Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:54:08
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
1 Bruger, 685 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2409
2410
[
2411
]
2412
2413
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5175418 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #36150:
01 Apr 2012, 19:57 »
Nå, 3 point blev det da til.
Rommedahl og Krohn, var igen piv elendige.
Makionek dog banens klart dårligste, formår at smadre 2 100% chancer, og samtidig får han uden tvivl 2 spilledage for albuen.
Agger banens bedste, sammen med den stakkel Narouzi.
Yderst tyndt gult rødt, manden ved formentligt ikke at bolden er ude, og høre sikkert heller ikke fløjten, i spansk fodbold var sådan en advarsel blevet slettet. Men han er så også ude de næste 2 kampe.
Men dermed skal der laves om i vores spilsystem radikalt til især næste kamp mod skraldet. Femi ryger nok ind på midten mens håbløse krohn ryger op bag agger, alt imens Thyge ryger på fløjen. Samtidig vender Jan F tilbage på backen, og vi har dermed intet offensivt fra den plads.
Elendig dommerindsats, men det er jo efterhånden ikke noget nyt.
Også selvom vi slap for et rød kort.
«
Seneste Redigering: 01 Apr 2012, 20:00 af Sunbao
»
blomvikings
Manager
«
Svar #36151:
01 Apr 2012, 20:21 »
Citat af: Sunbao 01 Apr 2012, 19:57
Nå, 3 point blev det da til.
Rommedahl og Krohn, var igen piv elendige.
Makionek dog banens klart dårligste, formår at smadre 2 100% chancer, og samtidig får han uden tvivl 2 spilledage for albuen.
Agger banens bedste, sammen med den stakkel Narouzi.
Yderst tyndt gult rødt, manden ved formentligt ikke at bolden er ude, og høre sikkert heller ikke fløjten, i spansk fodbold var sådan en advarsel blevet slettet. Men han er så også ude de næste 2 kampe.
Men dermed skal der laves om i vores spilsystem radikalt til især næste kamp mod skraldet. Femi ryger nok ind på midten mens håbløse krohn ryger op bag agger, alt imens Thyge ryger på fløjen. Samtidig vender Jan F tilbage på backen, og vi har dermed intet offensivt fra den plads.
Elendig dommerindsats, men det er jo efterhånden ikke noget nyt.
Også selvom vi slap for et rød kort.
Mere eller mindre enig.
Makienok gør at jeg ikke vinder 2.5k, det er så hvad det er
Men ja, dommeren var en joke, han fløjter på ALT hvad der er af nærkontakt, han ødelægger fuldstændig rytmen i kampen!
Og så skal det stoppe LIGE NU, det pis med at Tørnes skal spille Goodson og Stenderup ud til siden!!! Det virker som om vi tror vi er Barca, bare uden tempo og teknik. Det er katastrofalt den måde vi forsøger at bygge vores opspil op.... Vi har købt Dolph Lundgren af en grund, så udnyt for f***** hans forcer, og smid den op i hovedet på ham!
Noget nær det eneste positive idag var de 3 point !
Agger spiller også en udemærket kamp, han mangler dog stadig lidt touch på bolden samt noget fart.
Anfield Road
Manager
«
Svar #36152:
01 Apr 2012, 20:25 »
altså hvis vi vinder er jeg glad. de behøver ikke spille flot fodbold for at stille mig tilfreds. 3 point er den eneste vej frem. så derfor er jeg godt tilfreds.
Makienok! han er immervæk dårlig. idag spiller han fuldstændigt uden selvtillid og ødsler to kæmpe chancer væk. han kan ikke tæmme en bold og han kan åbenbart heller ikke afslutte! manden kan kun hoppe og heade og det kommer man ikke langt med i moderne fodbold. det får mig til at drive parralleler til en mand i min anden klub. og jeg tror godt i ved hvem det er
hvem andre end Carroll. håber ikke han spiller på torsdag. skift ham ud med Gerht og så har vi en chance
og i øvrigt er det for latterligt at Norouzi bliver vist ud på den der! han ved jo ikke den er ude og spiller derfor videre. og så skal man åbenbart have et gult kort. jeg forstår ikke hvorfor man får kort for den slags! det gør man ikke i f. eks. England og der synes jeg ikke at det er noget større problem
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
«
Svar #36153:
01 Apr 2012, 20:45 »
Citat af: Anfield Road 01 Apr 2012, 20:25
og i øvrigt er det for latterligt at Norouzi bliver vist ud på den der! han ved jo ikke den er ude og spiller derfor videre. og så skal man åbenbart have et gult kort. jeg forstår ikke hvorfor man får kort for den slags! det gør man ikke i f. eks. England og der synes jeg ikke at det er noget større problem
Det er sgu for latterligt! Bolden var ikke engang ude. Og når han ikke har hørt fløjten, kan man sgu ikke give ham gult for det!
Det kort SKAL trækkes tilbage!
Aldrig
alene!
warmon
Landsholdsspiller
«
Svar #36154:
01 Apr 2012, 22:12 »
Så hele kampen idag... En fed kamp hvor der var masser af energi, vilje til meget... Men man formåede ikke det hele. Jeg synes vi spiller godt i første halvleg, lige med undtagen af de første 5 min... Virker lidt som om vi bliver overrasket over OB vælger at presse så højt... Herefter synes jeg vi har fint styr på sagerne, selv den kanonkugle af et frispark fra OB
Straffesparket er helt ok, og det ved man også godt når man nu ser den i langsom
Anden halvleg... Puh... Jeg synes godt nok den var lang... Og dommeren synes jeg helt tabte kampen... Det første gule kort til Norouzi får han vel for et af de såkaldte "professionelle frispark", og så er det vel ikke så meget at komme efter der... At toure så er en snotskovl og puster sig op på den, og det ikke udløser en advarsel, det er jo en klar dommerfejl... Hvad det andet gule kort angår, så synes jeg det er meget hård dom, og når der er så meget tryk på, stopper man ikke op jo... Kære dommer meld dig nu ind i spillet!
Hvad angår SM, så brænder han for meget idag, og han bør lukke kampen ved flere lejligheder. Albuen bliver ført nedefra og op, det er tydeligt, og han er decideret heldig han ikke får rødt kort... MEN, hvad bidrager han med af positive ting? Han giver os altså noget som kun FCK og AGF har lige nu... En skydeskive at sigte efter når vi er presset i bund... SM vinder rigtig mange dueller idag, og betyder utroligt meget for vores opspil... Så lad os nu give SM det halve år der skal til for at han falder ordentligt til, og lad os se om han ikke bliver rigtig giftig efter sommer!
Alt i alt er foråret jo startet fantastisk, 13 ud af 15 mulige... Ja jeg er mere end tilfreds, og ser frem til torsdag hvor vi møder FCK i parken
Det bliver en fed kamp, og forhåbentligt forsætter vi stimen med 3 mere af de gode!
Mit AS Roma-eventyr i FM26 – La Magica lever!
er min blog om FM 26, følg med!
verdenskrig
Manager
«
Svar #36155:
01 Apr 2012, 22:16 »
JAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!
Hvor er det forbandet vigtigt... Fantastisk spændende kamp.
Vi spillede en fin første halvleg, hvor vi i lange perioder holder godt i bolden, og spiller med stor tålmodighed. Vi skaber chancerne, men brænder dem.. Så får vi verdens mest oplagte straffespark, og jeg ved helt seriøst ikke hva der sker for OB's tre afrikanere.. Ved ikke om man spiller efter andre regler i deres egne lande, men er imponeret over at alle tre i mine øjne brokker sig nok til et rødt kort.. Kalilou Traore er simpelthen det største tudefjæs i verden.. Smadrer alle ned, men tuder så snart han får den mindste tackling.. Hjernedød psykopat, og jeg er imponeret over at ingen af vores spillere giver ham igen, for nej hvor er han dog en provokerende person.
I øvrigt vild jubel ved scoringen, hvor jeg, Hamza, og flere andre var del i en ren bunkejubel.. Ved ikke hvem der lå nederst, men er glad for at det ikke var mig for det så smertefuldt ud
...
Anden halvleg stod jeg nede ved hegnet og så.. Og nej hvor var det dog sindsygt nervepirrende.. Var simpelthen ved at gøre det i bukserne op til flere gange. Da Thygesen redder den på stregen og OB efterfølgende sparker på stolpen var mit hjerte godt nok tæt på at stå af
.. Dog kunne jeg dernede virkelig fornemme den vanvittige stemning. Der var VIRKELIG kul på sydsiden i anden halvleg, og man følte jo til tider at man næsten blev blæst ind på banen af den enorme lydmur som var bag en.
Alt i alt en fantastisk dramatisk kamp, som endnu engang bliver skæmmet af at OB har tre afrikanere som jeg ikke kan forstå man kan have den mindste respekt for. Magen til tabere
13 ud af 15 point. Glæde, forløsning, og eufori
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #36156:
01 Apr 2012, 22:20 »
Citat af: warmon 01 Apr 2012, 22:12
Og dommeren synes jeg helt tabte kampen...
Så var det ikke bare mig.. Magen til knaldhat
.
HVER gang vi tog bolden fra OB så fik de frispark.. Var der en luftduel hvor vores spiller endte i græsset fik OB frispark. Traore havde sparet sammen til 18 røde kort sammenlagt, og så får Daniel N rødt for hvad?
Danske dommere er bare eksperter i at ødelægge alt hva der hedder flow i en kamp.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
«
Svar #36157:
01 Apr 2012, 23:04 »
Citat af: warmon 01 Apr 2012, 22:12
Hvad angår SM, så brænder han for meget idag, og han bør lukke kampen ved flere lejligheder. Albuen bliver ført nedefra og op, det er tydeligt, og han er decideret heldig han ikke får rødt kort... MEN, hvad bidrager han med af positive ting? Han giver os altså noget som kun FCK og AGF har lige nu... En skydeskive at sigte efter når vi er presset i bund... SM vinder rigtig mange dueller idag, og betyder utroligt meget for vores opspil... Så lad os nu give SM det halve år der skal til for at han falder ordentligt til, og lad os se om han ikke bliver rigtig giftig efter sommer!
Helt enig!!
N'Doye var også et decideret flop i FuCK det første stykke tid, og det er der jo nogen der mener, han ikke er mere.. Makienok var virkelig dårlig i dag, men han skal lige have spillet sig helt ind på holdet, og så skal vi sgu nok se ham bombe!!
FuCKerne skal bare have nogle tæsk på torsdag, og det får de også!!!!!!
Aldrig
alene!
Ringling96
Ynglingespiller
«
Svar #36158:
02 Apr 2012, 01:30 »
Synes godt nok, at dommernes niveau er dalene....
Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito
TMazz
Førsteholdsspiller
«
Svar #36159:
02 Apr 2012, 10:03 »
Citat af: Brøndby_4ever 01 Apr 2012, 23:04
Helt enig!!
N'Doye var også et decideret flop i FuCK det første stykke tid, og det er der jo nogen der mener, han ikke er mere.. Makienok var virkelig dårlig i dag, men han skal lige have spillet sig helt ind på holdet, og så skal vi sgu nok se ham bombe!!
Den chance han brænder i sidste minut, kræver ikke man er spillet ind på holdet. Det var simpelthen en skandale afslutning og total til grin han ikke score på den.
Dvs. han skylder en kasse! Og den kan han give igen på Torsdag.
blomvikings
Manager
«
Svar #36160:
02 Apr 2012, 10:24 »
Citat af: TMazz 02 Apr 2012, 10:03
Den chance han brænder i sidste minut, kræver ikke man er spillet ind på holdet. Det var simpelthen en skandale afslutning og total til grin han ikke score på den.
Præcis. Og han skylder mig 2.5k for en tabt odds!!!!
Men det er længe siden, at vi har haft så gode chancer for en sejr i parken som på torsdag. Hvis vi dropper det pis med at spille den ud i siderne eller blødt op til MJ i midten, så har vi gode chancer. Et hold som FCK straffer ganske enkelt de fejl som OB ikke formåede at gøre.
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
«
Svar #36161:
02 Apr 2012, 10:31 »
Citat af: TMazz 02 Apr 2012, 10:03
Ja, okay. Det var virkelig elendigt! Og det var faktisk to enorme chancer..
Aldrig
alene!
patrick J
Manager
«
Svar #36162:
02 Apr 2012, 12:50 »
Citat af: Brøndby_4ever 01 Apr 2012, 23:04
Helt enig!!
Uenig! Synes han spillede en ganske fin kamp, til trods for han brænder et sindssyg chance. Han vinder stort set alle sine dueller, og han er vigtig at have med i en kamp mod et fysisk stærkt ob hold. Han sætter flere ting i gang end man egentlig lige tror. Jeg holder fast i at han er et rigtigt godt køb. Allerede nu!
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
patrick J
Manager
«
Svar #36163:
02 Apr 2012, 12:54 »
Citat af: verdenskrig 01 Apr 2012, 22:16
JAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!
Hvor er det forbandet vigtigt... Fantastisk spændende kamp.
Vi spillede en fin første halvleg, hvor vi i lange perioder holder godt i bolden, og spiller med stor tålmodighed. Vi skaber chancerne, men brænder dem.. Så får vi verdens mest oplagte straffespark, og jeg ved helt seriøst ikke hva der sker for OB's tre afrikanere.. Ved ikke om man spiller efter andre regler i deres egne lande, men er imponeret over at alle tre i mine øjne brokker sig nok til et rødt kort.. Kalilou Traore er simpelthen det største tudefjæs i verden.. Smadrer alle ned, men tuder så snart han får den mindste tackling.. Hjernedød psykopat, og jeg er imponeret over at ingen af vores spillere giver ham igen, for nej hvor er han dog en provokerende person.
I øvrigt vild jubel ved scoringen, hvor jeg, Hamza, og flere andre var del i en ren bunkejubel.. Ved ikke hvem der lå nederst, men er glad for at det ikke var mig for det så smertefuldt ud
...
Anden halvleg stod jeg nede ved hegnet og så.. Og nej hvor var det dog sindsygt nervepirrende.. Var simpelthen ved at gøre det i bukserne op til flere gange. Da Thygesen redder den på stregen og OB efterfølgende sparker på stolpen var mit hjerte godt nok tæt på at stå af
.. Dog kunne jeg dernede virkelig fornemme den vanvittige stemning. Der var VIRKELIG kul på sydsiden i anden halvleg, og man følte jo til tider at man næsten blev blæst ind på banen af den enorme lydmur som var bag en.
Alt i alt en fantastisk dramatisk kamp, som endnu engang bliver skæmmet af at OB har tre afrikanere som jeg ikke kan forstå man kan have den mindste respekt for. Magen til tabere
13 ud af 15 point. Glæde, forløsning, og eufori
Jeg kunne ikke være mere enig i hvad du skriver. Så selv kampen fra langsiden (første gang i 5-6 år), mens er pisse syg så kunne ikke bidrage til en skid på Sydsiden i går. Må dog rose en, for det meste, fantastisk stemning, hvor man også fik hadet frem i folk. Rigtig lækkert at se. Kernen virkede også til at den var lidt større i går end man ellers ser.
Har ikke brug for at skrive så meget mere, da VK har sagt det for mig.
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
blomvikings
Manager
«
Svar #36164:
02 Apr 2012, 13:29 »
Godt nok er jeg kæmpe Brøndbyfan og godt nok ser jeg på tingene med farvede briller, MEN:
http://www.sporten.dk/fodbold/syv-10-taller-paa-weekendens-hold
det her er jo en joke, MKD spillede IKKE til et 10-tal, det er helt sikkert.
EDIT: Et mål gir åbenbart et 10-tal hos BT.
EDIT EDIT: Og TR spiller åbenbart hos FCN
«
Seneste Redigering: 02 Apr 2012, 13:36 af blomvikings
»
Sider:
1
...
2409
2410
[
2411
]
2412
2413
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »