home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 719 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2580 2581 [2582] 2583 2584 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4955927 gange)
Grün
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38715: 17 Dec 2012, 21:45 »

Er jeg den eneste som ser Henrik Kildentoft som et muligt comeback hos os?

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38716: 17 Dec 2012, 21:49 »

Er jeg den eneste som ser Henrik Kildentoft som et muligt comeback hos os?
Jeg synes kun vi skal hente spillere, som kan gå direkte ind på holdet. Så mit svar er nej.

Anfield Road
Manager

« Svar #38717: 18 Dec 2012, 11:46 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-BIF-boss-taet-paa-afsked

Rullende Øjne Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg snart skal sige...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38718: 18 Dec 2012, 11:47 »

Ah det har jo hele tiden kun været en midlertidig ansættelse, så intet overraskende i det.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38719: 18 Dec 2012, 15:03 »

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

ptrN
Manager

« Svar #38720: 18 Dec 2012, 15:06 »

3 ugers betænkningstid for DBU, som har hovedsæde i Brøndby. Til den tid er efterårssæsonen slut, og så kan Brøndby anke, og en sådan behandling er først færdig når sæsonen er helt slut. Jeg vil godt vædde med de ikke tør straffe med hårde sanktioner, som de ellers så tit lover med. Så længe det er Brøndby sker der ikke meget mere end at de bliver tvunget til at spille x antal kampe uden tilskuere, eller lignende.

Nej havde det været i Aalborg, Aarhus eller Odense; så havde det været en helt anden sag, og straffen havde været markant hårdere.
Se nu bare der.

welbz is dat guy

DeBuur
Manager

« Svar #38721: 18 Dec 2012, 15:16 »

http://sporten.tv2.dk/2012-12-18-h%C3%A5rd-dom-ballade-koster-br%C3%B8ndby-tomme-tribuner?forside

Forventelig straf - håber vi kan anke og få hele straffen gjort betinget.

At vi igen skifter direktør viser endnu engang hvor skidt det står til i klubben - det er nu umuligt at finde seriøse investorer der vil smide penge i klubben - vi kan nu kun håbe på at Brøndby bliver overtaget af en enller anden mafia russer som mangler et sted at vaske sine penge... og sker det står vi alligevel tilbage med et ødelagt Brøndby.

Sandheden om Per B og resten af tåberne er nu tydelig..de har ingen plan .... de har intet... de er kejseren uden klæder og de har ikke viljen eller evnen til at redde Brøndby... det bliver spændende om vi har et hold til næste år  Forlegen

YNWA

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #38722: 18 Dec 2012, 15:50 »

At vi skifter direktør kan ikke komme bag på nogle, det blev gjort klart allerede da han trådte til at Tommy kun var en lappeløsning.

Jeg ser frem til den plan de skulle have lagt, her inden jul. Det kan være guld og grønne skove, men det kan også være vi ikke har kunne finde likviditet, så de vil begærer konkurs, lad os nu se.

Fin nok straf! Kunne sagtens have været værre. Det rammer ikke klubben så meget økonomisk, folk der stadig kommer er via sæsonkort eller fribilletter.

Zone 43
Manager

« Svar #38723: 18 Dec 2012, 19:55 »

Angående Remco, så er Bjur sikret en KitKat uanset om han henter ham eller ej. Wink

Løgn og latin! Skuffet

Desværre en lidt forventet, men så absolut latterlig straf fra DBU's side i dag. Mere er der egenligt ikke at sige om det.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38724: 18 Dec 2012, 21:22 »

Gisle Thorsen ‏@GisleThorsen Jeg tror, at 19. december bliver en langt mere interessant dag end 18. december for de mange Brøndby-tilhængere.

Så er det lige hvad man ligger i "interessant". Fusion, konkurs eller har vi rent faktisk udarbejdet en plan?
Nah... jeg tror bare på en melding om at de arbejder på en plan, som skal udgøre en kortsigtet og en langsigtet plan, samt at næste regnskabsår er positivt. PER vil ikke præsentere flere underskud!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #38725: 19 Dec 2012, 07:20 »

Gisle Thorsen ‏@GisleThorsen Jeg tror, at 19. december bliver en langt mere interessant dag end 18. december for de mange Brøndby-tilhængere.

Så er det lige hvad man ligger i "interessant". Fusion, konkurs eller har vi rent faktisk udarbejdet en plan?
Nah... jeg tror bare på en melding om at de arbejder på en plan, som skal udgøre en kortsigtet og en langsigtet plan, samt at næste regnskabsår er positivt. PER vil ikke præsentere flere underskud!
Uanset hvad der menes med d. 19 december, så skriver BT i dag at lønnen for December er i fare. Det ser rigtig skidt ud. Lad os nu for helvede få den aktiemission!

http://www.sporten.dk/superligaen/krise-jul-i-broendby-loennen-er-i-fare

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #38726: 19 Dec 2012, 07:46 »

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #38727: 19 Dec 2012, 10:30 »

Det ser sort ud... Men lad os nu se deres plan først, som bliver præsenteret...

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38728: 19 Dec 2012, 10:51 »

Uanset hvad der menes med d. 19 december, så skriver BT i dag at lønnen for December er i fare. Det ser rigtig skidt ud. Lad os nu for helvede få den aktiemission!

http://www.sporten.dk/superligaen/krise-jul-i-broendby-loennen-er-i-fare
en emission tager måneder så det løser intet nu og her

DeBuur
Manager

« Svar #38729: 19 Dec 2012, 11:36 »

Ubeslutsom http://sporten.tv2.dk/2012-12-19-br%C3%B8ndbys-h%C3%A5b-bliver-reddet-ligesom-sas?forside

Uha Uha - så kunne vores uduelige ledelse ikke holde det hen længere ... der er ingen redningsplan kun udsigt til at spillerne ikke får løn - bliver det resultatet så skal spillerne erklære Brøndby konkurs ellers kan de ikke få penge fra lønmodtagernes fond ligeledes vil Brøndby også blive tvunget ned i de lavere rækker.

Mange bliver ved med at fortælle at ingen er interesseret i at Brøndby går konkurs... men det er nu lige op over...

Per B og Brøndby har været ude i uvejr før... jeg husker stadig interbank skandalen... dengang fik han os reddet ude.. men nu er den gal igen og dennegang ligner han ikke en der formår at redde os og med et underskud på 250 millioner for 2012 og endnu en afgående direktør..så er der intet der tyder på at Brøndby overlever..kun eksperternes håb... og de har sgu tit taget fejl.

Der skal investeres uhyggelig mange penge ien virksomhed der trods reduktion af truppen stadig ikke kan drives rentabelt og en klub der er så forgældet at det nærmest er umuligt at låne penge.. jeg tror at vi ser en ledelse der kaster håndklædet i ringen og at det sker senest den 28/12... dammm det er skidt Græder

YNWA

Sider: 1 ... 2580 2581 [2582] 2583 2584 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010