home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  1 Bruger, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1998 1999 [2000] 2001 2002 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4633730 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29985: 28 Okt 2010, 20:11 »

Både Max og hans to alternativer er væk inden for et år, måske Bissen overlever de 2 andre gør ikke.
Nu ikke glemme Stenderup

Stenderup ser jeg som det sikreste kort i midterforsvaret. Ja, MvS og Remco er væk senest til sommer, det er jeg også sikker på, forhåbenlig også Bischoff. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #29986: 28 Okt 2010, 20:23 »

Side 2000 Thumbs Up Opstemt Wink Cool

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #29987: 28 Okt 2010, 20:37 »

Vildt nok Opstemt

Fernando
Gæst

« Svar #29988: 28 Okt 2010, 20:40 »

Jaja side 2000 mere er der da ikk i det Tunge

DavidMadsen
Manager

« Svar #29989: 28 Okt 2010, 20:44 »

Om 11 indlæg skal vi også se på beskeder, hvor der står: "Vildt nok, 30.000 indlæg i tråden Opstemt" - suk. Hvad er der dog galt med omverdenen? Skuffet (Tunge)

Fernando
Gæst

« Svar #29990: 28 Okt 2010, 20:50 »

Ja altså er det egentligt ikke lige meget med om vi f.eks er kommet op på side 2000 her i tråden eller om vi har oprettet emne nr. 32.000? Tunge Rullende Øjne

cjensen94
Gæst

« Svar #29991: 28 Okt 2010, 20:50 »

http://www.bold.dk/nyt/Lorentzen-85-aargang-havde-guldpotentiale

Er da lige ved at være bange for han har ret. Hvis man nu havde beholdt dem kunne vi nok også have sparet lidt på lønningerne, men det er jo altid nemt at være bagklog.

Fernando
Gæst

« Svar #29992: 28 Okt 2010, 21:04 »

Argh det var sgu dejligt, at se fodbold der de spillede på holdet og ville ønske de stadig spillede her idag, selvom Johan Absalonsen ikke er i den bedste form i øjeblikket og Jeg synes at den gang da Lorentzen spillede i Brøndby for 2 år siden skulle jeg mene, synes jeg han spillede fantastisk og han har et rigtig godt træf på bolden! men har dog desværre aldrig set Niki Zimling så vidt jeg husker.. Smiley og Dennis Cagara gad jeg nu godt se, som backup for Thomas Rasmussen, hvis han da kan holde sig skadesfri! Wink

patrick J
Manager

« Svar #29993: 28 Okt 2010, 21:19 »

Tror desværre også at årgang 85 havde guldpotientale. :-/
Men typisk Brøndby at gå af med stort set dem alle, for ingen penge...

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #29994: 28 Okt 2010, 21:30 »

Tror desværre også at årgang 85 havde guldpotientale. :-/
Men typisk Brøndby at gå af med stort set dem alle, for ingen penge...

Arh skal vi nu ikke lige Smiley

Absalonsen og Zimling var begge store talenter, men dengang havde vi klassespillere på deres position, og for at de kunne udvikle sig måtte de flytte klub.. Sådan er det nu engang..

Cagara blev solgt til udlandet, og når en klub som Hertha der var en stor klub i Tyskland banker på døren, så er det klart han smutter.. Kunne vi ikke gøre så meget ved, og mig bekendt er han heller ikke meget værd i dag Smiley

Lorentzen var for mig at se et fornuftigt salg.. En spiller som aldrig havde slået igennem hos os, og en spiller som manglede både stabilitet, fysik, og ikke mindst evne til at sætte tempo og klare sig i modgang.. Jeg synes Lorentzen havde utrolig mange mangler da vi solgte ham, og selv den dag i dag anser jeg ham ikke for at være noget specielt..

Derudover der Kildentoft der for mig at se altid har været en rimelig ordinær superligaspiller

Man kan absolut ikke kritisere Brøndby for at sælge nogle af de spillere.. Fair nok at vores ledelse er elendige, men unødig kritik er for mig at se ikke ok Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

patrick J
Manager

« Svar #29995: 28 Okt 2010, 21:38 »

Jeg mener at det var utrolig dumt at gå af med en mand som Zimling. Derudover tror jeg at Cagara havde været god, hvis han var blevet. Lorentzen synes jeg var sindssygt dumt at gå af med, og Absa har været god for OB. Dog ikke det sidste halve år. Smiley

Men det er jo bare min holdning.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zone 43
Manager

« Svar #29996: 28 Okt 2010, 21:48 »

Set i bagspejlet var det måske dumt, at lade 85-årgangen ryge for 'håndører'. Men som vk korrekt siger, skulle de spille andetsteds for, at få spilletid, da vi ikke kunne give dem meget af det dengang. Absa, Zimling, Duncan og Lorentzen gad jeg dog godt se igen på holdet på et eller andet tidspunkt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #29997: 29 Okt 2010, 00:17 »

Man kan så sige at 85' årgangen ramte "uheldigt" for de spillere som ikke fik meget spilletid. De ramte lige da Laudrup var på trænerposten og holdet dengang kunne de nævnte ikke slå nogle af. Og det var meget småt med spilletid og forståeligt nok ville de videre.. Men det er selvfølgelig ærgerligt at de gik "tabt" for BIF og ville også mene de kunne være med til at skaffe guld. Selvom stortset alle spillere fra the double røg i efter sæsonen 2005, hvor det er gået ned af bakke siden. Men det ville være rigtig lækkert hvis nogle af dem kom retur. Det er jo ikke umuligt.. Absalonsen og Lorentzen har selv sagt i fodbold for fan at de gerne ville tilbage, hvis BIF ville have dem. Og hvis Zimling vil have fast spilletid, jamen så er BIF en oplagt mulighed.

Thomas K
Ynglingespiller

« Svar #29998: 29 Okt 2010, 00:22 »

Kasper Lorentzen var virkelig en klassespiller i efteråret 05, hvor vi lige havde skilt os af med Thomas Kahlenberg i sommerpausen. Han udfyldte virkelig hans plads og sprudlede. - Bl.a. i en 5-0 sejr hjemme over FC Midtjylland. Desværre blev han så skadet, og kom aldrig op i samme gear for Brøndby igen.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29999: 30 Okt 2010, 13:37 »

Side 1964 Opstemt

Tænkte på det igår at jeg ville være den første til at skrive det indlæg, men du kom først Opstemt

Du har vel nok ændret dig på 1 måned Rullende Øjne

Har været inde og se træningen her i morges og der var en stor og sort ny spiller med. Har hørt at han skulle hedde "André Macenga" og er central forsvarsspiller. Nogen der kender ham? Huh
« Seneste Redigering: 30 Okt 2010, 13:40 af Altid Brøndby » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 1998 1999 [2000] 2001 2002 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010