig godt ud.
Forza BIF... Jeg lugter løveblod d.28!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #40414: 16 Sep 2013, 07:49 »

Forsvaret står faktisk super godt på banen i dag, og for en gangs skyld fik Ørnskov også hjulpet med nogle defensive aktioner. Albrechtsen spiller en solid kamp, mens jeg synes Darios præstation er en smule under kritik. Godt at han er aggressiv og tør sætte en tackling ind, men han skal simpelthen passe mere på med at storme frem og satse alt i at bryde bolden hver gang. Får han ikke ramt bolden, efterlader det forsvaret meget åbent. Det kostede ham både et tidligt gult kort, mens Falk bla. var tæt på at kunne udnytte en situation hvor Dumic var blevet efterladt langt oppe på banen.

Derudover en bundsolid kamp af Hradecky, og superflot debut af Szymanowski. Antipas skaber som sædvanlig super mange chancer, og er en utrolig farlig mand at have på banen - bare ikke lige foran målet, hvor han igen i dag svigtede. Kan simpelthen ikke passe at han skal bruge SÅ mange chancer.
Men fantastisk resultat, som runder en perfekt fodboldweekend af! Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #40415: 16 Sep 2013, 10:05 »

FANTASTISK KAMP I GÅR !!!!

Hold kæft det var jo en rendyrket fornøjelse at være på stadion. Det er sådan jeg vil se mit elskede Brøndby, og sådan som jeg har set os flere gange i sæsonen. I går kom målene bare.

Fuldt fortjent sejr, og utroligt den ikke blev større. Konceptet sidder lige i skabet i går, vi skaber chance på chance, styrer kampen og presser ob overalt på banen. Samtidigt blev spillerne båret frem af en fanatisk og hidsig stemning, det var simpelthen for sygt at være en del af kæft jeg er hæs i dag Opstemt

ob's mål er symptomatisk for vores sæson, vi brænder 3 gigant chancer, og så scorer modstanderne et lortemål ( Og Emil Larsen siger VI scorer 2 lortemål, hold da kæft Huh ). Det var som at blive kørt over tre gange af en lastbil hvorefter den lige bakker tilbage også.

Men så kom Hasani. Da han smadrer den overligger ind var den vildeste forløsning længe, og jeg har svært ved at huske en mere euforisk og sindsyg jubel på sydsiden end der, hold KÆFT hvor var det bare et perfekt svar tilbage på udlignen. SLASK Grin Djævel !!!!!!

Sjovt som diverse sædvanlige kritikkere er helt væk og end ikke har kommenteret på sejren. Sådan bliver det når ens personlige vendetta overstiger ens lyst til at se Brøndby vinde. Ja hurra lad os få Auri tilbage og spille lortefodbold, frem for det besnærende hidsige kombinationsspil vi så i går.
FUCK HVOR ER DU SEJ THOMAS FRANK !!! Stor ros til både ham og alle 14 i går som kom ind og var med til at gøre det til en elektrisk aften på stadion !

HVAD VIL DU EMIL ?  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #40416: 16 Sep 2013, 10:21 »

F*CK kan bare komme an! har en stærk tro på vi vinder mod PSE! - især hvis vi lige nupper en sejt i Aarhus.
Kæft Alex og Hasani kommer til at være vitale, håber virkelig vi får hentet Alex på en permanent kontrakt, kan godt være det er tidligt at sige, det er selvfølgelig sagt i forventningen om at han holder niveau og tilbage betaler på mål kontoen! Smiley

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #40417: 16 Sep 2013, 10:27 »

Er stadig helt høj på sejren igår. FANTASTISK følelse at sidde med både under og efter kampen. Thomas Franks spillestil skinnede igennem igår, og det er RIGTIG fodbold - ikke det der 'vi slår den op på Makienok og håber det bedste' - Nej vi spiller den sgu op nede fra Albrechtsen/Dumic, og Kahlenberg ligger flere afleveringer, der efterlader sukker i øjnene. Fantastisk at se - intet mindre. Lad os nu få fulgt op på det! Vi skal bevæge os væk fra stregen af nu. Og hold nu helt fast, hvor er jeg tosset med Szymanowski og Hasani. De tilførte et helt nyt pust til offensiven, og hvor var det lækkert at se. To teknisk gode spillere, der har øje for målet og bare VIL spille fodbold. Szymanowski skylder dog en enkelt efter den friløber, men den kommer bare i næste kamp Smiley

- Vil lige knytte en ekstra rose til en mand, jeg har været lidt efter de sidste par kampe. Martin Ørnskov spiller - ikke kun pga sit mål - sin hidtil bedste kamp for BIF. Dejlig energi, hurtige og præcise afleveringer og han vandt en masse nærkampe nede foran eget felt. Super indsats af ham, keep it up!!
« Seneste Redigering: 16 Sep 2013, 12:30 af Meulensteen » Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40418: 16 Sep 2013, 10:49 »

Vi spillede en super anden halvleg, når vi ser bort fra at vi ikke formåede at udnytte vores chancer.
Det var super fedt og rart med en sejr, og mange lovende takter.

Vi havde heldet med os idag, ret beset kunne vi sagtens havde været bagud 2-0 efter en halv time, vi kom ikke særligt godt fra start.
Nu skal der følges op med endnu tre point i Århus på søndag.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #40419: 17 Sep 2013, 14:07 »

Så får vi ny hjemmebanetrøje, kan købes fra d. 25 september!

http://www.youtube.com/v/M1iBQljgqM4&feature=player_embedded

DeBuur
Manager

« Svar #40420: 17 Sep 2013, 17:29 »

Så får vi ny hjemmebanetrøje, kan købes fra d. 25 september!

http://www.youtube.com/v/M1iBQljgqM4&feature=player_embedded

Uha frygter altid når Hummel skal præsentere nyhededder  Peace bare vi undgår noget med nålestriber eller striber i det hele taget !

YNWA

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #40421: 17 Sep 2013, 17:55 »

Uha frygter altid når Hummel skal præsentere nyhededder  Peace bare vi undgår noget med nålestriber eller striber i det hele taget !
Hahaha - jeg håber på blå shorts og ikke de mørke blå, som vi har nu. Det ser bare ikke sådan ud desværre :-)

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #40422: 18 Sep 2013, 11:28 »

Må sige at ham der designeren siger nogle spændnde ting i den video der, lad os håbe den er ligeså god som den vi har nu Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #40423: 18 Sep 2013, 19:15 »

bare vi undgår noget med nålestriber eller striber i det hele taget !

Der kommer striber på, det er afsløret ved dagens pre-view af trøjen. Glæder mig til at se morgendagens pre-view.
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/1236608_10151946977580628_607917852_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/574553_10151944906590628_1823435924_n.jpg

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #40424: 18 Sep 2013, 20:07 »

Lad os ikke håbe at de er ligeså dumme som sidst og sender Peter Tanev frem som model.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 2693 2694 [2695] 2696 2697 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010