home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 860 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2573 2574 [2575] 2576 2577 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956332 gange)
Lasse Jatta
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38610: 02 Dec 2012, 19:54 »

Jeg synes nu at vi kom godt igen efter fcn's scoring, og så galt synes jeg ikke vi har spillet, vi skal bare passe på med at lave for mange personlige fejl i forsvaret, for det er stort set det FCN har fået alle deres chancer+ scoringen på. Vores offensive muligheder ligger helt sikkert i vores højreside, og så skal Makienok, altså være ind i boksen i stedet for at stå ude ved sidelinjen og stå i vejen  ticked off
Jeg er fuldstændig overbevist om at den ender uafgjort.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #38611: 02 Dec 2012, 20:12 »

Stadig fuldstændig overbevist? hold kæft hvor er vi dårlige...

Enzo
Manager

« Svar #38612: 02 Dec 2012, 20:51 »

Flot mål til 3-0, men pisse ringe præstation...

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #38613: 02 Dec 2012, 20:53 »

Vi gør det okay med det vi nu har at gøre med, spillerne er trætte efter 120 mins i onsdags, derudover mangler vi vores bedste mand.

Det er langt bedre end tidligere og vi skal ikke måle os op mod fcn.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #38614: 02 Dec 2012, 21:12 »

Vi spillede da lige op med dem i det meste af kampen, det er klart at vi går ned i niveau efter de tre udskiftninger, som jeg tror skyldes træthed fra i onsdags, ellers giver de da ingen mening  Huh
Vi mangler som Sunbao nævnte også Antipas, som har en rolle som Mike Jensen virkelig ikke formår at udfylde i dag.
Til sidst vil jeg sige at selvom vi får en "snitter" på 3-0 i dag, er jeg sikker på at vi ikke rykker ned i denne sæson, det er vores hold simpelthen for godt til i forhold til andre hold i bundstriden, så der er skam lys forude efter min mening  Thumbs Up

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #38615: 02 Dec 2012, 21:18 »

Vi kan ikke blive ved med at bruge truppens styrke PÅ PAPIRET som undskyldning for, at vi overlever Smiley jeg er dog meget enig i at Quincy bliver afgørende, hvilket måske også afspejler præstationen idag, hvor vi - som jeg ser det - skaber MEGET lidt.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #38616: 02 Dec 2012, 21:22 »

Nå det var sådan set ikke på den måde jeg mente det, jeg synes bare at når jeg har set nogle af de andre bundhold spille, var de været meget ringe i forhold til os (i øjeblikket i hvert fald Wink ) Her snakker jeg f.eks. om Silkeborg og FCM(i øjeblikket) og til dels også Esbjerg, der er meget svingende  Smiley
« Seneste Redigering: 02 Dec 2012, 23:27 af Lasse Jatta » Logged

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #38617: 02 Dec 2012, 21:25 »

Jeg kan godt se, hvad du mener. Der er bare så mange spillere, der gang på gang underpræstere i forhold til, hvor gode de er PÅ PAPIRET.  Ubeslutsom

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #38618: 02 Dec 2012, 21:36 »

Enig, dog synes jeg faktisk også at nogle af de spillere er blomstret lidt mere op pga. den nuværende "succes"
F.eks. Thygesen, synes jeg er begyndt at gøre det bedre som 6¨eren, Rommedahl er også blevet bedre, og sidst men ikke mindst er både Albrechtsen og Stenderup også blevet en del bedre (måske hvis man kigger bort fra i dag  Tunge )

patrick J
Manager

« Svar #38619: 02 Dec 2012, 22:16 »

Enig, dog synes jeg faktisk også at nogle af de spillere er blomstret lidt mere op pga. den nuværende "succes"
F.eks. Thygesen, synes jeg er begyndt at gøre det bedre som 6¨eren, Rommedahl er også blevet bedre, og sidst men ikke mindst er både Albrechtsen og Stenderup også blevet en del bedre (måske hvis man kigger bort fra i dag  Tunge )
Enig i alt pånær én ting.. der er vi så også hamrende uenige. Synes Rommedahl er en skændsel og det kan kun gå for langsomt med at flå det bind af ham, og pænt sende ham væk fra klubben. Kæft han er ringe imo!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

blomvikings
Manager

« Svar #38620: 02 Dec 2012, 22:27 »

Enig i alt pånær én ting.. der er vi så også hamrende uenige. Synes Rommedahl er en skændsel og det kan kun gå for langsomt med at flå det bind af ham, og pænt sende ham væk fra klubben. Kæft han er ringe imo!

Helt enig, kan slet slet ikke se hvordan nogen ser noget godt i Rommedahl?! Han er KLART holdets dårligste stor set hver kamp. Han er ikke hurtig længere, han kæmper ikke og i det hele taget laver han ikke særlig meget godt i løbet af en kamp.

Anfield Road
Manager

« Svar #38621: 02 Dec 2012, 22:50 »

Han skal sgu da ikke nøjes med at få en høflig afsked? Han skal smides på porten med fuld musik  Tunge

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #38622: 02 Dec 2012, 22:58 »

Hvorfor? Manden har aldrig brokket sig over noget i klubben, passer sit job, og arbejder hårdt for holdet. Hvis i seriøst ikke mener at Rommedahl arbejder hårdt så er i alt for blændet af jeres forudindtagede holdning til manden.. For det er ganske enkelt ikke korrekt.

Jeg synes sgu han gør hva han kan, men da han har mistet sin hurtighed der er hans eneste rigtige styrke så ser han i dag dårligere ud end engang. Hans rutine tror jeg dog stadig betyder en masse for holdet og de unge.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #38623: 02 Dec 2012, 23:02 »

Rommedahl betyder mere på en fodboldbane end man tror. Jeg mener ikke at han er god nok til landsholdet mere, men det er fordi jeg synes vi har bedre alternativer.

Jeg var en af hans allerstørste modstandere i rigtig mange år, indtil jeg så ham til landskampe, hvor jeg specifikt prøvede at holde øje med ham. Han knokler for holdet, og skaber sindssygt meget plads for sine holdkammerater. Derudover har han jo faktisk en forrygende teknik. Hvorfor han så ikke bruger den på at afdrible en modstander eller på anden vis skabe nogle muligheder fatter jeg ikke. Han insisterer på at være sprinter, selvom jeg faktisk tror at han har evnerne til at være en dribler her på sine gamle dage.

Uanset hvad, så må jeg erklære mig enig med VK, selvom jeg indrømmer, at jeg ikke ser så mange Brøndbykampe som I andre nok gør Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #38624: 02 Dec 2012, 23:16 »

Helt enig Pluto.

Han lider tilmed også under at der ikke er nogen kreativ kraft på vores hold der kan sætte ham i scene til det han er god til.
Spillemæssigt kan det blive LANGT bedre, men at ønske ham smidt ud med fuld musik er sgu en joke. Manden kommer fra udlandet til en synkende skude, og tager det i stiv arm uden brok, dårlig attitude, eller andet vrøvl.

Han gør sit bedste, arbejder for holdet så godt han nu kan under de forhold han bliver budt.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 2573 2574 [2575] 2576 2577 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010