home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 718 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2579 2580 [2581] 2582 2583 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4955942 gange)
U-4-E
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38700: 17 Dec 2012, 16:09 »

Der er mange på den liste der kunne være interessant. Men hvis vi skal spille 1. division, er de næppe særlig interesserede.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38701: 17 Dec 2012, 16:16 »

Nej, men nu spiller vi i Superligaen.

Men tror det bliver svært for Ole Bjur og Co. at få hentet forstærkninger i januar, for alle klubber ved at Brøndby er ekstremt presset og derved sætter salgsprisen op. Men nogen af de spillere hvis kontrakt udløber til sommer, burde fås billigt.

DeBuur
Manager

« Svar #38702: 17 Dec 2012, 16:40 »

Her er de spillere som jeg mener ville kunne forstærke os:

http://www.sporten.dk/fodbold/superligaens-gavebod-gratis-til-nytaar

Mads Toppel - Målmand, han står nu stabilt godt og har reelt gjort det bedre end Jesper Christiansen i OB - han bør ikke være reserve målmand i OB..men netop i den klub så har de et eller andet med at smide gode målmænd ud på bænker.. eks. Anders Lindegaard  Wink
Mads Toppel mener jeg ville være en klar forstærkning - men det er nok ikke her AS og Faxe vil forstærke først.. og det mener jeg er en fejl.

Lukas Hradecky - Målmand - kommer nok ikke ikke i januar - men han har altså talent og kan iøvrigt blive en spiller der på sigt kunne sælges til udlandet... det ved de også i Esbjerg..men han har flere gange talt om nye udfordringer og jeg mener der er potentiale i knægten.

Conor O'Brien - Midtbane , det ville være en fin løsning - men jeg tror ikke Brøndby kan tiltrække ham.

Kasper Kusk - Midtbane stort talent med næse for mål... ham måtte vi gerne hapse  Wink

Sölvi Ottesen - Forsvar..... ved godt at han kommer fra FCK... men der spiller han ikke meget - det kunne han så få lov til hos os! måske han kunne komme tilbage til fortidens niveau Thumbs Up

Så er der vores egne:

Dem burde vi have forlænget med:

Mike Jensen - Midtbane - 31. december 2012
Jens Stryger Larsen - Midtbane - 30. juni 2013
Franck Semou - Midtbane - 30. juni 2013

Dem kan vi overveje at forlænge et år:

Dennis Rommedahl - Midtbane - 30. juni 2013
Martin Albrechtsen - Forsvar - 30. juni 2013

Her bør vi sige farvel:

Azad Corlu - Midtbane - 30. juni 2013
Dario Dumic - Forsvar - 30. juni 2013
Jannik Skov Hansen - Midtbane - 30. juni 2013
Jan Kristiansen - Midtbane - 30. juni 2013

Mathias Riemer Larsen - Midtbane - 30. juni 2013
Brent McGrath - Angreb - 30. juni 2013
Anders Randrup - Forsvar - 30. juni 2013
« Seneste Redigering: 17 Dec 2012, 16:42 af DeBuur » Logged

YNWA

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38703: 17 Dec 2012, 16:46 »

Lukas Hradecky kunne godt være interessant, måske til sommer hvis vi redder os af nedrykningen og Esbjerg ikke gør. Jeg læste for nylig at nogle danske klubber var ude efter O'Brien, og han havde afvist en af dem og en anden klub var interessant - måske os?

Det er helt rart at se så mange kontrakter udløbe til sommer, især Jan Kristiansen, det luner i lønbudgettet.

En gammel, men god artikel: http://www.bold.dk/nyt/BIF-ledelsen-oensker-at-stoppe-i-2013 det giver meget god mening, og tror også det åbner for investorerer, så de kan få en ny start.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38704: 17 Dec 2012, 16:59 »

Enkelt:

Bjur har udtalt at der er 3, som der åbnet samtaler med:

JSL
Semou
Dumic

De andre kommer an på betingelser og emissioner Smiley

Ovenstående 3 ser jeg godt. Dumic er en fin reserve - og kan blive bedre med den rette makker.

Rommedahl skal væk, medmindre en massiv lønnedgang kommer på tale. Man kan udnytte hans erfaringhed - that's it.

Albrechtsen 1 års forlængelse. Bedste CB vi har.

Corlu - ud. Vi skulle hellere kigge lidt på hans lillebror her. Azad bliver ikke til noget.

Jannik Hansen. Begrænset med kendskab. Men han har været inde og vende, så tror på en 2-års forlængelse her. Måske meget fornuftigt ift bredde.

Jan K. Farvel. Dog hvis en massiv lønnedgang, så kan han komme i betragtning. Fin at have centralt hvis vores hold ikke bliver forstærket her.

Mathias Larsen. Pas, har siddet ude med en skade. Det er nu han skal til og vise at han skal forlænges alderen i betragtning.

McGrath er begyndt at spille bedre, men det er slet ikke nok. Ud, medmindre han kan komme på lærlingeløn. Fin breddespiller at have pt., medmindre vi kommer til penge.

Anders Randrup.... puha, jeg har sympati for ham... men han skal ikke være på vores hold. Han har fået masser af chancer.

Evt. handler:

O'Brian - JA TAK! Men ikke muligt pengemæssigt tror jeg. Oplagt OB-spiller medmindre at de henter Fissen.
Og ellers enig i dine andre. Jeg tror dog bare ikke vi har pengene.

Tror at Bjurs hovedpine er - enten skal vi spille med Holst på cm og Randrup på backen, eller også bliver det Holst på HB og Jan K og Thygesen centralt.
Vi har bare ikke råd til at prøve ovenstående.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #38705: 17 Dec 2012, 17:09 »

@DeBuur

Du mener altså at vi skal smide Dario på porten og anskaffe en ny målmand?  Smiley Jeg er i så fald rimeligt uenig. Dario har gjort det rigtigt godt hen over efteråret, og han har spillet ganske solidt ved siden af Martin A. når han har spillet der. Stender gør det også ganske udmærket, men jeg synes virkeligt at Dario er en solid midterforsvarer.

Målamnd har vi ikke brug for. Tørnes er en ganske habil superliga målmand, der uden at være prangende bestemt viser klasse til superligaen. Måske endda mere end det. Slet ikke der vi har problemer lige nu, så at gå ud og investere i en ny målmand ville være hul i hovedet.

Conor O´Brien ville være et klassekøb, men mon ikke han har mod på mere end den nedrykningskamp han eller lige har chancen for at slippe væk fra?

Sölvi? Tjaaa, igen synes jeg at både Martin A, Dumic, og Stender gør det ganske fint, men kan vi få Sölvi er det en deal. Godt nok har han spillet  i FCK en del år, men som situationen er nu kan vi ikke tillade os at være kritiske. Vi må bare tage hvad vi kan få. Måske man så ville rykke Albrechtsen ud på en back og Sölvi i CB? Ved det ikke, men et udmærket køb ville det da være.

Dog tror jeg ikke at nogen af de to ovennævnte ville være reele emner.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #38706: 17 Dec 2012, 19:10 »

Af dem der står på den liste over transferfrie i januar måned, så jeg gerne Parkhurst og O'Brien, evt. Berg som back-up til kanterne, så der kan komme noget kvalitet ind der. Jeg tror dog ikke at vi henter en eneste af dem.
Men af dem til sommer, så SKAL Remco ind - og det som den første. Verdens bedste hollænder. Fact. <'3 - Jeg virkelig savnet en i truppen af hans kaliber, en leder som går forrest, tackler først og spørger bagefter og som ikke mindst ved hvor målet står. Jeg giver Remco og Bjur en kitkat hver, hvis det sker! Cool

Fornuftigt at man vil forlænge med Stryger, Dumic og Semou. Albrechtsen og Romme (m. lønnedgang) må komme herefter, jeg synes at han har set bedre og bedre ud som efteråret har skredet fremad, og jeg er heller ikke i tvivl om at han bringer noget humør ind i omklædningsrummet. Resten af flokken med kontraktudløb til sommer - adios.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #38707: 17 Dec 2012, 19:25 »

@DeBuur

Du mener altså at vi skal smide Dario på porten og anskaffe en ny målmand?  Smiley Jeg er i så fald rimeligt uenig. Dario har gjort det rigtigt godt hen over efteråret, og han har spillet ganske solidt ved siden af Martin A. når han har spillet der. Stender gør det også ganske udmærket, men jeg synes virkeligt at Dario er en solid midterforsvarer.

Målamnd har vi ikke brug for. Tørnes er en ganske habil superliga målmand, der uden at være prangende bestemt viser klasse til superligaen. Måske endda mere end det. Slet ikke der vi har problemer lige nu, så at gå ud og investere i en ny målmand ville være hul i hovedet.

Conor O´Brien ville være et klassekøb, men mon ikke han har mod på mere end den nedrykningskamp han eller lige har chancen for at slippe væk fra?

Sölvi? Tjaaa, igen synes jeg at både Martin A, Dumic, og Stender gør det ganske fint, men kan vi få Sölvi er det en deal. Godt nok har han spillet  i FCK en del år, men som situationen er nu kan vi ikke tillade os at være kritiske. Vi må bare tage hvad vi kan få. Måske man så ville rykke Albrechtsen ud på en back og Sölvi i CB? Ved det ikke, men et udmærket køb ville det da være.

Dog tror jeg ikke at nogen af de to ovennævnte ville være reele emner.

Muligvis skal vi ikke hente en målmand i januar - men overlever vi i Superligaen - så kan vi altså hente bedre målmænd en ham vi har nu - Lasse Heinze er fri til sommer - Lukas Hradecky er fri til sommer og forhåbentlig er begge hold rykket ned  Wink derfor kan vi gøre en god handel - OB tøver med Toppel og det fatter jeg ikke en lyd af men sådan er fodbold... det gode ved situationen er at ingen af e 3 målmænd er toplønnet i deres nuværende klubber og Esbjerg og Silkeborg har ikke råd til at bibeholde deres nuværende trup hvis de rykker ned.. og det gør de jo  Peace

YNWA

blomvikings
Manager

« Svar #38708: 17 Dec 2012, 19:39 »

Synes på INGEN måde, at Tørnes har klassen til SL. Det er klart at manden tager noget af og til når der kommer så mange afslutninger som der gør. Især når Stender eller Goodson er på banen! Tørnes er og bliver en andenrangs målmand. Vil vi være med i den sjove halvdel kræver det en bedre keeper.

Dumic har vist gode takter, og ham mener jeg bestemt man skal forlænge med, det samme gælder JSL og Albrechtsen.

Men en central midtbane, samt en erstatning for Romme bør være minimum til sommer, forhåbentligt også en ny keeper og centerforsvare. Rommedahl håber jeg virkelig ikke man forlænger med, han har, for mig at se, været den KLART dårligste målt på de sidste 10 kampe.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #38709: 17 Dec 2012, 19:52 »

Rommedahl håber jeg virkelig ikke man forlænger med, han har, for mig at se, været den KLART dårligste målt på de sidste 10 kampe.
Lige her kan jeg slet ikke følge dig... Romme har lige præcis gjort en kæmpe forbedring i den seneste tid. Han har haft store problemer med at blive spillet ind på holdet, og jeg giver dig ret: han har også skuffet mig siden sin ankomst til klubben, men i den sidste tid har han gjort rigtig god figur.
Hvis Bjur ikke kan finde en ordenlig erstatning, kunne en 1-årig forlængelse være på sin plads synes jeg.

Men ja, vi skal helt sikkert ud og have en ny kant. For hvem har vi reelt? Romme, Ghert... Brent?

Anfield Road
Manager

« Svar #38710: 17 Dec 2012, 20:03 »

Romme har spillet som en pose lort, ligesom resten af holdet. Også i de seneste ti kampe.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #38711: 17 Dec 2012, 20:13 »

Jeg kunne også godt tænke mig en ny kant, men jeg har også tænkt på om ikke Stryger burde spiller kanten? Så vidt jeg husker startede han der, og han har en pæn teknik samt noget speed. Romme har klart forbedret sig, men fremtidens mand er han ikke Wink

Så måske en ny venstre back var en ide? Norouzi virker til at have tabt alt hvad der hedder tillid fra træneren.

Hvad med Anders Egholm? Er han faldet helt af på den? Mindes da at han var en rimelig stor profil tidligere (måske sidste sæson?)...

Zone 43
Manager

« Svar #38712: 17 Dec 2012, 20:49 »

Jeg kan virkelig ikke se, at Romme skulle have været så dårlig i de seneste par kampe. Jeg synes det har fungeret ganske fint med Antipas og Romme på kanterne og Makienok på toppen. Med det sagt, så er der selvfølgelig altid plads til forbedringer. Men det gælder over hele linjen.

Statistikken taler også for, at Romme er vigtig del af holdet, da han har været involveret i en tredjedel af vores scoringer i Suppen i efteråret, i form af 2 mål og 5 assist (flest assist på vores hold btw), kun Makienok har været involveret i flere scoringer med 9 mål og 2 assist.
Til sammenligning lavede Romme sølle 3 mål og 2 assist i Suppen, i sidste sæson..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #38713: 17 Dec 2012, 21:02 »

Hvad med Anders Egholm? Er han faldet helt af på den? Mindes da at han var en rimelig stor profil tidligere (måske sidste sæson?)...

Han er meget skadet og kan ikke helt komme på holdet i Randers pt.
Jeg er ikke en særlig stor fan af Goodson, men han er trods alt bedre end Egholm.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #38714: 17 Dec 2012, 21:13 »

Af dem der står på den liste over transferfrie i januar måned, så jeg gerne Parkhurst og O'Brien, evt. Berg som back-up til kanterne, så der kan komme noget kvalitet ind der. Jeg tror dog ikke at vi henter en eneste af dem.
Men af dem til sommer, så SKAL Remco ind - og det som den første. Verdens bedste hollænder. Fact. <'3 - Jeg virkelig savnet en i truppen af hans kaliber, en leder som går forrest, tackler først og spørger bagefter og som ikke mindst ved hvor målet står. Jeg giver Remco og Bjur en kitkat hver, hvis det sker! Cool

Fornuftigt at man vil forlænge med Stryger, Dumic og Semou. Albrechtsen og Romme (m. lønnedgang) må komme herefter, jeg synes at han har set bedre og bedre ud som efteråret har skredet fremad, og jeg er heller ikke i tvivl om at han bringer noget humør ind i omklædningsrummet. Resten af flokken med kontraktudløb til sommer - adios.

Fuldstændig enig i overvejelserne om forlængelse af kontrakterne. Dumic har vist han har meget potentiale og ligeledes den stærkeste af vores forsvarsspiller i felterne, ofre gerne Goodson og hans løn, for han bliver.
Stryger kommer vi helt sikkert til at se mere til og det er også på midtbanen, om han så lige er central eller kant er jeg lidt i tvivl om, da han egentlig har nogle kvaliteter på begge positioner. Semou har efter min mening været en af de bedste i starten af efteråret, hvor han var en god bølgebryder og slap fornuftigt af med den.

Parkhurst tror jeg ikke kommer eller jeg er 100% sikker, selvom en ny højreback har været det jeg har ønsket mig mest siden Makienok kom. O'Brien har jeg selv haft i tankerne i lang tid og vil være en god erstatning for Mike Jensen, ser mange ligheder og er sikker på at hans tid med Antipas i SønderjyskE kun er et plus.

Angående Remco, så er Bjur sikret en KitKat uanset om han henter ham eller ej. Wink

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Sider: 1 ... 2579 2580 [2581] 2582 2583 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010