Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 17:42:57
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
1 Bruger, 900 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2606
2607
[
2608
]
2609
2610
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4954127 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #39105:
03 Mar 2013, 22:16 »
Det er en meget svær situation Ole Bjur sidder i, han må have noget af det sværeste job for tiden. Der er ikke økonomi til at hente en profil ind på træner posten, på den anden side.. der venter en vigtig aktie mission hvor man skal overbevise købere om at BIF er et godt produkt at investere i, dvs. vi skal ikke ligge til nedrykning til den tid. Jeg tror Auri's snor er meget kort nu, jeg tror han har resten af Marts måned til at overbevise om han er den rigtige, ellers er de næsten nød til og handle. Der er ikke nogen penge at gøre godt med, men man må prøve lave den såkaldte træner effekt.. Faxe er et godt bud, og det mest åbenlyse at gøre. En træner duo de sidste 10 kampe (hvis Auri ryger) med Faxe og måske en Vilfort? Eller rykke Auri tilbage som assistent også Faxe som cheftræner. Også hvis der kommer de 75-150 millioner i kassen, kan man finde den helt rigtige træner til sommer. Faktum er at vi ryger ned med Auri ved roret, Turbo Bent virker heller ikke til at være den rigtige indpisker.
Auri skal have point på kontoen nu!
Batigol
Manager
«
Svar #39106:
03 Mar 2013, 22:30 »
Det mest bekymrende for Brøndby i dag, må da næsten være situationen op til det røde kort. Sjældent har jeg set et forsvar blive åbnet så let, måske lige med undtagelse af Barcelonas i denne sæson. Det er fire hurtige afleveringer, som starter næsten helt nede ved Randers' eget felt, og så er Brock Madsen sådan set alene igennem. Hvor Martin Albrechtsen er på vej hen i sekundet før stikningen, tør jeg ikke spå om, men han vælger i hvert fald meget konsekvent ikke at følge sin spiller i første omgang. Om han forsøger at trække offside eller at opsnappe afleveringer står hen i det uvisse, men uanset hvordan man vender og drejer det, var det i hvert fald en helt og aldeles mislykket aktion.
Når det så er sagt var der selvfølgelig ikke straffespark i situationen. Han er en god meters penge uden for feltet da forseelsen sker. Det er røde kort er dog i orden, som I også selv påpeger, for Albrechtsen er naturligvis bageste mand.
I øvrigt tror jeg skam sagtens at Brøndby kan reddes endnu. De 4 point op til Silkeborg kan hentes på to kampe - og så skal man også huske på at Randers altså er et tophold i år, så det er måske ikke lige i en kamp mod dem, at pointene skal hentes, uagtet at man havde hjemmebanefordelen.
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
TMazz
Førsteholdsspiller
«
Svar #39107:
03 Mar 2013, 22:35 »
Du har meget ret i det du skriver, det der fik mig op i det røde felt er altså Albrechtsen er en af de mest rutineret på holdet sammen med Rommedahl. Og han burde bare tænke at han skal bare have lov at løbe videre, måske tager Tørnes den? At lave det stunt der, 8 minutter inde i kampen er så til grin.
Anfield Road
Manager
«
Svar #39108:
03 Mar 2013, 22:43 »
Citat af: FC Barcelona 03 Mar 2013, 22:30
Det mest bekymrende for Brøndby i dag, må da næsten være situationen op til det røde kort. Sjældent har jeg set et forsvar blive åbnet så let, måske lige med undtagelse af Barcelonas i denne sæson. Det er fire hurtige afleveringer, som starter næsten helt nede ved Randers' eget felt, og så er Brock Madsen sådan set alene igennem. Hvor Martin Albrechtsen er på vej hen i sekundet før stikningen, tør jeg ikke spå om, men han vælger i hvert fald meget konsekvent ikke at følge sin spiller i første omgang. Om han forsøger at trække offside eller at opsnappe afleveringer står hen i det uvisse, men uanset hvordan man vender og drejer det, var det i hvert fald en helt og aldeles mislykket aktion.
Når det så er sagt var der selvfølgelig ikke straffespark i situationen. Han er en god meters penge uden for feltet da forseelsen sker. Det er røde kort er dog i orden, som I også selv påpeger, for Albrechtsen er naturligvis bageste mand.
I øvrigt tror jeg skam sagtens at Brøndby kan reddes endnu. De 4 point op til Silkeborg kan hentes på to kampe - og så skal man også huske på at Randers altså er et tophold i år, så det er måske ikke lige i en kamp mod dem, at pointene skal hentes, uagtet at man havde hjemmebanefordelen.
Enig. Jeg sad og kiggede på det før, og jeg studsede over nøjagtigt det samme. Ikke altid man får set det fra tribunen, men det ser jo intet mindre end håbløst ud. Vi er håbløst uorganiseret, både i den situation men så sandelig også gennem resten af kampen. Det har vi været længe, og det koster det ene mål efter det andet.
Ligeså vel offensivt hvor vi virker som en splittet flok der bare farer hovedløst rundt. Enten så skal Antipas skabe vore chancer HELT alene eller også må man losse op på Makienok. I øvrigt så vi gentagne gange i første halvleg at Stenderup/Goodson prøvede at sende bolden op efter Antipas! Antipas som targetman!!?? Come on!! Det er dømt til at mislykkes. Vi mangler variation i opspillet, for det hele er jo kick´n rush. Ikke at jeg har noget i mod det hvis det virker, men for satan hvor skaber vi ikke en skid!
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #39109:
03 Mar 2013, 23:01 »
Citat af: FC Barcelona 03 Mar 2013, 22:30
Det mest bekymrende for Brøndby i dag, må da næsten være situationen op til det røde kort. Sjældent har jeg set et forsvar blive åbnet så let, måske lige med undtagelse af Barcelonas i denne sæson.
Det er netop DET som er problemet med Auri. Han har på intet tidspunkt formået at skabe en struktur på holdet der gør at vi står rigtigt i forhold til hinanden, og presser som et hold. Det er en fuldkommen basal ting der bare ikke MÅ kikse. På mit sjællandsseriehold træner vi ofte den slags detaljer, da det er så vigtigt for et fodboldhold. Hos Brøndby er der altid nogle der presser op, og så er der andre der falder ned. Det virker totalt tilfældigt, og er så let at spille sig ud af fordi de skaber enorme huller da vi aldrig presser som et hold.
Auri har haft siden oktober 2011 til at rette op på det her. Han har en til to træninger hver dag hvor det kan rettes til, og den slags aftaler kan gøres. Det er sgu ikke atomvidenskab, og jeg er decideret rystet over at man som superligahold kan være bekendt ikke at have ting som det her på plads.
Hold som er gode for en solid arbejdsindsats, som kan fighte, og ikke mindst som er gode taktiske og står rigtigt på banen og arbejder som et hold - De har en god chance for at overleve.
Vi magter ikke de mest basale ting i den sidste del. Derfor ligger vi hvor vi gør.
I skal i øvrigt ikke engang få mig til at starte med offensiven for det er samme sang. Ingen automatismer, ingen aftaler, bare tilfældige lange bolde op mod angriberen og så håber vi på det bedste.
Det er en sindsyg kontrast at holde med Brøndby og Liverpool pt. Liverpool er ved at indarbejde alt det jeg ville ønske jeg kunne se på Brøndby stadion. Et visionært koncept hvor man vil agere i stedet for at reagere.
Men vi vinder selvfølgelig næste weekend !
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Camus
Gæst
«
Svar #39110:
03 Mar 2013, 23:07 »
Citat af: TMazz 03 Mar 2013, 22:35
Du har meget ret i det du skriver, det der fik mig op i det røde felt er altså Albrechtsen er en af de mest rutineret på holdet sammen med Rommedahl. Og han burde bare tænke at han skal bare have lov at løbe videre, måske tager Tørnes den?
At lave det stunt der, 8 minutter inde i kampen er så til grin.
Super enig. Helt vildt dumt lavet. Selv om der så ikke var blevet dømt straffespark, sælger han jo stadigvæk kampen, ved at lade holdkammeraterne spille 10 mod 11 i over 80 minutter. Total hovedløs beslutning..
Hvis jeg var Auri, ville jeg sige op hvis ikke de slår AGF. Der burde selvfølgelig være nogen der kunne fortælle ham at han ikke er den rigtige mand til jobbet, men eftersom der ikke er det, burde han snart selv kunne drage konklusionen. Det kræver selvfølgelig også at han giver afkald på nogle penge, men som ægte klubmand, kunne han vel godt være villig til det.
verdenskrig
Manager
«
Svar #39111:
04 Mar 2013, 21:01 »
Fed første runde.
Vi får smæk hjemme til Randers, mens både Silkeborg, og Esbjerg vinder deres hjemmekampe mod i mine øjne bedre modstandere.
Samtidigt med det virker både Silkeborg og Esbjerg langt mere forberedt, bedre taktisk sat op, og fighter langt mere for det. Plus at begge hold har langt mere individualistisk klasse.
Kæft vi skal gøre os mere end ualmindelig umage for at overleve det her. Det mest skræmmende er ikke at vi er nede med 4 point nu. Det skræmmende er at både SØnderjyskE, Esbjerg, samt Silkeborg virker mere klar på opgaven end os
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Zone 43
Manager
«
Svar #39112:
04 Mar 2013, 22:02 »
"Med Brøndby IF’s talentmasse anser vi det som muligt at opnå de sportslige resultater, der hedder overlevelse i Superligaen i 2013, blandt de seks bedste i 2014 og blandt de tre bedste i 2015 og fremefter"
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/broendby-medaljer-i-2015
Sweet Jesus. Vil den daglige ledelse bare ikke vågne op og indse realiteterne anno 2013, såvel den sportslige som økonomiske?
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
TMazz
Førsteholdsspiller
«
Svar #39113:
04 Mar 2013, 22:11 »
De bliver nød til at melde sådan ud, der er en emission til April/Maj hvor BIF skal sælges og gøres til en fornuftig investering. Alle kneb gælder nu.
DeBuur
Manager
«
Svar #39114:
04 Mar 2013, 22:23 »
Citat af: Zone 43 04 Mar 2013, 22:02
"Med Brøndby IF’s talentmasse anser vi det som muligt at opnå de sportslige resultater, der hedder overlevelse i Superligaen i 2013, blandt de seks bedste i 2014 og blandt de tre bedste i 2015 og fremefter"
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/broendby-medaljer-i-2015
Sweet Jesus. Vil den daglige ledelse bare ikke vågne op og indse realiteterne anno 2013, såvel den sportslige som økonomiske?
Jamen det er da dejligt at der er nogen der tror på det.... det er jo som at høre Sovjetrrussike nyheder fra 80 erne hvor de frejdigt udråbte Lada som verdens smukkeste bil...... der er da virkelig stil over ledelsen i Brøndby.
Underskud på 266 millioner... wow det er alligevel noget - der skal en stor pengetank til hvis investorerne skal vende den udvikling
YNWA
Zone 43
Manager
«
Svar #39115:
05 Mar 2013, 15:59 »
Citat af: TMazz 04 Mar 2013, 22:11
De bliver nød til at melde sådan ud, der er en emission til April/Maj hvor BIF skal sælges og gøres til en fornuftig investering. Alle kneb gælder nu.
Imo er det ikke just at sælge godt, ved at spille den samme, gamle plade for 27. gang. 'Det har været stolpe ud', 'Efter nytår bliver det godt', you name it. Det vidner bare om at ledelsen intet har lært af alt dette, når de skriver som de gør. Det ville have haft klædt dem at være mere åbne og ærlige omkring situationen d.d., fremfor 'vi skal have medaljer om to år med et mælketandshold, der bare skal lave flere mål end de andre'.
Edit:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1931739.ece
En sand befrielse at høre en så kritisk Auri. Han gør det ikke ligefrem nemmere at hade ham.
«
Seneste Redigering: 05 Mar 2013, 16:15 af Zone 43
»
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
DeBuur
Manager
«
Svar #39116:
05 Mar 2013, 16:50 »
Edit:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1931739.ece
En sand befrielse at høre en så kritisk Auri. Han gør det ikke ligefrem nemmere at hade ham.
Citat
Respekt for at Auri melder så klart ud.. men det viser bare hvor uduelig ledelsen af brøndby har været og fortsat er.. spørgsmålet er nu:
Får Auri lov at være så åbenmundet
Kan vi have en træner som reelt ikke har tillid til ledelsen eller det materiale han har til rådighed?
YNWA
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #39117:
05 Mar 2013, 17:29 »
Citat af: DeBuur 05 Mar 2013, 16:50
Edit:
Citat
Respekt for at Auri melder så klart ud.. men det viser bare hvor uduelig ledelsen af brøndby har været og fortsat er.. spørgsmålet er nu:
Får Auri lov at være så åbenmundet
Kan vi have en træner som reelt ikke har tillid til ledelsen eller det materiale han har til rådighed?
Naturligvis kan vi ikke det, men jeg tvivler på at nogen som helst, ej heller Auri regner med han er træner i næste sæson, uanset om den står på superliga 1 divsion eller Danmarksserie.
DeBuur
Manager
«
Svar #39118:
10 Mar 2013, 21:12 »
vigtig sejr og nu er der 4 hold i nedrykning spillet og her tror jeg at Sønderjyske tager den ene af pladserne og så må vi forvente tæt kamp med Silkeborg helt til sidste runde - Esbjerg har en bedre trup end os og de klarer frisag.
Damm hvor længe siden er det ikke at både Liverpool og Brøndby har vundet på samme dag !
YNWA
TMazz
Førsteholdsspiller
«
Svar #39119:
10 Mar 2013, 21:31 »
Livsvigtig sejr i aften, intet mindre. Og sejren er ikke heldig eller noget, den er fuld fortjent.. Sad virkelig og klappede i mine hænder over at se hvordan de gik ind i nærkampene og vandt 9 ud af 10 dueller. Spillede til tider flot bold og opspillet til 1-0 er ren klasse. Og må give Randrup at indlægget han laver er verdensklasse.
Man kan ikke pille ved den sejr vi var AGF overlegne i 80 minutter af kampen. Hvis det er niveauet resten af kampene, så overlever vi. Stor ros til alle på banen i dag, specielt Makienok.. Vores egen 2 meter Messi.
Sider:
1
...
2606
2607
[
2608
]
2609
2610
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »