Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Apr 2025, 11:19
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43
Sunbao
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49
Fand23
Baren
cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere:
23557
0 Brugere, 743 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GlitchGleam
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2687
2688
[
2689
]
2690
2691
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4514455 gange)
Enzo
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #40320:
28 Aug 2013, 21:35 »
Helt ærligt, så alle brøndbyfans som snakker om trænerfyringer osv, kan slet ikke tage jer seriøst - Ved ikke om 7 års nedtur har haft en skadelig effekt på jeres tankegang, eller om det bare er blevet en tradition at vi skal fyre træneren, på bekostning af nogle nederlag, når man tydeligt kan se fremgang i projektets process, og som stort set alle brøndbyfans påpeger før en ny sæsonstart, så tror de på en ny æra. HØR HER FOLKENS. VI ER BRØNDBY, IKKE MANCHESTER CITY - Det tager tid, og tålmodighed, og det starter ét sted: I klubben, hvis klubben ikke har jeres opbakning, så er i selv med til at skyde skivet i sænk - Ærlig talt, så synes jeg bare i skulle gå i seng, er helt rystet af jer.
Citat af: verdenskrig 04 Okt 2012, 22:39
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
Nibali
Landsholdsspiller
«
Svar #40321:
28 Aug 2013, 22:37 »
Jeg er enig i at Frank ikke skal fyret... Men at folk begynder at stille spørgsmålstegn ved det, forstår jeg godt! Vi har unægtelig en slagkraftig trup. Vi overlevede (Med nød og næppe, men never the less) sidste sæson, og har fået tilføjet en masse gode spille, så ansvaret kan kun falde tilbage på én mand: træneren. Ja, Brøndby er et projekt der skal bygges op fra grunden. Men fodbold er stadig en sport, hvor 11 mand forsøger at score flere mål end modstanderens 11. Hvis vi har holdet til at gøre netop dette, men ikke gør det, falder ansvaret på Frank - med god grund. Vi har efter 6 superligakampe tabt tre og ikke vundet én. Vi er røget ud af pokalen. Ja, alt omkring vores klub sejler... Men derfor behøver resultaterne jo ikke at gøre det. At bygge et fornuftigt fundament for klubbens fremtid er i min optik noget helt andet, end at bygge et spilmæssigt koncept der giver resultater nu. Vi har holdet... Udnyt det! Der er alt for ofte blevet råbt på forandringer, hvilket til dels har bragt os i den situation vi er idag, men meget, meget få trænere ville sidde sikkert i deres sæde, efter 3 point for seks kampe. At frede Frank pga. resten af klubben er under genopbygning er i min verden håbløst. Vi kommer aldrig nogle vegne uden sportslige resultater, der i det mindste bare er nogenlunde. Er Frank den rigtige træner? Jeg håber det, men han skal stadig bevise det, før jeg tror på det!
«
Seneste Redigering: 28 Aug 2013, 22:40 af Nibali
»
DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN
claus-vest
Landsholdsspiller
«
Svar #40322:
28 Aug 2013, 22:41 »
Citat af: Enzo 28 Aug 2013, 21:35
Helt ærligt, så alle brøndbyfans som snakker om trænerfyringer osv, kan slet ikke tage jer seriøst - Ved ikke om 7 års nedtur har haft en skadelig effekt på jeres tankegang, eller om det bare er blevet en tradition at vi skal fyre træneren, på bekostning af nogle nederlag, når man tydeligt kan se fremgang i projektets process, og som stort set alle brøndbyfans påpeger før en ny sæsonstart, så tror de på en ny æra. HØR HER FOLKENS. VI ER BRØNDBY, IKKE MANCHESTER CITY - Det tager tid, og tålmodighed, og det starter ét sted: I klubben, hvis klubben ikke har jeres opbakning, så er i selv med til at skyde skivet i sænk - Ærlig talt, så synes jeg bare i skulle gå i seng, er helt rystet af jer.
+1 er glad for jeg ikke er den eneste med det synspunkt, vi fans skal simpelthen lære at give en længere snor, hvis dette projekt skal lykkes ....
«
Seneste Redigering: 28 Aug 2013, 22:50 af claus-vest
»
Enzo
Manager
«
Svar #40323:
28 Aug 2013, 22:53 »
Citat af: Nibali 28 Aug 2013, 22:37
Jeg er enig i at Frank ikke skal fyret... Men at folk begynder at stille spørgsmålstegn ved det, forstår jeg godt! Vi har unægtelig en slagkraftig trup. Vi overlevede (Med nød og næppe, men never the less) sidste sæson, og har fået tilføjet en masse gode spille, så ansvaret kan kun falde tilbage på én mand: træneren. Ja, Brøndby er et projekt der skal bygges op fra grunden. Men fodbold er stadig en sport, hvor 11 mand forsøger at score flere mål end modstanderens 11. Hvis vi har holdet til at gøre netop dette, men ikke gør det, falder ansvaret på Frank - med god grund. Vi har efter 6 superligakampe tabt tre og ikke vundet én. Vi er røget ud af pokalen. Ja, alt omkring vores klub sejler... Men derfor behøver resultaterne jo ikke at gøre det. At bygge et fornuftigt fundament for klubbens fremtid er i min optik noget helt andet, end at bygge et spilmæssigt koncept der giver resultater nu. Vi har holdet... Udnyt det! Der er alt for ofte blevet råbt på forandringer, hvilket til dels har bragt os i den situation vi er idag, men meget, meget få trænere ville sidde sikkert i deres sæde, efter 3 point for seks kampe. At frede Frank pga. resten af klubben er under genopbygning er i min verden håbløst. Vi kommer aldrig nogle vegne uden sportslige resultater, der i det mindste bare er nogenlunde. Er Frank den rigtige træner? Jeg håber det, men han skal stadig bevise det, før jeg tror på det!
Er enig i at han ikke er fredet, men en træner skal have sin snor når klubben, spillerne, konceptet, bestyrelsen og og filosofien er ny.. Frank er den rigtig træner? Hold nu lige engang kaje. Hvor mange trænere har vi ikke prøvet? Den rigtige træner? Tsk, det handler ikke blot om den rigtig træner, men meget meget meget mere end blot denne enkle stilling i sådan en stor klub..
Synes ikke klubben sejler, kun resultaterne.. Opvæltningerne har været store i denne sæson, der er blevet skiftet godt og grundigt ud, men jeg synes vi har noget at sigte efter med ny træner, spillere og bestyrelser, og så er det klart at resultaterne ikke er så stabile - Er sikker på at de nok skal følge med, hvis Frank for ro og støtte til at gøre sit job, så kan spillerne gøre deres job, og ligeledes bestyrelsen.. Synes bare det er så typisk arrogant altid at give træneren skylden - I de fleste tilfælde kan et trænerskifte gøre en forskel, men nogen gange må man se skrækken dybt i øjnene, og tænke på at vores gennemsnitsalder og erfaring måske ikke er bedre. Vi har et ungt hold ja, vi har fået noget med erfaring (Kahlenberg, Almebäck) Men Kalle er ude af form, og vi ved egentlig ikke hvad svenskeren kommer med. Ellers har vi et historisk ungt hold, så skal vendes til et helt nyt koncept, med sultne fans, så river og flår i de udskyldige drenges fodboldtalent når de weekend efter weekend hugger ned på deres spildte efter, og spil under niveau samt trænerfyrings spekulationer og nedrykningsfare. Kan I ikke selv se, at vi skal gi' det tid? Er træt af de typiske brøndbyfans, som sammenligner med gode gamle dage, for vi er IKKE det gamle Brøndby, vi er et nyt Brøndby, som kræver tilvænning, hvilket på nuværende tidspunkt muligvis ikke er tilstede..
Godnat..
Citat af: verdenskrig 04 Okt 2012, 22:39
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
verdenskrig
Manager
«
Svar #40324:
29 Aug 2013, 00:15 »
Citat af: TMazz 28 Aug 2013, 19:57
Det så håbløst det her projekt.. totalt død og det er værre end sidste år! Overforkælede spillere og uduelig træner der ikke har nogen offensive ideer...
Seriøst dig og Sune er det største halvhjerner jeg kender til. I har jo uden fis ikke fem potter pis forstand på fodbold.
Ingen offensive ideer?? Hvordan vil du så forklare at vi i de sidste to kampe burde have scoret 13 mål?
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #40325:
29 Aug 2013, 00:25 »
Citat af: verdenskrig 29 Aug 2013, 00:15
Seriøst dig og Sune er det største halvhjerner jeg kender til. I har jo uden fis ikke fem potter pis forstand på fodbold.
Ingen offensive ideer?? Hvordan vil du så forklare at vi i de sidste to kampe burde have scoret 13 mål?
Og det har du måske ?, alle kan da se, vi sejler rundt defensivt og er totalt uskarpe offensivt, er da muligt vi kommer frem til chancer, men hvad helvede hjælper det hvis vi er så dårlige til at afslutte, at der er større chance for en blind, vinder vm i ski skydning end at vores spillere score.
Vi er allerede løbet ind i to pinlige derouter under Frank, vores hold score mindre end nogensinde før og defensiven, lukker flere mål ind end under Auri. Træneren har det dårligste point snit end nogen Brøndby træner før har haft, samtidig med han har de bedste rammer i mange år.
Seføli skal han ikke fyres dagsdato, men 2-3 nederlag til uden sejre, så er vi ved at være ved vejs ende, og det ved du jeg og Thomas Frank også godt.
Med de indkøb der er fortaget, og bliver fortaget, har vi et hold til langt langt langt mere end en 12 plads.
verdenskrig
Manager
«
Svar #40326:
29 Aug 2013, 00:34 »
Tror bare vi alle skal være glade for at du ikke har noget at skulle have sagt i Brøndby.
Det er for helvede ikke Thomas Franks skyld alene at vores spillere ikke kan ramme noget som helst. Det er jo ikke fordi de ikke træner det? Har du været derude og kunne konstatere det modsatte da?
Manden har alt det hverken Auri, Kent eller Henrik Jensen havde. Et offensivt visionært spilkoncept der skal gøre os til holdet som agerer og som presser modstanderen over i ringhjørnet. Det sker jo også. Jeg synes vi har fortjent at have 9 point i vores 3 hjemmekampe. Det er helt surrealistisk at vi kun har to. At vi taber i dag er utilgiveligt, enig der.
Men seriøst. At du vil have Frank fyret fatter jeg krone af. Du har jo slet ikke fattet en meter af vores 8 årige nedtur. Hvad har været synonymt med den nedtur? Stabilitet på træner og ledelsesfronten? Nej vel.
Nu forsøger vi at gå en anden vej, og enda med en træner der er den første vi har haft siden Laudrup som faktisk er interesseret i at gøre Brøndby til et offensivt sprudlende hold.. Og så himler du op.
Smut bare ind i parken og tag en fc trøje på, for tror det er nedre c du hører til ved.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #40327:
29 Aug 2013, 00:35 »
Okay, jeg vil gå så langt som at sige, at jeg synes, I har ligaens bedste træner. Så er det sagt, og så må Sunbao og TMazz knalde hovedet ned i bordet i raseri over denne kommentar. Men sådan synes jeg nu engang, det er. Men han har også svære betingelser.
For det første så er det et Brøndby-mandskab, der overhovedet ikke er, hvad fortiden har budt på. Så kan I hævde at Thygesen, Albrechtsen osv er gode spillere, og det er måske også rigtigt nok. Det var de. Nu er de i bedste fald middelmådige. I har ingen FCM-Thyge eller FCK-Albrechtsen. Jeres hold er som jeg ser det middelmådigt. Dertil har vi fået en liga, hvor alle slår alle, og I har kørt det ene krisemøde efter det andet med lige så mange trænere. Giv Thomas Frank tid. Og her mener jeg lang tid. Det kan godt være, at han bliver nummer 9-10 stykker i år, men han vil kunne gøre Brøndby et rigtig fint hold. Men det kræver tid. Det hjælper i hvert fald ikke at fyre ham. Hvem vil I så ansætte? Og hvad vil I gøre, når det viser sig heller ikke at virke? Det er virkelig en tankegang, jeg ikke kan sætte mig ind i.
Jeg vil drage en parallel til mit Chelsea-mandskab, som for et par sæsoner siden ansatte en ung André Villas-Boas. Han var heller ikke just en succes, og jeg bandede ham da også langt væk, da Frank Lampard kunne lave et fornemt hattrick mod Bolton og så være bænket igen til storkampen weekenden efter. Men alt i alt var det jo rigtigt nok at gøre i længden. Det gik bare lidt for hurtigt, og det kostede portugiseren jobbet. Thomas Frank har også en plan med Brøndby, men den tager sin tid, og det må fansne kunne forstå. I har været fanget i et dybt dybt hul. Det tager sig også sin tid at grave sig op ad.
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #40328:
29 Aug 2013, 00:41 »
"Okay, jeg vil gå så langt som at sige, at jeg synes, I har ligaens bedste træner."
Vil gerne høre hvad du bygger det på?
I mine øjne er det enten Ove Pedersen eller Ove Christensen, der er ligaens bedste. Samtidig med, at jeg synes Riddersholm, Todd, Bech, Ståle og Hjulmann er dygtigere end Frank.
verdenskrig
Manager
«
Svar #40329:
29 Aug 2013, 00:44 »
Thomas Frank har et så stjernetydeligt koncept at jeg sjældent har set mage. Det forklares bedst ved at vi allerede nu så tidligt i sæsonen kan rundbarbere et rutineret og normalt taktisk godt opsat Randers hold midt over.
Spillerne forstår åbenlyst hans ideer, selvom de for 4 måneder siden spillede i et komplet modsat koncept.
Folk kan himle nok så meget over at man ikke kan bruge det til noget, men når vi i hovedparten af kampene har spillet så god fodbold og skabt så mange chancer, så kan jeg slet ikke se grund til at fyre træneren.
Frank er løsningen !
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #40330:
29 Aug 2013, 00:51 »
Citat af: Cesc 29 Aug 2013, 00:41
"Okay, jeg vil gå så langt som at sige, at jeg synes, I har ligaens bedste træner."
Vil gerne høre hvad du bygger det på?
I mine øjne er det enten Ove Pedersen eller Ove Christensen, der er ligaens bedste. Samtidig med, at jeg synes Riddersholm, Todd, Bech, Ståle og Hjulmann er dygtigere end Frank.
For det første så kan jeg allerede se fremskridt fra sidste års Brøndby-hold til det nuværende. Blandt andet at de skaber utrolig mange chancer, som de så ikke scorer på. Det kan Thomas Frank ikke klandres for. Defensiven skal der stadig arbejdes med, men jeg kan se fremskridt.
Derudover tager jeg virkelig hatten af for det arbejde, han har lavet med U-landsholdene. Sidst virker han bare som en mand, der har et klart koncept, som han kan indføre på det hold, han nu træner. F.eks. Brøndby. At man synes Hjulmand er dygtigere er helt fair. Han er fremragende. Jeg vil gerne se Thomas Frank arbejde med det her Brøndby-hold et par år. Så tror jeg på, at de et solidt midterhold.
Zone 43
Manager
«
Svar #40331:
29 Aug 2013, 14:29 »
Det som VK, Jakob (og mange andre) siger.
Alene det at få den tanke om at Thomas Frank skal fyres er håbløs. Selvfølgelig skal han ikke det, og da slet ikke efter så kort tid. Det vil kun skabe en unødvendig uro, lægge et stort pres på ham, der i såfald skulle afløse ham.. Ledelsen har søsat et spændende projekt, og givet den nye sportslige ledelse en lang snor. Det skal der selvfølgelig ikke ændres på.
Nordsjælland, fra da Wieghorst blev cheftræner, i 2006, og frem til dags dato, er et godt eksempel på, hvad vi skal forvente af det projekt vi selv har søsat. Denne sæson skal udelukkende bruges til at få lagt grundlaget af hvordan der spilles, og der har allerede været masser af tegninger af dette i kampene.
Sæsonstarten har været meget skuffende, ja. Det kan der ikke være nogen tvivl om. Men vi har heller ikke haft det sidste held på vores side, som der til tider var i foråret - 3-2 mod Agf, 2-1 i Odense.. Så snart der kommer hul på den berømte byld, skal der nok komme masser af mål og point på kontoen. Det tør jeg godt garantere.
Esbjerg vandt i øvrigt deres første kamp i 9. spillerunde, i sidste sæson. De klarede sig, mig bekendt, ganske godt.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
ptrN
Manager
«
Svar #40332:
29 Aug 2013, 14:33 »
Citat af: verdenskrig 29 Aug 2013, 00:44
Thomas Frank har et så stjernetydeligt koncept at jeg sjældent har set mage. Det forklares bedst ved at vi allerede nu så tidligt i sæsonen kan rundbarbere et rutineret og normalt taktisk godt opsat Randers hold midt over.
Spillerne forstår åbenlyst hans ideer, selvom de for 4 måneder siden spillede i et komplet modsat koncept.
Folk kan himle nok så meget over at man ikke kan bruge det til noget, men når vi i hovedparten af kampene har spillet så god fodbold og skabt så mange chancer, så kan jeg slet ikke se grund til at fyre træneren.
Frank er løsningen !
Gider du ikke forklare mig hvad Zohore's rolle i konceptet er?
Citat af: verdenskrig 29 Aug 2013, 00:15
En del af forklaringen kunne være at den ene af de kampe har været mod Hvidovre.
«
Seneste Redigering: 29 Aug 2013, 14:35 af ptrN
»
welbz is dat guy
verdenskrig
Manager
«
Svar #40333:
29 Aug 2013, 16:20 »
Citat af: ptrN 29 Aug 2013, 14:33
Gider du ikke forklare mig hvad Zohore's rolle i konceptet er?
En del af forklaringen kunne være at den ene af de kampe har været mod Hvidovre.
Boksspiller der skal sparke de andres forarbejde ind, mens han med sin enorme fysik og hurtighed både skal kunne spilles op på og være en trussel i dybden.
Vi skabte langt flere chancer mod Randers og spillede klasser bedre der ? Prøver du igen at være på tværs eller er det her et seriøst forsøg på at skabe debat?
BIF-Boy
Førsteholdsspiller
«
Svar #40334:
29 Aug 2013, 16:41 »
http://www.bt.dk/superligaen/broendby-henter-argentiner-paa-lejeaftale
Spændene og se hvad han kan
Brøndby ´96
Arsenal ´96
Sider:
1
...
2687
2688
[
2689
]
2690
2691
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »