Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Jan 2026, 22:32
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 704 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2446
2447
[
2448
]
2449
2450
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5172783 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #36705:
10 Jul 2012, 20:22 »
Hvis vi ikke har råd til at beholde fisse mike, har vi næppe heller råd til at hente en ny ind istedet.
Men vi er totalt sølle besat, og kan meget vel ryge ud i denne sæson, vi får næppe noget ind før feriepenge sagen er afgjort, hvilket ikke bliver før vinduet lukker, samt at krohn bliver solgt.
Så personligt tror jeg ikke vi får noget nyt blod før vinterpausen.
«
Seneste Redigering: 10 Jul 2012, 20:23 af Sunbao
»
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #36706:
10 Jul 2012, 20:47 »
Jeg er meget tilfreds med transfervinduet indtil videre. Vi har ikke fået nogen nye ind på holdet - dette skyldes alene at vi afventer feriepenge sagen. Jeg er ved at brække mig over at diverse medier skriver, at vi flopper vinduet. Hvorfor gå ud og bruge noget af et transferbudget som ikke vil være der hvis/når vi taber feriepengesagen.
Emil Larsen ville have været rigtig spændende, ja, men omvendt så ser det ud til at være spændende det de er ved at få stablet på benene i OB. Derudover så henter man ikke nogen før Krohn er solgt. Personligt tror jeg, at det bliver Agger/Gehrt som får pladsen i efteråret.
Salami ville have været genial for 2-3 år siden. Siden da har han været ramt af mange skader og efterfølgende degraderet til reserve.
Djemba-Djemba skal kun til klubben på præstationskontrakt
. Manden er mere eller mindre færdig med knæet og er dalet enormt i niveau - om dette skyldes at han har været træt af livet i det Fynske, aner jeg ikke.
Hedenstad virker spændende - men med de klubber som er meldt interesseret, så kunne jeg ikke forestille mig, at han valgte en klub som 'skal finde sig selv'.
Jeg tror ikke vi rykker ned - det er holdet (læs: spillerne) alligevel for godt til. Nu skal vi så bare blive en hær som holder sig skadesfrie, da vi truppen er så smal, at det virkelig vil koste os.
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
DeBuur
Manager
«
Svar #36707:
10 Jul 2012, 21:44 »
Pinligt sådan er det at være Brøndby fan... utroligt at vi har en administration der ikke har styr på udbetaling af ferie penge... det burde være ret enkelt... men ok lad nu domstolen tale.
Brøndby har kun en løsning og det er at satse på det vi har - heldigvis har vi en angriber og det lader til at han kan score mål.
Vi mangler kvalitet på målmands posten, i forsvaret og på midten - men det er der også andre klubber der gør - OB har skilt sig af med nogle tunge spillere - men har stadig væk ikke en angriber !
OB har dog en vision og nu har de også en træner der formår at få tingene til at hænge sammen... hvad har vi i Brøndby.... svaret vil vise sig - det er nu flere spillere skal løfte deres spil og vise at det er dem Brøndby skal satse på.
Problemet i Brøndby er økonomien og ledelsen og her ser der ikke ud til at ske noget positivt i nær femtid.
Sunbao har ret, Brøndby risikerer at ryge ud med et brag og så er det farvel til prof fodbold på vestegnen i flere år.
YNWA
Zone 43
Manager
«
Svar #36708:
10 Jul 2012, 21:57 »
Citat af: Skovlyst 10 Jul 2012, 20:47
Jeg tror ikke vi rykker ned - det er holdet (læs: spillerne) alligevel for godt til.
Det samme har de sikkert sagt i Villarreal, Newcastle og Århus, dengang de allerede havde løftet mesterskabet og var på vej i CL. Men ikke destro mindre er jeg enig i dette, som tingene ser ud lige ud. Jeg anser ihf. Esbjerg, Randers og Silkeborg som værende svagere end os, men feltet om de to nedrykningspladser bliver stort i år, så det er svært at spå om, hvordan tingene vil ende.
Citat af: Lausus 10 Jul 2012, 20:18
Men hvem er der så af spændende emner og hvor skal vi forstærkes?
Først og fremmest skal vi forstærkes i defensiven, som vel nok er vores svageste led, såvel i kvalitet som bredde. Men det er så som så med penge, og begrænset hvad vi kan få. Hvem der så kunne være af emner, er så en helt anden sag, for det er straks værre, og det kan også ses på det fåtal af spillere, som vi har været kædet sammen med hen over sommer. Jeg kan umiddelbart kun komme i tanke om Hedenstad, Chatto og Sankoh.
Jeg har dog en liste frem, som jeg skrev ned i løbet af foråret over, hvem jeg så som mulige emner både til nu her og også til vinter. Om de pågælende er skiftet eller har forlænget deres kontrakter siden da, skal jeg lade være usagt. Men Rodolph Austin, Mikael Dyrestam, Jimmy Durmaz og også Mervan Celik, som vi tidligere har været sat i forbindelse med, alle med kontrakt udløb til vinter. Endvidere har jeg også peget på Ricardo Clark, som pt. er udlejet til Stabæk fra Frankfurt t.o.m. 31/07 og Kasper Hämälainen fra Djurgården. Hvorvidt disse er realistiske eller ej, skal jeg være lade usagt, men jeg synes bestemt de er værd at nævne, og forhåbenlig står de også på Bjurs blok over emner.
Citat af: DeBuur 10 Jul 2012, 21:44
Sunbao har ret, Brøndby risikerer at ryge ud med et brag og så er det farvel til prof fodbold på vestegnen i flere år.
Mon ikke der nok, før eller siden, skal være til Hvidovre?
«
Seneste Redigering: 10 Jul 2012, 22:09 af Zone 43
»
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
blomvikings
Manager
«
Svar #36709:
12 Jul 2012, 11:31 »
http://www.bold.dk/nyt/Semou-Leverede-ikke-optimalt
Det vil jeg da glæde mig til...
Jeg kender flere der kender ham personligt, og de siger også, at han normalt er en rigtig hård og god spiller, så det er da noget jeg håber vi får at se. Det ville fandme være dejligt med en ny 6'er inde på midtbanen der kan ligge og rydde op, så de andre er lidt mere frie til det fremadrettede. Men lad os nu se.
verdenskrig
Manager
«
Svar #36710:
12 Jul 2012, 13:25 »
Kan også huske at Thygesen udtalte lige efter han var skiftet til os, at han var imponeret over Semou til træning..
Semou er også en ret ung spiller, kommer ind på et hold som ikke fungerer og hvor der er meget få rutinerede spillere at læne sig op ad, og så bestrider han en af de sværeste positioner i fodbold rent fysisk og taktisk. Man kan naturligvis ikke forvente at han bare fra dag 1 går ind og leverer toppræstationer i ren Morten Wieghorst stil..
Men jeg er nu ganske godt tilfreds med Semou. Dels fordi han havde nogle positive elementer i hans spil som dog åbenlyst blev overskygget af nervøsitet og manglende rutine, dels fordi han er fra egne rækker, dels fordi han har et fedt navn, og dels fordi han er HAMRENDE SORT
!!! Jeg er vild med det
FRANCK SEMOU PÅ LANDSHOLDET - FRANCK SEMOU PÅ LANDSHOLDET
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #36711:
12 Jul 2012, 13:54 »
Lad ham nu prøve at spille 2 gode kampe i træk før vi går amok over ham..
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
verdenskrig
Manager
«
Svar #36712:
12 Jul 2012, 14:29 »
Citat af: BlaZZo 12 Jul 2012, 13:54
Lad ham nu prøve at spille 2 gode kampe i træk før vi går amok over ham..
Er den henvendt til mig?
For jeg siger da netop at han endnu ikke har vist det som f.eks Thygesen talte om. Men det er da altid en start at han viser indstilling og evner til træning, men det er nu engang noget andet at træde ind på et hold i ubalance, hvor profilerne og dem som skulle være erfarene er dem som falder mest igennem, og sidst men ikke mindst foran flere tusind mennesker..
Giv nu manden noget ro, det er sgu efterhånden typisk vores fanskare at se sig sur på et talent fordi han ikke lige blomstrer i samme hastighed som Agger, Kahlenberg osv. Talenter er ustabile og laver fejl af natur.. Tror på Semou
blomvikings
Manager
«
Svar #36713:
12 Jul 2012, 14:32 »
Ved slet ikke hvem den var henvendt til...
Zone 43
Manager
«
Svar #36714:
12 Jul 2012, 14:57 »
Lad os nu lige give Semou, og de andre unge spillere, en fair chance for at vise hvad de kan. Som VK ganske rigtigt nævner, er det måske den sværeste plads at spille i dag, og det på et hold, hvor meget lidt har fungeret. Endvidere var Semou kun i aktion i ti kampe, og det samlede antal minutter han fik svarer til ca. fire hele kampe. Og så er det svært at vise sig frem.
Nu har han haft et år, hvor har set og lært, hvordan niveauet er, og også udviklet sig efter hvad man ser og læser rundt omkring. Jeg glæder mig til at Semou, og mange af de andre unge, i aktion i løbet af sæsonen.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #36715:
12 Jul 2012, 21:52 »
http://www.sporten.dk/fodbold/transfer-ob-topper-broendby-flopper
Det er sgu imponerende det her. AaB bliver rost for at agerer økonomisk ansvarligt da deres økonomi sutter.. Vi bliver tilgengæld sablet fuldkommen ned med en solid gang briller til følge af at gøre præcis det samme?
Derudover får OB 10 for at hente Emil Larsen, to ukendte afrikanere, og Brøndbys 3.valg på målmandsposten. FCK 7 for at få et par lejede spillere tilbage som ikke har gjort nogen væsen af sig i deres tidligere klub
Hold kæft hvor er den her bedømmelse en rendyrket joke, og jeg håber sgu ved gud at vi tackler OB midt over på søndag og smadrer dem fuldkommen ud af banen med 4-0, så alle de såkaldte journalister kan få den at tygge på
Marchang
Landsholdsspiller
«
Svar #36716:
12 Jul 2012, 22:23 »
Citat af: verdenskrig 12 Jul 2012, 21:52
Det er sgu imponerende det her. AaB bliver rost for at agerer økonomisk ansvarligt da deres økonomi sutter.. Vi bliver tilgengæld sablet fuldkommen ned med en solid gang briller til følge af at gøre præcis det samme?
Derudover får OB 10 for at hente Emil Larsen, to ukendte afrikanere, og Brøndbys 3.valg på målmandsposten. FCK 7 for at få et par lejede spillere tilbage som ikke har gjort nogen væsen af sig i deres tidligere klub
Hold kæft hvor er den her bedømmelse en rendyrket joke, og jeg håber sgu ved gud at vi tackler OB midt over på søndag og smadrer dem fuldkommen ud af banen med 4-0, så alle de såkaldte journalister kan få den at tygge på
Det er jo ikke kun vurderet på hvem de henter ind, men også hvem de skiller sig af med. Angående OB, så har de da netop ageret fornuftigt i forhold til placering sidste sæson og økonomisk situation. Hvad har Brøndby gjort op til denne sæson, som gør at de vil klare sig bedre end sidste sæson? Andet end fansenes pladder romantiske syn på tingene?
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
Zone 43
Manager
«
Svar #36717:
12 Jul 2012, 22:27 »
Det er BT, vk, de har alle dage været en flok tosser. Det link har også været oppe og vende på SSO for nylig, hvor der bl.a. har været en som har haft kontaktet journalisten over mail for at uddybet artiklen. Det kom der et meget sjov svar tilbage på.
- Daniel Agger.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #36718:
12 Jul 2012, 22:35 »
Citat af: Marchang 12 Jul 2012, 22:23
Det er jo ikke kun vurderet på hvem de henter ind, men også hvem de skiller sig af med. Angående OB, så har de da netop ageret fornuftigt i forhold til placering sidste sæson og økonomisk situation. Hvad har Brøndby gjort op til denne sæson, som gør at de vil klare sig bedre end sidste sæson? Andet end fansenes pladder romantiske syn på tingene?
Nu nævner du selv afgangene. Hvis du bruger det argument, så er Brøndby's afgange vel lige så gode?
Romantiske syn på tingene - altså.. Du mener det realistiske verdensbillede?
Krystalkuglen siger BIF vinder mesterskabet og Bernburgeren slår rekorden for flest scorede mål i en Superligasæson...
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
blomvikings
Manager
«
Svar #36719:
13 Jul 2012, 08:40 »
Citat af: verdenskrig 12 Jul 2012, 21:52
Det er så typisk BT at være så Brøndby-hadsk... Som du også selv nævner, så har Aab og Brøndby mere eller mindre ageret ens, men Aab skal da have 10 og Brøndby 00. Så det kan jeg ganske enkelt ikke tage seriøst. Den eneste Aab har hentet er en ung spiller fra AB, der i øvrigt er kærester med min lillesøster
Sider:
1
...
2446
2447
[
2448
]
2449
2450
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »