Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
1 Bruger, 812 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2568
2569
[
2570
]
2571
2572
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4956156 gange)
DeBuur
Manager
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #38535:
29 Nov 2012, 23:22 »
Helt ærligt - Brøndby og deres fans har sgu stået en del igennem - så endelig slår vi FCK og naturligvis skal det fejres..
Det endte så som det gjorde og sådan er det når indestængt energi frigøres på engang.
Det kan iøvrigt ikke undre nogen at der ville opstå et eller andet.
Det der skete var så bare noget lort for klubben idet DBU nu står med en dum sag hvor mange nu vil presse dem til at handle og gør DBU det så risikerer vi tomme tribuner i flere kampe og det er vel ikke lige det vi har brug for...
Følelser er ikke rationelle sådan er det bare og det er derfor Brøndby er mere end en klub...
Når nu røgen har lagt sig så vil vi alle huske hvem der førte os til konkursen... netop den samme mand som nu forsøger at erobre klubben igen... Per B... skam dig Per
YNWA
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #38536:
29 Nov 2012, 23:23 »
Citat af: Anfield Road 29 Nov 2012, 23:18
Grunden til at jeg ikke har lyst til en debat er såmænd ikke fordi, jeg ikke kan lide det for jeg ELSKER en god debat
Men det er simpelthen fordi jeg ingen fornuftige argumenter har, og jeg har ikke lyst til at indlede en debat uden nogen argumenter
Så afsti-afsted efter nogen!
verdenskrig
Manager
«
Svar #38537:
29 Nov 2012, 23:23 »
http://sporten.tv2.dk/2012-11-29-br%C3%B8ndbys-fans-er-mere-v%C3%A6rd-end-klubbens-ledelse?forside
Jeg ved ikke om den har været bragt, men den her blog byder faktisk på mange rigtig gode holdninger omkring os der støtter klubben.
Det er sgu fedt med en Journalist der har nok mellem ørene til ikke bare at hoppe med på den blinde " Vi hader bøf og de spiser vores børn, mens de sniffer deres sjaw til næsen" vogn.
Rart med noget substans. Skal gerne indrømme at jeg var ved at koge over da jeg tidligere så nyhederne på DR1. Det var simpelthen journalistik på så lavt et niveau.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
plutonium
Manager
«
Svar #38538:
29 Nov 2012, 23:36 »
Citat af: patrick J 29 Nov 2012, 21:29
http://sporten.tv2.dk/2012-11-29-br%C3%B8ndbys-fans-er-mere-v%C3%A6rd-end-klubbens-ledelse?forside
Synes folk bør læse dette.
Har du selv læst det?
Du taler varmt om baneinvasionen, og det tager den artikel netop afstand fra. I den debat der lige pt kører er den artikel på ingen måde til gavn for din sag? Tvært imod skyder den din argumentation ned?
Pointen er netop, at Brøndby har en fantastisk stærk fanbase. men hold op hvor formår klubben ikke at få det bedste ud af jer! De accepterer jeres dårlige opførsel, og det bliver til en spiral hvor I tør mere og mere. Det er jo kun politiet der kan holde jer tilbage. Det er da sindssygt, at klubbens stewards ikke har noget at skulle have sagt overfor jer. Det virker i hvert fald ikke sådan. Hvis klubben derimod, som Ghert meget rigtigt efterlyser, stillede støre krav til jer som fans og opdrog jer lidt, så ville I have den suverænt stærkeste fankultur herhjemme. Og jeg vælger mine ord omhyggeligt her. I har en fantastisk fanbase, men den fanKULTUR I har er ikke at rose med sådan noget som i går. I har hjerterne på rette sted, men har på ingen måde tankerne med jer.
Klubben skal indtage forældrerollen og stille konsekvenser op når sådan noget som i går sker. Hvad det er kan næsten være ligegyldigt, bare I mærker det som andet end et 'fy, det må I ikke'. Når så klubben efterhånden lærer hvad der skal til at få det optimale ud af fanbasen, så kan man begynde at slække på restriktioner eller komme med tiltag der kommer alle til gode. Men lige pt er Brøndbys fanbase ved at løbe løbsk, og der skal stramme rammer til for at få jer til orden igen. Jeg har længe følt at BIF-supporteres følelser bunder mere i had til alt andet end kærlighed til egen klub, og det er sgu en trist udvikling.
Jeg ved, at flere af Brøndbytilhængerne vil tage det her som et angreb, og så må det være sådan. Alle hader jer, som jeres slogan vist har været i nogen tid efterhånden. Sandheden er, at jeg elsker rivaliseringen mellem Brøndby og FCK. Men sådan som jeg husker den tilbage før 2005. Dengang var det sgu sjovt at følge rivaliseringen. Nu om stunder er det jo bare skandale på skandale. Jeg siger ikke at FCKs fans er bedre, men der bliver holdt mere kort snor i FCKs fans fra ledelsens side end der bliver gjort i Brøndby (eller i hvert fald bliver der forsøgt på det). Det gør at det er de sædvanlige tumper (som er i alle klubber) der laver ballade, men antallet af tumper er ikke voksende som jeg føler det er det i BIF. Jeg hører i hvert fald flere og flere fans forsvare den her kultur, som er opblomstrende.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
verdenskrig
Manager
«
Svar #38539:
29 Nov 2012, 23:44 »
Citat af: plutonium 29 Nov 2012, 23:36
Har du selv læst det?
Du taler varmt om baneinvasionen, og det tager den artikel netop afstand fra. I den debat der lige pt kører er den artikel på ingen måde til gavn for din sag? Tvært imod skyder den din argumentation ned?
Pointen er netop, at Brøndby har en fantastisk stærk fanbase. men hold op hvor formår klubben ikke at få det bedste ud af jer! De accepterer jeres dårlige opførsel, og det bliver til en spiral hvor I tør mere og mere. Det er jo kun politiet der kan holde jer tilbage. Det er da sindssygt, at klubbens stewards ikke har noget at skulle have sagt overfor jer. Det virker i hvert fald ikke sådan. Hvis klubben derimod, som Ghert meget rigtigt efterlyser, stillede støre krav til jer som fans og opdrog jer lidt, så ville I have den suverænt stærkeste fankultur herhjemme. Og jeg vælger mine ord omhyggeligt her. I har en fantastisk fanbase, men den fanKULTUR I har er ikke at rose med sådan noget som i går. I har hjerterne på rette sted, men har på ingen måde tankerne med jer.
Klubben skal indtage forældrerollen og stille konsekvenser op når sådan noget som i går sker. Hvad det er kan næsten være ligegyldigt, bare I mærker det som andet end et 'fy, det må I ikke'. Når så klubben efterhånden lærer hvad der skal til at få det optimale ud af fanbasen, så kan man begynde at slække på restriktioner eller komme med tiltag der kommer alle til gode. Men lige pt er Brøndbys fanbase ved at løbe løbsk, og der skal stramme rammer til for at få jer til orden igen. Jeg har længe følt at BIF-supporteres følelser bunder mere i had til alt andet end kærlighed til egen klub, og det er sgu en trist udvikling.
Jeg ved, at flere af Brøndbytilhængerne vil tage det her som et angreb, og så må det være sådan. Alle hader jer, som jeres slogan vist har været i nogen tid efterhånden. Sandheden er, at jeg elsker rivaliseringen mellem Brøndby og FCK. Men sådan som jeg husker den tilbage før 2005. Dengang var det sgu sjovt at følge rivaliseringen. Nu om stunder er det jo bare skandale på skandale. Jeg siger ikke at FCKs fans er bedre, men der bliver holdt mere kort snor i FCKs fans fra ledelsens side end der bliver gjort i Brøndby (eller i hvert fald bliver der forsøgt på det). Det gør at det er de sædvanlige tumper (som er i alle klubber) der laver ballade, men antallet af tumper er ikke voksende som jeg føler det er det i BIF. Jeg hører i hvert fald flere og flere fans forsvare den her kultur, som er opblomstrende.
Ved ikke om det er mig du mener, men ja jeg har læst artiklen, og selvom han ikke taler varmt for baneinvasion, så forklarer han jo netop at det er en total logisk udvikling som følge af kampens hændelser og den seneste tids store problemer. Han mener jo netop at det er en handling der kan forstås, og som klubben burde have set komme.
Det er her jeg er totalt enig med ham. Som jeg sagde før fralægger jeg ikke mit eget og mine medfans ansvar i denne sag, men helt ærligt. Vi må jo aldrig på nogen tænkelig måde få mulighed for at komme derind.
Grunden til at jeg fremhæver denne artikel er at den uden at male et rosenrødt billede af os, skildrer situationen i går godt, og så fremhæver han jo netop hvad vi egentlig står for. Meget sagligt, og jeg er enig i langt størstedelen af hans blog.
Det er i hvert fald det bedste forsøg på en skildring der ikke skal hænge nogen ud.
plutonium
Manager
«
Svar #38540:
29 Nov 2012, 23:49 »
Citat af: verdenskrig 29 Nov 2012, 23:44
Ved ikke om det er mig du mener, men ja jeg har læst artiklen, og selvom han ikke taler varmt for baneinvasion, så forklarer han jo netop at det er en total logisk udvikling som sagtens kan forstås, og som klubben burde have set komme.
Det er her jeg er totalt enig med ham. Som jeg sagde før fralægger jeg ikke mit eget og mine medfans ansvar i denne sag, men helt ærligt. Vi må jo aldrig på nogen tænkelig måde få mulighed for at komme derind.
Grunden til at jeg fremhæver denne artikel er at den uden at male et rosenrødt billede af os, skildrer situationen i går godt, og så fremhæver han jo netop hvad vi egentlig står for. Meget sagligt, og jeg er enig i langt størstedelen af hans blog.
Det er i hvert fald det bedste forsøg på en skildring der ikke skal hænge nogen ud.
Det var faktisk på ingen måde møntet på dig
Det er jo derfor jeg kan lide at diskutere med dig! Du ved godt at du gør noget forkert, og forstår godt reglerne, men du har bare en anden mening. Det gør at man faktisk kan snakke med dig om det, være rørende uenig, og alligevel få en seriøs debat ud af det
Patrick virker som om han ikke har forstået artiklens grundlag. For den tager netop afstand fra mange af de måder I faktisk viser jeres klubloyalitet på. Den fremhæver det enorme potentiale I har, og den betydning I har for klubben. Men set ud fra gårsdagens hændelse, som Patrick har lidt svært ved at finde tilhørere for, så er artiklen faktisk ikke god til at styrke hans argumentation med.
Men nu kender jeg ham selvfølgelig heller ikke så godt som jeg kender dig, så det kan self være, at han faktisk mener det samme som dig. Jeg forstår nemlig godt hvad det er DU siger, og kan sagtens forstå hvor det er du vil hen. Jeg er (surprise surprise) meget uenig i din opfattelse af hvad man må og ikke må, men forstår sagtens dine argumenter. Dit værdisæt indenfor fodbold er bare meget anderledes end mit. Pånær når vi er til landskamp. Der er vi vist ret enige
verdenskrig
Manager
«
Svar #38541:
29 Nov 2012, 23:54 »
Citat af: plutonium 29 Nov 2012, 23:49
Pånær når vi er til landskamp. Der er vi vist ret enige
Sludder, men jeg kan jo ikke rigtig lege hooligan og pitchinvader alene
Men ja det er godt at diskutere emner omkring fankultur med dig, for ja du er uenig men du er ikke fordømmende, og det kunne mange herinde lære af.
At man har forskellige måder at agere og se fodbold på er jo ganske naturligt. Ville være trist hvis vi alle have samme holdning
patrick J
Manager
«
Svar #38542:
29 Nov 2012, 23:57 »
Citat af: plutonium 29 Nov 2012, 23:49
Patrick virker som om han ikke har forstået artiklens grundlag. For den tager netop afstand fra mange af de måder I faktisk viser jeres klubloyalitet på. Den fremhæver det enorme potentiale I har, og den betydning I har for klubben. Men set ud fra gårsdagens hændelse, som Patrick har lidt svært ved at finde tilhørere for, så er artiklen faktisk ikke god til at styrke hans argumentation med.
Men nu kender jeg ham selvfølgelig heller ikke så godt som jeg kender dig, så det kan self være, at han faktisk mener det samme som dig. Jeg forstår nemlig godt hvad det er DU siger, og kan sagtens forstå hvor det er du vil hen. Jeg er (surprise surprise) meget uenig i din opfattelse af hvad man må og ikke må, men forstår sagtens dine argumenter. Dit værdisæt indenfor fodbold er bare meget anderledes end mit. Pånær når vi er til landskamp. Der er vi vist ret enige
Nu bliver jeg sgu sur.... mener i grunden det samme som VK, og jeg har læst den artikel ellers havde jeg jo ikke smidt et fucking link op!!!
Bliver nødt til at lukke ned nu, for ellers ender jeg med at blive bannet herfra.
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
plutonium
Manager
«
Svar #38543:
30 Nov 2012, 00:00 »
Citat af: verdenskrig 29 Nov 2012, 23:54
Sludder, men jeg kan jo ikke rigtig lege hooligan og pitchinvader alene
Men ja det er godt at diskutere emner omkring fankultur med dig, for ja du er uenig men du er ikke fordømmende, og det kunne mange herinde lære af.
At man har forskellige måder at agere og se fodbold på er jo ganske naturligt. Ville være trist hvis vi alle have samme holdning
Hvorfor ender vi altid med sådan en romantisk tilgangsvinkel til det at diskutere?
Men ja, det er jo så smukt som det er sagt. Jeg synes i hvert fald at det er vigtigere at prøve at opnå et kompromis og en løsning alle kan se fordele i, frem for at tale forbud for forbuddets skyld. Pånær baneinvasion som den i går. Der er jeg ret kold, og mener ikke at det hører nogen steder hjemme. Fair nok at I jubler med Mike, men at I samler til bælte foran den anden endetribune er ikke i orden og burde straffes med bøde som jeg ser det. Men det har du jo også indrømmet er for dumt, og man burde have holdt det til at fejre Mike Jensen. Så der er vi ikke så uenige igen, selvom du nok ikke vil være enig i at en bøde er på sin plads
Jeg vil igen gerne tilbage til diskussionen om pyroshows, for jeg synes egentlig det er fair nok at have sektioner hvor det er tilladt, for efterspørgslen er så stor. Så længe det er muligt for fans der IKKE er til det, at slippe for det. Så er det igen bedre at søge kompromiset end forbuddet.
plutonium
Manager
«
Svar #38544:
30 Nov 2012, 00:04 »
Citat af: patrick J 29 Nov 2012, 23:57
Nu bliver jeg sgu sur.... mener i grunden det samme som VK, og jeg har læst den artikel ellers havde jeg jo ikke smidt et fucking link op!!!
Bliver nødt til at lukke ned nu, for ellers ender jeg med at blive bannet herfra.
Så håber jeg at du har læst mine indlæg, og forstår hvorfor jeg spørger
Den diskussion du har ført med flere i denne her tråd, der taler artiklen faktisk ikke din sag. Hvis vi taler klubhjerte og alt det positive BIFs supportere kan stå for, så er artiklen genial til en debat, for den rammer meget præcist. Men den tager netop afstand fra alt det der skete i går. Det er negativ fankultur fra en gruppe, der uden sammenligning har Danmarks største potentiale for at levere positiv fankultur.
Man skal være klar i spyttet når man bringer artikler ind i en debat, for mener du det samme som VK (er jeg ikke i tvivl om når du siger det), så bør du gøre det mere tydeligt når du smider linket op. For i den kontekst det blev smidt op virkede det som et selvmål.
Jeg er ikke ude på personangreb, selvom det kan virke sådan. Det er i al fald ikke min hensigt. Jeg vil bare gerne have de rigtige argumenter på bordet. Uanset hvilken part af diskussionen man tilhører
patrick J
Manager
«
Svar #38545:
30 Nov 2012, 00:06 »
Citat af: plutonium 30 Nov 2012, 00:00
Fair nok at I jubler med Mike, men at I samler til bælte foran den anden endetribune er ikke i orden og burde straffes med bøde som jeg ser det. Men det har du jo også indrømmet er for dumt, og man burde have holdt det til at fejre Mike Jensen. Så der er vi ikke så uenige igen, selvom du nok ikke vil være enig i at en bøde er på sin plads
Det er jo præcis det jeg har sagt hele tiden. Faktisk 100 % det jeg mener.
Okay lad mig lige hurtigt ridse det op. Jeg synes det var fedt med den baneinvasion, fordi det ikke var hovedet som talte, men derimod hjertet og glæden over sejren. Jeg ved godt at på papiret er det ikke i orden, men glæden var bare så fucking stor, at man glemte at tænke, og når man så alle andre gøre det, ja hvorfor vil man så ikke selv være en del af festen. Som sagt holdt jeg mig langt væk fra fck tribunen, og holdt mig kun til Mike!
Det jeg egentlig mener er at det er kørt alt alt for langt ud, og jeg synes sagen blive rgjort langt værre end den er. De slagsmål som var til Derby for et stykke tid siden, rundt om Brøndby stadion var en langt voldsommere oplevelse for mig, og burde imo havde haft større konsekvenser, end denne her sag bør få. Meget meget større.
«
Seneste Redigering: 30 Nov 2012, 00:08 af patrick J
»
plutonium
Manager
«
Svar #38546:
30 Nov 2012, 00:16 »
Og det er så her jeg mener at man fuldstændig misforstår artiklen. Artiklen fordømmer jeres handlinger. Kort og godt. Den er IKKE en ros til alt det der skete i går. Den roser jeres potentiale og den loyalitet der ligger hos jer. Problemet er, at I mener, at sådan noget som i går er i orden. At I løber ind til Mike Jensen er en handling jeg FORSTÅR, men jeg kan på ingen måde støtte den, og det kan resten af fodbolddanmark heller ikke. At sige, at det er en ubetydelig sag er forkert. Det er ulovligt at løbe ind på banen, og straffes med 10.000 kroner i flere klubber (før vidste jeg det kun om FCK, men det lød jo så som om at det er standard). At I, i kraft af antal regelbrydere, sandsynligvis slipper for det er ikke i orden.
Men problemets rod ligger ikke hos jer. Man kan sige til jer at det er forkert nok så mange gange, men så længe klubbens ledelse ikke gør noget for at stoppe det, så vil det intet ændre. Ledelsen, som artiklen i dén grad langer ud efter, er alt for passive, og accepterer mere eller mindre direkte baneinvasionen. Og det er ikke første gang, at ledelsen er for slap i retorikken. Hvis der blev kørt en hårdere linie fra ledelsen, så kunne man håbe, at I en dag var tilfredse med at tiljuble Mike Jensen indenfor reglerne. Fx synes jeg da at man burde have stimlet sammen der hvor spillerne kommer ud, og så ganske enkelt råbt på Mike Jensen. Med hans klubhjerte, så tror jeg ganske enkelt ikke at han var gået uden at hilse på jer.
Igen - fankulturen bliver kritiseret i artiklen, men jeres loyalitet og potentiale får den ros, man ofte glemmer at give jer. Jeg er ikke bleg for at sige, at I har Danmarks bedste fans, når I står og synger. Det er fantastisk at se. Der kan FCK bare ikke være med endnu. Men når I så laver sådan noget som en baneinvasion, så går kulturen over og bliver negativ, hvilket gør at folk glemmer alt det gode I faktisk kan. Skylden ligger i første omgang hos jer selv, men det er her klubben skal træde ind og disciplinere jer. Det sker bare ikke, og derfor bliver det ikke bedre lige foreløbig.
patrick J
Manager
«
Svar #38547:
30 Nov 2012, 00:22 »
Citat af: plutonium 30 Nov 2012, 00:16
Og det er så her jeg mener at man fuldstændig misforstår artiklen. Artiklen fordømmer jeres handlinger. Kort og godt. Den er IKKE en ros til alt det der skete i går. Den roser jeres potentiale og den loyalitet der ligger hos jer. Problemet er, at I mener, at sådan noget som i går er i orden. At I løber ind til Mike Jensen er en handling jeg FORSTÅR, men jeg kan på ingen måde støtte den, og det kan resten af fodbolddanmark heller ikke. At sige, at det er en ubetydelig sag er forkert. Det er ulovligt at løbe ind på banen, og straffes med 10.000 kroner i flere klubber (før vidste jeg det kun om FCK, men det lød jo så som om at det er standard). At I, i kraft af antal regelbrydere, sandsynligvis slipper for det er ikke i orden.
Men problemets rod ligger ikke hos jer. Man kan sige til jer at det er forkert nok så mange gange, men så længe klubbens ledelse ikke gør noget for at stoppe det, så vil det intet ændre. Ledelsen, som artiklen i dén grad langer ud efter, er alt for passive, og accepterer mere eller mindre direkte baneinvasionen. Og det er ikke første gang, at ledelsen er for slap i retorikken. Hvis der blev kørt en hårdere linie fra ledelsen, så kunne man håbe, at I en dag var tilfredse med at tiljuble Mike Jensen indenfor reglerne. Fx synes jeg da at man burde have stimlet sammen der hvor spillerne kommer ud, og så ganske enkelt råbt på Mike Jensen. Med hans klubhjerte, så tror jeg ganske enkelt ikke at han var gået uden at hilse på jer.
Igen - fankulturen bliver kritiseret i artiklen, men jeres loyalitet og potentiale får den ros, man ofte glemmer at give jer. Jeg er ikke bleg for at sige, at I har Danmarks bedste fans, når I står og synger. Det er fantastisk at se. Der kan FCK bare ikke være med endnu. Men når I så laver sådan noget som en baneinvasion, så går kulturen over og bliver negativ, hvilket gør at folk glemmer alt det gode I faktisk kan. Skylden ligger i første omgang hos jer selv, men det er her klubben skal træde ind og disciplinere jer. Det sker bare ikke, og derfor bliver det ikke bedre lige foreløbig.
Altså jeg tror egentlig vi er rimelig enige... uden at være helt sikker. Synes nemlig grænsen er lidt hårdfin, når man siger man FORSTÅR den, men ikke støtter den. Det forstår jeg skam godt, og havde jeg vidst at der ville blive gjort så meget ud af det her, så havde jeg skam også med glæde holdt mig på tribunen, men i det øjeblik tænkte man slet ikke, jeg gjorde i hvert ikke. Altså jeg ved godt at artiklen går imod vores handlinger, men samtidig forklarer han også hvorfor det gik til som det gjorde, og det er her jeg er fuldstændig enig med ham.
Men det kan sgu godt være jeg er overtræt... har trods alt kun fået 3 timer siden i går kl. 07 (onsdag), så jeg er ved at være ret træt, og derfor smutter jeg også i seng nu. Så kan det godt være der er noget jeg har misforstået, men i det jeg læste artiklen, der var jeg bare så enig med ham på mange punkter. Beklager mit lidt hårde ordvalg overfor dig plutonium og andre jeg har ramt. Godnat.
«
Seneste Redigering: 30 Nov 2012, 00:25 af patrick J
»
plutonium
Manager
«
Svar #38548:
30 Nov 2012, 00:28 »
Du må sove rigtig godt
Igen, så er det en meget velskrevet artikel. Den påpeger netop det mange glemmer. Men dermed skal man ikke opfatte det, som om at den fremhæver jer positivt i forhold til i går. Den skal ses i et lidt større perspektiv, men så er den også meget rammende.
Angående forskellen på støtte og forståelse, så er det et definitionsspørgsmå
l. Jeg kan rent psykologisk sagtens forstå hvad det er der sker oppe i hovederne på jer. Men jeg kan ikke sige, at jeg synes det er i orden. For det synes jeg dybest set ikke at det er. Jeg tror oven i det, at hvis klubben gjorde mere ud af disciplin fra fansenes side, så ville I aldrig nå der til, hvor I ville hoppe ud over barrieren. Jeres adfærd ville være en anden, da det ville ligge ubevidst i jer. Men fordi der ikke er megen disciplin, så forstår jeg handlingsmønsteret.
Jeg håber at det lidt bedre forklarer hvad det er jeg mener, når jeg skriver som jeg gør
verdenskrig
Manager
«
Svar #38549:
30 Nov 2012, 00:29 »
Citat af: plutonium 30 Nov 2012, 00:28
Du må sove rigtig godt
Igen, så er det en meget velskrevet artikel. Den påpeger netop det mange glemmer. Men dermed skal man ikke opfatte det, som om at den fremhæver jer positivt i forhold til i går. Den skal ses i et lidt større perspektiv, men så er den også meget rammende.
Angående forskellen på støtte og forståelse, så er det et definitionsspørgsmå
l. Jeg kan rent psykologisk sagtens forstå hvad det er der sker oppe i hovederne på jer. Men jeg kan ikke sige, at jeg synes det er i orden. For det synes jeg dybest set ikke at det er. Jeg tror oven i det, at hvis klubben gjorde mere ud af disciplin fra fansenes side, så ville I aldrig nå der til, hvor I ville hoppe ud over barrieren. Jeres adfærd ville være en anden, da det ville ligge ubevidst i jer. Men fordi der ikke er megen disciplin, så forstår jeg handlingsmønsteret.
Jeg håber at det lidt bedre forklarer hvad det er jeg mener, når jeg skriver som jeg gør
Og så tror jeg faktisk den debat kan lukkes, for her rammer du sgu noget så præcist i nåleøjet
Godnat alle, og tak for debatten
Sider:
1
...
2568
2569
[
2570
]
2571
2572
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »