home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 875 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2613 2614 [2615] 2616 2617 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4953642 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39210: 07 Apr 2013, 19:11 »

Den her kamp havde jeg gerne fået 1 point, men 3 point er så godt og havde jeg ikke regnet med! Men den næste kamp anser jeg som den vigtigste, netop fordi det er vores konkurrent til nedrykning + de har en kamp til gode, så hvis den gir 3 point ser det altså godt ud inden kampprogrammet begynder at se lidt hårdere ud på papiret.

Ved ikke med jer andre, men Dumic og Albrechtsen i midterforsvaret gir altså ro hos mig.. Håber det er niveauet!

impervious
Reserveholdsspiller

« Svar #39211: 07 Apr 2013, 19:13 »

kunne desvære ikke se kampen (hvorfor fanden viser de den på kanal 9!!!!) men det at vi holder nullet, og vinder over nummer 3, som ikke havde lukket mål ind i forårets kampe, vidner vel om vi spillede ok Smiley

Brøndby IF!!!!

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #39212: 07 Apr 2013, 19:22 »

Jeg synes helt personligt at det var en rigtig god kamp og at begge hold spillede rimeligt godt...

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #39213: 07 Apr 2013, 19:25 »

Den her kamp havde jeg gerne fået 1 point, men 3 point er så godt og havde jeg ikke regnet med! Men den næste kamp anser jeg som den vigtigste, netop fordi det er vores konkurrent til nedrykning + de har en kamp til gode, så hvis den gir 3 point ser det altså godt ud inden kampprogrammet begynder at se lidt hårdere ud på papiret.

Ved ikke med jer andre, men Dumic og Albrechtsen i midterforsvaret gir altså ro hos mig.. Håber det er niveauet!

Helt enig med det sidste, de gjorde det rigtig godt idag. Hvis de får lov til at spille flere kampe sammen, bliver de et godt makkerpar. Der var en halv Randers chance til sidst hvor Albrechtsen er nede ved Randers angriberen og bare afventer, i stedet for at kaste sig ned i en åndsvag tackling - jeg ved godt hvad Goodson ville have gjort, det havde endt med straffe.

Stryger og Antipas har begge karantæne mod Sønder, dumt dumt!

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #39214: 07 Apr 2013, 19:26 »

Helt enig med det sidste, de gjorde det rigtig godt idag. Hvis de får lov til at spille flere kampe sammen, bliver de et godt makkerpar. Der var en halv Randers chance til sidst hvor Albrechtsen er nede ved Randers angriberen og bare afventer, i stedet for at kaste sig ned i en åndsvag tackling - jeg ved godt hvad Goodson ville have gjort, det havde endt med straffe.

den er jeg også helt enig i... men er der noget galt med Goodson siden de ikke bruger ham mere?

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #39215: 07 Apr 2013, 19:33 »

den er jeg også helt enig i... men er der noget galt med Goodson siden de ikke bruger ham mere?

Ikke andet end hans niveau  Tunge

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #39216: 07 Apr 2013, 19:34 »

Ikke andet end hans niveau  Tunge

hehe okay troede han havde været skadet eller sådan noget

gizmo117
Juniorspiller
**

« Svar #39217: 07 Apr 2013, 20:03 »

Er jeg den eneste der bare mener at Akpoveta slet ikke er i stand til at kunne erstatte Makienok i tilfælde af at han bliver solgt til sommer så står brøndby og mangler en målscorer til at banke nogle point ind på Kontoen

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39218: 07 Apr 2013, 20:04 »

kunne desvære ikke se kampen (hvorfor fanden viser de den på kanal 9!!!!) men det at vi holder nullet, og vinder over nummer 3, som ikke havde lukket mål ind i forårets kampe, vidner vel om vi spillede ok Smiley

der sendes halvdelen af vores kampe ca ?

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #39219: 07 Apr 2013, 20:06 »

der sendes halvdelen af vores kampe ca ?

ja hehe det kan til tider godt være lidt irriterende

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #39220: 07 Apr 2013, 20:11 »

Er jeg den eneste der bare mener at Akpoveta slet ikke er i stand til at kunne erstatte Makienok i tilfælde af at han bliver solgt til sommer så står brøndby og mangler en målscorer til at banke nogle point ind på Kontoen

Overhovedet ikke, Akpoveta er ikke i stand til noget, manden har ikke scoret et eneste mål for os

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #39221: 07 Apr 2013, 20:21 »

Antipas har da ikke karantæne mod sønderjyske. Det er Patrick da Silva og Stryger der har karantæne, såvidt jeg ved.

Desuden kan jeg ikke forstå at man vælger Oke fremfor McGrath. McGrath er ikke god, men han er da trods alt lidt bedre end Oke, som nærmest snubler over sine egne ben hver gang han dribler.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39222: 07 Apr 2013, 20:24 »

ja hehe det kan til tider godt være lidt irriterende

Er da bedre end tv3+s håbløse dækning

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #39223: 07 Apr 2013, 20:29 »

Er da bedre end tv3+s håbløse dækning

so true men når man "kun" kan se det på sin iPhone eller derhjemme (hvor jeg ikke er særlig tit)

OT: fik du min besked Sune?

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #39224: 07 Apr 2013, 22:05 »

Det er så skrækscenariet, vi kan nok ikke forvente at holde Makienok hvis han bliver ved på den her måde og taget vores økonomi med i tankerne, så kan det blive svært at købe en erstatning. + At han er "del" ejet af ham investeren, så han skal vel have en del af kagen(Og mon ikke HB Køge har en klausul der siger de skal have lidt af salget). Men man kan håbe på han fortsætter formen, er på landsholdet og bliver topscorer så vil jeg mene man sagtens kan forlange på den anden side af 15 millioner kroner for ham. Hvor noget af det kan gå til en ny signing.
Vi kan også håbe på han siger han vil have 1 år mere i BIF til at udvikle sig i, der er så meget der afhænger af den her April måned. Lykkedes missionen og indbringe det kapital der skal til eller får vi solgt stadion, så er der til at forstærke holdet en smule til den kommende sæson, hvor målet ikke er at overleve. Hvor ambitionerne skal hæves, hvilket jo er noget der måske kan lokke ham til at blive. Udover det ja så er vi ikke fri af nedryknings kampen endnu og rykker vi ned så er han væk med garanti. Til slut så kan vi trods en skidt sæson spille om at komme i Europa League næste sæson, via en pokal titel. Der er mange ting der spiller op mod hinanden i den her måned.
Maj/Juni bliver ekstrem spændende såfrem vi klare den her aktiemission.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2013, 22:08 af TMazz » Logged

Sider: 1 ... 2613 2614 [2615] 2616 2617 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010