home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2444 2445 [2446] 2447 2448 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172899 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36675: 07 Jul 2012, 15:37 »

Hvis den nu bare havde været en blå (uden at blive babyblå), så havde det sgu været klasse.

Med vores mælketandshold i mente, ville det have givet mening. Tunge
Trøjen er dog pænere end jeg havde turde håbe på. Jeg finder det i øvrigt lidt mærkværdigt, at Makienok står med armene over kors, hvor Unicef/en kommende hovedsponsorer skal stå, måske der er noget nyt på vej der?

En dejlig nyhed, der giver lidt at varme sig på i en mørk tid. Forhåbenlig kan han fortsætte de fine takter fra sidste efterår, også set i lyset af, at det ser ud til at Auri er begyndt at åbne op for en 4-3-3 opstilling, som vil komme ham mere til gavn.

http://allnigeriasoccer.com/read_news.php?nid=7400
Han vil nok blive lidt skuffet, hvis han kom til med de ord om mesterskab og Europa.. Jeg har dog ikke det store kendskab til ham, men udfra det jeg ved, er han ikke helt tosset. Han vil pynte på en noget svag midtbane.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #36676: 08 Jul 2012, 19:53 »

Selvom jeg kun fik set anden halvleg af dagens kamp mod Køge, kan jeg konstandtere, at Randrup aldrig ser skyggen af spilletid på højrebacken så længe Joensen er klar. Fy for helvede, hvor var han vild. Han lukkede alt ned defensivt og havde flere gode og lovende offensive aktioner, bl.a. det der endte med at blive sejrsmålet.
En anden jeg holdte øje med, var Semou. Han var noget usynlig de første 15-20 minutter, hvor han dog heller ikke havde meget at lave, men herefter fik han erobret et par bolde, sat et par angreb i gang og deltog også et par gange i angrebene. Fra hvad jeg hørte fra de personer, der sad omkring mig, så skulle han også have spillet en fornuftig første halvleg.

På baggrund af hvad jeg har set i dag, og ellers læst om under opstarten, synes jeg det ser fint ud. Bevares, vi får næppe guld og grønne skove, men i den situation vi er i, taget i betragtning, ser det som sagt fint ud. Også selvom det er på en lidt billig baggrund. Det eneste jeg savner lidt, er, at vi scorer nogle flere mål.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #36677: 08 Jul 2012, 20:02 »

RENE JOENSEN FTW! Alt er bedre end Randrup på den plads!

Men kun 2-1 over HB Køge, håber der blev testet en masse nyt :-)

Zone 43
Manager

« Svar #36678: 08 Jul 2012, 20:27 »

Der blev ihf. testet lidt, for hverken Krohn eller Romme var i aktion. Og så ser det ud til, at den 4-4-2 opstilling man brugte i foråret er blevet erstattet en 4-2-3-1. Jeg har ladet mig forstå, at Makienok var ikke god i dag, men jeg synes det så fint da Gehrt, som kom ind istedet for Makienok i pausen, for det gav en masse hurtige kombinationer, førstegangs afleveringer i dybden, bandespil osv., som i sidste ende resulterede i en del chancer, som man burde have udnyttet.
Da Oke kom ind ca. midtvejs i anden halvleg, ødelagde det dog lidt det spil. Han virker til gengæld meget sulten, han fik dog ikke præsteret alverden i dag.

- Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36679: 09 Jul 2012, 11:41 »

Nu har jeg desværre kun lige set de små 4 minutters highlights Brøndby har smidt op på hjemmesiden, men for mig at se, spiller vi langt bedre, end vi har gjort i flere år. Har faktisk ikke set bedre Brøndby-spil siden en kamp i foråret for et par år siden mod Midtjylland, hvor Farnerud spillede godt (nok den eneste gang det skete). Joensen så da ud til, at klare det ret så godt (farvel Randrup!).
Jeg glæder mig i hvert fald til, at kunne se et par kampe på stadion her i de første runder af Superligaen, pga. sommerferie (bor i nordjylland)! Opstemt

Aldrig alene!

blomvikings
Manager

« Svar #36680: 09 Jul 2012, 12:28 »

Jeg møder (som jeg har gjort hvert år, på trods af skuffelserne) op med fornyet optimisme og håb/tro på at det vender i år.  Jeg er dog stadig bekymret over bredden i vores forsvar. Hvor eneste backup til Nourouzi vel er Jan K, som ikke har VB som favorit position.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36681: 09 Jul 2012, 12:30 »

Jeg møder (som jeg har gjort hvert år, på trods af skuffelserne) op med fornyet optimisme og håb/tro på at det vender i år.  Jeg er dog stadig bekymret over bredden i vores forsvar. Hvor eneste backup til Nourouzi vel er Jan K, som ikke har VB som favorit position.

Ellers må vi da hive Riza Durmisi op på førsteholdet Wink

Aldrig alene!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #36682: 09 Jul 2012, 12:35 »

Ud fra højdepunkterne så må man sige at der er energi på holdet og Joensen kan finde ud af at ramme en bold ordentligt.
Værd at bemærke ud fra det er også at Nicolaj Agger var inde over mange angreb og lavede et par fine løb ind i banen. Vel og mærke som venstre wing. Så skal han bare lære at sparke lidt bedre med højre.

Ser dog gerne vi henter en VB - Nourozi virker simpelthen ikke klar. Baseret på 0-1 og de kampe han fik i den forgangne sæson.

Men det er på en lidt billig baggrund og vi bør simpelthen smadre HB Køge ude af banen med de spillere, som de har til rådighed.
Der virkede dog til at være en fandens meget gejst på holdet - om det var tilfældet hele kampen igennem, ved jeg så ikke.

GlæderMigIkkeTilSæs onen
MesterskabetKommerH jem

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #36683: 09 Jul 2012, 13:24 »

Nam nam, hvor er det skide lækkert at se Highlights fra kampen. Vi lader til at skabe en masse chancer, vi er farlige i hovedspillet, og der bliver jo brugt hæl og tå og hele lortet. Et tegn på genvindende selvtillid i mine øjne. Forhåbentlig betyder det at vi igen tør spille fodbold, når sæsonen går i gang Smiley

Lige til jer der ikke har set dem: http://brondby.com/tv/?id=70569

Btw, er det da et vold-kikset valg af "musik" Grin

blomvikings
Manager

« Svar #36684: 09 Jul 2012, 13:35 »

Nam nam, hvor er det skide lækkert at se Highlights fra kampen. Vi lader til at skabe en masse chancer, vi er farlige i hovedspillet, og der bliver jo brugt hæl og tå og hele lortet. Et tegn på genvindende selvtillid i mine øjne. Forhåbentlig betyder det at vi igen tør spille fodbold, når sæsonen går i gang Smiley

Lige til jer der ikke har set dem: http://brondby.com/tv/?id=70569

Btw, er det da et vold-kikset valg af "musik" Grin

Nu har jeg lige fået det set for første gang Smiley

Tørnes er som forventet ikke særlig heldig at se på ved deres mål..... Jesus, jeg er træt af ham.

Spiller virker til at være mere direkte, hvilket jeg virkelig ser som positivt.

Og hvad er det lige der sker med de shorts? De er jo ALT for korte Opstemt Opstemt Især Makienok ser helt vanvittig dum ud ! Opstemt

Men lad os se hvordan stemningen er efter første kamp mod OB.

« Seneste Redigering: 09 Jul 2012, 13:43 af blomvikings » Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36685: 09 Jul 2012, 13:46 »

En rigtig god artikel, om vores unge talenter: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/overblik-her-er-broendbys-nye-talenter?page=0%2C0

Vores U/19-træner fra sidste sæson Mads Davidsen fortæller lidt om de forskellige spillere.

Aldrig alene!

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #36686: 09 Jul 2012, 15:05 »

Af alle dem der bliver nævnt der glæder jeg mig helt vildt til Frederik Holst kommer ti sit gennembrud, jeg tror det er fremtidens stjerne og han kan blive større en Kahlenberg.
Jeg håber vi får mere at se til ham i løbet af den kommende sæson, han virker utrolig lovende.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #36687: 09 Jul 2012, 16:08 »

det bliver IMO generelt spændende at se det hold brøndby disker op med næste sæson...

om de er "tilbage i toppen" eller skal ned og vende en gang for det spil de præsterede havde godt nok nogen gange 1.Divisions niveau

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #36688: 09 Jul 2012, 16:19 »

Så har jeg været over og købe den nye Brøndby trøje med Akpoveta bag på ! Smiley

Jeg gik også købt den New Era cap, med guld Brøndby logo på siden Smiley

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

blomvikings
Manager

« Svar #36689: 09 Jul 2012, 16:36 »

Så har jeg været over og købe den nye Brøndby trøje med Akpoveta bag på ! Smiley

Jeg gik også købt den New Era cap, med guld Brøndby logo på siden Smiley

Stærkt !  Thumbs Up

Dejligt med håb, hehe Smiley

Sider: 1 ... 2444 2445 [2446] 2447 2448 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010