home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1226 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 58723 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #390: 10 Jul 2007, 10:44 »

he he.. hov.. tanketorsk fra min side.. det havde jeg da lsæt.. sorry.. Forlegen
Hehe. Det går nok. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #391: 10 Jul 2007, 11:26 »

Tillykke med sejren.
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #392: 10 Jul 2007, 11:29 »

Tillykke med sejren, dejligt at se at bloggen stadig holder det høje niveau Smiley
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #393: 10 Jul 2007, 17:24 »

Tillykke med sejren.

Tillykke med sejren, dejligt at se at bloggen stadig holder det høje niveau Smiley
Mange tak begge to. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #394: 10 Jul 2007, 23:05 »

Ganske som lovet har jeg skrevet en update til i aften. Jeg står dog med det problem, at jeg ikke har nogen til at lave grafikken dertil.
Derfor bliver I nok nød til at vente til i morgen med denne update. Med mindre der altså er en, som har lidt tid til at hjælpe mig lidt?

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #395: 10 Jul 2007, 23:06 »

MIG!!! Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #396: 11 Jul 2007, 22:40 »




Pokal, Fjerde Runde – Górdoba
November 2008 – Spanien, Zaragoza

Selvom ingen modstandere må undervurderes, selv ikke lavere rangerede hold, så vil jeg da godt indrømme, at jeg allerede inden de to kampe mod Górdoba bare regnede med vi ville gå videre så nemt som ingenting. Det er selvfølgelig en farlig tanke, men det var som om det bare var noget, der kom af sig selv. En form for fornemmelse, hvilke jeg havde haft flere gange i løbet af min karriere. Bare ikke på samme måde. Jeg var så sikker forud for denne kamp, at det slet ikke ville være til at bære hvis vi tabte.

Heldigvis gik det ganske som forventet. Første kamp mod Górdoba blev en ren formsag for drengene. Kampen blev spillet på udebane. Vi kom ganske efter planen foran efter godt en halv times spil, da Ewerthon flot kunne sende bolden i mål. Vi skulle også komme foran 2-0. Diego Milito trykkede af fra en spids vinkel, og bolden gik lige så stille men kontrolleret i mål.

Blot minuttet efter kom der dog en noget unødvendig udligning for Górdoba. En stor forsvarsfejl gjorde, at hjemmeholdets Verde nemt kunne score. En dum fejl med et meget unødvendigt mål til følge. Vi havde jo fuldstændig kontrol over kampen, næsten i hvert fald.

Kort inden pausefløjt kom kampens sidste mål. Det var os og topscorer Ewerthon, som reelt afgjorde denne kamp. 3-1. Der skete ikke mere i kampen, og en vi hev dermed en sikker sejr hjem, som burde være nem at forsvare på hjemmebane. Górdoba skal lave noget af en fantastisk præstation i Zaragoza hvis de ikke vil slås ud af turneringen.






Ingen overraskelser
November 2008 – Spanien, Zaragoza

I returkampen hjemme i Zaragoza på La Romareda var der ingen tvivl. Det var tydeligt, at vi var et langt bedre hold, hvilket da også var forventet. Vi styrede begivenhederne, og kørte lige så stille en sikker sejr i hus. Vi sikrede os dermed videre avancement til femte runde.


Det kom vel ikke som den store overraskelse at vi hjemme på La Romareda sikkert spillede os videre til femte runde i pokalturneringen. Vi mødte igen Górdoba, som vi jo havde slået 3-1 på udebane. Det var derfor ikke mange problemer, for ikke at sige inden, vi havde med at køre den sejr sikkert hjem. 

Når jeg siger vi bare lige så stille kørte sejren hjem, så er det ikke af ingen grund. Vi skulle nemlig helt frem til fem minutter før pausen, inden vi kom i front. Det er i sig selv ikke så sent, men imod en modstander som Górdoba, så kunne vi sagens være yderligere foran på det tidspunkt. Men foran kom vi, og manden bag målet var Bruno Mezenga. Et flot mål af angriberen, hvor han rundede en modstander, efter at have modtaget bolden fra angrebsmakker Ewerthon, og sikkert kunne udplacere målmanden i Górdoba-målet.

Vi skulle have endnu et mål. Det faldt godt halvvejs inde i anden halvleg. Det var denne gang oplægger Ewerthon, som fik lov til at score. Et efterhånden klassisk mål fra angriberen. Vi havde altså fået to brasilianeren på måltavlen denne dag. Det var et rent brasilansk angreb jeg havde valgt at spille med, da jeg valgte at give Diego Milito lov til at sidde over i denne kamp. Han gav dermed plads til Mezenga, da Ewerthon normalt spiller ved siden af Milito.

Der skete ikke meget mere i denne kamp, og vi var dermed, som sagt tidligere, sikkert videre til femte runde af denne spanske pokalturnering – ganske som forventet. Over de to kampe formåede vi altså at vinde først 3-1 og 2-0, hvilket den kvikke læser sikkert har regnet ud giver en samlet sejr på 5-1. Ganske tilfredsstillende, da jeg egentlig ikke forlangte mere. Vi spillede os sikkert videre, og dette var også hvad der var forventet. Så jeg var fint tilfreds.

I næste runde møder vi FC Barcelona, som tidligere på sæsonen i La Liga har sat os på plads. Det håber jeg dog meget på at kunne ændre i de to næste møder, da jeg mener vi er inde i en klart bedre form end vi var da vi mødte Barcelona forholdsvis tidligt på sæsonen.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #397: 11 Jul 2007, 22:45 »

god update..! Wink 

Du skal nok slå Barca ud.. Bare rolig..Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #398: 11 Jul 2007, 22:49 »

Igen en god update. Det fortsætter med at være en rigtig god blog den her.  Thumbs Up

Fortsæt endelig i samme stil, og hvem ved... måske kan du få "Månedens Blog"-æren igen?!?

...og Barca?!? De bliver blæst ud af La Romareda...!!!
Logged

Veni, vidi, vici

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #399: 11 Jul 2007, 22:51 »

god update..! Wink 

Du skal nok slå Barca ud.. Bare rolig..Wink
Tak. Smiley
Ja, kunne da i hvert fald være dejligt at sende dem ud.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #400: 11 Jul 2007, 22:53 »

Igen en god update. Det fortsætter med at være en rigtig god blog den her.  Thumbs Up

Fortsæt endelig i samme stil, og hvem ved... måske kan du få "Månedens Blog"-æren igen?!?

...og Barca?!? De bliver blæst ud af La Romareda...!!!
Mange tak. Smiley

Jeg skal nok fortsætte i samme stil. Tjah, hvem ved? Men synes nu der er et par gode kandidater i hvert fald.

Det ville da være mig en ære at blæse Barca ud af stadion. Jeg lover dog ikke noget.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #401: 11 Jul 2007, 22:54 »

Igen en rigtig rigtig god update  Wink
Og Barca skal du nok få til at ligge på græsset efter kampen med en lille tåre - Hvem ved  Smiley

Bare forsæt det rigtige gode arbejde Smiley
Det er virkelig flot det du laver  Thumbs Up
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #402: 11 Jul 2007, 23:02 »

Igen en rigtig rigtig god update  Wink
Og Barca skal du nok få til at ligge på græsset efter kampen med en lille tåre - Hvem ved  Smiley

Bare forsæt det rigtige gode arbejde Smiley
Det er virkelig flot det du laver  Thumbs Up
Jeg takker. Smiley

Jeg håber, som sagt før, også at jeg slår Barcelona. Jeg ved dog også at det bliver svært.

Jeg fortsætter da, og endnu en gang tak. Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #403: 11 Jul 2007, 23:59 »

Flot update miss Chelsea.. Det er godt at se du holder den sædvandlige høje standard.. Barca bliver blæst af banen og Zaragoza ender i sidste ende med Copa del Rey-trofæet..  KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #404: 12 Jul 2007, 00:05 »

Flot update miss Chelsea.. Det er godt at se du holder den sædvandlige høje standard.. Barca bliver blæst af banen og Zaragoza ender i sidste ende med Copa del Rey-trofæet..  KUTGW Thumbs Up
Tak for rosen og et nyt navn. Hehe. Smiley
Det er da godt I alle er så optimistiske omkring mine kampe mod Barcelona. Håber da også selv på, at vi kan blæse dem langt ud af stadion. Men som sagt før, så bliver det svært.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010