home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Apr 2025, 11:19 g00n Blogs Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  1 Bruger, 691 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2686 2687 [2688] 2689 2690 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4514339 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40305: 28 Aug 2013, 19:52 »

Dumpet hele vejen rundt. Krisen er større end nogensinde før

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #40306: 28 Aug 2013, 19:57 »

Det så håbløst det her projekt.. totalt død og det er værre end sidste år! Overforkælede spillere og uduelig træner der ikke har nogen offensive ideer...

DeBuur
Manager

« Svar #40307: 28 Aug 2013, 20:03 »

Dumpet hele vejen rundt. Krisen er større end nogensinde før

Arhhh det er da bare strategi Wink vi samler energi til næste superliga kamp  Forlegen

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40308: 28 Aug 2013, 20:05 »

Det er trænerens job at motivere og sætte spillerne op til kampene det job formår thomas frank ikke at lave.
Nu har han en sidste chance mod aab så kommer der en landskamps pause hvor en rutineret træner kan overtage holdet fra

Erzael
Manager

« Svar #40309: 28 Aug 2013, 20:10 »

Wait, what?!

Swizz CataR
Manager

« Svar #40310: 28 Aug 2013, 20:10 »

Som udefrakommende kan jeg ikke andet end at ryste på hovedet af, hvor lille tiltro I har til jeres egen klub. I sommers var I helt oppe i skyerne, og lige før det, da I fik penge igen, da ville man gå anonymt til værks. Så købte man alverdens dyre spillere (set i forhold til jeres placering i ligaen), og nu blot 2 måneder inde i sæsonen er I så klar til at fyre træneren og skrotte projektet.. Sikke en vedholdendehed..

Nuvel, det er skidt at tabe til Hvidovre, men Rom blev ikke bygget på en dag... Jeg håber inderligt at klubben har mere troværdighed og vedholdenhed i sig end det, bl.a. du, Sune, viser..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

DeBuur
Manager

« Svar #40311: 28 Aug 2013, 20:12 »

Det er trænerens job at motivere og sætte spillerne op til kampene det job formår thomas frank ikke at lave.
Nu har han en sidste chance mod aab så kommer der en landskamps pause hvor en rutineret træner kan overtage holdet fra

Tror jeg ikke kommer til at ske - men skulle det ske så er der kun en dansk træner... Ove Pedersen og ellers så må vi ud og kigge i Europa.

YNWA

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #40312: 28 Aug 2013, 20:13 »

Som udefrakommende kan jeg ikke andet end at ryste på hovedet af, hvor lille tiltro I har til jeres egen klub. I sommers var I helt oppe i skyerne, og lige før det, da I fik penge igen, da ville man gå anonymt til værks. Så købte man alverdens dyre spillere (set i forhold til jeres placering i ligaen), og nu blot 2 måneder inde i sæsonen er I så klar til at fyre træneren og skrotte projektet.. Sikke en vedholdendehed..

Nuvel, det er skidt at tabe til Hvidovre, men Rom blev ikke bygget på en dag... Jeg håber inderligt at klubben har mere troværdighed og vedholdenhed i sig end det, bl.a. du, Sune, viser..

Som BIF fan må jeg ryste på hoved af dig!
Må jeg minde dig om vi har leveret sådan her siden 2006, hvor den sidste pokal kom i hus? Det er 7 år siden og lige siden har vi skulle finde os i uduelig ledelse, overforkælet spillere, nedryk/konkurs truet, spillet ud af banen af Varde og jeg kunne blive ved, så drop det der.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #40313: 28 Aug 2013, 20:13 »

Det var da idioti på højeste niveau.

Der er så meget fremtid i det her projekt, men det er sgu svært at have et projekt, hvis man vil skrotte det efter to måneder.

Hala Madrid!

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #40314: 28 Aug 2013, 20:13 »

Swizz det ligner vel Københavnere meget godt, og BIF har altid bare villet præsterer, ellers har de været villige til at smide ALLE for porten...

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Anfield Road
Manager

« Svar #40315: 28 Aug 2013, 20:14 »

Fyre nu ? Det ville nok være det største selvmål i mands minde. Vi har gang i noget her og fordi vi møder et bump, så er løsningen ikke bare at afskedige træneren. Skidt i aften, men det vender, det tror jeg fuldt og fast på.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #40316: 28 Aug 2013, 20:17 »

Uhh det her bliver spændende, BIF's fans er splittede i 2 lejre...

De har 2 mulige løsninger på problemet!

1. Lyde til dem med flest penge.
2. Lade fansne afgører det over det de gør bedst, NÆVEN!
« Seneste Redigering: 28 Aug 2013, 20:19 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Swizz CataR
Manager

« Svar #40317: 28 Aug 2013, 20:19 »

Som BIF fan må jeg ryste på hoved af dig!
Må jeg minde dig om vi har leveret sådan her siden 2006, hvor den sidste pokal kom i hus? Det er 7 år siden og lige siden har vi skulle finde os i uduelig ledelse, overforkælet spillere, nedryk/konkurs truet, spillet ud af banen af Varde og jeg kunne blive ved, så drop det der.

Men skal Thomas Frank fyres og dette projekt skrottes, fordi I har spillet som røv og nøgler siden 2006? Det synes jeg nu ikke giver mening. Jeg medgiver gerne, at ledelsen da har været alt andet end sublim, men jeg er modsat heller ikke spor i tvivl om, at fansene omkring Brøndby ikke altid gør det nemmere for klubben at præstere. Jeg siger ikke, at fansene er skyld i at tingene ikke fungerer, men hvis man som Sunbao (blot mit eksempel her, kunne være en anden) er klar til at lægge pres på for at smide alt og alle på porten nu, så ser jeg ikke det forbedre mulighederne for at forbedre spillet på banen.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40318: 28 Aug 2013, 20:40 »

De forudsætninger Thomas Frank blev ansat under har ændret sig totalt, der smides millioner i lønkroner og transfers efter spillere med rutine og klasse.

Det gør naturligvis også at kravet til Thomas er blevet et helt helt andet end det han blev ansat under.
Pt er vi ikke isoleret i bunden, hvilket køber ham tid, men i det øjeblik forspringet ryger op over en 6-7-8 point, så brænder sædet under ham for at vinde hver eneste kamp.

Så enkelt er det, det er ikke nogen god forretning at rykke ned, og derfor er der kun en mulighed og det er at fyre træneren.

Må jeg for øvrigt også inde om at, Thomas Frank vel mere eller mindre har fået alt han har peget på, og står med de bedste forudsætninger en Brøndby træner har haft de sidste mange år.

Men på trods af dette, står han pt som historiens dårligste Brøndby træner.
« Seneste Redigering: 28 Aug 2013, 20:53 af Sunbao » Logged

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #40319: 28 Aug 2013, 21:35 »

Jeg vil dog mene at det du kommer med der ikke har noget som helst at gøre med kampen idag! Den her kamp, er spillernes skyld . Uanset hvad han har sagt til spillerne eller hvilken formation der spilles på banen, så SKAL de bare vinde sådan en kamp! Det er sindssygt pinligt og overhovedet ikke i nærheden af ok!

Jeg mener stadig at Thomas Frank skal have muligheden for hundrede procent at få holdet til at spille på den måde han vil. Man kan ikke bare skrotte den efter 7! kampe! Kan godt være vi har fået færre point i denne sæson, end tidligere, men det ændre sgu ikke på at vi også lå nummer 12 sidste sæson .

Sider: 1 ... 2686 2687 [2688] 2689 2690 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010