home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 829 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2551 2552 [2553] 2554 2555 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4956845 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #38280: 18 Nov 2012, 20:38 »

EJ hvor er det noget pis og hamrende ufortjent at vi ikke vinder i dag, det er simpelthen så dybt groteskt. Vi skaber jo alle former for chancer, har så mange farlige situationer, deres keeper hiver et mirakel op af handskerne. Amen jeg korser mig, jeg brækker mig, hvad fanden sker der..

Vi gør så mange ting rigtigt Græder Vil dog gerne tage krediten for vores udligning da jeg tænkte " Nu skal der ske noget nyt, vi scorer aldrig når jeg står heroppe" Så gik ned til hegnet fra anden halvlegs start, og BANG 1-1 Grin Kunne jeg kun grine af Opstemt

Da vi kom foran 2-1 var jeg glad, men jeg VIDSTE bare vi ville smide det væk det er så typisk. Jeg synes i øvrigt at Tørnes koster sejren i dag.

Først bokser han bolden med flad hånd i feltet, for at lade bolden smutte mellem benene bagefter. Ikke kun hans mål, men han gør selv situationen farlig, og skaber det.

Det andet mål er jo en joke af kaliber. Vi er enige om at han er superligamålmand ik? Rullende Øjne
Ja Mike laver en fejl, men det kan jo heller ikke være rigtigt at Tørnes skal være 7 minutter om at nå ned til stolpen. Ej hvor burde han have pillet den, det er jo ikke noget godt spark? Det er en triller. Hop dog igennem. !!!! ticked off

Fuck hvor er det belastende at vi står med 1 point efter så god en kamp. Esbjerg kom jo kun for at spille lortefodbold og får på latterlig vis 1 point med. ØV !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38281: 18 Nov 2012, 20:46 »

Omvendt redder han også en friløber, hvor Stenderup er alt for langsom. Jeg er glad for at vi havde Martin Albrechtsen idag, for hold kæft hvor er jeg ikke fan af Stenderup. Thygesen & Rommadahl.......... ....

Men var dårligt nok kommet udenfor igen, før Makienok havde scoret til 1-1.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #38282: 18 Nov 2012, 21:04 »

Omvendt redder han også en friløber, hvor Stenderup er alt for langsom. Jeg er glad for at vi havde Martin Albrechtsen idag, for hold kæft hvor er jeg ikke fan af Stenderup. Thygesen & Rommadahl.......... ....

Men var dårligt nok kommet udenfor igen, før Makienok havde scoret til 1-1.

Det er alt for kritisk hvor meget Thygesen er faldet i niveau, det er alarmerende. Han ligner en der mangler meget selvtillid, de to langskuds forsøg han har i løbet af kampen, havde han braget ind for 1 år siden (Som han gjorde mod FCK) Det var samme position han var ved det ene forsøg. Ellers bliver han bare brugt helt, helt forkert.

Mike Jensen ? Ja han løber meget og kæmper. MEN han har da også mistet alt hvad der hedder teknik ved afslutninger, tror mere og mere han ved det er slut til vinter og det er selvfølgelig klart motivationen ikke er den samme mere. Han skylder 2 mål i dag.

Anfield Road
Manager

« Svar #38283: 18 Nov 2012, 21:07 »

Det er alt for kritisk hvor meget Thygesen er faldet i niveau, det er alarmerende. Han ligner en der mangler meget selvtillid, de to langskuds forsøg han har i løbet af kampen, havde han braget ind for 1 år siden (Som han gjorde mod FCK) Det var samme position han var ved det ene forsøg. Ellers bliver han bare brugt helt, helt forkert.

Mike Jensen ? Ja han løber meget og kæmper. MEN han har da også mistet alt hvad der hedder teknik ved afslutninger, tror mere og mere han ved det er slut til vinter og det er selvfølgelig klart motivationen ikke er den samme mere. Han skylder 2 mål i dag.

Jeps. Enig. Thyge bliver også brugt HELT forkert. Gang på gang kommer han end og henter bolden op fra egen rækker. Det skal han ikke. Han skal gøre sig spilbar længere fremme på banen, så han kommer tæt på målet til hans accelerationer eller afslutninger.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

DeBuur
Manager

« Svar #38284: 18 Nov 2012, 21:12 »

Skal man finde noget positivt at sige i dag så er det at der nu er 5 klubber isoleret i bunden der er kun 5 point der skiller os fra f.eks FCM - derfor er der håb især nu hvor vores spil er på vej frem og det er fedt at SønderJyske også nærmer sig bunden.

Vi kan nå det endnu..men vi SKAL vinde nogle kampe... snart.

YNWA

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #38285: 19 Nov 2012, 08:26 »

Aldrig alene!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #38286: 19 Nov 2012, 08:47 »

For de spillere som Anders hentede, skulle der helt sikkert  være scouts til.
Ukendte navne som Jan K, Alex Farnerud og Jon Jönsson er skarpt! Tunge

Btw:

BrøndbyInsider‏@Tweetegnen

Per og Benny er klar til at indkassere konkursen for en fusion med Hvidovre og hovedroller i en ny 1. divisionsklub. Vil fansene det?

Hvem der gemmer sig bag masken som BrøndbyInsider ved jeg ikke og jeg ved ikke hvor troværdigt det er.

FC Vestegnen en realitet på fredag? Tunge

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #38287: 19 Nov 2012, 08:58 »

For de spillere som Anders hentede, skulle der helt sikkert  være scouts til.
Ukendte navne som Jan K, Alex Farnerud og Jon Jönsson er skarpt! Tunge

Btw:

BrøndbyInsider‏@Tweetegnen

Per og Benny er klar til at indkassere konkursen for en fusion med Hvidovre og hovedroller i en ny 1. divisionsklub. Vil fansene det?

Hvem der gemmer sig bag masken som BrøndbyInsider ved jeg ikke og jeg ved ikke hvor troværdigt det er.

FC Vestegnen en realitet på fredag? Tunge

Jeg begynder at blive nervøs.... Skuffet

Aldrig alene!

Anfield Road
Manager

« Svar #38288: 19 Nov 2012, 16:22 »

Da jeg sad ude på stadion i går, kom jeg til at tænke på en ting ; Jeg tror om nogen klub i dansk fodbold er en sovende kæmpe. Vi har tabt og tabt og tabt, så vinder vi én kamp og straks dukker der 10.000 op. Det er altså flot!! Vi har vundet én eneste kamp over det hold vi ligge lige under. Hvis resultaterne kommer kommer folk også. Jeg tror stadig Brøndby har en stor fanbase, vi mangler bare at få dem ud på stadion. 10.000 er ikke noget vi har været forvent med det sidste halve års tid...

I går var stemningen også LANGT bedre end længe set på Brøndby Stadion. Da vi scorede til 2-1 gik alle jo helt bannanas  Grin Jeg tror virkelig at vi kan få et højere tilskuergennemsnit, hvis vi begynder at vinde nogle fodboldkampe. Ikke at der ikke er nogen der ikke ved det, men det skinner bare så tydeligt igennem.  Min seneste tur på Stadion var da vi tabte 1-0 til SE, og det var søreme helt gudsforladt det der blev leveret både på banen og fra tribunen. I går var der virkelig kog på og masser af pyro  Thumbs Up

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #38289: 20 Nov 2012, 00:36 »

Da jeg sad ude på stadion i går, kom jeg til at tænke på en ting ; Jeg tror om nogen klub i dansk fodbold er en sovende kæmpe. Vi har tabt og tabt og tabt, så vinder vi én kamp og straks dukker der 10.000 op. Det er altså flot!! Vi har vundet én eneste kamp over det hold vi ligge lige under. Hvis resultaterne kommer kommer folk også. Jeg tror stadig Brøndby har en stor fanbase, vi mangler bare at få dem ud på stadion. 10.000 er ikke noget vi har været forvent med det sidste halve års tid...

I går var stemningen også LANGT bedre end længe set på Brøndby Stadion. Da vi scorede til 2-1 gik alle jo helt bannanas  Grin Jeg tror virkelig at vi kan få et højere tilskuergennemsnit, hvis vi begynder at vinde nogle fodboldkampe. Ikke at der ikke er nogen der ikke ved det, men det skinner bare så tydeligt igennem.  Min seneste tur på Stadion var da vi tabte 1-0 til SE, og det var søreme helt gudsforladt det der blev leveret både på banen og fra tribunen. I går var der virkelig kog på og masser af pyro  Thumbs Up

Du har helt ret, tror jeg. Det er vel kun naturligt at jo flere sejre man får, jo flere fans dukker derop. For mit eget vedkommende er det efterhånden et stykke tid siden jeg har været på Brøndby Stadion, grundet turen derover og tilbage. Jeg har ca. 350 kilometer til Brøndby Stadion og det er altså en rigtig lang tur, specielt hvis man tager toget. Sommetider kan man ikke engang nå et tog hjemad, hvis det er den sene kamp.
For mit vedkommende er udsigten til sejr eller nederlag ligemeget, når jeg tager turen derover. Jeg ønsker blot at se mit hold spille og selvfølgelig støtte holdet til sidste fløjt og måske lidt mere. Wink
Der er to essentielle grunde til at jeg stadig støtter holdet. 1) Jeg elsker sgu' Vestegnen og har altid fulgt holdet, siden jeg var lille dreng. 2) Jeg føler at jeg skylder klubben min støtte, fordi jeg netop bor så langt væk og ikke kan se alle deres kampe. Det er pissehamrende irriterende i længden. Selvfølgelig er der masser af andre grunde, men disse to skinner igennem.

Jeg håber så sandelig at vi snart rammer en RIGTIG god stime og kommer ud af det her. Fight og vilje er vejen frem.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #38290: 20 Nov 2012, 09:12 »

http://www.bold.dk/nyt/Agent-Lindgren-aaben-for-FCK-og-Broendby kan vel kun gå for langsomt med at få ham ind i truppen, men igen vi har nok ikke likviditeten til at hente ham pt Skuffet

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #38291: 20 Nov 2012, 09:35 »

http://www.bold.dk/nyt/Agent-Lindgren-aaben-for-FCK-og-Broendby kan vel kun gå for langsomt med at få ham ind i truppen, men igen vi har nok ikke likviditeten til at hente ham pt Skuffet

Han er nok heller ikke billigere i løn, end Fisse-Mike.. Skuffet

Aldrig alene!

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #38292: 20 Nov 2012, 09:52 »

Nope er han næppe, men til gengæld mener jeg han er en langt bedre spiller end Fissen... Ja Mike har hjerte og vilje og aggressivitet, men han laver utrolig mange fejlafleveringer i løbet af en kamp, som ofte koster mål senest mod Esbjerg... samt Mike har virkelig været uskarp foran mål, på de chancer han har haft i denne sæson... 

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #38293: 20 Nov 2012, 13:29 »

Jeg har været stor fan af Mike Jensen, fight og ånd som Claus-Vest også siger. Men efter kampen mod Esbjerg er jeg godt tilfreds med at han forlader os. Han ender med at skifter til Horsens, Randers og så skal han nok score mål mod os.

Rasmus Lingren skal bare hentes, men håber dog ikke FCK også er ude efter ham, for så er valget nemt. Jeg håber lidt på noget godt nyt i denne uge samt der kommer lidt penge til indkøb. Men som Ole Bjur har sagt skal der hentes et par spillere i januar, og endnu flere hvis vi ligger sidst.

Legenden
Manager

« Svar #38294: 20 Nov 2012, 13:33 »

Kan på ingen måde se, hvorfor han nogensinde ville vælge bif fremfor FCK.

Aner faktisk ikke, om han ville kunne forbedre FCKs midtbane (mon ikke at han kan det?), men så ham da gerne i FCK, når han ikke koster noget.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 2551 2552 [2553] 2554 2555 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010