home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3563441 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #15: 30 Dec 2005, 20:10 »

I øvrigt hvad med Tommy Bechmann?

ved godt han rygtes på vej til AGF, men han skulle da være god nok til Brøndby. Selvfølgelig er det ikke til og vide hvordan han kommer fra opholde i Tyskland.

Ham har jeg også tænkt lidt på! Jeg syntes det ville være kanont at få ham til Brøndby! Men jeg tror han vælger AGF da Ove Pedersen nu er deroppe, men håber da han ville vælge Brøndby, hvis vi er interreserede i ham Smiley
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #16: 30 Dec 2005, 20:31 »

Jeg synes nu ikke skoubo er så god jeg synes faktisk han er dåtlig så bare vis de får over 15mil er de da glade vis det var mig.

 Opstemt Shockeret

What? Nej nej nej, nu må du sku stoppe. Dårlig?
Blandt SAS Ligaens bdste angribere, godt nok ikke den bedste men blandt de bedste. Og 8 mål i 12 siger vist også en del.
15 mio. er skam for lidt. Mens 22,5 er mere rimligt.

Og Mgt: Jeg er faktisk helt enig med dig.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #17: 30 Dec 2005, 20:42 »

Jo, men han var nok ikke blevet så god som han er idag, hvis han var blevet Wink

jeg kan slet ik forstår hvorfor folk synes søren larsen er så god. han havde en god periode på et par måneder:??
hva laver han nu? han er ikke engang inde.? han scorer ik mere. tror bar han havde en god periode hvilket åbenbart har gjort meget for ham.

han er teknisk ikke det vilde, heller ikke særlig hurtig? er bare en a tingene ikke rimelig vigtig for en angriber???
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #18: 30 Dec 2005, 20:45 »

jeg kan slet ik forstår hvorfor folk synes søren larsen er så god. han havde en god periode på et par måneder:??
hva laver han nu? han er ikke engang inde.? han scorer ik mere. tror bar han havde en god periode hvilket åbenbart har gjort meget for ham.

han er teknisk ikke det vilde, heller ikke særlig hurtig? er bare en a tingene ikke rimelig vigtig for en angriber???

Siger jeg heller ikke, men jeg siger at han er bedre idag end han ville være hvis han stadig var i Brøndby, hvis du forstår? Smiley Rullende Øjne
Logged


gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #19: 30 Dec 2005, 21:02 »

jeg kan slet ik forstår hvorfor folk synes søren larsen er så god. han havde en god periode på et par måneder:??
hva laver han nu? han er ikke engang inde.? han scorer ik mere. tror bar han havde en god periode hvilket åbenbart har gjort meget for ham.

han er teknisk ikke det vilde, heller ikke særlig hurtig? er bare en a tingene ikke rimelig vigtig for en angriber???

Det vigtige for en angriber er, at han scorer mål. Og det har Søren Larsen overordnet set gjort. Selvfølgelig har han sine perioder, men samlet set kan han være tilfreds.

Søren Larsens kvaliteter er, at han altid står på rigtige sted på det rigtige tidspunkt (også kendt som målnæse), og det kan tydeligvis føre én langt. Derudover er han ret hovedstødsstærk. Så han kan vel med retfærdighed betegnes som en boksspiller, og sådan én har ikke rigtig brug for de vigtige angiberkriterier, du sætter op.

Søren larsen har gjort det over al forventning i Schalke. Men han er vel bare et sidespor i den her tråd :-)

Må i øvrigt erlære mig dybt enig med Mgt09.

mvh,
mathias
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #20: 30 Dec 2005, 21:04 »

Det vigtige for en angriber er, at han scorer mål. Og det har Søren Larsen overordnet set gjort. Selvfølgelig har han sine perioder, men samlet set kan han være tilfreds.

Søren Larsens kvaliteter er, at han altid står på rigtige sted på det rigtige tidspunkt (også kendt som målnæse), og det kan tydeligvis føre én langt. Derudover er han ret hovedstødsstærk. Så han kan vel med retfærdighed betegnes som en boksspiller, og sådan én har ikke rigtig brug for de vigtige angiberkriterier, du sætter op.

Søren larsen har gjort det over al forventning i Schalke. Men han er vel bare et sidespor i den her tråd :-)

Må i øvrigt erlære mig dybt enig med Mgt09.

mvh,
mathias

Han scorede alle sine mål inden for meget kort tid.! han scorer jo aldrig mere.!
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21: 30 Dec 2005, 21:06 »

Siger jeg heller ikke, men jeg siger at han er bedre idag end han ville være hvis han stadig var i Brøndby, hvis du forstår? Smiley Rullende Øjne

forstår godt! men ved ikke om jeg er enig
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22: 30 Dec 2005, 22:34 »

Han scorede alle sine mål inden for meget kort tid.! han scorer jo aldrig mere.!

Jeg indrømmer gerne, at han ikke har været lige så farlig på det seneste, som da han blev købt. Men det er desværre løgn, at han aldrig mere scorer jf. ved http://www.fodbold.as/Soren_Larsen.html. Med denne statistik, og hans fantastiske start i baghovedet, synes jeg han har været en succes - især set i lyset af forventningerne til ham.

Men igen - han er et sidespor i denne tråd.

mvh,
mathias
Logged


gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23: 31 Dec 2005, 14:09 »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=154572

Uha, hvis indholdet i overstående link er sandt, så kan jeg ikke andet end at væmmes. Hvis Bolton vælger at inverstere penge i Jonas Kamper, må det højst sandsynligt skyldes en kæmpe hjerneblødning. Han har jo knapt nok klassen til Superligaen.

Eller måske er det bare noget af det sædvanlige sludder fra onside.dk.

mvh,
mathias
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24: 31 Dec 2005, 14:15 »

Ja det vil jeg give dig ret i. Kamper er slet ikke god nok til premier league.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #25: 31 Dec 2005, 14:34 »

Bolton er meget velkommene til at købe Kamper. Så kan vi bruge de få penge på at købe en ny og bedre fjøjspiller..  Grin Grin Djævel Thumbs Up Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #26: 31 Dec 2005, 17:32 »

Bolton er meget velkommene til at købe Kamper. Så kan vi bruge de få penge på at købe en ny og bedre fjøjspiller..  Grin Grin Djævel Thumbs Up Smiley

Hvis dette er rigtigt, så skal Kamper bare sælges!

Han var ok engang, men hvad kan han nu om dage? Ikke en skid..

Håber rygtet er rigtigt Opstemt Grin Thumbs Up Cool
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #27: 01 Jan 2006, 18:04 »

Hvis dette er rigtigt, så skal Kamper bare sælges!

Han var ok engang, men hvad kan han nu om dage? Ikke en skid..

Håber rygtet er rigtigt Opstemt Grin Thumbs Up Cool

Hvad siger i andre til rygtet? Smiley
Logged


Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28: 01 Jan 2006, 19:48 »

Har meget svært ved at tage rygtet seriøst, men hvis det er rigtigt, så håber jeg da han skifter til Bolton!
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29: 02 Jan 2006, 10:05 »

Morten erstattes af Morten
http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=154599

Hvis vi sælger Morten Skoubo, er dette muligvis en af de bedste handler vi kan gøre!
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___

Sakset fra Onside.dk:

"Morten erstatter Morten i Brøndby
Hvis eller når Morten Skoubo forlader Brøndby til fordel for Real Sociedad i den spanske La Primera Division, kan han blive afløst af sin navnebroder fra AGF, Morten ”Duncan” Rasmussen. Det skriver B.T. i dag.

Ingen af de involverede parter vil udtale sig om sagen til avisen, men tingene passer sammen. Morten ”Duncan” Rasmussen er samme type angriber som Morten Skoubo og kan træde direkte ind i Brøndbys spillertrup som targetmand oppe foran.

AGF’s Morten er også en aggressiv type, der vil få glæde af Brøndbys spilovertag; han er vel nok endnu bedre i hovedspillet end Brøndbys nuværende Morten; han er ung og vil kunne udvikle sig under Michael Laudrup; og så er han til salg for 10 millioner kroner – under halv pris af, hvad Real Sociedad skal betale for Morten Skoubo.

Alt peger altså i retning af, at Morten erstatter Morten i Brøndby."

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___

Nu går det hele ligepludselig også op i en størrer enhed:

Tommy Bechmann -> AGF
Morten "Duncan" Rasmussen -> BIF
Morten Skoubo -> Real Sociedad

Jeg tror Duncan kan blive guld værd Wink



Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010