home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2685 2686 [2687] 2688 2689 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4943502 gange)
Enzo
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40290: 24 Aug 2013, 15:23 »

Nogen som kan piske op med nogle kilder til et potentielt køb af Symanovsk? Synes slet ikke jeg har set noget rundt på nettet..

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #40291: 24 Aug 2013, 16:28 »

Nogen som kan piske op med nogle kilder til et potentielt køb af Symanovsk? Synes slet ikke jeg har set noget rundt på nettet..
http://www.bold.dk/nyt/Huelva-Broendby-jagter-Szymanowski

Og nemlig den samme Youtube-video jeg har set, Dehli. Selvfølgelig skal man passe på med at bedømme spillere udfra den slags videoer, men man kan i hvert fald ikke tage fra ham at han lynende hurtig!

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #40292: 24 Aug 2013, 17:35 »

http://www.bold.dk/nyt/Huelva-Broendby-jagter-Szymanowski

Og nemlig den samme Youtube-video jeg har set, Dehli. Selvfølgelig skal man passe på med at bedømme spillere udfra den slags videoer, men man kan i hvert fald ikke tage fra ham at han lynende hurtig!

Enig, vi så jo også at Bruno Batata så rigtig god ud på YT, men egentligt ikke var det.
Dog vil jeg sige han både ser hurtig ud, og virker til at have øje for spillet.
Opstemt

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #40293: 24 Aug 2013, 23:13 »

Enig, vi så jo også at Bruno Batata så rigtig god ud på YT, men egentligt ikke var det.
Dog vil jeg sige han både ser hurtig ud, og virker til at have øje for spillet.
Opstemt

Nu er det rigtige spørgsmål jo ikke om han ser god ud på YT, men om han er noget værd i FM!  Thumbs Up

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #40294: 25 Aug 2013, 21:15 »

Hold kæft jeg er indebrændt....  ticked off
Hvordan formår man at brænde så mange chancer gang på gang? Vi mangler i den grad skarphed igen i dag. Vi kunne snildt have vundet med en 4-5 kasser, hvis blot effektiviteten havde været større. Antipas brænder på det grummeste og han skylder da i den grad et mål eller to imod aab. Når det er sagt så mener jeg at Kahlenberg var fantastisk, han bidrog lige præcis med det vi havde stået og manglet i SÅ mange kampe. Han var rolig med bolden og spillede den fantastisk rundt. Dejligt at se, jeg er ikke i tvivl om at han bliver en kæmpe profil i Superligaen IGEN! Hele holdet gjorde det bare rigtig godt i dag, blot en skam at vi ikke får scoret. Ørnskov var også langt mere synlig i dag end tidligere, han fik fat i meget på midtbanen og spillede bolden fint frem i banen. Defensiven var påpasselig og Schwartz så man først til sidst skyde i sidenettet.
Jeg begriber virkelig ikke, at vi ikke fik 3 point i dag. Nu gælder det Aalborg, det skal nok blive hedt!

Anfield Road
Manager

« Svar #40295: 25 Aug 2013, 22:08 »

Jeg håber eddermanme at TF har planlagt noget skudtræning i den næste tid, for vores afslutningsevne er noget nær en regulær katastrofe. Ørnskov sparker lige forbi, Antipas har to kæmpe chancer der bliver høvlet langt, langt over og Kahlenberg vælger helt upresset at sætte ydersiden på en bold der bare skal have en blød inderside over i det lange hjørne. Det er simpelthen ikke godt nok.

Det er SÅ frustrende at vi ikke vinder kampe som den her for hold nu op hvor har vi snart fortjent en sejr. Kahlenberg spiller okay, men ikke mere. Han laver fine ting med bolden, men mister også en del. Og som tidligere nævnt må han gerne blive skarpere i sine afslutninger. Udmærket comeback, men på ingen måde en pragtkamp af ham.  Dumic overrasker positivt og ser sikker ud.

Det jeg lægger i kampen i dag er at vi for første gang i lang tid er begyndt at agere frem for at agere som vi gjorde det under Auri. Jeg forbliver positiv, men nøj jeg vil gerne have den sejr i hus snart.

Vanvittigt flot desuden at vi nu har samlet 18, 16 og 14.000 til vores hjemmekampe.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #40296: 25 Aug 2013, 22:16 »

Synes trods resultatet i dag at man tydeligt kan se fremgang i spillet, og så synes jeg faktisk at Hjulsager ligner den næste stryger, er helt vild med ham!

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

blomvikings
Manager

« Svar #40297: 25 Aug 2013, 22:22 »

Er meget optimistisk omkring fremtiden med det spil vi viser i dag! Dog synes jeg Zohore ser tung og ufarlig ud, men han skal måske lige igang. Derudover er jeg dybt dybt rystet over Ørnskov, han er decideret elendig! Han er vanvittig langsom, han laver mange fejlafleveringer og så er han generelt bare tung at se på. Er virkelig frustreret over at vi valgte at hente ham, shit han er ringe....

Antipas, Hjulsager, Kalle og Albrechtsen spiller en klassekamp i dag!

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #40298: 25 Aug 2013, 22:40 »

Er meget optimistisk omkring fremtiden med det spil vi viser i dag! Dog synes jeg Zohore ser tung og ufarlig ud, men han skal måske lige igang. Derudover er jeg dybt dybt rystet over Ørnskov, han er decideret elendig! Han er vanvittig langsom, han laver mange fejlafleveringer og så er han generelt bare tung at se på. Er virkelig frustreret over at vi valgte at hente ham, shit han er ringe....

Antipas, Hjulsager, Kalle og Albrechtsen spiller en klassekamp i dag!
Jeg er uenig mht Ørnskov. Jeg mener helt klart der er fremgang at spore i hans spil, specielt i dag hvor han falder mere tilbage i banen. Han gjorde det ifølge mig fortrinlig i dag, hvor Schwartz og Brock Madsen tit havde svært ved at få fat i bolden fordi han lå lige foran Dumic og Albrechtsen. Desuden dejligt at se, at Thygesen ikke faldt helt tilbage til forsvaret og agerede spilfordeler i dag. Det var helt hovedløst i de første par kampe.

blomvikings
Manager

« Svar #40299: 25 Aug 2013, 22:53 »

Jeg er uenig mht Ørnskov. Jeg mener helt klart der er fremgang at spore i hans spil, specielt i dag hvor han falder mere tilbage i banen. Han gjorde det ifølge mig fortrinlig i dag, hvor Schwartz og Brock Madsen tit havde svært ved at få fat i bolden fordi han lå lige foran Dumic og Albrechtsen. Desuden dejligt at se, at Thygesen ikke faldt helt tilbage til forsvaret og agerede spilfordeler i dag. Det var helt hovedløst i de første par kampe.

Virkelig vildt så forskelligt vi har set kampen i dag !
Alle folk omkring mig på stadion var dog enig i min betragtning af Ørnskov. Jeg mener klart han er dårligste Brøndby spiller i dag. Og har generelt været rigtig skidt siden 2 kamp.

Zone 43
Manager

« Svar #40300: 25 Aug 2013, 22:59 »

Jeg er meget enig med Blomvikings omkring Ørnskov, og hans afleveringer i dag. Der var næppe mange af dem, der sad i skabet. Desværre. Til gengæld savner jeg at se Dumic på den liste over dem, der spillede godt i dag. Almebäck ligeså. Godt set af TF.

Var næppe den eneste, der blev lidt våd i trussen over den velkomst Kalle fik.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #40301: 25 Aug 2013, 23:15 »

Jeg er meget enig med Blomvikings omkring Ørnskov, og hans afleveringer i dag. Der var næppe mange af dem, der sad i skabet. Desværre. Til gengæld savner jeg at se Dumic på den liste over dem, der spillede godt i dag. Almebäck ligeså. Godt set af TF.

Var næppe den eneste, der blev lidt våd i trussen over den velkomst Kalle fik.

Ja, helt enig. Men synes faktisk man kunne komme mange på den liste i dag Smiley Almebäck er for usikker centralt i øjeblikket. Dumic var bundsolid idag ja!

God stemning idag ja Smiley og gåsehud mht kalle .

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #40302: 26 Aug 2013, 09:20 »

Den bedste kamp i sæsonen, og dejligt at vi spiller til nul. Dario Dumic spillede en af hans bedste kampe idag. Han har haft mange udfald, så bare fortsæt! Jeg synes Martin Ørnskov spillede sin værste kamp, nøj hvor jeg håber det var en engangsforstilling.

Jens Stryger hvem?! Vi har Andrew Hjulsager. Han skal nok blive rigtig god og vigtigt der blev forlænget med ham.

Ingen Szymanowski denne omgang:
http://www.bold.dk/nyt/Szymanowski-vil-ikke-til-Broendby

Zone 43
Manager

« Svar #40303: 26 Aug 2013, 20:01 »

Almebäck er for usikker centralt i øjeblikket.

Han har haft en noget blandet start, synes jeg. Eksempelvis pakkede han Braithwaite ind i vat og bomuld, og sendte ham med det første fly til Toulouse. Til gengæld kostede han et mål mod Midtjylland. Forhåbentlig skyldes det, at han lige skal i omdrejninger igen ovenpå en længere tur på bænken eller tribunen i Brügge.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #40304: 28 Aug 2013, 14:13 »

Og så måske alligevel.
http://www.albiazules.es/28082013-ultima-hora-con-el-caso-alexander-00038/

Lidt forskellige rygter om ham i dag, nogle siger at han forhandler personlige krav med os, andre rygter går på, at han er ved at sig et polsk pas. Jeg er ikke inde i alle de forskellige regler, men med et polsk pas i hånden bliver det vel nemmere for ham, at få opholds- og arbejdstilladelse, så han kan komme hurtigt i gang ved et evt. skifte?

I øvrigt, nogle herinde fra, der tager til Hvidovre i dag?

Edit:
Vil samtidig anbefale BT's interview med Auri. Man kan kun holde af den mand.
« Seneste Redigering: 28 Aug 2013, 14:20 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2685 2686 [2687] 2688 2689 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010