Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
1 Bruger, 723 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2582
2583
[
2584
]
2585
2586
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4955867 gange)
DeBuur
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #38745:
20 Dec 2012, 13:06 »
Citat af: Coldice 20 Dec 2012, 00:22
Man vil vel sagtens kunne give køre penge og mon ikke at BIF er så stort et navn, så der ville være nogle spillere der er lidt for dygtige til Danmarksserien som prøver lykken og en hurtig oprykning betyder at man ligger i 2. div. og må skrive kontrakter.
En klub der går konkurs kan ikke bare gå ud og lave nye kontrakter - Brøndby hænger på gælden..den forsvinder ikke ved en konkurs..desværre.
En konkurs vil smadre klubben, samtlige spillere vil blive fritstillet og der vil gå mange år før vi kan skrive kontrakter igen.
Men dagens melding fra galehuset er da positivt - det ser ud som om 3 rigmænd vil sikre klubben kapital således vi kan klare den kortsigtede gæld... men spillerne skal jo også have løn i 2013.. og det vil kræve at der kommer en stor investor med ca. 200-240 millioner... dem er der ikke mange af herhjemme
YNWA
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #38746:
20 Dec 2012, 13:10 »
Ah Michael, vi kommer jo ikke til at hænge på nogen gæld ved konkurs, og vi vil kunne skrive kontrakter allerede efter en sæson, så fremt der rykkes op fra Danmarks serien.
Ved konkurs, opløses selskabet og licensens ryger tilbage på moderklubben, som så frit kan stifte et nyt selskab.
Et ukendt parameter i mulighederne i forbindelse med en konkurs er jo faktisk, hvad er der af kapital i moder klubben ?.
Coldice
Førsteholdsspiller
«
Svar #38747:
20 Dec 2012, 13:56 »
Citat af: DeBuur 20 Dec 2012, 13:06
En klub der går konkurs kan ikke bare gå ud og lave nye kontrakter - Brøndby hænger på gælden..den forsvinder ikke ved en konkurs..desværre.
En konkurs vil smadre klubben, samtlige spillere vil blive fritstillet og der vil gå mange år før vi kan skrive kontrakter igen.
Men dagens melding fra galehuset er da positivt - det ser ud som om 3 rigmænd vil sikre klubben kapital således vi kan klare den kortsigtede gæld... men spillerne skal jo også have løn i 2013.. og det vil kræve at der kommer en stor investor med ca. 200-240 millioner... dem er der ikke mange af herhjemme
Læs Sunbaos fine forklaring. Erklære sig konkurs = ingen gæld og man starter i Danmarksserien.
EDIT:
En fordel ved det danske ligasystem er at hvis man går konkurs, er det ret overskueligt at komme op igen i Superligaen. Se bare hvor stærkt det gik med Lyngby efter de erklærede sig konkurs.
Jeg ønsker nu ikke Brøndby går konkurs, men der er mange spændende muligheder i det, for mig er det specielt alle de talenter der vil få meget førsteholdsfodbold.
Citat af: Sunbao 20 Dec 2012, 13:10
Ved konkurs, opløses selskabet og licensens ryger tilbage på moderklubben, som så frit kan stifte et nyt selskab.
Et ukendt parameter i mulighederne i forbindelse med en konkurs er jo faktisk, hvad er der af kapital i moder klubben ?.
Det kræver vel i teorien bare man møder op til deres generalforsamling og så bliver økonomien fremlagt?
Det plejer at ligge i februar, men har ikke lige styr på BIF.
«
Seneste Redigering: 20 Dec 2012, 14:02 af Coldice
»
Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:
Without Security!
Brøndby IF <3
Anfield Road
Manager
«
Svar #38748:
20 Dec 2012, 14:32 »
@Pluto.
Vi har solgt masser af spillere inden de nåede førsteholdet, som jo så desværre ikke kom med på din liste. Her er som allerede nævnt, Pierre Emil Højbrjerg, Jannik Vestergaard, Nicolai Boilesen. Kristian Andersen og Mads Nielsen har også gang i noget stort derude omend de endnu ikke har fået den store opmærksomhed. Muligt at vi ikke producerer som vi gjorde i midten af 00´erne, men ikke desto mindre er vi stadig den største leverandør til de fleste ungdomslandshold.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Legenden
Manager
«
Svar #38749:
20 Dec 2012, 14:38 »
Citat af: Anfield Road 20 Dec 2012, 14:32
Pierre Emil Højbrjerg, Jannik Vestergaard,
Nicolai Boilesen
. Kristian Andersen og Mads Nielsen.
Hvem er de?
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
plutonium
Manager
«
Svar #38750:
20 Dec 2012, 15:06 »
Citat af: Neymar 20 Dec 2012, 14:38
Hvem er de?
Tænker jeg også lidt. Højberg har jeg hørt nævnt før, Vestergaard havde/har lidt succes i Tyskland, men er måske gået i stå? I hvert fald længe siden jeg sidst har hørt om ham. De to andre har jeg aldrig hørt om, og antager at de er røget ind på et eller andet ungdomshold i en storklub, hvor de muligvis aldrig bliver til noget, ligesom Mads Timm og vender hjem som en middelspiller i Superligaen, hvis de da er det.
Som sagt, så er Brøndby fantastiske til at give talenter chancen, men kvalitetsmæssigt ved jeg ikke om jeg vil sige at de er så fantastiske. Midtjylland har gjort det lige så godt, som jeg ser det, med Juelsgaard, Albæk, Kristian Bak og Sviatchenko.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
DeBuur
Manager
«
Svar #38751:
20 Dec 2012, 15:08 »
Citat af: Sunbao 20 Dec 2012, 13:10
Ah Michael, vi kommer jo ikke til at hænge på nogen gæld ved konkurs, og vi vil kunne skrive kontrakter allerede efter en sæson, så fremt der rykkes op fra Danmarks serien.
Alle aktiver i selskabet vil være væk og hvem ejer stadion ? mig bekendt er Brøndby Stadion pansat helt op til over øverste tribune?
Men det allerværste er at investorerne pt har svært ved at tro på en bære dygtighed i Brøndby... brandet er under pres og hvilken investor ville være interesseret i at betale hundrede af millioner for en konkursramt klub der spiller i røven af 4 division ?
Jeg håber vores uduelige ledelse stadig har en plan og at den kan rulles ud når den kortsigtede gælds krise er løst.
YNWA
Anfield Road
Manager
«
Svar #38752:
20 Dec 2012, 15:32 »
Citat af: plutonium 20 Dec 2012, 15:06
Tænker jeg også lidt. Højberg har jeg hørt nævnt før, Vestergaard havde/har lidt succes i Tyskland, men er måske gået i stå? I hvert fald længe siden jeg sidst har hørt om ham. De to andre har jeg aldrig hørt om, og antager at de er røget ind på et eller andet ungdomshold i en storklub, hvor de muligvis aldrig bliver til noget, ligesom Mads Timm og vender hjem som en middelspiller i Superligaen, hvis de da er det.
Som sagt, så er Brøndby fantastiske til at give talenter chancen, men kvalitetsmæssigt ved jeg ikke om jeg vil sige at de er så fantastiske. Midtjylland har gjort det lige så godt, som jeg ser det, med Juelsgaard, Albæk, Kristian Bak og Sviatchenko.
Vestergaard har stor succes i Tyskland og jeg er snart ved at være tilhænger af at han får chancen på landsholdet. Så at sige at han har/havde succes er at underdrive. Jeg kan simpelthen ikke forstå at du ikke har hørt mere til Højbjerg. Det var et stort emne da han blev solgt til Bayern og det trak da også sine overskrifter da han til en af hans første træninger lavede en tunnel på Arjen Robben
Kristian Andersen og Mads Nielsen, spiler stadig i Brøndby og ja de fylder ikke meget i Danmark, men de kan blive gode, og hvis de ikke taber det hele på gulvet får vi dem at se på førsteholdet en eller anden dag.
Vi havde også en knægt der var til prøvetræning i Chelsea den anden dag(husker ikke navnet). Da han kom hjem sagde han at niveauet på Brøndbys ungdomshold er lige så godt som i Chelsea. Selvom han måske ikke har været helt objektiv i sin vurdering havde han jo næppe sagt det hvis niveauet derovre var lysår foran Brøndby.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
plutonium
Manager
«
Svar #38753:
20 Dec 2012, 16:01 »
Jeg tror egentlig ikke man skal antage, at ungdomsarbejdet i topklubber er bedre end i mellemklubber
Bare fordi en klub som Chelsea køber de bedste talenter betyder det jo ikke at deres setup er særlig veludviklet. Bare se FCKs School of Excellence. Det er først her efter 5-6 år man overhovedet begynder at se resultatet af målrettet arbejde. Abramovic tror jeg ikke fokuserer på ungdommen, men derimod på førsteholdet, og derfor tror jeg kun det er førsteholdet og reserveholdet der virkelig tilhører toppen. Det er naturligvis postulater fra min side, da jeg ingen chance har for at vide noget om det.
Pointen er, at store spillere kan komme hvor som helst fra, og det er et spørgsmål om at udnytte deres potentiale ordentligt. Derfor giver jeg ikke meget for at en ungdomsspiller siger sådan.
Angående Højberg, så er det altså ikke videre imponerende at han laver en tunnel på en spiller. Vil hellere høre at han gennem et halvår leverer assists på stribe og afgør kampe i regelen snarere end undtagelsen
Vestergaard har jeg som sagt ikke hørt om i et godt stykke tid, men kan godt huske, at det seneste jeg hørte var at det gik godt.
Jeg er godt klar over at det vil falde de fleste Brøndbyfans for brystet, at nogen anfægter kvaliteten af deres ungdomsarbejde. Jeg vil godt understrege, at det stadig er blandt de absolut bedste i Danmark, men jeg mener ikke at det er så enestående mere, som det var engang.
Anfield Road
Manager
«
Svar #38754:
20 Dec 2012, 16:08 »
Citat af: plutonium 20 Dec 2012, 16:01
Angående Højberg, så er det altså ikke videre imponerende at han laver en tunnel på en spiller. Vil hellere høre at han gennem et halvår leverer assists på stribe og afgør kampe i regelen snarere end undtagelsen
Nej, nej det var også bare ment som eksempel på hvorfor jeg synes det er underligt at du ikke har hørt mere om ham
Citat af: plutonium 20 Dec 2012, 16:01
Jeg er godt klar over at det vil falde de fleste Brøndbyfans for brystet, at nogen anfægter kvaliteten af deres ungdomsarbejde. Jeg vil godt understrege, at det stadig er blandt de absolut bedste i Danmark, men jeg mener ikke at det er så enestående mere, som det var engang.
Og jeg er ganske enig i at vores talentarbejde ikke har haft helt så stor succes som vi havde da vi hev Kalle, Agger og de der spillere frem
Ikke desto mindre ser jeg stadig vores talentarbejde som landets bedste.
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
fck-drengen
Gæst
«
Svar #38755:
20 Dec 2012, 19:13 »
Højberg er nok den næste store spiller der kommer frem, han er ihvertfald blevet for god til u/19 og reserveholdet over det seneste halve år:
http://www.sporten.dk/fodbold/agent-hoejbjerg-goer-det-godt-i-bayern
Men hvornår har en klub produceret en spiller i følge jer? For Højberg har spillet i Skjold og FCK indtil han var en 14 år så vidt jeg husker
plutonium
Manager
«
Svar #38756:
20 Dec 2012, 19:24 »
Citat af: fck-drengen 20 Dec 2012, 19:13
Højberg er nok den næste store spiller der kommer frem, han er ihvertfald blevet for god til u/19 og reserveholdet over det seneste halve år:
http://www.sporten.dk/fodbold/agent-hoejbjerg-goer-det-godt-i-bayern
Men hvornår har en klub produceret en spiller i følge jer? For Højberg har spillet i Skjold og FCK indtil han var en 14 år så vidt jeg husker
Jeg vil mene, at en spiller der er under 15 år endnu ikke har modtaget særlig meget målrettet træning. I hvert fald indtil 12 års alderen er det svært at undervise børn i taktik og udvidet fodboldforståelse. Derfor vil jeg mene, at en spiller, der har spillet i en klub fra han er en 14-15 år til han er 18 kan kaldes for egen avl i den klub. Han har fået al sin avancerede fodbolduddannelse i den klub.
Men det er jo svært at vurdere. Ifølge FM hedder det 3 år i samme klub mellem spillerens 15. og 21. leveår. Det synes jeg ikke er helt forkert. Dog vil jeg sige, at hvis man køber en 17-årig spiller, så har han allerede fået så meget fodboldopdragelse i den klub han kommer fra, at det er for sent at kalde det decideret egen avl.
Zone 43
Manager
«
Svar #38757:
20 Dec 2012, 19:33 »
Citat af: Skovlyst 20 Dec 2012, 11:16
Playersponsorater er som at pisse i bukserne, men så længe vi ikke giver ud af nogle af egne talenter, så er jeg helt OK med det i vores tilstand.
Sådan som jeg har forstået det (naturligvis sagt i bedste PER stil), så vil playersponsoraterne være nogle han/de køber á la Bille rygtet. Dem vi har på holdet nu bliver der næppe rørt ved.
Den økonomiske doping får nok også snart sin ende, lidt kredit herfra til UEFA tosserne:
http://www.uefa.com/uefa/aboutuefa/organisation/executivecommittee/news/newsid=1906435.html
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #38758:
21 Dec 2012, 10:45 »
Nynazister og hooligans ..
Ekstra Bladet har fået Thomas Rasmussen og Co. til at trække sig.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1888077.ece
DeBuur
Manager
«
Svar #38759:
21 Dec 2012, 12:22 »
Sådan kunne ledelsen se ud i det nye Brøndby
Klaus Riiskjær som administrerende direktør
Stein Bagger som visionær og kreativ direktør
Kurt Thorsen som revisor og skatte ekspert
Linse Kessler som direktør i underholdnings afdelingen i Brøndby Event
Michele Ferrari og Lance Armstrong til knyttes som ekstern konsulenter og rådgivere for sundheds afdelingen
Milena Penkowa ansættes som forskningsleder
Brøndby ansætter Bubber og BS som sikkerheds chefer og de indgår kontrakt med Hjemmeværnet om at stå for sikkerheden ved ude og hjemmekampene.
Ligeledes indgår de i et samarbejde med Linse Kesler og der udarbejdes et reality koncept "Sådan overlever man som security vagt i Brøndby...."
Ny hoved sponsor bliver DSB.... de giver også rabat på de erstatninger de kræver af vores skønne tilskuer når de smadrer togvogne.... sponsoratet er delvis finansieret af AnsaldoBreda som jo har masser af likvide midler efter at DSB og skatteyderne har kastet milliarder efter IC4 togene....
Per B skal også have en rolle...han bliver rådgiver og konsulent i alle juridiske spørgsmål vedrørende feriepenge...
Benny Winther og Emil B bliver frivillige i klubben og vil fremover være at finde på toiletterne i nærheden af pisrenden... de vil sikre at der er rent og nydeligt under hjemmekampene.
YNWA
Sider:
1
...
2582
2583
[
2584
]
2585
2586
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »