home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 774 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2358 2359 [2360] 2361 2362 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5174276 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35385: 20 Nov 2011, 14:26 »

Thumbs Up godkendt 1. halvleg, dejligt at se spillerne yde 100 %

Vi blev snydt for et mål - spillerne lå på en lige linje og hvordan linjedommeren kunne undgå at se det er en gåde  ticked off

Håber at Rommedahl er frisk nok til at komme ind han kan give os det sidste således vores angribere får nogle flere bolde fra fløjen af.

Kom så Brøndby gå nu ud og giv os en sejr

YNWA

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #35386: 20 Nov 2011, 14:31 »

Enig, godkendt 1 halvleg.. Det er dejligt at se de går til den i nærkampene! Det lang tid siden jeg har set det.
Og ja det jo ikke noget nyt vi ikke har heldet med os, og Mcgrath mål skulle være godkendt! Sådan er det... Jeg er ret optimist hvis vi fortsætter sådan.. FCK virker til at være til at snakke med... Men jeg savner noget vildskab fra Bernburg.. han må gerne snart lige putte en i kassen...

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #35387: 20 Nov 2011, 14:36 »

Enig, god første halveg, frygter dog at vi ikke kan fortsætte det i anden Ubeslutsom. Alle spillerene har gjort det godt, dog skulle Bernburg have headet den ind i midten af halvegen. Jeg mener også at hvis der skal dømmes offside på Mcgrath, så er der også offside på Bolanos. Udover målet har de jo ingen chancer, mens vi har masser af dem Thumbs Up 
Hold kæft hvor jeg hader Damen, jeg kan bare ikke klare hans arrogante smil, og spillestil. Det kunne være så fedt, hvis han røg ud Djævel

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #35388: 20 Nov 2011, 15:31 »

Nu så jeg ikke hele kampen, så har intet at skrive der, men HOLD DA KÆFT hvor er det vigtigt, jeg hopper og danser stadig!!!!
Forza Brøndby <3<3<3

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #35389: 20 Nov 2011, 15:32 »

Nu så jeg ikke hele kampen, så har intet at skrive der, men HOLD DA KÆFT hvor er det vigtigt, jeg hopper og danser stadig!!!!
Forza Brøndby <3<3<3
+10000! Opstemt
EDIT: Eller....altså så hele kampen, men I ved hvad jeg mener Wink
« Seneste Redigering: 20 Nov 2011, 15:35 af Oli » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #35390: 20 Nov 2011, 15:38 »

Nå.... Derby igen i morgen.. Hvor fedt, det ser jeg virkelig meget frem til.. Specielt fordi jeg kender historien som min egen bukselomme..

Man går normalt her med en enorm tro på at vi vinder.. DENNE GANG ER GANGEN!!! Man vågner på selve dagen, drikker sig spritstiv, og i sin brandert får man sig selv overbevist om at Brøndby er bedst, Per Bjerregaard er flottest, at Jesper er gay, og at Dame N Doye faktisk ikke er særlig god.. Man ser alle de mål vi scorer for sig, og forestiller sig hvordan vi efter kampen står og fester med spillerne mens fck'erne går slukøret fra stadion..

Man ankommer til stadion, og efter 90 min i det nærmeste et levende menneske kommer på helvede, hvor vi IGEN bliver udstillet som et juniorhold går man fra stadion med en enorm trang til to basale ting som menneskeheden har gjort brug af i årtusinder.. Et træ og et reb..

Nu sidder jeg her igen, og føler jeg har prøvet alt hva der står i min magt for at få fodboldguderne på vores side.. Lige med undtagelse af en ting.. Omvendt psykologi.. Derfor har jeg et meget klokkeklart budskab til i morgen..

Vi taber, er underlegne, og har ikke en chance  Thumbs Up

Det virkede sgu  Opstemt Thumbs Up

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #35391: 20 Nov 2011, 15:51 »

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #35392: 20 Nov 2011, 16:02 »

Sådan Verdenskrig, den bruger du lige igen næste gang ikke?

DeBuur
Manager

« Svar #35393: 20 Nov 2011, 16:04 »

Super Super - vi er på vej mod top 3  Opstemt

YNWA

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35394: 20 Nov 2011, 16:41 »

HOLD KÆFT EN FORLØSNING!!!

Det har været 3 år 2 måneder og 20 ufatteligt pinefulde dage, hvor man er stået op hver dag med et ønske om at få nakket de rotter! Mere vil jeg ikke skrive lige nu, udover at der skal jubles igennem, folkens! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA JAAAAA JAJAJAJ JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA!!!!

TILLYKKE ALLESAMMEN!!!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #35395: 20 Nov 2011, 16:42 »

Nå.... Derby igen i morgen.. Hvor fedt, det ser jeg virkelig meget frem til.. Specielt fordi jeg kender historien som min egen bukselomme..

Man går normalt her med en enorm tro på at vi vinder.. DENNE GANG ER GANGEN!!! Man vågner på selve dagen, drikker sig spritstiv, og i sin brandert får man sig selv overbevist om at Brøndby er bedst, Per Bjerregaard er flottest, at Jesper er gay, og at Dame N Doye faktisk ikke er særlig god.. Man ser alle de mål vi scorer for sig, og forestiller sig hvordan vi efter kampen står og fester med spillerne mens fck'erne går slukøret fra stadion..

Man ankommer til stadion, og efter 90 min i det nærmeste et levende menneske kommer på helvede, hvor vi IGEN bliver udstillet som et juniorhold går man fra stadion med en enorm trang til to basale ting som menneskeheden har gjort brug af i årtusinder.. Et træ og et reb..

Nu sidder jeg her igen, og føler jeg har prøvet alt hva der står i min magt for at få fodboldguderne på vores side.. Lige med undtagelse af en ting.. Omvendt psykologi.. Derfor har jeg et meget klokkeklart budskab til i morgen..

Vi taber, er underlegne, og har ikke en chance  Thumbs Up

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAA JEG ER GUD Opstemt Opstemt Opstemt...

Hvor er det fucking vildt det her.. FULDKOMMEN ekstatisk.. Havde allerede troet at vi IGEN skulle spises af med et ubrugeligt resultat, efter at have ville det mest, og hvem dukker så op.. THOMAS FUCKING RASMUSSEN Opstemt Opstemt!!!!!!!

Åh hvor er jeg lettet, lykkelig, GLAD, og.. Egentlig ret glad.. I dit ansigt N Doye din klatkage, håber du glider i badet Opstemt..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PH23
Ynglingespiller

« Svar #35396: 20 Nov 2011, 16:47 »

DARIO,DARIO,DARIO,DARIO DUMIIIIIIC

Lavezzi
Gæst

« Svar #35397: 20 Nov 2011, 16:54 »

HOLD KÆFT EN FORLØSNING!!!

Det har været 3 år 2 måneder og 20 ufatteligt pinefulde dage, hvor man er stået op hver dag med et ønske om at få nakket de rotter! Mere vil jeg ikke skrive lige nu, udover at der skal jubles igennem, folkens! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA JAAAAA JAJAJAJ JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA!!!!

TILLYKKE ALLESAMMEN!!!
Op med hænderne og smag ÆGTEHEDEN, Hamza!
Åh hvor er jeg lettet, lykkelig, GLAD, og.. Egentlig ret glad.. I dit ansigt N Doye din klatkage, håber du glider i badet Opstemt..
Du kan simpelthen skrive de mest random ting. Klatkage. D:

U-4-E
Manager

« Svar #35398: 20 Nov 2011, 17:03 »

1176 dage
11 kampe
4 cheftrænere
1 fucking fed følelse

DRENGENE FRA VESTEGNEEEEEEEEEEEE EEEN - HAAAAAAAAAADER EEEEEEEEEEFCEEKÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅ!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35399: 20 Nov 2011, 17:12 »

Vel nok en af de bedste Brøndby kampe længe. Om Auri kan være fremtiden ved jeg ikke - umiddelbart tænker jeg ikke at han kan tage Brøndby til mesterskabet, men det kan man jo ikke spå om. Han har dog formået at få lidt mere styr på organisationerne. Effektiveten helt foran mangler dog stadig. Det var skønt at se ham spille Bernburg-McGrath oppe foran. For satan de var et godt makkerpar idag.
Men da han smider TR ind i stedet for McGrath pisser jeg en smule i bukserne. Det vækker lidt minder om HJ hvor man går tilbage til noget mere defensivt når man egentlig har ganske godt styr på kampen.
Da udskiftningen Dumic->Bernburg kom, så sked jeg tilgengæld lidt i bukserne. VI HAR INGEN ANGRIBER INDE!
Men som kampen brød frem så viste det sig faktisk at TR kom som et frist pust og Dumic fik udnyttet sin størrelse og fik delt bolden videre til de øvrige. Han endte også med at lave den sidste aflevering til TR som laver et rigtigt center forward mål. Her var det så, at jeg mistede stemmen.

Men trods nogle lidt specielle udskiftninger så viste det sig at give pote til sidst. Jeg tror dog ikke at det ville kunne lade sig gøre igen med disse 2 Smiley Dumic er dog genial til at ligge foran og ligge tryk på og man kan også se at han har spillet angriber. Så det er rart at have Dumic når f.eks. Goodson ikke har gjort det så godt når den samme løsning er forsøgt på ham.

Men kampen igennem synes jeg faktisk at vi var bedst og havde forholdsvis godt styr på tøsen foran. Fortjent sejr vil jeg sige og det var rart at ikke se FCKs normale held (læs: at de bliver ved med at presse og til sidst får udnyttet en situation).

Der er 2 lidt kontroversielle mål hvorvidt om der er offside eller ej. Det ene er McGraths mål og det andet er afleveringen til Bolanos som til sidst fører til N'Doye scoring. De begge er hårfine og man skal vist til at beregne et par ting for at se hvorvidt om begge var onside eller offside.

Jeg synes dog stadig at vi burde have en ny træner pr. 1.1, men da pengene er få så må vi nøjes med Auri+Turbo. Så må vi se hvordan det bliver. Jeg må dog sige at indtil videre har Auri skabt lidt gejst og fået lidt mere styr på tropperne. Men det så vi jo også med HJ+Bjarne Jensen (hvor det først gik godt da sidstnævnte kom til).

Brøndby trøjen skal sgu på, på job imorgen : D

edit: Jeg synes at Bernburg spillede sin hidtil bedste Brøndby kamp trods det mgl. mål. Men der skal dog ikke så meget til.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2011, 17:14 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2358 2359 [2360] 2361 2362 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010