home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2560 2561 [2562] 2563 2564 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956383 gange)
Oli
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38415: 28 Nov 2012, 23:23 »

Amen, hvor var det dog lækkert!!! Thumbs Up Thumbs Up Mindes ikke hvornår vi slog FCK sidst, men hold kæft hvor har jeg dog savnet den følelse!

En rigtig intens dyst, hvor hele holdet giver den alt hvad de havde, og kæmpede en vis del ud af bukserne. Antipas spiller endnu engang en forrygende kamp, og Mike........ du ER da bare hvad den klub står for, hold kæft hvor kommer jeg til at savne dig!! Forlegen

Og hvor havde det da bare været prikken over i'et hvis han havde scoret den der ydersideafslutning på frit mål til sidst!

Så gider jeg sådan set ikke snakke om hvad der skete efter kampen - godnat folk, tak for en fantastisk kamp! Peace

Meulensteen
Ynglingespiller

« Svar #38416: 28 Nov 2012, 23:49 »

Fantastisk. Fuldstændig fantastisk, episk, sensationelt, fremragende og alle andre anvendelige gloser! Hvor er det bare SINDSSYGT VIGTIGT! Og hvor spiller vi bare godt. Ikke kun her, men også de seneste 4 kampe. Man har kunnet se forbedringer for hver kamp de sidste uger. Fantastisk arbejde af Auri og Faxe. Må godt nok indrømme, de har fået kritikerne, deriblandt mig, til at tie.

I mit hovede og i mit hjerte er vi stadig de største. Mike, du vil blive savnet. Tak for indsatsen, ikke kun i aften, men i alle de år, du har været her. Nu tager vi pokalen og kravler opad i ligaen igen! SÅDAN BRØNDBY!

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Anfield Road
Manager

« Svar #38417: 28 Nov 2012, 23:56 »

Hvorfor er det egentlig lige at FCK fik så stort et område til rådighed denne gang. Normalt plejer de jo bare at blive stuvet af vejen nede i hjørnet hvor de hører til  Wink Peace

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #38418: 29 Nov 2012, 00:18 »

Hvorfor er det egentlig lige at FCK fik så stort et område til rådighed denne gang. Normalt plejer de jo bare at blive stuvet af vejen nede i hjørnet hvor de hører til  Wink Peace

Vi får jo også altid en hel endetribune i deres kontorbygning på østerbro. Men selvom de får en hel tribune kan de ikke engang fylde den ud, endnu engang viser vi bare vi er de bedste fans.

Det der skete efter kampen, er til grin! Og alt det vi har kæmpet for med derby uden nogen indblanding fra politiet, ender nok bravt i dag. Og vi må se langt efter det næste derby med fed stemning.

U-4-E
Manager

« Svar #38419: 29 Nov 2012, 00:33 »

Verdensklassefantas tisksensationelubes kriveliggenialfucki ngvild aften på stadion! Opstemt

Vanvittig jubel og forløsning ved målet, hvor det gik helt amok. Ærgerligt han ikke gjorde det et minut tidligere, for der var ellers dømt neglebideri i 29 minutter.. Grin Men hvor jeg dog elsker den mand. Kys

Efter kampen, well.. Fedt nok at man lige vil ind og juble med spillerne, og jeg synes godt en pitch invasion kan forsvares, hvis folk kan opføre sig ordentligt. Jeg blev selv oppe på tribunen, men lige så snart jeg så at folk løb ned mod Nordea vidste jeg at det ville gå galt. Ærgerligt at folk skal ødelægge det vi har kæmpet for i så lang tid, og når vi endelig har haft et "rigtigt" derby de sidste to gange. Af hvad jeg kunne se så "nøjedes" vores fans med at provokere de søde gæster, mens de så tager idiotien et skridt videre ved at kaste romerlys mod vores fans. De prøvede også kraftigt at forcere det sølle hegn, men de skal selvfølgelig bare holde sig væk fra vores flotte plæne. Hævet Øjenbryn

Man må bare håbe at det ikke får voldsomme konsekvenser, og alt i alt skal det ikke ødelægge en fantastisk dag. Nu går vi fandme hele vejen! Thumbs Up

FISSE MIKE! Kys

EDIT: Og nå ja, der må da være nogen der har gevaldigt ondt bagi, efter at have smuglet så mange lys ind.. Grin Jeg skal love for at der var knald på kampen igennem. Opstemt
« Seneste Redigering: 29 Nov 2012, 00:36 af U-4-E » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #38420: 29 Nov 2012, 00:41 »

Mindes ikke hvornår vi slog FCK sidst, men hold kæft hvor har jeg dog savnet den følelse!

Suppen for ca. et år siden, 2-1 kampen.

Jeg har oplevet mange vilde dage på tribunen, men dagen i dag er suværen #1. Det havde det hele. Og den vildeste jubel og forløsning ved Fisse Mikes scoring. Jeg kunne pisse i bukserne af bar' glæde lige der. Wink

Elsker Vestegnen!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #38421: 29 Nov 2012, 01:00 »

Hvilken dag på stadion! <3 Den kamp var bare fantastisk! Stemningen i top, og så er det lige Mike der scorer sejrsmålet! Fantastisk kæmpet af alle drengene... I gør mig fandme stolt.

Det der skete efter kampen var egentlig okay i starten da fansene jo bare jublede med spillerne, som jeg så det. Smiley Bare ærgerligt at nogle skal ødelægge det, og gå ned i den anden ende, hvor gæsterne var...

Men fuck det, vi vandt og er videre!

Derbysejr <3

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

El Jefe
Gæst

« Svar #38422: 29 Nov 2012, 01:11 »

I må være stolte af jer selv.
I har ødelagt alt det, der er blevet kæmpet for fra fansenes side. Frihed for fans? Det er der vist ikke noget, der kommer til at hedde længere. Tak for det, idioter.

Når jeg siger 'I', er det selvfølgelig kun møntet på idioterne, der kastede med lightere og skulle helt ned på 'FCK's' banehalvdel for at provokere.

Det ville have klædt sydsiden så meget, hvis de blot var blevet og hyldet spillerne i stedet for, at det skulle handle om at provokere modstanderne. Er hadet virkelig større end kærligheden?

Selve kampen kan man vel kun sige 'meh' til. Der var ikke frispark til Jakobsen, så jeres mål kan der ikke pilles ved.
Om der var straffespark? Måske. Det er svært at sige. Det er ikke til at se, hvor meget Albrechtsen skubber albuen i ryggen på Delaney, men det blev jo ikke dømt og det er det eneste, der er at forholde sig til.
I vandt en uskøn kamp. Tillykke med sejren.

verdenskrig
Manager

« Svar #38423: 29 Nov 2012, 01:20 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA  Grin

Jeg fatter det ikke Opstemt ! Jeg begriber det ikke.. Det er det vildeste jeg nogensinde har prøvet.. FORHELVEDE et drama, og fuck mine nerver er tyndslidte.. Jeg var ved at DØ konstant i løbet af de 120 min, og nej hvor var vi heldige mange gange.. Vores spillere er simpelthen så seje, vi er klart underdogs, men de fighter med ALT HVA DEN KAN TRÆKKE, og vi ender med at holde nullet i så lang tid.. Mirakler ? ja! Held ? Ja. TRO PÅ DET? I DEN GRAD Opstemt !!!!

Da Mike scorede.. Amen det var for sindsygt.. Jeg fløj rundt i alle grupperinger, krammede alle, hoppede op i bunker af mennesker, og ikke en eneste gang var jeg tæt på at falde ned på jorden.. Den absolut fedeste tumultjubelscene jeg har oplevet, hold kæft en forløsning Opstemt..
Men så kiggede jeg op på uret, og tænkte av. 30 min tilbage at spille i. 5 minutter senere bliver fck som jeg ser det snydt for verdens største straffespark, da en af vores spillere simpelthen mejer en af deres ned i ryggen.
Men dommeren fløjter på forunderlig vis ingenting, og nej hvor var jeg lettet.

Resten af kampen var bare ren overlevelse, kunne slet ikke kigge i mange perioder af bar nerver..
Da dommeren fløjter af indvadrer vi banen som jeg faktisk havde forventet, og endelig fik jeg min drøm om at være inde på banen opfyldt, kæft hvor var det en fed oplevelse..

Men havde naturligvis kun fuckernes fans i øjnene, så ja jeg var naturligvis med i forreste række da der skulle ned og hånes. Her sad jeg 7-8 meter fra en frådende brilleabetribune, og gav den maks gas, mens kasteskytsene fløj om ørene på mig og alle andre Grin  crazy

Fik også senere sat mig på knæ på målstregen nede foran sydsiden og bare kiggede udover stadion i lettelse og euforisk glæde. Det var så stort.

TAK BRØNDBY - TAK FOR AT BIDRAGE TIL EN AF DE MEST SINDSYGE OG SPÆNDENDE ØJEBLIKKE I MIT LIV!
ELSKER VESTEGNEN <3

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #38424: 29 Nov 2012, 02:04 »

Men havde naturligvis kun fuckernes fans i øjnene, så ja jeg var naturligvis med i forreste række da der skulle ned og hånes. Her sad jeg 7-8 meter fra en frådende brilleabetribune, og gav den maks gas, mens kasteskytsene fløj om ørene på mig og alle andre Grin  crazy

Og du er efter alt at dømme, med til at Brøndby (som jo er ret stærkte økonomisk?) får et ret stor bøde, samt nok kommer til at spille uden tilskuere i et par kampe, hvis DBU nosser sig sammen.

Hvordan kan man være stolt af det? Det er sgu sørgeligt, at I har mere travlt med at hånde FCK-fans, end at hylde jeres egne spillere.

Brøndby hører til i toppen i dansk fodbold, men deres fans (og her burde der ikke stå fans, men folk der ikke opfører sig ordentligt) kan sgu ryge ad hel....... til. Det er simpelthen for primitivt.

verdenskrig
Manager

« Svar #38425: 29 Nov 2012, 02:07 »

Tja ville aldrig gøre noget af det om. Det var en mega fed oplevelse og en fed afslutning. Ens glæde og had til fck blev på et og samme tidspunkt udspillet.

I øvrigt havde jeg været forbi stort set samtlige af vores spillere og give dem et kram, og i øvrigt hånede jeg kun. Jeg smed intet efter nogen.. 

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager

« Svar #38426: 29 Nov 2012, 02:12 »

Dagens helt må da så være vk, fordi han ikke kastede noget. Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager

« Svar #38427: 29 Nov 2012, 02:16 »

Dagens helt må da så være vk, fordi han ikke kastede noget. Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Ja vi er nogen der kan  Hævet Øjenbryn  Kys

Cool

Legenden
Manager

« Svar #38428: 29 Nov 2012, 02:19 »

Ja, du er sgu bare den bedste. Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #38429: 29 Nov 2012, 02:46 »

Tja ville aldrig gøre noget af det om. Det var en mega fed oplevelse og en fed afslutning. Ens glæde og had til fck blev på et og samme tidspunkt udspillet.

I øvrigt havde jeg været forbi stort set samtlige af vores spillere og give dem et kram, og i øvrigt hånede jeg kun. Jeg smed intet efter nogen.. 

På samme tid? Altså jeg er ret sikker på at bøden, samt tab af hjemmebane, vil gøre ret meget mere ondt på Brøndby i længere tid, end den hån  FCK-fans føler/følte.

Sider: 1 ... 2560 2561 [2562] 2563 2564 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010