home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:48:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1996 1997 [1998] 1999 2000 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4630581 gange)
Fernando
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #29955: 25 Okt 2010, 19:10 »

Hvis vi skule hente en ny midtbane mand, så tror jeg at Jesper Jørgensen ville være en fin mand, at få ind! Smiley og til angrebet en mand der har været nogle rygter om måske skulle til Brøndby skulle jeg mene Mustafa el Kabir fra Mjällby.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #29956: 25 Okt 2010, 20:09 »

Jeg tænker stadigvæk på Thygesen som en mulig tilgang, men dermed ikke sagt jeg mener det er midtbanen vi mangler mest på. Hvis Jatta kan komme i form og Mike tilbage på niveau igen ser det ok ud. Det er helt klart i midterforsvaret og oppe foran der skal ske noget.
Vi skal have en midterforsvarer der kan styre tingene dernede fra og som kan spille bold. Det nytter ikke noget at losse den op ad banen for vi vinder ikke duellerne. Vores spillere er bedst med bolden på jorden (stryger, Mike, MKD osv.).

Bjelland kunne være en mulighed.

En angriber bliver vi nødt til at have. En der kan skabe noget.

Dejligt med en sejr i weekenden Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #29957: 25 Okt 2010, 20:26 »

Zone:

Avdic er urealistisk. Var det ikke noget med at de afviste 30 mio fra Schalke?

Pas. Læste Blackburn var efter ham i sommers.

I får ikke Fredy Montero. Det er i hvert fald et meget urealistisk bud imo. Han spiller fantastisk over i USA og alle elsker ham derover og hvis der var at han skulle smutte så ville det være til en bedre klub end Brøndby Smiley

Han har selv udtalt, han gerne vil til Europa, og Brøndby vil imo, trods alt, ikke være et helt skidt sted at starte ud. :-) Chancerne er nok små, specialt efter Fulham og Betis har været efter ham, men man kan altid gøre et forsøg. Thumbs Up

Jesper Jørgensen og Mikkel Thygesen er frie til sommer, så det er nok der de tidligst vil komme til. Velkomne er de dog.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #29958: 26 Okt 2010, 11:00 »

http://www.bold.dk/nyt/Meulensteen-langer-ud-efter-Bjerregaard

Ikke meget nyt under solen dér, men hvor kunne man da have håbet at Meulensteen blev taget seriøst dengang.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #29959: 26 Okt 2010, 14:54 »

Aldrig alene!

Fernando
Gæst

« Svar #29960: 26 Okt 2010, 15:01 »

Er på nogle punkter enig, men også lidt uenig... syntes det ville være skønt med en træner stab udelukkende af folk, som kender klubben godt, som f.eks vores træner Henrik Jensen Smiley vi kunne jo godt bruge folk, som f.eks Ebbe sand..

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29961: 26 Okt 2010, 15:27 »

Yes, yes. Ind med Faxe, Thøgersen, Schmeichel, Bjarne Jensen, Krogh, Ole Østergaard, Per Bisgaard, Lars Olsen, Ruben Bagger, Søren Colding, Allan Ravn og Auri så vi kan få en kompetent trænerstab. Især Ruben Bagger som er mobilteknikker kunne være fornuftig så han kunne programmere en Brøndby -> Brøndby funktion i spillernes mobiler så de kunne ringe til hinanden og derfor kan kende hinanden bedre.
Hold nu op. En trænerstab UDELUKKENDE bestående af folk der kender klubben godt? Nogle gange er det også en god idé med folk udefra Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #29962: 26 Okt 2010, 16:10 »

Er på nogle punkter enig, men også lidt uenig... syntes det ville være skønt med en træner stab udelukkende af folk, som kender klubben godt, som f.eks vores træner Henrik Jensen Smiley vi kunne jo godt bruge folk, som f.eks Ebbe sand..

Ja, men du skal også tænke på bivirkningen ved dette. Lad os for eksempel sige, at i ansatte Faxe, Schmeichel, Ebbe Sand, Brian Laudrup osv. og i udelukkende havde en trænerstab bestående af klub ikoner og gamle spillere, vil det formentligt gå hen og blive lidt tørt i længden, eller endnu værre. Der ville simpelthen gå "vin-klub" i den. Man begynder og lække på det træningsmæssige og sætte mere vægt på at være sammen med gutterne og have det sjovt. Og af egen erfaren er det sku ikke altid lige sjovt at arbejde.

Altså, nu har jeg aldrig overværet end Brøndby trænings, så jeg har ingen idé om hvordan det foregår derude og hvordan teamet omkring spillerne operere. Jeg husker René som en meget seriøst gut der stillede høje krav til sine spillere og kolleger. Det lyder også som i artiklen at han var godt utilfreds med tilværelsen i Brøndby.
Så kan man diskutere hvorvidt det er Renés eller Brøndbys skyld, at de brød samarbejdet efter bare et halvt år. Havde René stillet for urealistiske krav? Havde han undersøgt mulighederne for, om sine forslag overhovedet havde chancen for at gå igennem?
Havde Brøndby lovet René, at han selv måtte sammensætte sin stab - mere magt?

Der er mange ubesvarede sprøgsmål omkring Renés fyring, men resultaterne talte imod ham, men hvis man som træner har 4-5 spillere man ikke ser i truppen og man får bestyrelsen får at vide at de skal starte inde/være inde omkring holdet er det også svære betingelser at arbejde under. Det virker for mig som om, at parterne ikke var afklaret med hinanden inden de indgik i samarbejde. Det er som om, at Per B havde regnet med at René ville pille marginal spillere fra truppen og måske en enkelt fra staben. Manden fik jo et chok. 4 erfarne gutter og hans egen søn! ÅH NEJ! 
Jeg følte sku med René Meulensteen og det var nok den dummeste fyring længe, idet manden havde ret! Han var en af de første personer i Brøndby der havde indset hvad der skulle til for igen at måle sig i toppen af dansk fodbold, men det afviste Per b bræt. Det skulle være Per B der var gået og René være blevet!

Thaurat al Shabab

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29963: 26 Okt 2010, 16:48 »

Fernando
Gæst

« Svar #29964: 26 Okt 2010, 16:51 »

Vi bliver jo nød til, at få sendt nogle spillere videre! nok bare 3-4 stykker.. men Alexander Farnerud, Gisla, Magic synes jeg SKAL ud af klubben! Farnerud har en månedsløn på 420.000 dkk! men i dette tilfælde handler det jo om sign on-fees og bonusser, så ved ikke hvad de får ind i banken på konto? Grin

Hamza_BIF
Manager

« Svar #29965: 26 Okt 2010, 16:53 »

Hjælp Krohn-Dehli til årets mål! Lad os da i det mindste få lidt succes her Thumbs Up

Fernando
Gæst

« Svar #29966: 26 Okt 2010, 16:59 »

Så har jeg stemt på ham og man må sige at det frispark var klasse! og jeg håber vi ser flere af samme slags!

Zone 43
Manager

« Svar #29967: 26 Okt 2010, 18:12 »

"Du er en fucking doktor, og medicin er ikke nok til den her patient. Vi er nødt til at operere, og det skal være nu" - fantatisk citat fra Møllestenen.
Ærgeligt han røg efter et halvt år, for han var inde på mange rigtige ting. Det eneste minus, var dog at han undervuderede ligaen, hvilket kunne ses i handlerne.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #29968: 26 Okt 2010, 18:27 »

"Du er en fucking doktor, og medicin er ikke nok til den her patient. Vi er nødt til at operere, og det skal være nu" - fantatisk citat fra Møllestenen.
Ærgeligt han røg efter et halvt år, for han var inde på mange rigtige ting. Det eneste minus, var dog at han undervuderede ligaen, hvilket kunne ses i handlerne.

Tror ikke du skal sætte Meulensteens navn på de handler der. Nok bedre med Anders Bjerregaard.

Thaurat al Shabab

Zone 43
Manager

« Svar #29969: 26 Okt 2010, 18:50 »

Tror ikke du skal sætte Meulensteens navn på de handler der. Nok bedre med Anders Bjerregaard.

Howard, Eckersley og Rector var dem Møllestenen sagde god for, Hannes ligeledes kort før vinduets lukning pga. en masse skader i angrebet. Der udover hentede man Peguero, Mrva, Williams og Cramer. Dem kan man sætte ABs navn på.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 1996 1997 [1998] 1999 2000 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010