home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2672 2673 [2674] 2675 2676 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4503705 gange)
N17
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40095: 05 Aug 2013, 18:22 »

Hvilken logik er der lige i at købe Zohore? Jeg ser den ganske enkelt ikke. Nogen synes jo at vi skal sælge Makienok mens tid er, men at hive Zohore ind som erstatning ændrer jo ikke på noget som helst, idet de spiller meget lig hinanden. HAn skal bare holde sig væk, skal han.

Der er da trods alt den forskel, at Zohore 100% kender den måde, som Thomas Frank vil spille på!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager

« Svar #40096: 05 Aug 2013, 18:32 »

Måske en lejeaftale med Zohore kommer tættere på? Wink

En aftale skulle være tæt på. Problemet lige nu er, at Fiorentina nu kun vil sælge, hvis man skal tro dette. crazy
https://twitter.com/canteraviola/status/364387100311158784

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #40097: 08 Aug 2013, 17:01 »

Så er det officielt: http://brondby.com/article.asp?aid=74720&id=145

Jeg glæder mig til, at se ham i aktion og finde ud af hvad hans niveau er.

« Seneste Redigering: 08 Aug 2013, 17:09 af -Benja- » Logged

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #40098: 08 Aug 2013, 19:19 »

Hradecky
Holst, Alme, Albrecht, Da Silva
         Phiri, Ørnskov
Quincy      Thyge       Durmisi
               Makie

- Sådan må Thomas Frank gerne prøve at stille op, det synes jeg er umiddelbart stærkeste opstilling. Hvad synes i?

Manchester United

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #40099: 08 Aug 2013, 19:48 »

Hradecky
Holst, Alme, Albrecht, Da Silva
         Phiri, Ørnskov
Quincy      Thyge       Durmisi
               Makie

- Sådan må Thomas Frank gerne prøve at stille op, det synes jeg er umiddelbart stærkeste opstilling. Hvad synes i?
Jeg er enig med dig, men jeg tror Antipas er bare bedst lige bag Makienok, da han har en mere fri rolle. Hvis han ryger på højre kanten er han mere låst. Jeg synes Phiri skal have chancen fra start imorgen, han gjorde et ganske fint indhop mod Esbjerg - så må Gehrt ryge.

Anfield Road
Manager

« Svar #40100: 08 Aug 2013, 20:03 »

Ingen tvivl om at Gehrt må ryge en tur på bænken. Han er total tandløs og der er ganske enkelt for få ting der fungerer for ham. Phiri var i foråret en af de 3 bedste i alle de kampe han spillede, ikke kun fordi han scorede i Horsens. Han burde afgjort få mere spilletid.

Zohore...Jamen lige nu kan jeg kun tage mig til hovedet. Men okay, jeg har før taget fejl, og det ofte, så jeg håber også at jeg kommer til det denne gang.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #40101: 08 Aug 2013, 20:16 »

Hvis man skal tro på noget af det, der har været på Twitter i dag, så starter Phiri inde i morgen aften. Og mon ikke at MS' bud ender med at blive den startopstilling, vi stiller med. Zohore, som jeg virkelig ikke er fan af, er et stykke fra kampformen, så han starter næppe foreløbigt.

Edit: Interessant at Emil Larsen rygtet ikke vil dø..
« Seneste Redigering: 09 Aug 2013, 01:05 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #40102: 09 Aug 2013, 20:33 »

Hold nu kæft hvor var det pinligt idag, at vi ikke vinder denne kamp sikkert forstår jeg ikke, og at vi er så tæt på at tabe er bare ikke godt nok. Ja vi spillede mega flot fodbold i første halvleg men hvad hjælper det når ingen tør at skyde udefra, så op til flere chancer hvor vi havde en oplagt skud mulighed hvor man heller vil aflevere den til antipas eller maki inde i feltet.. kunne skrive en masse knap så pæne ting om os idag, men nok bare mig der er pisse sur over at vi er så svage til at afslutte

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #40103: 09 Aug 2013, 20:34 »

Oh well DropDecký is back, Antispas spiller en sindssygt god kamp i dag, lorte forsvarsspil mm. Kan da i det mindste sige at vores pasningsspil virker langt bedre i dag.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #40104: 09 Aug 2013, 22:19 »

Enig, det godt spil i dag! Men det kan vi ikke rigtig bruge til noget, hvis vi skal spille bedre end vi gjorde i dag for at vinde, så der langt til 3 point.
Men jeg er langt mere fan af Thygesen på den offensive midtbane! Han skal ikke ligge og lege venstre back i opspillet.

Men vi har nu haft på papiret hvad der skulle blive en fin start, blevet til et mareridt, vi har ikke kunne slå nogle af oprykkerne og målene triller stadigvæk ind.

Anfield Road
Manager

« Svar #40105: 09 Aug 2013, 22:28 »

At sige at vi spillede godt i dag må være en underdrivelse. Vi spillede FREMRAGENDE. At vi så ikke får puttet den i kassen mere end 2 gange er....frustrerende. Vi skulle have været foran 3-0 efter en halv time. Jeg kan altså godt forstå hvis Thomas Frank følet at han har mange ting imod sig. Først Esbjerg-kampen og nu denne her.

Synes efterhånden det er til at kaste op over som dommerne altid er efter Makienok. Ikke at det var slemt idag, slet ikke, men helt generelt. Der bliver dømt så mange frispark imod ham, hvor der end ikke er skyggen af frispark. Det er på tide at dommerne indser at modstanderne ikke vælter fordi han laver frispark, men fordi han er større end dem og kan flytte dem med sin lillefinger.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #40106: 11 Aug 2013, 20:12 »

Kan kun være enig i det du skriver, AR. Så sandt som det kan være. Det har været stolpe ud indtil videre, men trods alt med mange positive ting at tage med fra tre af de fire første kampe. Det er bare at klø på, så skal de sidste marginaler nok vende til vores fordel.

I øvrigt, pænt irriterende at køen til indgang på deres stadion minder så meget som i Odense. Det kan ikke være rigtigt, at det skal tage ca. 30 minutter fra man stiller sig i køen til at man er kommet inde på stadion.

Til gengæld er det ret lovende, at flere på Twitter, her til aften, skriver at Emil Larsen præsenteres i morgen. Håber det passer. Thumbs Up

Edit:
Nu også på BT's hjemmeside.
http://m.sporten.dk/?article=26509652-Transferbombe-Emil-Larsen-til-Broendby
« Seneste Redigering: 11 Aug 2013, 20:17 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #40107: 11 Aug 2013, 20:20 »

Det ville virkelig være et scoop i mine øjne !! Lige den mand vi mangler, og en spiller jeg har ønsket at se i Brøndby siden hans Lyngby tid.

DeBuur
Manager

« Svar #40108: 11 Aug 2013, 21:23 »

Emil Larsen..... det havde jeg ikke set komme - men han vil da helt sikkert forstærke holdet.

Det er dog vores defensiv der pt irriterer mig - håber at de kommende kampe viser fremgang for ellers kommer vi til at indkassere mange mål.

Selvom jeg er relativ skuffet over vores point høst så er det dejligt at se Brøndby spille godt fodbold - jeg tror vi er på vej - det bliver en hård sæson og alle hold er vel tættere end ellers i superligaen

YNWA

Enzo
Manager

« Svar #40109: 11 Aug 2013, 22:49 »

Kender faktisk ikke så meget til Emil Larsen, udover han kan lidt på egen hånd. Men må sige at være tilfreds, hvis det er manden vi henter ind til at erstatte Romme.. Han kan umuligt være ringere  Rullende Øjne

Ellers ser jeg bare gerne at vi får puttet bolden i målnettet, for er egentlig ret godt tilfreds med vores transfervindue, bortset fra jeg mener det ville være klogt at beholde Stryger og Markus Bay..

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 2672 2673 [2674] 2675 2676 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010