home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 866 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2607 2608 [2609] 2610 2611 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4954133 gange)
sebbe
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #39120: 10 Mar 2013, 21:47 »

Som I andre pointerer, så var det en utrolig vigtig sejr, som vi fik tilkæmpet os i dag. Det havde set sort ud, hvis vi tabt i dag.
Utrolig nok kan man ikke klandrer nogen for at spille en halvdårlig/elendig kamp i dag, det er lang tid siden det er sket og det er selvom Randrup var med! Makienok var fremragende igen i dag, han finder virkelig de rigtige positioner og det virker til at han blevet langt mere bevægelig end tidligere. Specielt hans første mål er i mine øjne meget imponerende, fordi han er med i det opbyggende spil og tager et langt løb ind i boksen. Indlægget fra Randrup sad til gengæld også lige i øjet. Flot indlæg, uden tvivl og stor cadeau til Randrup for at spille en flot kamp i dag.

Camus
Gæst

« Svar #39121: 11 Mar 2013, 00:54 »

Som I andre pointerer, så var det en utrolig vigtig sejr, som vi fik tilkæmpet os i dag. Det havde set sort ud, hvis vi tabt i dag.
Utrolig nok kan man ikke klandrer nogen for at spille en halvdårlig/elendig kamp i dag, det er lang tid siden det er sket og det er selvom Randrup var med!
Da der skulle gøres status til slut i kampen, sagde kommentatoren noget i retning af " Jeg skal være den første til at indrømme at Randrup leverede en god indsats i dag, efter at han har haft en downperiode der har varet omkring 2 år."    Haha.. Smiley

Batigol
Manager

« Svar #39122: 11 Mar 2013, 03:18 »

Man kan ikke pille ved den sejr vi var AGF overlegne i 80 minutter af kampen.

Det er simpelthen ikke rigtigt. AGF sidder på spillet i en stor del af første halvleg, faktisk helt frem til 0-1 scoringen, hvor Michael Tørnæs redder jeres røv igen og igen. Stephan P. har adskillige store chancer, hvor han to af gangene faktisk er helt fri. I den periode sad jeg bare og ventede på at AGF skulle score til 1-0, men når Randrup slår sådan en guldbold, mens Pasanen og Kure står og sover, er det jo godt det samme. Men i de 15 minutter der var op til Makienoks første mål, stod der klart AGF på det hele, lige udover den ene chance få minutter før målet, hvor Steffen Rasmussen kommer dårligt ud til et indlæg, hvorefter Stryger Larsen header bolden over mål. I kampens første halve time var der ikke nogen der var hinanden overlegen.

Sejren var dog fortjent - også selvom Jens Stryger Larsen var to meter offside på 0-2 målet.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

verdenskrig
Manager

« Svar #39123: 11 Mar 2013, 04:48 »

FANTASTISK SEJR !

Var i Aarhus og se kampen og er først lige kommet hjem  Opstemt
Lad mig bare sige som det var - Vi ejede det stadion både på banen og tribunen Opstemt Der var enorm god kul på sangene, folk var helt oppe på tæerene, og specielt da vi så får målene gik det helt amok. Kæft hvor havde jeg dog savnet at vælte alt og alle ( Og blive væltet) samt kramme alle omkring mig ved scoringer Grin Grin

Som jeg ser det, så spiller vi en fanatstisk disciplineret og taktisk klog kamp. Gennem stort set hele kampen har vi et fantastisk genpres, står tæt i kæderne, og er kyniske i felterne. Det er lige præcis ting jeg har efterlyst igen og igen. Det var ingen skøn kamp som jeg ser det, men vi havde styr på tingene, fightede os til det, og sparkede chancerne ind.

1-0 målet var fantastisk og jublen ligeså
2-0 målet var der INGEN der fattede Grin Alle kiggede ned på vagterne og nogle af de hårde drenge som havde en fight, og pludselig går alle bare amok og bolden ligger i nettet Grin
Ved 3-0 kunne jeg ikke tage det seriøst mere Grin Mens jeg jublede grinte jeg alt hvad jeg kunne, for det var da så mega lol at vi kan være foran 3-0 på en så svær udebane Grin

Resten af kampen var party stemning og jeg tør godt love at jeg er hæs i morgen. Fantastisk tur til Aarhus, og fantastisk resultat. ELSKER VESTEGNEN  Kys

Hahahaha i dit ansigt X, nu kommer vi og tager jer  Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Batigol
Manager

« Svar #39124: 11 Mar 2013, 05:27 »

Det eneste der irriterer mig ved det der indlæg, er at du skriver Århus med dobbelt a ... jeg makker aldrig nogensinde ret hvad angår netop det. Fanden tage det røde byråd der fik den idé.

verdenskrig
Manager

« Svar #39125: 11 Mar 2013, 05:40 »

Undskyld, men jeg vil naturligvis gøre alt hvad jeg kan for at træde så meget som muligt på en GF fan når muligheden nu opstår Wink !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Batigol
Manager

« Svar #39126: 11 Mar 2013, 06:18 »

Det må også have været lidt specielt at tage hjemad, uden at skulle tænke tilbage på et 5-1 nederlag.

Joking aside, har jeg faktisk ikke noget imod Brøndby. Jeg håber virkelig at de bliver oppe, for Superligaen ville ikke være det samme uden dem. Så vil jeg hellere være Esbjerg og Silkeborg foruden, selvom det godt nok ville betyde to hold mindre fra Jylland i ligaen, hvilket selvfølgelig er et skridt i den forkerte retning for hele Danmark.

Ariana Grande
Manager

« Svar #39127: 11 Mar 2013, 08:18 »

Det må også have været lidt specielt at tage hjemad, uden at skulle tænke tilbage på et 5-1 nederlag.

Joking aside, har jeg faktisk ikke noget imod Brøndby. Jeg håber virkelig at de bliver oppe, for Superligaen ville ikke være det samme uden dem. Så vil jeg hellere være Esbjerg og Silkeborg foruden, selvom det godt nok ville betyde to hold mindre fra Jylland i ligaen, hvilket selvfølgelig er et skridt i den forkerte retning for hele Danmark.

Hey!
Hvad med SønderjyskE!? De er sgu da kedeligere end os!

Og VK... I kommer ikke og tager os. I kan tage SønderjyskE, men os får i ikke lov at komme over.

Batigol
Manager

« Svar #39128: 11 Mar 2013, 08:23 »

Okay, ja. Ud med SønderjyskE. Det ser også for mærkeligt ud med stort bogstav forrest og bagest. Og så er der også så langt ned. Det er meget lettere at tage på tur til Silkeborg. Du har ret, Silkeborg må faktisk meget gerne blive oppe, nu jeg lige tænker en lille smule over det.

Zone 43
Manager

« Svar #39129: 11 Mar 2013, 16:25 »

Jeg må indrømme at bliver mere og mere glad for at se så unge, uprøvede spillere som Holst og da Silva, så gå uimponeret til værks, og gøre et godt stykke arbejde på banen. Det er måske lige tidligt nok at endeligyldigt bedømme da Silva, men indtrykket efter 180 minutter er yderst lovende. Og når man samtidig hører mange positivt ved det næste kuld, der står klar til at tage springet fra U19-holdet, så er svært ikke at se positivt på det.

Meget kan sige om Auri, men ovenpå den velfortjente sejr i Århus, siger han det helt rigtige her.
"Vi er helt nede på jorden, og der er ingen løftede arme. Der er lang vej endnu"

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #39130: 11 Mar 2013, 20:55 »

http://brondby.com/article.asp?aid=73133&id=145

Lille skridt, men dog et i den rigtige retning. Hele situationen om det her har i mange år været temmelig kaotisk, så ingen tvivl om at det er en lettelse at få det solgt.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #39131: 11 Mar 2013, 21:12 »

http://brondby.com/article.asp?aid=73133&id=145

Lille skridt, men dog et i den rigtige retning. Hele situationen om det her har i mange år været temmelig kaotisk, så ingen tvivl om at det er en lettelse at få det solgt.

Det er sgu dejligt, at det endelig er væk! Så skal der ikke spekuleres mere over det!

Aldrig alene!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #39132: 11 Mar 2013, 21:13 »

Ja finanskrisen fik gjort de bygninger meget lidt værd, også da hotelkæden der lejede sig ind gik neden om og hjem, så var blev det helt håbløst.

Zone 43
Manager

« Svar #39133: 12 Mar 2013, 16:49 »

Bom! Endnu en god nyhed.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1936093.ece

Det begynder at se mere og mere positivt ud omkring emissionen, og bare generelt hvis Auri kan få drengene til at præsterer som de seneste 8-10 kampes tid +/- (liga + pokal, that's it).
Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #39134: 12 Mar 2013, 16:54 »

Bom! Endnu en god nyhed.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1936093.ece

Det begynder at se mere og mere positivt ud omkring emissionen, og bare generelt hvis Auri kan få drengene til at præsterer som de seneste 8-10 kampes tid +/- (liga + pokal, that's it).
Thumbs Up

Den havde jeg sgu ikke lige set komme, må jeg ærligt indrømme!! Shockeret
Men nu er der da god mulighed for, at der kunne komme nogen med en god pose penge, da der ikke er det helt store tilbage af den gamle ledelse!

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 2607 2608 [2609] 2610 2611 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010