home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 817 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2615 2616 [2617] 2618 2619 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4953315 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39240: 14 Apr 2013, 18:37 »

En typisk 0-0 kamp.

Skal du afsted?

Jep. Når jeg nu alligevel er på Fyn om lørdag til søndag, kan jeg ligeså godt tage turen til Brøndby.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #39241: 14 Apr 2013, 18:57 »

Hold da kæft en piv elendig indsats over hele banen i dag, hvad fanden sker der?! Vores direkte konkurrent til nedrykningen levere de sådan? Jeg kan ikke forstå det!
Kæft det er LANGT op af bakke med den her klub. Utrolig man kan svinde sådan i niveau, fra gang til gang.. Hvor er deres motivation de skide højtlønnede idioter!

Brodtgaard
Manager

« Svar #39242: 14 Apr 2013, 23:45 »

Det var da en gang lort Auri lukker ud:
"Spillerne er voksne mennesker. Jeg ved godt, det er min opgave at gøre dem klar, men jeg bliver aldrig en træner, der motiverer sine spillere"
Øhhhhh, hvad fanden skal du så, din spade...

Få nu smidt den mand ud af klubben

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Svartovich
Gæst

« Svar #39243: 15 Apr 2013, 00:06 »

Det var da en gang lort Auri lukker ud:
"Spillerne er voksne mennesker. Jeg ved godt, det er min opgave at gøre dem klar, men jeg bliver aldrig en træner, der motiverer sine spillere"
Øhhhhh, hvad fanden skal du så, din spade...

Få nu smidt den mand ud af klubben
...og i "Fodbold Uden Filter" gav Henrik Jensen ham ret i at det var op til spilleren selv at motivere sig. Synes jeg er lidt chokerende, havde da en klar idé om at en træner skal kunne motivere sine spillere, og sige de rigtige ting på de rigtige tidspunkter. :/

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #39244: 15 Apr 2013, 09:10 »

Nu er kampen mod Silkeborg bare ekstra vigtig, hvilket den selvfølgelig også var i forvejen. Den kamp må ikke tabes!
Hvis de vinder over Silkeborg, hjælper det formentlig også antallet af købte aktier.

Resultaterne i Superligaen er næsten lige så uforudsigelige som Kim Jong-un, som Jacob Staehelin skriver i dagens udgave af B.T.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #39245: 15 Apr 2013, 12:00 »

Kan være han er blevet misforstået eller fejlciteret, hvad ved jeg det er jo den danske presse. Men jeg vil sige, det kan godt forsvares lidt det han siger Auri, de har et luksusarbejde og alene nogle hiver på den anden side af 200.000kr hjem hver måned, burde være motivation nok til at levere et stykke arbejde. Og skulle der være nogle enkelte der faktisk kæmper for klublogoet i den nuværende trup, jamen så burde der også træde motivation ind der. Indsatsen i går var jo piv elendig, og kan godt forstå spillerne får kritik efter deres indsats, har faktisk savnet lidt den der attitude fra Auri, at han kritisere spillerne i stedet for at forsvare dem hele tiden når de levere så elendigt, jeg var så træt af de der klassiske udtagelser fra ham med "Det bare fodbold, vi kan bruge en masse fra den her kamp selvom vi taber i dag ect." Træneren har en del af ansvaret, men spillerne er dem der levere jobbet på banen og de skal satme selv også være motiveret.

Hvis de ikke kan finde motivationen, så skal de satme finde på noget andet at lave.

bøvle
Manager

« Svar #39246: 15 Apr 2013, 13:43 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/tyskfodbold/article1953945.ece

Hvad siger i til det her?
Det virker jo i mine øjne helt håbløst. Jovist er det nemt at være bagklog, men set i lyset af alt det andet i klubben fatter jeg det simpelthen ikke Smiley

Det er helt skidt !!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #39247: 15 Apr 2013, 14:13 »

Hehe, man vidste jo godt at Pierre var et stort talent, men vi skulle passe på pengene.
Alexander Green kom til klubben da der stadig var guld og grønne skove så eksemplet med ham er dumt.

Jeg tror at Pierre var skiftet til Bayern ligemeget hvad.

Om talene passer ved vi jo heller ikke. Eneste som bekræfter er Pierre. Der kan også være mere i aftalen som der ikke bliver gjort offentligt.
En klausul hvor Pierre kunne smutte billigt, eksempelvis Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #39248: 15 Apr 2013, 21:33 »

Håber der er en venlig sjæl, som måske kunne hjælpe mig. Jeg står i den situation at jeg rigtig godt kunne tænke mig at bidrage til aktieemissionen. Desværre er jeg helt blank hvad angår aktier og aktieemissioner, hvorfor jeg godt kunne bruge lidt hjælp. Smiley
Lad os sige, at jeg eksempelvis vil investerer 5000 kr i aktieemissionen, hvor mange tegningsretter og aktier skal jeg så købe?
I fald aktieemissionen skulle falde til jorden(Gud forbyde det!), hvor mange penge ville jeg så få tilbage, hvis jeg havde investeret 5000 kr?
Jeg har desværre ikke haft mulighed for at kigge på PDF-filen på Brondby.com, da min Macbook åbenbart ikke tillader mig at åbne siden.
Til gengæld har jeg haft mulighed for at kigge inde på redbrondby.dk, dog uden det har hjulpet på mine spørgsmål. Smiley
På forhånd tak.

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #39249: 15 Apr 2013, 21:43 »

Håber der er en venlig sjæl, som måske kunne hjælpe mig. Jeg står i den situation at jeg rigtig godt kunne tænke mig at bidrage til aktieemissionen. Desværre er jeg helt blank hvad angår aktier og aktieemissioner, hvorfor jeg godt kunne bruge lidt hjælp. Smiley
Lad os sige, at jeg eksempelvis vil investerer 5000 kr i aktieemissionen, hvor mange tegningsretter og aktier skal jeg så købe?
I fald aktieemissionen skulle falde til jorden(Gud forbyde det!), hvor mange penge ville jeg så få tilbage, hvis jeg havde investeret 5000 kr?
Jeg har desværre ikke haft mulighed for at kigge på PDF-filen på Brondby.com, da min Macbook åbenbart ikke tillader mig at åbne siden.
Til gengæld har jeg haft mulighed for at kigge inde på redbrondby.dk, dog uden det har hjulpet på mine spørgsmål. Smiley
På forhånd tak.

Har du ikke aktier i forvejen, eller ønsker du at investere mere end de tegningsretter du har fået tildelt, kan du købe tegningsretter på børsen.

Tegningsretterne giver adgang til at købe aktier i emissionen. Du skal altså købe det antal tegningsretter som svarer til antallet af aktier du ønsker at købe.

Ønsker du at købe tegningsretter skal du ligeledes tage kontakt til din bank eller pengeinstitut.

Stod faktisk på RedBrondby.com Smiley

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

verdenskrig
Manager

« Svar #39250: 15 Apr 2013, 21:52 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/tyskfodbold/article1953945.ece

Hvad siger i til det her?
Det virker jo i mine øjne helt håbløst. Jovist er det nemt at være bagklog, men set i lyset af alt det andet i klubben fatter jeg det simpelthen ikke Smiley

Det er helt skidt !!

Tro mig jeg har tænkt over det her mange gange..

Højberg har været under et år om at komme op i 1.holds truppen i Bayern. Manden var ikke rykket op hos os, og der er satme ingen der skal bilde mig ind at manden allerede dengang ikke var så god at han kunne have gjort mindst lige så stor en forskel som idioter ala Jan K, Thygesen, Semou, osv der alle tre har en ting til fælles. DE ER ELENDIGE !!!

Det er til at brække sig over. Klubben var for under to år ude og sige " Vi satser på Dortmund modellen" Men samtidigt gider man ikke give sit måske største talent i klubben spilletid, selvom han i en alder af 16 år er klar til det. Vor herre bevares.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #39251: 15 Apr 2013, 22:07 »

På forhånd tak.

Gå ind på deres hjemmeside. Der har de skrevet noget om det. Det er ikke nogen pdf fil. De har også en email specifikt til spørgsmål omkring emissionen.

Som jeg har forstået det, får du alle dine penge tilbage, hvis aktieemissionen droppes.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #39252: 15 Apr 2013, 22:17 »

Gå ind på deres hjemmeside. Der har de skrevet noget om det. Det er ikke nogen pdf fil. De har også en email specifikt til spørgsmål omkring emissionen.

Som jeg har forstået det, får du alle dine penge tilbage, hvis aktieemissionen droppes.

Som jeg har læst det, får man alle penge tilbage, undtagen pengene for tegningsretterne Smiley

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #39253: 15 Apr 2013, 22:20 »

" Vi satser på Dortmund modellen"  

Glem nu ikke United og Barcelona modellen!

Næsten korrekt. De penge man bruger på at købe tegningsretter mister man (dog ikke dem man har fået tildelt, hvis man har aktier i forvejen - sagt med forbehold, min viden på området er ikke stort). Dem man bruger på selve aktierne får man retur. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #39254: 15 Apr 2013, 22:39 »

Jeg takker for alle jeres svar. Smiley Desværre har jeg ikke mulighed for at gå ind på brondby.com af ukendte årsager.
Jeg må blot vente til fredag med at læse det hele inde på brondby.com.

Sider: 1 ... 2615 2616 [2617] 2618 2619 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010