home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 747 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2584 2585 [2586] 2587 2588 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4955769 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38775: 29 Dec 2012, 09:59 »

"Vi melder noget ud før jul"

"I får noget af vide torsdag eller fredag"

Det er nu lørdag og igår meldte Direktør Tommy ud at de stadig forhandler.

Det kan ikke være så svært! Lyt nu til Frank B. og Co. eller gå konkurs..

DeBuur
Manager

« Svar #38776: 29 Dec 2012, 11:39 »

Brøndby overlevede 1. prøvelse, at skaffe tilførelse af økonomiske midler til at klare den kortsigtede gæld.

Næste fase er at få lavet en langsigtet plan og og dermed sikre overlevelse i det næste kvarta - det træker så lidt ud  Forlegen hvilket er problematisk idet vi så ikke får mulighed for at hente de nødvendige forstærkninger til truppen som skal sikre at vi sportsligt overlever - hvilket må siges at være et ultimativt krav - Brøndby i superligaen nedrykning vil bringe klubben til konkurs.

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #38777: 01 Jan 2013, 19:26 »

Noget kunne tyde på at en plan snart kan blive offentliggjort, og at man 'bare lige mangler det sidste'. Ift. til tidligere tider/normen(?) er årsrapporten og generalforsamlingen rykkes tilbage med ca. et måned. Se bare på sidste år, hvor årsrapporten kom 23/3, i år er det den 18/2. Generalforsamlingen er i år 13/3 modsat 17/4 sidste år.

Noget helt andet er, at Bille rygtet måske ikke er dødt alligevel.
https://twitter.com/michelwd/status/286170290193575937

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38778: 02 Jan 2013, 00:16 »

En PER mand er væk. Farvel kringle-Emil. I år bliver stort.

Og så hvad Zone skrev. En plan nærmer sig.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #38779: 02 Jan 2013, 00:29 »

Håber bare den er lidt tættere på end sidst man sagde at man nærmede sig. Tror vist det var sidst i oktober eller sådan noget, og der er sket nul og niks siden da(udover ophævningen af aktieklasserne). Efterhånden svært at tage helt seriøst at de er "tæt på".

Siger vist en del om situationen i Brøndby. Vi har intet tillid til ledelsen, og til tider har ledelsen ikke engang tillid til hinanden. I det hele taget er der ikke specielt meget tillid omkring Brøndby.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38780: 02 Jan 2013, 10:32 »

Så røg Emil sgu ud - på tide! Bekræftet af Sten Lerche.

Der sker noget derinde, nu mangler vi bare fremtidsplanen.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #38781: 02 Jan 2013, 12:05 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/article1892051.ece

Virkelig en tam begrundelse for at man har valgt at lade en af de dårligste sikkerhedschefer i verdenshistorien gå. Manden har aldrig haft styr på en skid, og hvis de virkelig mener det er alderen, så har de godt nok ikke store forventninger til afløseren.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38782: 02 Jan 2013, 12:15 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/article1892051.ece

Virkelig en tam begrundelse for at man har valgt at lade en af de dårligste sikkerhedschefer i verdenshistorien gå. Manden har aldrig haft styr på en skid, og hvis de virkelig mener det er alderen, så har de godt nok ikke store forventninger til afløseren.
Jeg har har læst, at Emil B ønskede direktør Tommy væk fra Brøndby IF og at dette skulle være en "hævnaktion". Men det kan også bare være et tomt rygte.

Selvfølgelig er det ikke pga alderen, de tør bare ikke gå ud og sige at han ikke havde kvaliteterne til jobbet som sikkerhedschef - hvilket også siger sig selv når man kigger på manden, hvem kan ikke løbe fra ham :-)

Zone 43
Manager

« Svar #38783: 02 Jan 2013, 17:37 »

Jeg har har læst, at Emil B ønskede direktør Tommy væk fra Brøndby IF og at dette skulle være en "hævnaktion". Men det kan også bare være et tomt rygte.

Jeg har også hørt det rygte, og at Per skulle stå bag det.

Et spørgsmål jeg har stillet mig selv det meste af dagen, er om Tommy har gået forrest ifm. Per's afgang som bestyrelsesformand i sommers. Det vil give mening imo, også med henblik på den 'krig' der er mellem de 'unge' og 'gamle'. Uanset hvad er det et godt træk af Tommy og de 'unge'.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #38784: 02 Jan 2013, 17:46 »

Krigen raser i Brøndby - senest med exit fra Emil - hvad der er op og ned i denne ødelæggende krig er ikke let at vide - et er dog sikkert Emil B har ikke håndteret situationen optimalt omkring den famøse pokal kamp mod FCK.

Jeg ville dog heller høre godt nyt fra vest fronten og det ville være rart at høre at der nu var en langsigtet plan på vej..men enten er Brøndby ved at tage de sidste krampetrækninger eller ledelsen er tæt på at lukke en aftale og venter nu på at fondsbørsen orienteres inden en officiel udmelding.... håber til det sidste.

Indtil vi er konkurs ramte håber jeg på at vi bliver reddet og at det bliver muligt at forstærke holdet i januar.

Et leje mål af Staphan Andersen eller Mikkel Andersen kunne være nice og muligt - udover det så skal vi finde en rutineret centerforsvar og så skal vi finde en der kan tage over for Mike J

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38785: 04 Jan 2013, 08:08 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1893029.ece

Giv dem Gildhøj.

For søren det var rart Smiley Det beviser, at der er en plan på vej. Det må siges, at være all-in fra Nordea's side, at smide yderligere 12 millioner ind. De er jo slet ikke interesseret i en konkurs.

Hvis vi så bare overlever til 30. juni med ny ledelse og hvad der hører til, så forsvinder store lønudgifter. Flere evner som nogle af de kontraktfrie kan erstattes for billigere penge.

Men som vi har snakket om før, så skal der også sikres penge til at binde JSL og eventuelt Dumic og Semou. De 2 sidste, ser jeg selv gerne, da vi nok ikke kan sikre bedre for samme løn.

edit:

Fra b4

i dag, kl 08:24peter68
--------------------------------------------------------------------------------
trykte JP i dag: Per, Lerche og Benny forlader officielt fonden på søndag. Citat Benny.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2013, 10:22 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38786: 04 Jan 2013, 10:33 »

Tak Nordea!

Håber han har ret ham på B4! Det lysner forude!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #38787: 04 Jan 2013, 11:20 »

Jeg tror nu bare i udsætter jeres problem igen... Desværre

plutonium
Manager

« Svar #38788: 04 Jan 2013, 11:52 »

Og så skal man altså fange en vigtig detalje! Nordea låner dem kun pengene, hvis der foreligger en handlingsplan inden januar er ovre. Den plan skal både indeholde investorer, detaljer om aktieemissionen (er nok allerede på plads kunne jeg forestille mig) og beviser for at det kan være langsigtet bæredygtigt økonomisk.

Oven i det, så opfatter jeg det som om at I nok må pantsætte nogle af jeres aktiver for at Nordea kan få beløbene dækket, så reelt set låser de jer også ekstremt meget fast. Når banken pludselig skal have et ord indført i alle henseender når det kommer til penge, så  tror jeg der er en ret så stor risiko for, at I vil sælge spillerne for billigt og i det hele taget ikke får lov til at vokse, fordi al overskud ryger over i Nordea. Nordeas ansatte kan ikke forventes at vide meget om fodbold, så jeg ved faktisk ikke hvor positivt jeg synes det er for jer.

Det her tror jeg lige så meget kan blive det sidste søm i kisten, som det kan blive det der giver jer luft på den (meget) korte bane.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38789: 04 Jan 2013, 12:08 »

Tror du gør det til mere end de er Pluto.

Som sådan skal de penge hvis de bevilliger os overtrækket, jo kun række indtil aktie emissionen er i hus, og der vil derfor seføli ikke blive tale om at sælge folk billigt for at kunne betale nordea, så kunne vi jo bare sælge nogle folk direkte og bruge pengene til det.

Well det er jo blot lidt samme scenarie som hos jer i sin tid, enten begærer Nordea konkurs, eller også stiller de sig bag en emission, hvilket de med stor sandsynlighed også kommer til hos os, ligesom de gjorde hos jer.

Nordea har ikke råd til at lade os gå konkurs, rent image mæssigt, ligesom de absolut ingen fordele havde med jer, dog var et evt tab ved jeres konkurs for dem op mod 30 gange større.

Men rent image mæssigt, ville det uden tvivl koste dem mange kunder at lade en klub med så mange fans gå ned, for hvem gider da støtte noget der har sendt ens hjerteklub i graven.

Sider: 1 ... 2584 2585 [2586] 2587 2588 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010