home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2583 2584 [2585] 2586 2587 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4955704 gange)
U-4-E
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38760: 21 Dec 2012, 12:22 »

http://brondby.com/article.asp?aid=72508&id=145

Vi har verdens flotteste trøje. Mon ikke det vender nu, og pengene kommer væltende.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38761: 21 Dec 2012, 12:31 »

Sådan kunne ledelsen se ud i det nye Brøndby Wink

Klaus Riiskjær som administrerende direktør
Stein Bagger som visionær og kreativ direktør
Kurt Thorsen som revisor og skatte ekspert
Linse Kessler som direktør i underholdnings afdelingen i Brøndby Event

Michele Ferrari og Lance Armstrong til knyttes som ekstern konsulenter og rådgivere for sundheds afdelingen
Milena Penkowa ansættes som forskningsleder

Brøndby ansætter Bubber og BS som sikkerheds chefer og de indgår kontrakt med Hjemmeværnet om at stå for sikkerheden ved ude og hjemmekampene.
Ligeledes indgår de i et samarbejde med Linse Kesler og der udarbejdes et reality koncept "Sådan overlever man som security vagt i Brøndby...."

Ny hoved sponsor bliver DSB.... de giver også rabat på de erstatninger de kræver af vores skønne tilskuer når de smadrer togvogne.... sponsoratet er delvis finansieret af AnsaldoBreda som jo har masser af likvide midler efter at DSB og skatteyderne har kastet milliarder efter IC4 togene....

Per B skal også have en rolle...han bliver rådgiver og konsulent i alle juridiske spørgsmål vedrørende feriepenge...

Benny Winther og Emil B bliver frivillige i klubben og vil fremover være at finde på toiletterne i nærheden af pisrenden... de vil sikre at der er rent og nydeligt under hjemmekampene.

Hvorfor bruge tid på at skrive sådan noget? :-)

Er du okay?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #38762: 21 Dec 2012, 12:43 »

Nynazister og hooligans ..

Ekstra Bladet har fået Thomas Rasmussen og Co. til at trække sig.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1888077.ece

Ikke nok med at de tilhører disse yderst sympatiske subkulturer, så er de også fantastiske til det de laver
http://www.trustpilot.dk/review/www.teleworks.dk

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38763: 21 Dec 2012, 12:48 »

Ikke nok med at de tilhører disse yderst sympatiske subkulturer, så er de også fantastiske til det de laver
http://www.trustpilot.dk/review/www.teleworks.dk
Hahaha, hold kæft nogle flotte ord de får med.....

Ikke fordi vi skulle have dem ind, nu hvor deres baggrund er kommet frem. Men det irriterer mig grænseløst at Per B stadig sidder  og trækker i trådene!

DeBuur
Manager

« Svar #38764: 21 Dec 2012, 13:00 »

Hvorfor bruge tid på at skrive sådan noget? :-)

Er du okay?

Ingen der holder med Brøndby kan vel helt være ok - men virkeligheden i Brøndby er så total kaotisk og latterlig at man reelt ikke ved om man skal græde eller le....

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #38765: 21 Dec 2012, 22:48 »

Pluto@

At vores talentsystem ikke er det bedste herhjemme længere er en sandhed med modifikationer. Eftersom vi er den klub som bidrager mest til vores U/landshold må vi være dem som producerer flest talenter der kan gøre sig på topniveau. Det er ret indiskutabelt som jeg ser det Wink

Men man glemmer bare en vigtig pointe i forhold til før i tiden. Før i tiden kom talenterne op, og kom for det første ind på et hold der fungerede, med et klokkeklart koncept (Tænker primært under Laudrup) med rutinerede profiler som de kunne læne sig op af, og generelt kom de bare op og var del af et hold der var i en positiv udvikling. Så er omstændighederne til at gå fra talent til profil også i den grad til stede.

Forskellen i dag er at talenterne kommer op til et trænerteam som tydeligvis ikke magter at udvikle sine spillere, som ikke har et fast koncept, plus at de kommer ind på et hold hvor dem som burde være ledere falder igennem for ofte. Dertil at vi har haft så paure resultater. Hvor mange talenter vil(Uanset hvor stort deres talent måtte være) være i stand til at blomstre i sådanne omgivelser?

At man ikke ser vores talenter bliver så store mere som man gjorde før, har ingenting at gøre med at selve produktionen af dem ikke er lige så god. Det er bare omstændighederne på vores 1.hold der for tiden ikke tillader os at udvikle en ny Agger eller Kahlenberg. Sådan er det Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38766: 22 Dec 2012, 09:29 »

Ekstra Bladet når det er bedst, den ene dag er vi ved at gå konkurs, den næste dag står vi til at blve reddet: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1888698.ece

FRANK B, RED OS!

plutonium
Manager

« Svar #38767: 22 Dec 2012, 10:02 »

Pluto@

At vores talentsystem ikke er det bedste herhjemme længere er en sandhed med modifikationer. Eftersom vi er den klub som bidrager mest til vores U/landshold må vi være dem som producerer flest talenter der kan gøre sig på topniveau. Det er ret indiskutabelt som jeg ser det Wink

Men man glemmer bare en vigtig pointe i forhold til før i tiden. Før i tiden kom talenterne op, og kom for det første ind på et hold der fungerede, med et klokkeklart koncept (Tænker primært under Laudrup) med rutinerede profiler som de kunne læne sig op af, og generelt kom de bare op og var del af et hold der var i en positiv udvikling. Så er omstændighederne til at gå fra talent til profil også i den grad til stede.

Forskellen i dag er at talenterne kommer op til et trænerteam som tydeligvis ikke magter at udvikle sine spillere, som ikke har et fast koncept, plus at de kommer ind på et hold hvor dem som burde være ledere falder igennem for ofte. Dertil at vi har haft så paure resultater. Hvor mange talenter vil(Uanset hvor stort deres talent måtte være) være i stand til at blomstre i sådanne omgivelser?

At man ikke ser vores talenter bliver så store mere som man gjorde før, har ingenting at gøre med at selve produktionen af dem ikke er lige så god. Det er bare omstændighederne på vores 1.hold der for tiden ikke tillader os at udvikle en ny Agger eller Kahlenberg. Sådan er det Smiley

Delvist enig. DBU (læs: MO) har bygget ungdomsholdene op efter en rød tråd, der minder meget om den måde Brøndby i lang tid spillede på. Derfor er de spillere Brøndby udvikler komptatible med landsholdene. Måske spiller de ikke helt ens, mens filosofien ligger ikke for langt fra hinanden. Det kan også være med til at flere ungdomsspillere fra Brøndby får chancen på u-landsholdene. Især fordi man traditionelt har hentet mange u-landsholdsspillere i Brøndby, så er det let at blive ved med at skele til deres side.

Ikke fordi DBU favoriserer jer, men fordi man generelt har haft succes med at bruge jeres spillere. Don't change a winning team i en eller anden form gør sig gældende her.

Det jeg især hæfter mig ved er, at de spillere I har hentet op på a-holdet, men ikke er slået igennem, og som igen er rykket videre til andre klubber, slår heller ikke igennem senere. Jeg ved godt at de er unge endnu, men at de får det helt store internationale gennembrud med fx landsholdsudtagelse er tvivlsomt. Det må så betyde at spillernes talent (eller rettere, mentalitet) ikke er bedre end som så. Ellers må én eller anden klub i Danmark da kunne åbne op for deres talent.

Der hvor vi til gengæld er helt enige, er når vi snakker om hvordan man udvikler talenter. Man skal stimulere dem og sørge for at udvikle dem mentalt såvel som teknisk/taktisk. Nogle spillere magter det ad sig selv, mens andre kræver at nogen tager dem i hånden de første par år. Hvis der ikke er nogen til at guide den anden gruppe, så bliver de næppe til det store.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager

« Svar #38768: 22 Dec 2012, 17:00 »

FRANK B, RED OS!

Jeg håber ihf. at han og resten af banden stiller samme betingelser som tidligere for at smide pengene i kassen. Hverken mere eller mindre.

Følgende indlæg er bestemt værd at læse, det omhandler ligeledes den aktuelle nyhed med FBA.
http://brondbysupport.dk/sso/forum_entry.php?id=477843&page=0&category=0&order=last_answer

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #38769: 23 Dec 2012, 13:08 »

Jeg håber ihf. at han og resten af banden stiller samme betingelser som tidligere for at smide pengene i kassen. Hverken mere eller mindre.

Følgende indlæg er bestemt værd at læse, det omhandler ligeledes den aktuelle nyhed med FBA.
http://brondbysupport.dk/sso/forum_entry.php?id=477843&page=0&category=0&order=last_answer

Det er alarmerende at der fortsat er intern kamp i Brøndby - så længe der er det så sker der intet og vi ender et sted..konkurs og det bliver så enden på Brøndby.... Per B og hans bande har gennem de seneste årtier ødelagt klubben og kørt Brøndby i sænk - de står nu på kanten ned til afgrunden og de er sgu mere interesseret i at redde sig selv og deres position end at redde klubben - det trist at se på og for hver dag mister man sympati for de personer der engang har gjort så meget for Brøndby.

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #38770: 27 Dec 2012, 12:45 »

Der er godt nok skræmmende tavst på Vestegnen - er spændt på om spillerne får deres løn til januar....tavsheden er naturligvis nødvendig..men er samtidig et billed på at der ikke en delvis løsning og slet ikke en helhedsløsning.

Håber ikke Brøndby ledelsen holder meget juleferie i år... de bør se at få fremlagt en rednings plan således vores team kan få ro til at overleve i superligaen.

YNWA

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #38771: 27 Dec 2012, 12:47 »

Bold har lige postet at der kommer nyt enten i dag eller i overmorgen.

verdenskrig
Manager

« Svar #38772: 27 Dec 2012, 12:53 »

Vores ledelse må godt snart se at få fingeren ud med den redningsplan. Har de haft for travlt med at sidde ved julebordet? Magen til amatøre skal man denunderfløjtme da lede længe efter.

De har snart lovet den redningsplan i flere uger, så kom dog i gang og find en løsning.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #38773: 27 Dec 2012, 13:04 »

Bold har lige postet at der kommer nyt enten i dag eller i overmorgen.

Dejligt hvis det lykkes..men de er godt nok lidt sent ude  Forlegen

IMO så er dette så pinligt og utroværdigt og det må ikke fortsætte sådan i første kvartal af 2013..så mister Brøndby den sidste rest af troværdighed.

Det andet problem er at vi står med et spillermæssigt problem... hvis vi skal overleve i Superligaen så skal vi hæve vores bundniveau betragteligt og har vi truppen til det - det er i den kommende måned at Brøndby skal hente forstærkning..men ingen spillere med kvalitet til det vil signe med os når vi ikke kan garantere at de får løn..

YNWA

Zone 43
Manager

« Svar #38774: 27 Dec 2012, 23:46 »

Jeg ser meget frem til udmeldingen i morgen om planen, faktisk har jeg en fin mavefornemmelse lige nu.

Lønnen for december måned tikker ind på kontoerne, hvilket må give noget ro til ledelsen det måneds tid trods et par ubetalte regninger. Der har dog været spekuleret i om man har lånt til at kunne udbetale lønnen for december, og i såfald hvor mon pengene er lånt henne; Nordea? Benny?
Om et måneds tid holder amatørerne generalforsamling, og det store spørgsmål her, er, om Per bliver sat af som formand. Det tror jeg vi kan få et svar på ifm. udmeldingen i morgen, og jeg kan godt se det ske. Bl.a. fordi Benny har lagt mange penge i kassen, bl.a. i form af lån, og de penge vil han naturligvis gerne have retur.

De står med ryggen mod muren, og jo længere tid der går, jo mere bliver det til enten eller, forstået på den måde at det er enten med Per eller FBA som galionsfiguren på skibet. Det er ingen hemmelighed, og de ved det lige så godt som vi andre dødelige ved det. Derfor burde der heller ikke være de store betænkninger fra hverken den daglig ledelse, amatørerne osv. om det, selvom vi alle godt ved hvem og hvorfor, at det har været modarbejdet.

Kommer FBA-gruppen til vil der stensikkert også være flere penge at hente ved den aktieemission, som har været nævnt længe efterhånden, der kommer i løbet af foråret. Det vil give noget økonomisk ro til at få økonomien på ret kurs på den korte bane, samt få lagt en plan at arbejde efter, såvel en kortvarig som en langvarig, samt få lavet de nødvendige ændringer i den daglige ledelse og trænerstab.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2583 2584 [2585] 2586 2587 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010