home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 288 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3563476 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Brøndby IF tråden
« : 30 Dec 2005, 18:39 »

Hej allesammen Smiley

Her havde jeg tænkt mig vi skulle diskuterer Brøndby IF Smiley

Real Sociedad skulle efter rygterne være utrolig interesseret i Morten Skoubo.
Hvad syntes i vi burde kræve for ham hvis det er rigtigt, om hvad synes i om en potentiel handel?

Personligt ser jeg intet positivt i at miste Morten Skoubo, og i hvert fald ikke for 22,5 mio. kr.
Ikke at jeg mener det ikke er penge nok, det er jo det Brøndby kræver siger rygterne, men Morten Skoubo er en utrolig vigtig brik for vores Brøndby-mandskab!

Hvem syntes i skulle være hans afløser?

Henke ville være fedt, men det er nok ikke realistisk Smiley



http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=154503
« Seneste Redigering: 04 Dec 2010, 17:57 af Gosser » Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #1: 30 Dec 2005, 18:57 »

Jeg vil savne Skoubo rigtig meget hvis han nu smutter til spanien. 22,5 millioner er faktisk rigtig godt at få for ham synes jeg. Vi købte ham for 6 mill, så det er en fortjeneste på 16 mill. Det er ikke dårligt!

Skoubo er en vigtig spiller for os, og efterhånden som Skoubo og Elmander har lært at kende hinanden så kører det. Jeg kunne godt forestille mig at Duncan blev købt, og når Elmander så ryger til sommer så henter vi Martin E. Så skal vi kører Martin E ind som hængende angriber også Duncan på toppen. Det er bare en tanke.

Kan ikke lige forestille mig hvem der lige skulle købes til toppen udover Duncan. Med mindre man køber Martin E og sætter Elmander på toppen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #2: 30 Dec 2005, 19:04 »

Hvad med Mads Junker, han har trods alt haft et godt efterår, og er nok heller ikke så dyr.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #3: 30 Dec 2005, 19:08 »

Jeg vil savne Skoubo rigtig meget hvis han nu smutter til spanien. 22,5 millioner er faktisk rigtig godt at få for ham synes jeg. Vi købte ham for 6 mill, så det er en fortjeneste på 16 mill. Det er ikke dårligt!

Skoubo er en vigtig spiller for os, og efterhånden som Skoubo og Elmander har lært at kende hinanden så kører det. Jeg kunne godt forestille mig at Duncan blev købt, og når Elmander så ryger til sommer så henter vi Martin E. Så skal vi kører Martin E ind som hængende angriber også Duncan på toppen. Det er bare en tanke.

Kan ikke lige forestille mig hvem der lige skulle købes til toppen udover Duncan. Med mindre man køber Martin E og sætter Elmander på toppen.

Det kunne meget vel være. Jeg ville også meget gerne se Duncan i Brøndby-trøjen, han er jo ligesom Skoubo en targetman Smiley

Der har også været rygter om ham Mourad, men der er jo rygter hele tiden..

Håber for guds skyld ikke vi sætter Elmander på toppen, jeg mener ikke han er så god der. Han har jo ikke mulighed for at udnytte alle sine fantastiske evner på den plads. Der er jo også Kim Christensen, men han kommer nok ikke til at være fast mand, og hvis han gjorde, skulle en ny jo alligevel købes.

Mads Junker kunne også være spændende, men tror ikke det bliver ham.

En ting er sikkert, det bliver en spændende sag at følge Wink
Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #4: 30 Dec 2005, 19:09 »

Tror næppe Mads kommer tilbage til Brøndby og han koster altså 10millioner kroner. Brøndby har fundet Mads Junker for dårlig til Brøndby sidst han var her. Så jeg tror ikke du skal regne med det Wink
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #5: 30 Dec 2005, 19:12 »

Tror næppe Mads kommer tilbage til Brøndby og han koster altså 10millioner kroner. Brøndby har fundet Mads Junker for dårlig til Brøndby sidst han var her. Så jeg tror ikke du skal regne med det Wink

Var Søren Larsen ikke også for dårlig til Brøndby?  Wink
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #6: 30 Dec 2005, 19:16 »

Ja, dengang var han. Han har selv sagt han ikke var klar og moden til den dengang. Så vel fair nok man finder en mand ikke egnet til holdet hvis man føler han ikke er god nok på det tidspunkt.
Man kan jo altid være bagklog.

Det er jo ligesom Forlan - Flop i ManUtd - Succes i Villareal......
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #7: 30 Dec 2005, 19:18 »

ja men hvorfor så afskrive Mads Junker bare fordi han var i klubben tidliger?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #8: 30 Dec 2005, 19:24 »

Var Søren Larsen ikke også for dårlig til Brøndby?  Wink

Jo, men han var nok ikke blevet så god som han er idag, hvis han var blevet Wink
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #9: 30 Dec 2005, 19:30 »

Jo, men han var nok ikke blevet så god som han er idag, hvis han var blevet Wink

Nej. Men når Søren Larsen er blevet bedre siden han skiftede fra Brøndby, kunne det så ikke tænkes at det samme er sket med Mads Junker?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Champion
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #10: 30 Dec 2005, 19:31 »

Jeg synes nu ikke skoubo er så god jeg synes faktisk han er dåtlig så bare vis de får over 15mil er de da glade vis det var mig.

Opstemt Shockeret
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #11: 30 Dec 2005, 19:50 »

Thore,

Der er nu forskel på Larsen og Junker. Larsen har vist han kan lave mål på et meget højt plan. Junker har succes pt i Superligaen. Jeg kan dog ikke afvise at man kan hente Junker tilbage. Jeg tror bare ikke på det, og slet ikke for 10mill som Allan K pedersen vil have for ham. Så hellere Duncan som har meget mere talent.

Man ved jo heller ikke om Mads Junker kan klare presset i en større klub.. det kunne han  jo ikke sidste gang ??
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Mgt09
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #12: 30 Dec 2005, 19:53 »

Med al ære og respekt for Skoubo, så må fatter jeg ikke hvad Real Sociedad vil med manden. Andet end smide ham på bænken. De skiller sig af med Nihat Kahveci og køber en set med mine øjne dårligere angriber. Jeg troede egentlig en klub som Real Sociedad ville/kunne tiltrække en bedre angriber. Dermed ikke sagt Skoubo er dårlig, men god nok til Sociedad tror jeg ikke han er.


Men for min skyld, må de endelig godt købe Skoubo, han er en vigtig brik på Brøndbys hold, måske den vigtigste, han bliver svær at erstatte.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #13: 30 Dec 2005, 19:58 »

Thore,

Der er nu forskel på Larsen og Junker. Larsen har vist han kan lave mål på et meget højt plan. Junker har succes pt i Superligaen. Jeg kan dog ikke afvise at man kan hente Junker tilbage. Jeg tror bare ikke på det, og slet ikke for 10mill som Allan K pedersen vil have for ham. Så hellere Duncan som har meget mere talent.

Man ved jo heller ikke om Mads Junker kan klare presset i en større klub.. det kunne han  jo ikke sidste gang ??

Ja Søren Larsen er da bedre end Junker, derfor spiller han også i bundesligaen.
Junker har bevidst han er god nok til superligaen, det næste skridt for ham må da være FCK eller Brøndby.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #14: 30 Dec 2005, 20:08 »

I øvrigt hvad med Tommy Bechmann?

ved godt han rygtes på vej til AGF, men han skulle da være god nok til Brøndby. Selvfølgelig er det ikke til og vide hvordan han kommer fra opholde i Tyskland.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: [1] 2 3 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010