home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23551
  0 Brugere, 615 Gæster Online.

Nyeste Bruger: financerefd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2673 2674 [2675] 2676 2677 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4501168 gange)
bøvle
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40110: 11 Aug 2013, 22:53 »

Med vores nuværende handler kan jeg ikke finde plads til stryger hvis det ik skal være på backen ! Smiley

Enzo
Manager

« Svar #40111: 11 Aug 2013, 22:59 »

Med vores nuværende handler kan jeg ikke finde plads til stryger hvis det ik skal være på backen ! Smiley

MM: Hradecky
Holst, Albrectsen, Almebäck, da Silva
Cm: Ørnskov - Phiri
Antipas - Thyge - Durmisi
Makienok

Her vil jeg ikke tro at Durmisi kan holde sin form. Ved godt han er super talentfuld, men det er Phiri, da Silva, Makienok, Holst også, men samtidig unge og forholdsvis uerfarne, så Stryger ville måske have en gevinst, i det han kender gamet, og mener han har den brønbyånd som vi er så kendt for  Smiley Men igen, my opinion Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

bøvle
Manager

« Svar #40112: 11 Aug 2013, 23:03 »

Kan sagtens følge dig, og helt enig, men lig så en evt emil larsen til, så er vi også ved at være der ! Smiley

Men ja, Brøndby ånd, den er altid vigtigt, så nok ligeså godt vi henter Emil L Wink

Enzo
Manager

« Svar #40113: 11 Aug 2013, 23:06 »

Kan sagtens følge dig, og helt enig, men lig så en evt emil larsen til, så er vi også ved at være der ! Smiley

Men ja, Brøndby ånd, den er altid vigtigt, så nok ligeså godt vi henter Emil L Wink

Du har nok ret  Smiley
Så må vi håbe at resultaterne begynder at komme, og vi kan holde på vores talenter, for den bestyrelser kan da godt nok få smidt alle de mest talentfulde unge dreng til hele Europas topklubber.. Hvis vi bare havde beholdt dem, spillet dem ind på holdet, så kunne vi ha' tjent nogler skillinger i stedet for at lade dem smutte som 16-17 årige.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

bøvle
Manager

« Svar #40114: 11 Aug 2013, 23:14 »

DU har evigt ret ! Smiley

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #40115: 12 Aug 2013, 10:31 »

BrøndbyInsider ‏@Tweetegnen   
@Morten_Crone kalder Emil Larsen sommerens transferbombe. Det bliver måske langt fra den største Brøndby nyhed denne uge

Bum!! Ham der skriver det her på Tweeter var en af de første der havde nyheden om Emil Larsen for omkring 3 uger siden...

Brøndby ´96
Arsenal ´96

freakstar
Reserveholdsspiller

« Svar #40116: 12 Aug 2013, 10:34 »

Det andet er desværre Makienok til en engelsk klub.

Hej alle mine venner

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #40117: 12 Aug 2013, 11:02 »

Hvilken og hvad bliver prisen ?? Lå også lidt i kortene må man sige..

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40118: 12 Aug 2013, 11:19 »

Fint hvis man kan lave 15+ millioner på Makienok. Han har ikke været sprudlende, men nærmest lalleglad, her i starten.
Skal selvfølgelig vende sig til et nyt system, men hvis man kan lave 15 millioner, så gør man en god deal - medmindre man sammeligner beløbsmæssigt med Corner, som er gået for alt for meget.

Jeg kan godt lide Makienok, men hvis Zohore passer bedre i systemet, så lad den glide igennem.

Emil Larsen købes desuden vistnok for egne penge, hvilket bestemt er glædeligt.

Jeg ser det mest optimale hold som det her:

Hradecky
Holst* - Alme - MA - Riza**
            Phiri  - Ørnen
Antipas -  Thygesen - E.Larsen
           Zohore/Makienok

*Holst er ikke optimal som HB, men sålænge vi kun har ham her, så lad ham spille.
**Riza eller da Silva - rotation, da de begge er unge og skal bruge deres pauser.

Med Phiri for vi en bedre balance end Thygesen. Han var ikke sublim i fredags, men meget bedre momenter end Thyge.
Thygesen viste lidt at sit gamle jeg og jeg foretrækker ham over Gehrt.
Hvis Nørgaard kommer så kan han dække Phiri/Thygesen pladserne. Unge folk og går fint ind på rotation.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2013, 11:23 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #40119: 12 Aug 2013, 12:12 »

Det andet er desværre Makienok til en engelsk klub.

Intet desværre i det, manden passer ganske enkelt ikke ind systemet vi ønsker at spille.
Så til en okay pris afsted med ham

freakstar
Reserveholdsspiller

« Svar #40120: 12 Aug 2013, 12:38 »

Lol. Manden kan om nogen adapte. Zohore der er lejet og Bernburg er så vores angribere.. Pissefedt!

Hej alle mine venner

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #40121: 12 Aug 2013, 12:44 »

I tillæg til mit tidligere indlæg, så SKAL Phiri eller en anden defensiv orienteret spiller være placeret ved siden af Ørnskov.
Emil Larsen er ikke en mand som arbejder defensivt - overhovedet!, så det kræver en del af spillerne bagud. Derfor skal Thygesen ligge offensivt, om det er centralt eller som højre wing.

Hvis Makienok ryger, så skal vi selvfølgelig have en angriber ind. Bernburg er ikke nok. Oke ryger måske, men har heller ikke niveau hvis han bliver - desværre.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Enzo
Manager

« Svar #40122: 12 Aug 2013, 14:27 »

Makienok ryger ikke i dette transfervindue - Så det sagt  Wink
Hans markedsværdi er for lav, og hans betydning for stor.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #40123: 12 Aug 2013, 14:41 »

Er det Kahlenberg som måske har opgivet at komme til udlandet igen? ;-)

Men kanon signing af Per Rud og co. hvis Emil Larsen bliver hentet!

Zone 43
Manager

« Svar #40124: 12 Aug 2013, 15:04 »

Holst er ikke optimal som HB, men sålænge vi kun har ham her, så lad ham spille.

Pffft.. Vi har også den færøske klippe, René Joensen!!1

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2673 2674 [2675] 2676 2677 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010