home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2357 2358 [2359] 2360 2361 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5174275 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35370: 18 Nov 2011, 13:24 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/bjerregaard-nytarsaften-bliver-en-maerkedag (I har sikkert allerede postet)
Men det er det første jeg har hørt fra ham i flere år, hvor jeg faktisk føler at der ligger noget bag ordene.

Dog bliver jeg ikke overrasket hvis det endnu en gang bare er bullshit det hele...

Hvis jeg skal starte med det positive, så ser han mere frisk og rask ud end længe set. Men det er så det, se evt. klippet på den hemmelige.

Men jeg tror ikke et sekund på det, hvad er det der taler for at et (potentialt) underskud på 35 millioner skal vendes til et 0 eller et lille plus, når..
 - Sponsorer og investorer er på vej væk, der er mange gratiser til hver hjemmekamp = få indtægter.
 - Hvis Lockhart ryger, og det er ikke utænkeligt, så kommer PER nok overtage pladsen og han er ikke ligefrem nogen købmand (Interbank, Super Arenaen i Høje Taastrup, Bella Centeret og sikkert meget mere kan nævnes).
 - Der er ingen salgsobjekter i et to-cifret millionbeløb-klassen (det skulle da lige være Gildhøj, men den lader til at være svær at sælge).
 - Det sportslige fejler big time, få penge i form TV-penge og ingen Europa Cup kampe.
 - Pengestærke mænd som Kasi, Staxen og Roth er skræmt væk, fordi PER ikke vil afgive magt.
Find selv på mere.

At han bruger store, flotte og fine ord er det der sælger, i dette tilfælde at få flere til at tro på det projekt som Bjur og Lockhart ikke er færdige med endnu, og som skal give en masse penge i kassen.
Men jeg vil ikke have flotte og fine ord, jeg vil have et projekt der er realistisk og som er til at tro på, og jeg vil have at PERs magt mindskes så fans, sponsorer, aktionærer m.fl. kan få et ord indsagt, så ALLE i og omkring Brøndby IF er med i projektet. Indtil da tvivler jeg stærkt på at tingene ændres i en så voldsom grad, at vi kan opnå den sportslige og økonomiske succes der er opgivet i dagens kvartalrapport.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35371: 18 Nov 2011, 14:54 »

Rygterne siger at vores (næsten helt ny ansatte) fankoordinator er fyret. Denne skulle være sikker. Jens Torp, kommunikations- og marketingschef bliver også nævnt.

Hvor er det en skøn pre-start på weekenden!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #35372: 18 Nov 2011, 15:20 »

Shockeret underskud på 35 millioner ...... av av det er sgu skidt - BIF går nu ud og fyrer i administrationen og hvor det ellers er muligt .... der skal sparres løn kroner..... men det giver jo ikke i nærheden af det klubben har brug for BIF kan ikke sparre sig ud af krisen - BIF skal ud og hente investorer og nye sponsorer...det kræver sportslig succes og det kræver at investorerne forventer er at klubben fremlægger en realistisk vision...... og tror ledelsen kan det !

YNWA

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #35373: 18 Nov 2011, 22:36 »

Drenge hvad koster billetterne mod FCK? Smiley

Manchester United

U-4-E
Manager

« Svar #35374: 18 Nov 2011, 22:51 »

For meget. Tjek den hemmelige.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #35375: 18 Nov 2011, 23:30 »

For meget. Tjek den hemmelige.

Den hemmelige? Opstemt

Manchester United

U-4-E
Manager

« Svar #35376: 18 Nov 2011, 23:59 »

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35377: 19 Nov 2011, 11:34 »

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-kan-ikke-rive-ned-fra-hylderne

"I samme moment beretter Ekstra Bladet, at Brøndby-spillere som Anders Randrup, Nicolaj Agger og Jan Frederiksen er tilgængelige for andre klubber"

Hvis vi antager at EB har ret i at BIF vil sælge flg. spillere, så ryster jeg sgu i bukserne.

Randrup vil jeg hellere ha' end Nilsson, hvis kontrakt udløber til sommer. Grund? Vil faktisk vurdere deres niveau er det samme på nuværende tidspunkt, men Randrup er der måske fremtid i og han kæmper for trøjen modsat Nilsson.

Agger, passer han ikke ind i den metode de vil spille ude i Brøndby i det nye år? Han fik scoret et par mål i foråret, men hvis han ikke passer ind, så skal han selvfølgelig væk. Men - der er en hage. Brøndby's angreb er ikke til stede, men bare rolig - den gamle Bernburg er tilbage til foråret, berreter han selv. Vedr. Agger, så kan jeg ikke finde ud af om jeg vil beholde ham eller ej, men pga. mangel af bedre så synes jeg man skal have en ny angriber ind før han ryger. McGrath og Bernburg i foråret er ikke nok. Oke ser vi jo nok først til næste sæson.

Jan Frederiksen, har han kontraktudløb til sommer eller næste igen? Vi har talentfulde Norouzi, som netop er klar efter skade. Da TR skifter til Lyngby så står man vel kun med 2 rigtige venstrebacks (og Jan K som substitut - Nilsson og Randrup kan til nød også anvendes). Hvis Frederiksen også allerede ryger i januar, hvad gør man så hvis Norouzi bliver skadet? Jan K kan man måske ikke bare lige smide ind da vi i forvejen har en smal trup hvor han er gået hen og blivet en spiller man kaster ind på begge backs og på den centrale midt.

Tja - jeg er klar på at hvis man kan hente et par billige spillere ind som har et højere niveau end de 3 nævnte herrer, så skal man da bare se om man kan trække et par poser brændte mandler ind på dem.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #35378: 19 Nov 2011, 11:42 »

Mener du seriøst du vil beholde Randrup?
Han har vel nok den dårligste teknik af alle højre backs i Superligaen og kan ikke dække op og er uduelig på hovedstød, hvilket har kostet os mange mål bla. mod FCK.
Agger og Frederiksen kan vi godt smide af sted, deres niveau er ikke højt nok til at spille med om guldet..

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35379: 19 Nov 2011, 12:10 »

Ja, for fanden jeg da vil.

Hvem vil du da smide ned på højre back til sommer ellers? Vi har ingen penge.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #35380: 19 Nov 2011, 13:19 »

Nå.... Derby igen i morgen.. Hvor fedt, det ser jeg virkelig meget frem til.. Specielt fordi jeg kender historien som min egen bukselomme..

Man går normalt her med en enorm tro på at vi vinder.. DENNE GANG ER GANGEN!!! Man vågner på selve dagen, drikker sig spritstiv, og i sin brandert får man sig selv overbevist om at Brøndby er bedst, Per Bjerregaard er flottest, at Jesper er gay, og at Dame N Doye faktisk ikke er særlig god.. Man ser alle de mål vi scorer for sig, og forestiller sig hvordan vi efter kampen står og fester med spillerne mens fck'erne går slukøret fra stadion..

Man ankommer til stadion, og efter 90 min i det nærmeste et levende menneske kommer på helvede, hvor vi IGEN bliver udstillet som et juniorhold går man fra stadion med en enorm trang til to basale ting som menneskeheden har gjort brug af i årtusinder.. Et træ og et reb..

Nu sidder jeg her igen, og føler jeg har prøvet alt hva der står i min magt for at få fodboldguderne på vores side.. Lige med undtagelse af en ting.. Omvendt psykologi.. Derfor har jeg et meget klokkeklart budskab til i morgen..

Vi taber, er underlegne, og har ikke en chance  Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #35381: 19 Nov 2011, 14:34 »

Nå.... Derby igen i morgen.. Hvor fedt, det ser jeg virkelig meget frem til.. Specielt fordi jeg kender historien som min egen bukselomme..

Man går normalt her med en enorm tro på at vi vinder.. DENNE GANG ER GANGEN!!! Man vågner på selve dagen, drikker sig spritstiv, og i sin brandert får man sig selv overbevist om at Brøndby er bedst, Per Bjerregaard er flottest, at Jesper er gay, og at Dame N Doye faktisk ikke er særlig god.. Man ser alle de mål vi scorer for sig, og forestiller sig hvordan vi efter kampen står og fester med spillerne mens fck'erne går slukøret fra stadion..

Man ankommer til stadion, og efter 90 min i det nærmeste et levende menneske kommer på helvede, hvor vi IGEN bliver udstillet som et juniorhold går man fra stadion med en enorm trang til to basale ting som menneskeheden har gjort brug af i årtusinder.. Et træ og et reb..

Nu sidder jeg her igen, og føler jeg har prøvet alt hva der står i min magt for at få fodboldguderne på vores side.. Lige med undtagelse af en ting.. Omvendt psykologi.. Derfor har jeg et meget klokkeklart budskab til i morgen..

There is no dark side of the moon - its all dark

YNWA

Yessir
Manager

« Svar #35382: 19 Nov 2011, 16:18 »

På et eller andet tidspunkt skal det vende, og jeg har på fornemmelsen det sker i morgen  Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #35383: 19 Nov 2011, 16:19 »

STOP! Du skal ikke gøre det samme, så har mine metoder jo ingen virkning Grin Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager

« Svar #35384: 19 Nov 2011, 16:35 »

STOP! Du skal ikke gøre det samme, så har mine metoder jo ingen virkning Grin Skuffet

Haha jeg havde godt set det kunne tolkes sådan, men jeg har for første gang i lang tid en dårlig mavefornemmelse. Det kommer sig nok af at kampen for første gang siden 08 ikke skal ses live  Ubeslutsom

Sider: 1 ... 2357 2358 [2359] 2360 2361 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010