home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2492 2493 [2494] 2495 2496 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170650 gange)
Trohde
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37395: 26 Aug 2012, 21:02 »

Hvordan skal vi vinde guld når vi ikke kan slå Esbjerg? Silkeborg fik desværre også point, men vi kan da håbe at Horsens vinder i morgen.

Vinde guld? Den her sæson handler bare om overlevelse, desværre.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

DeBuur
Manager

« Svar #37396: 26 Aug 2012, 21:04 »

1 point mod Esbjerg, og set på deres form og spil, så bør Brøndby give Auri en fyreseddel.
Han er ikke stærkt nok som cheftræner til at have med disse spillere at gøre.

Som førhen skrevet, skal vi have en Rioch-type. Tysk eller britisk.
Alternativt, hvis vi kunne hente en klon af Ariel Jacobs, så ville det nok være det mest optimale.

Den træner vi har nu, er assistent og ikke mere.

Jeg er helt enig - Auri har ikke det der skal til - men jeg tror ikke vi skal smide ham ud for hvem fanden kan få den samling af elendige spillere til at performe ?

Hvem vil vi have råd til at ansætte som træner...

Men som VK skriver vigtigt at vi ikke taber den her kamp for så var vi sgu da virkelig på spanden... men damm en gang lort...

YNWA

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #37397: 26 Aug 2012, 21:05 »

Ole Bjur skal bare på arbejde! Der skal en kreativ type ind på den midtbane. Det var godt nok kedeligt at glo på og vi kommer ikke frem til en skid, vi kan tælle vores chancer på 1 hånd og det er vel kun 2 indenfor rammen. At vi ikke kan slå Esbjerg på hjemmebane og de har flere chancer en os og bolden mere, jamen vi ryger fandme ned hvis ikke snart der sker et eller andet på indkøbssiden!

Kæft en ringe indsats i dag! Ad!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37398: 26 Aug 2012, 21:07 »

Jeg føler det efterhånden fuldstændig meningsløst at debattere om vores klub, uanset hvad vi gør, kan det ikke ændre på den håbløse kurs.
Vores præstationer er blot til at grine af...

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #37399: 26 Aug 2012, 21:08 »

Helt enig.

verdenskrig
Manager

« Svar #37400: 26 Aug 2012, 21:15 »

Tilgengæld er det flot og viser mandsmod og hjerte at vi ikke lægger os ned efter deres 1-0 scoring.. Vi fighter os tilbage, og får udlignet. Mikes tackling nede ved hjørneflaget symboliserer perfekt, det jeg vil se meget mere af... Hvis vi skal save benene af modstanderne skal man sgu ikke være bleg for det.. De skal satme have blod over hele kroppen hvis de vil slå os..

Vores spil er virkelig skidt og ukstrukteret ja enig.. Men hvor er det smukt at se frustrationerne og ærgærigheden fra MIke i situationen ved tacklingen, og generelt efter deres mål.. Så længe det ikke også ryger er jeg ikke helt slået ud.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37401: 26 Aug 2012, 21:15 »

Jeg er helt enig - Auri har ikke det der skal til - men jeg tror ikke vi skal smide ham ud for hvem fanden kan få den samling af elendige spillere til at performe ?

Hvem vil vi have råd til at ansætte som træner...

Men som VK skriver vigtigt at vi ikke taber den her kamp for så var vi sgu da virkelig på spanden... men damm en gang lort...

Drop spillerindkøbet og sæt pengene ind på Harry Redknapp.
Ahh! - drop Absalonsen og så sæt alle kræfter ind på at vi kan hente en taktisk klog træner som kan sætte holdet op. Det må da være muligt! Auri kan ikke få mere ud af holdet.

For nogle måneder siden var der en artikel om at Auri var den dårligste træner når det kom til pointhøst... efter den artikel har vi kun hentet 5 point, så det har ikke ligefrem gået fremad siden.

Men ja... vi kan nok ikke finde en træner som ikke har fortid i klubben, som gerne vil prøve vores hold.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #37402: 26 Aug 2012, 22:03 »

Drop spillerindkøbet og sæt pengene ind på Harry Redknapp.
Ahh! - drop Absalonsen og så sæt alle kræfter ind på at vi kan hente en taktisk klog træner som kan sætte holdet op. Det må da være muligt! Auri kan ikke få mere ud af holdet.

For nogle måneder siden var der en artikel om at Auri var den dårligste træner når det kom til pointhøst... efter den artikel har vi kun hentet 5 point, så det har ikke ligefrem gået fremad siden.

Men ja... vi kan nok ikke finde en træner som ikke har fortid i klubben, som gerne vil prøve vores hold.

Hvis du vil have en taktisk klog træner, forstår jeg ikke hvad du vil med Harry Redknapp, da kritikken af ham er han er/var en af de taktisk dårligste trænere i Premier League.  Opstemt

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Zone 43
Manager

« Svar #37403: 26 Aug 2012, 22:08 »

Hvordan skal vi vinde guld når vi ikke kan slå Esbjerg?

Rolig nu, vi har ikke tabt 2 kampe i træk nu. Og det uden Per i A/S'et. #GuldetSkalNokKommeHjem

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37404: 26 Aug 2012, 22:09 »

Hvis du vil have en taktisk klog træner, forstår jeg ikke hvad du vil med Harry Redknapp, da kritikken af ham er han er/var en af de taktisk dårligste trænere i Premier League.  Opstemt

Haha, jeg ser nu ikke Harry som en mulig træner (bl.a. pga. det taktiske) omend, at han nok ville være yderst interesseret. Men han er for fremmed for os, hvis du spørger Onkel Benny.

Derudover ved man aldrig om han vil smutte til det engelske landshold!

#HvornårpræsentererduPep,Bjur???

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #37405: 26 Aug 2012, 22:16 »

Haha, jeg ser nu ikke Harry som en mulig træner (bl.a. pga. det taktiske) omend, at han nok ville være yderst interesseret. Men han er for fremmed for os, hvis du spørger Onkel Benny.

Derudover ved man aldrig om han vil smutte til det engelske landshold!

#HvornårpræsentererduPep,Bjur???

Synes også det var et sjovt forslag når du søgte det modsatte. Smiley
« Seneste Redigering: 26 Aug 2012, 22:19 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

U-4-E
Manager

« Svar #37406: 26 Aug 2012, 23:06 »

Det værste vi tager med fra kampen er næsten ikke engang resultatet, for læste lige på den hemmelige, at udover Mike Jensen har også Franck Semou karantæne i næste kamp, som vel og mærke er på Farum Park (medmindre pokalkampe tæller med?). Vi bliver jo kørt over uden nogen central midtbane.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #37407: 26 Aug 2012, 23:18 »

Hold kæft hvor jeg enlig savner en type som v. der Schaaf! En spiller der turde sætte sig igennem, og på trods af hans halvpsykopatiske aktioner, var han en ægte fighter.
Remco tilbage, tak Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #37408: 26 Aug 2012, 23:24 »

Det er top 5 over fejl vi har lavet i lang lang tid at vi lod ham smutte.. Specielt nu, hvor vi VIRKELIG mangler en der slår ihjel.. Han var ingen særlig god spiller, men hamrende rutineret og ondskabsfuld i alt hva han lavede..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager

« Svar #37409: 26 Aug 2012, 23:27 »

Sider: 1 ... 2492 2493 [2494] 2495 2496 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010