Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:32:06
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
I går
kl. 20:59:36
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
I går
kl. 20:16:19
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
2 Brugere, 676 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2494
2495
[
2496
]
2497
2498
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5170558 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #37425:
30 Aug 2012, 09:42 »
Nå, men sejr igår... Fint nok. Auri kommer så bare med en lorte kommentar endnu en gang.
Er spændt på morgendagens regnskab. Især med tanke på at på Brondby.com's "organistation" har været så meget nede i ugens forløb - og "amatørene" stadig er.
Jeg håber Bjur sætter følgende line up mod FCN:
Tørnes
Randrup - Dumic - Goodson - Stryger
Rommedahl - Jan K - Thygesen - Gehrt
Oke
Makienok
Jan K overraskede mig positivt centralt igår. Vil hellere se ham inde end Holst, som ikke er helt klar endnu. Oke falder lidt ned i banen og løber og laver sjove finter.
Goodson kan erstatte Albrechtsen, hvis han ikke er klar til tempoet endnu.
Muligheden for at sætte Goodson ind på midten er vel også til stede.
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #37426:
30 Aug 2012, 10:01 »
Citat af: Skovlyst 30 Aug 2012, 09:42
Muligheden for at sætte Goodson ind på midten er vel også til stede.
Ville være en klar forstærkning af forsvaret at slippe for at se ham blive overløbet 27 gange pr kamp
blomvikings
Manager
«
Svar #37427:
30 Aug 2012, 12:59 »
Har hørt at Nicolaj Madsen HBK sku være på vej.........
TMazz
Førsteholdsspiller
«
Svar #37428:
30 Aug 2012, 13:21 »
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1816835.ece
Det havde været en kanon signing, men hvor kommer de +10 mill. fra?
Jeg glæder mig til at se regnskabet i morgen.
«
Seneste Redigering: 30 Aug 2012, 13:25 af TMazz
»
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #37429:
30 Aug 2012, 13:50 »
Citat af: TMazz 30 Aug 2012, 13:21
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1816835.ece
Det havde været en kanon signing, men hvor kommer de +10 mill. fra?
Jeg glæder mig til at se regnskabet i morgen.
Der har gået rygter om at Brøndby har været klar til playersponsorater. Kan ikke huske hvor jeg hørte det, så det er jo mega troværdigt.
At kaste +10 mil efter Nicklas Helenius forstår jeg ikke... Man har spillet med 1 angriber i store dele af sæsonen.
Vi skal have styrket det defensive og den centrale del af banen.
Nicklas (fantastisk navn og stavemåde) er jeg dog heller ikke videre begejstret over.
Endviderer har vi det tilbagevendne Bernburg-ankomst som er et scoop i hvert vindue.
Citat af: blomvikings 30 Aug 2012, 12:59
Har hørt at Nicolaj Madsen HBK sku være på vej.........
Gik der også rygter om - dog kun på Bold.dk - for nogle dage siden.
Nå, men ham vil jeg gerne have ind i stedet for Mike, som bare skal væk fra klubben hurtigst muligt.
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
Sebos
Lilleputspiller
«
Svar #37430:
30 Aug 2012, 13:58 »
Historien med Helenius må simpelthen være en And. Tror på ingen måde på at de har kunnet mønstre sådan en bud og tvivler på at de havde valgt en spiller som Helenius, da man på forhånd kunne sige sig selv at han ikke havde lyst til at spille for en lavere rangerende klub end den han er i, i forvejen ?
Tvivler på at der bliver købt flere spillere ind nu da pengene ikke er der til det...
Tom Køhlert - El Grande Legendos
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #37431:
30 Aug 2012, 14:21 »
Citat af: Sebos 30 Aug 2012, 13:58
Historien med Helenius må simpelthen være en And. Tror på ingen måde på at de har kunnet mønstre sådan en bud og tvivler på at de havde valgt en spiller som Helenius, da man på forhånd kunne sige sig selv at han ikke havde lyst til at spille for en lavere rangerende klub end den han er i, i forvejen ?
Tvivler på at der bliver købt flere spillere ind nu da pengene ikke er der til det...
Med hedgefond eller nye ejerforhold i klubben, kan måske gøre det?
Men vi burde ikke købe for så dyre penge, da vores træner ikke kan få det optimale ud af Messi, Ronaldo eller Emil Debski.
Smukke ord
Sebos
Lilleputspiller
«
Svar #37432:
30 Aug 2012, 15:31 »
Jeg tror sådan set ikke at problemerne med Brøndby handler så meget om bedre spillere og flere penge mere, det handler om at hele klubben har fået indgroet et nederlagsgen i sig, som simpethen er fuldstændigt umuligt at komme ud af, medmindre støtten bliver som den var engang... Jeg tror simpelthen det er fansene der skal bære spillere, trænere og klubben frem fra hullet. De har ingen gejst og tro på at det kan lade sig gøre, og det vokser og vokser samt at det har bredt sig ud i hele klubben som en virus... Så ligemeget hvem der kommer til klubben vil det ikk hjælpe eller løfte klubben, istedet handler det om at spillerne og klubben ikke skal være bange for os, men sammen med os i kampen tilbage til troen, viljen og gejsten som den var engang
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #37433:
30 Aug 2012, 16:15 »
Ahh... jeg synes opbakningen har været der. Senest mod FCK, så kunne man næsten ikke blive mere hyldet.
Hvis ikke det har båret spillerne frem, så er der intet der kan.
Smukke ord
Sebos
Lilleputspiller
«
Svar #37434:
30 Aug 2012, 16:30 »
Jo jeg mener da bestemt også at opbakningen har været der
spørgsmålet er bare at det skal ind og sidder inderst inde i spillerne så de tør tror på sig selv og ved at opbakningen er der ... Hvis du forstår?
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #37435:
30 Aug 2012, 16:35 »
Forstår udmærket hvad du mener :-)
Men spillere som Thygesen, Krohn, Romme, Goodson, MJ, Randrup har bare været i gamet så mange år at de burde kunne være klar. Træneren ser jeg som et stort problem.
Smukke ord
verdenskrig
Manager
«
Svar #37436:
30 Aug 2012, 17:01 »
Citat af: Sebos 30 Aug 2012, 15:31
Jeg tror sådan set ikke at problemerne med Brøndby handler så meget om bedre spillere og flere penge mere, det handler om at hele klubben har fået indgroet et nederlagsgen i sig, som simpethen er fuldstændigt umuligt at komme ud af, medmindre støtten bliver som den var engang... Jeg tror simpelthen det er fansene der skal bære spillere, trænere og klubben frem fra hullet. De har ingen gejst og tro på at det kan lade sig gøre, og det vokser og vokser samt at det har bredt sig ud i hele klubben som en virus... Så ligemeget hvem der kommer til klubben vil det ikk hjælpe eller løfte klubben, istedet handler det om at spillerne og klubben ikke skal være bange for os, men sammen med os i kampen tilbage til troen, viljen og gejsten som den var engang
Pladderromantisk, det er jeg altså ked af at sige..
Vi har selvfølgelig vores del af ansvaret, men med den opbakning og respons holdet har fået i denne sæson so far har vi gjort ALT hva vi kunne.. Vores problemer bunder i manglende taktisk rød tråd ( Den ene dag spiller vi 4-4-2, den næste 4-3-3, den næste 4-4-1-1 osv) en træner som virker til at have tabt sutten i perioder rent verbalt, samt en spillertrup der er sat sammen af mange forskellige trænere og derfor ikke passer ordentligt sammen..
Sidst men ikke mindst er vores allerstørste problem som jeg ser det manglen på kreativitet og visioner.. Vi har meget meget få spillere som kan splitte et forsvar med enten en aflevering eller driblinger, og vi mangler i den grad en spiller på midten som kan tage bolden, sætte eller sænke tempoet og som med sit spil udviser en " så drenge giv far bolden så skal jeg nok vise vejen" attitude..
Helenius havde btw været et fedt ambitiøst køb, men fuldkommen umuligt som det ser ud nu
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Sebos
Lilleputspiller
«
Svar #37437:
30 Aug 2012, 17:16 »
Jeg har desværre rigtigt svært ved så at se hvilke profiler som man vil hente ind til at kunne løfte holdet til det niveaue som vi godt vil have ?
Thygesen - Fremragende Indkøb, Præstere ikke halvt af hvad han kan
Rommedahl - Masser af erfaring, Præstere slet ikke
J. Kristiansen - Fremragende signing, Kan ikke ligge en aflevering
Krohn-dehli - Nu er han godt nok solgt, men præstere i lange periode slet ikke op til niveaue.
Farnerud - Profil i YB nu, men var også helt væk i brøndby tiden
Goodson - KÆMPE profil i Norge, han kunne ikk komme på førsteholdet i Næstved
Bernburg - Meget skadet, men i de kampe han har været med har han heller ikke holdt niveaue.
Hvis man mener at der mange kvalitet og kontinuitet i truppen så mener jeg at Auri (økonomien taget i betragtning) en god trup og arbejde med... Havde de andre også... Og DER ER spillere skal er hentet ind til at være kreative, energiske og som SKAL gå forrest, og som har gjort det alle andre tidspunkter i deres karriere... Men i Brøndby fungere det ik ?
Er det træneren ? Vi har haft et UTAL af trænere som burde være istand til at få spilerne til at præstere men har ikk formået det, NOGET AF DEM! Hvorfor ? Jeg ved det ikk, men mit bud er at der er indgroet den her tabermentalitet i klubben som er ufattelig svær at komme ud af
Anfield Road
Manager
«
Svar #37438:
30 Aug 2012, 17:24 »
Citat af: verdenskrig 30 Aug 2012, 17:01
Pladderromantisk, det er jeg altså ked af at sige..
Vi har selvfølgelig vores del af ansvaret, men med den opbakning og respons holdet har fået i denne sæson so far har vi gjort ALT hva vi kunne.. Vores problemer bunder i manglende taktisk rød tråd ( Den ene dag spiller vi 4-4-2, den næste 4-3-3, den næste 4-4-1-1 osv) en træner som virker til at have tabt sutten i perioder rent verbalt, samt en spillertrup der er sat sammen af mange forskellige trænere og derfor ikke passer ordentligt sammen..
Sidst men ikke mindst er vores allerstørste problem som jeg ser det manglen på kreativitet og visioner.. Vi har meget meget få spillere som kan splitte et forsvar med enten en aflevering eller driblinger, og vi mangler i den grad en spiller på midten som kan tage bolden, sætte eller sænke tempoet og som med sit spil udviser en " så drenge giv far bolden så skal jeg nok vise vejen" attitude..
Helenius havde btw været et fedt ambitiøst køb, men fuldkommen umuligt som det ser ud nu
what he said. Der kan du ikke ramme mere plet.
Da Krohn spillede bedst havde han det der, men nu er vores spil så ideforladt at jeg næsten kunne falde i søvn, selv på stadion(hvis ikke sydsiden som det eneste i Brøndby præsterer som forventet). Gerht er nok den eneste der bidrager med lidt kreativt men elles er det virkeligt gudsforladt det fodbold de spiller i øjeblikket.
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Zone 43
Manager
«
Svar #37439:
30 Aug 2012, 19:56 »
Citat af: Sebos 30 Aug 2012, 17:16
Er det træneren ? Vi har haft et UTAL af trænere som burde være istand til at få spilerne til at præstere men har ikk formået det, NOGET AF DEM! Hvorfor ? Jeg ved det ikk, men mit bud er at der er indgroet den her tabermentalitet i klubben som er ufattelig svær at komme ud af
Du svarer selv her på dine spørgsmål.
Som jeg lige husker det, startede det egenligt fint nok for Kent dengang han kom til, men de tre nederlag i de tre sidste fik korthuset til at vælte. Siden da har det gået en vej - nedad. Henrik Jensen og Auri, som jeg begge har en stor respekt for, er ikke cheftrænere på dette niveau, men assisterende trænere. Et andet godt eksempel er Faxe, han var (og er?) næppe nogen populær herre i Randers.
Selvom trænerne er deres del af ansvaret, skal størstedelen af ansvaret gå til den ledelse og bestyrelse, der var dengang Anders blev sportschef. For den dag, begyndte tabermentaliteten og kursen nedad i tabellen. Der har heller ingen kontinuitet været, på hverken ledelsesgangene eller blandt trænere og spillere, for ikke at tale om en decideret plan at arbejde efter.
Jeg tror - og håber - dog at man har to små, men sikre, skridt i den rigtige retning ved at smide Bjerregaard ud af A/S'et og sidenhen oprettelsen af BST. Halvårsregnskabet i morgen vil fortælle meget mere om det.
Citat af: verdenskrig 30 Aug 2012, 17:01
Rent sportsligt er det noget sværer, fordi vi mangler nogle leder typer og sådan nogle fætre, som vk nævner. Jeg tror dog at vi i Albrechtsen har en leder. Men kun på lånt tid, grundet hans skadeshistorik og alder. Vi har utvivlsomt mange, dygtige, unge spillere, men springet fra U19 til Superliga er svært, især når de kun har et par reserveholdskampe som bedste erfaring fra det niveau.
Derfor er jeg også egenligt glad for at Helenius historien var en and. Har vi 10+ mio. at købe, skal vi stabilisere forsvar og midtbane først og fremmest. Måske betale Lars Olsen lidt for at gøre en vennetjeneste, at kvitte landstræner jobbet og afløse Auri. LO er vel også en af de få trænere, vi kan få til her og nu?
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
2494
2495
[
2496
]
2497
2498
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »