Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 13:09:13
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 622 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2418
2419
[
2420
]
2421
2422
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5174672 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #36285:
09 Apr 2012, 18:08 »
Det var da godt nok en lortekamp! Hvad laver Rommedahl på holdet!? Han har spillet rigtig dårligt hele foråret, og sådan set også efteråret (minus Cypern-Danmark.......)
Godt mål af Agger, modigt at sætte Jannik Skov-Hansen(?) ind, vi kom foran...... Det var vidst det positive, der var at sige om kampen.
Nogen der ved, hvorfor Stryger ikke var med? Er han skadet?
Han gjorde det da rigtig godt, og burde have startet inde istedet for Rommedahl!
Og det havde været helt fair, hvis Herfølge havde vundet!
Aldrig
alene!
nikovic
Reserveholdsspiller
«
Svar #36286:
09 Apr 2012, 18:51 »
Det er lidt som om solen bare skinnede på Brøndby for en kort stund, ubeskrivelig ringe indsats idag. HB Køge spillede os delvist ud af banen i egen hule, og til det med Rommedahl? Mangler manden motivation til at spille i den danske liga eller hvad sker der. Kan godt være holdet ikke er super til at sætte ham op, men når han så for chancen hvilket han i den grad gør. Skal indsatsen være væsentlig bedre end hvad han har været i stand til det sidste stykke tid.
verdenskrig
Manager
«
Svar #36287:
09 Apr 2012, 18:59 »
Har ikke set kampen - Men det her resultat overrasker mig egentlig ikke.. Det er en skandaløs udvikling, at vi ikke kan rejse os mod et amatørhold som HB Køge, bare fordi vi taber en enkelt kamp.
Men vi har med al respekt ikke spillet specielt godt her i foråret, og i dag har vores spillere nok tænkt " Jaja den tager vi på rutinen". Men man kan ikke blive ved med at leve på marginaler og defensiv organisation.
Det spillemæssige niveau skal hæves markant, hvis vi skal fastholde vores gode pointsnit i det her forår, for spillet har ikke været specielt godt.
Jeg er kraftdeme så hamrende rasende, at jeg kunne splitte hele mit værelse ad og kaste min bærbare ud gennem vinduet. Jeg er ganske enkelt ved at koge over af sådan noget latterligt fis, det er dog en decideret skandale at de idioter har rygrad som regnorme. Et nederlag og bum så er vi tilbage hvor det hele startede. Hvad fanden bilder de sig egentlig ind? Helvede er sgu koldt i forhold til mig lige nu!!!!!!!!
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Anfield Road
Manager
«
Svar #36288:
09 Apr 2012, 19:04 »
Citat af: verdenskrig 09 Apr 2012, 18:59
Har ikke set kampen - Men det her resultat overrasker mig egentlig ikke.. Det er en skandaløs udvikling, at vi ikke kan rejse os mod et amatørhold som HB Køge, bare fordi vi taber en enkelt kamp.
Men vi har med al respekt ikke spillet specielt godt her i foråret, og i dag har vores spillere nok tænkt " Jaja den tager vi på rutinen". Men man kan ikke blive ved med at leve på marginaler og defensiv organisation.
Det spillemæssige niveau skal hæves markant, hvis vi skal fastholde vores gode pointsnit i det her forår, for spillet har ikke været specielt godt.
Jeg er kraftdeme så hamrende rasende, at jeg kunne splitte hele mit værelse ad og kaste min bærbare ud gennem vinduet. Jeg er ganske enkelt ved at koge over af sådan noget latterligt fis, det er dog en decideret skandale at de idioter har rygrad som regnorme. Et nederlag og bum så er vi tilbage hvor det hele startede. Hvad fanden bilder de sig egentlig ind? Helvede er sgu koldt i forhold til mig lige nu!!!!!!!!
det er godt at du har skrevet det sidste med småt
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Zone 43
Manager
«
Svar #36289:
09 Apr 2012, 21:04 »
Skal man tage noget positivt med fra kampen, så er det, at man endnu en gang tager på point på en (usandsynlig) dårlig dag. Men kampen i dag er et stort wake up call til Auri og resten af holdet, om at alle modstandere skal tages seriøst, og at der skal kæmpes i 2x45 plus det løse, modsat af hvad der skete i dag.
Forhåbenlig får dagens indsats også den konsekvens, at der bliver ændret i Auris idealopstilling, navnligt på den centrale midtbane, som bør komme til at hedde Mike - Femi, og så må Thyge tage den ene kant og Krohn den anden, på papiret. Det kan forhåbenlig gøre os bedre defensivt, så vi ikke skal håbe på modstandernes offensiv har en decideret off-day og intet rammer eksempliceret ved Tobias Mikkelsen og Søren Berg, og som også kan give vores offensive spillere noget frihed oppe foran.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #36290:
09 Apr 2012, 21:09 »
Citat af: Zone 43 09 Apr 2012, 21:04
Skal man tage noget positivt med fra kampen, så er det, at man endnu en gang tager på point på en (usandsynlig) dårlig dag. Men kampen i dag er et stort wake up call til Auri og resten af holdet, om at alle modstandere skal tages seriøst, og at der skal kæmpes i 2x45 plus det løse, modsat af hvad der skete i dag.
Forhåbenlig får dagens indsats også den konsekvens, at der bliver ændret i Auris idealopstilling, navnligt på den centrale midtbane, som bør komme til at hedde Mike - Femi, og så må Thyge tage den ene kant og Krohn den anden, på papiret. Det kan forhåbenlig gøre os bedre defensivt, så vi ikke skal håbe på modstandernes offensiv har en decideret off-day og intet rammer eksempliceret ved Tobias Mikkelsen og Søren Berg, og som også kan give vores offensive spillere noget frihed oppe foran.
Delvist enig.. Den centrale midtbane vi har lige nu fungerer simpelthen ikke.. Der er ingen balance på den, og hverken Mike Eller Thyge virker som om de er helt 100 % på deres opgave.
Det er en så forkert duo på så mange områder, men desværre tror jeg ikke Femi vil ændre meget her, da jeg ganske enkelt ikke ser ham godt nok som det ser ud nu.
Rommedahl skal i hvert fald LANGT ud af den opstilling den kommende tid. Magen til ligegyldig motivationsforladt spiller, skal man da lede længe efter.
I øvrigt fatter jeg ikke hva der er sket med Thygesen. Han er blevet dårligere og dårligere fra kamp til kamp, og har ikke engang nogen speciel vildskab længere, hverken under kampene eller under opvamningen når han løber ned til os. Han er virkelig synonym med anonym pt, og det er så ærgeligt for han var FANTASTISK i første del af sæsonen.
Zone 43
Manager
«
Svar #36291:
09 Apr 2012, 21:29 »
Citat af: verdenskrig 09 Apr 2012, 21:09
Det er en så forkert duo på så mange områder, men desværre tror jeg ikke Femi vil ændre meget her, da jeg ganske enkelt ikke ser ham godt nok som det ser ud nu.
Jeg tror det vil ændre en del, at have ham med i resten af sæsonen, i en position hvor han ikke kommer længere frem end til modstanderens midtercirkel, udelukkende at hjælpe defensiven med at lukke modstandernes offensiv ned, specialt når vi nu har en angrebsivrig venstreback. Men indtil videre må det blive hypotetisk, hvorvidt det vil være godt eller skidt. En ting er sikker, til sommer
SKAL
vi have en type lig Remco ind på pladsen.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #36292:
09 Apr 2012, 23:19 »
Citat af: Zone 43 09 Apr 2012, 21:29
Jeg tror det vil ændre en del, at have ham med i resten af sæsonen, i en position hvor han ikke kommer længere frem end til modstanderens midtercirkel, udelukkende at hjælpe defensiven med at lukke modstandernes offensiv ned, specialt når vi nu har en angrebsivrig venstreback. Men indtil videre må det blive hypotetisk, hvorvidt det vil være godt eller skidt. En ting er sikker, til sommer
SKAL
vi have en type lig Remco ind på pladsen.
Er Marcus Lantz stadig aktiv? Han var syg i skralden!
Manchester United
verdenskrig
Manager
«
Svar #36293:
10 Apr 2012, 15:55 »
Citat af: MS 09 Apr 2012, 23:19
Er Marcus Lantz stadig aktiv? Han var syg i skralden!
Jeg ville give ALT for at få sådan en type ind på vores midtbane.
Vi spiller simpelthen altid med en start 11'er som er kendetegnet ved at være alt alt for flnk ved sine modspillere.
Vi mangler en der kan sætte sig i respekt, og som modspilleren ikke tør nærme sig. Pt er vores centrale midtbane ikke eksisterende, og jeg er sgu forundret over så få mål vi har lukket ind her i foråret, når vores centrale midt har været en stor svingdør som modspillere bare kunne gå igennem efter behag
Yessir
Manager
«
Svar #36294:
10 Apr 2012, 17:16 »
Citat af: verdenskrig 10 Apr 2012, 15:55
Jeg ville give ALT for at få sådan en type ind på vores midtbane.
Vi spiller simpelthen altid med en start 11'er som er kendetegnet ved at være alt alt for flnk ved sine modspillere.
Vi mangler en der kan sætte sig i respekt, og som modspilleren ikke tør nærme sig. Pt er vores centrale midtbane ikke eksisterende, og jeg er sgu forundret over så få mål vi har lukket ind her i foråret, når vores centrale midt har været en stor svingdør som modspillere bare kunne gå igennem efter behag
Djemba Djemba ville da ellers passe godt ind i jeres klub som jeg ser det.. Så kunne han nemlig tage Jensen i hånden og kåre sig til superligaens værste midtbane duo
. Er sikker på at de to ville finde det sjovt og hyggeligt, at lemlæste deres modspillere på skift. Det kunne måske ligefrem være den motivation Djemba har brug for, for at få karrieren på ret køl. Det udfordrende bliver så hvem der kan grine højest og længst af deres mord på en fodboldbane.
For at være seriøs, så ville det næppe være et godt match, de svingende resultater og egoer i brøndby, taget i betragtning. Ved ikke hvordan det ser ud i jeres klub efter sommerferien andet end der nok kommer en mindre udrensning? Måske han vil være mere aktuel til den tid, kunne der findes lønkroner til det.
verdenskrig
Manager
«
Svar #36295:
10 Apr 2012, 17:40 »
Vores må godt
DeBuur
Manager
«
Svar #36296:
10 Apr 2012, 18:32 »
Dumba-Dumba... øh Djemba-Djemba rygtet til Brøndby og FCK godt nok af hans egen agent
for der er forhåbentlig ikke nogen i Brøndby der tror på Djemba-Djemba - han er en ok fodbold spiller når han er motiveret... bare ærgerligt at han sjældent er motiveret
Henter vi Djemba-Djemba så må vi også hellere tag Wessel med ham kan vi også få gratis
Djemba Djemba er med til at skabe problemerne i OB sådan har det været i mange år - se hans attituder overfor alle andre end ham selv..han er en skændsel intet mindre.... køber vi ham så vil jeg overveje at bruge hele min formue på at købe Brønby også kommer vi til at spille i Lyserødt kappat øj med billede af en blå løve midt på røven..sådan bliver det
nu er I advaret
YNWA
Zone 43
Manager
«
Svar #36297:
10 Apr 2012, 18:52 »
Citat af: DeBuur 10 Apr 2012, 18:32
køber vi ham så vil jeg overveje at bruge hele min formue på at købe Brønby også kommer vi til at spille i Lyserødt kappat øj med billede af en blå løve midt på røven..sådan bliver det
nu er I advaret
Djemba vil, rent spillemæssigt, være en fin sign, hvis han kan finde sit gamle niveau frem igen. Hvis han dog hæver 300k om måneden, og forlanger dette som minimum, er det helt hundede, at han ikke kommer til. Et andet problem med ham, er, at han, efter hvad jeg ved, er en af dem der vil styre omklædningsrummet - et problem vi lige har fået løst med div. afgange.
Som nævnt tidligere, så håber jeg at Austin Rodolph fra Brann er øverst på listen, for der skal en mand ind på pladsen til sommer.
- Daniel Agger.
TMazz
Førsteholdsspiller
«
Svar #36298:
10 Apr 2012, 19:29 »
Citat af: Zone 43 10 Apr 2012, 18:52
Djemba vil, rent spillemæssigt, være en fin sign, hvis han kan finde sit gamle niveau frem igen. Hvis han dog hæver 300k om måneden, og forlanger dette som minimum, er det helt hundede, at han ikke kommer til. Et andet problem med ham, er, at han, efter hvad jeg ved, er en af dem der vil styre omklædningsrummet - et problem vi lige har fået løst med div. afgange.
Som nævnt tidligere, så håber jeg at Austin Rodolph fra Brann er øverst på listen, for der skal en mand ind på pladsen til sommer.
Vi laver bytte handel!
Jan Kristiansen til OB.
Djemba-Djemba til BIF.
+100k i overskud på lønkontoen.
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
«
Svar #36299:
10 Apr 2012, 20:33 »
Citat af: Zone 43 10 Apr 2012, 18:52
Vi skal IKKE have Brann-spillere til klubben! De skyder bare bolde i maven på fans!
Eller.... Jeg blev i hvert fald ramt i maven af en bold, skudt af en Brann-spiller, til en Royal League-kamp engang... Så derfor hader jeg dem
Ovenstående indlæg er komplet ligegyldigt, og uden relevans. Så er I advaret!
Aldrig
alene!
Sider:
1
...
2418
2419
[
2420
]
2421
2422
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »