home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 528 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 56138 gange)
Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #360: 06 Jul 2007, 14:06 »

glæder mig..!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #361: 06 Jul 2007, 14:15 »

Logged

- Veni, vidi, vici -

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #362: 06 Jul 2007, 14:19 »

Det var da godt at I glæder jer. Smiley
De kommer nok begge op engang i aften, da jeg først skal skrive dem, og samtidig også skal have noget grafik til dem.

Måske deler jeg det op på en anden måde, så det ender med tre updates. Det ved jeg ikke helt endnu. 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #363: 06 Jul 2007, 23:33 »




Zaragoza på vej frem ?
November 2008 – Spanien, Zaragoza


Seks kampe har vi spillet i La Liga siden sidst. Efter den noget skuffende start på ligaen, er vi kommet rigtig godt igen. Det har været en periode hvor vi har været plaget af skader, hvilket vi har været det meste af denne udgave af La Liga. Skaderne har givet andre spillere chancen, og her har flere valgt at gribe den. Blandt andre Bruno Mezenga, som blev hentet i sidste sæson, men som aldrig kom rigtig i gang. Han har vist flot brasiliansk teknik hvilket også har givet et par flotte mål.


Det hele startede dog lidt kedeligt ud. Vi mødte på udebane nyoprykkede Lorca , der på trods af denne status er startet rigtig flot. Da vi mødte dem lå de placeret på en 5. plads. Der er ikke så meget at sige til selve kampen. Det var en noget kedelig affære hvor det dog var os, som havde overtaget. Det hjalp dog ikke meget, kampen endte 0-0.

Videre til en lidt sjovere kamp set fra vores side. Det var igen en udekamp, men denne gang hed modstanderen Celta. Ikke en let modstander. Sidste sæson lå de flot med i den bedste halvdel af tabellen, og da vi mødte dem lå de helt i toppen af La Liga, 1. pladsen. Men vi spiller en rigtig god kamp og vinder helt fortjent 2-0. Pablo Aimar stod for begge mål, to flotte af slagsen.

Efter denne triumf skulle vi dog komme lidt ned på jorden igen. Det blev nemlig kun til 2-2 mod Getafe, i en kamp hvor vi foran helt frem til det 92. minut. Udover det havde vi også spillet en hel halvleg i undetal, så på den måde var det faktisk en flot præstation. At vi så skal miste sejren få minutter inden kampen er forbi er selvfølgelig mega ærgerligt.

Dernæst røg vi ind i noget man vist godt kan kalde en god stime. Tre sejre og en målscorer, som sagde 6-0 i vores favør. Det var intet mindre end imponerende efter den sæsonstart som vi havde oplevet.

Først blev ligaens nummer 13, Recreativo, slået. Det var dog en lidt beskeden sejr på kun 1-0 og med et mål scoret i det 81. minut. Men ikke mindre havde vi været det bedste hold, og selvom resultatet ikke afspejler den dominans vi havde haft var det en fortjent sejr. Målet blev sat ind af den føromtalte angriber, Bruno Mezenga. Et rigtig flot mål af brasilianeren, som var med til at sætte ham i gang i klubben.

Videre til et opgør mod rækkens nummer 15, Betis. Der var klasseforskel i denne kamp, og Betis havde meget få chancer. Os derimod nærmest vadede i chancer, og det udmøntede sig i tre scoringer. Ewerthon åbnedes festen efter godt en halv times spil, og derefter var der kun et hold på banen. Diego Milito gør det til 2-0 kort inden pausen, med en typisk scoring fra den målfarlige angriber. I anden halvleg var det Bruno Mezenga, som endelig er kommet i gang i klubben, der gør det til slutresultatet 3-0. en rigtig flot kamp af drengene. Men det skulle blive bedre.

I den sidste kamp mødte vi nemlig Athletic, som på nuværende tidspunkt lægger nummer 1 i La Liga. Men ej heller de kunne stoppe os. Vi fortsatte sejrsrækken, som med dagens sejr kom op på tre sejre i træk. Scott Golbourne, som for tiden er storspillende og som flere gange har vist sig farlig med hovedet, gjorde det til 1-0 – netop med hovedet. Det var også stillingen ved pausen.
I anden halvleg fortsatte vi det flotte spil, som vi har gjort de seneste mange kampe snart, og det udmøntede sig i endnu en scoring. Det var denne gang tospcorer Ewerthon, der med sit 10. sæsonmål afgjorde den her kamp til vores fordel. Tiden kørte nemlig stille ud, og vi træk os endnu en gang sejrrigt ud af en kamp i La Liga, 2-0.

Disse resultater betyder, at vi på nuværende tidspunkt lægger nummer tre i ligaen. Rigtig flot efter den start vi oplevede. Der er heller ikke langt til førstepladsen. Kun få point skiller os derfra. Så efter 12 kampe i La Liga er vi rigtig fint med. 


Overblik over resultaterne:

U: 0-0 Lorca
V: 2-0 Celta
U: 2-2 Getafe
V: 1-0 Recreativo
V: 3-0 Betis
V: 2-0 Athletic



Der er i øvrigt blevet trukket lod til Pokal Turneringens Fjerde Runde. Her skal vi møde holdet ved navn Górdoba. Ikke et hold jeg kender så meget til, og derfor mener jeg da også det er et hold, som vi bare skal slå.




I næste update:
- UEFA Cup – Lodtrækning & Første puljekamp
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #364: 06 Jul 2007, 23:35 »

Godt med nogle fine resultater, selvom det kunne være bedre Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #365: 06 Jul 2007, 23:39 »

godt sat op osv.. bryder mig dog ikk så meget om det med de farvede stykker inde i teksten - ved godt det resultater og modstandere osv.

og flot grafik!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #366: 06 Jul 2007, 23:42 »

Godt med nogle fine resultater, selvom det kunne være bedre Opstemt
Tak. Smiley
Ja, det kunne det. Men i det mindste tabte jeg ingen kampe.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #367: 06 Jul 2007, 23:44 »

godt sat op osv.. bryder mig dog ikk så meget om det med de farvede stykker inde i teksten - ved godt det resultater og modstandere osv.

og flot grafik!
Mange tak. Smiley
Ved heller ikke hvor meget jeg selv bryder mig om det, men jeg ville lige forsøge i denne update. Så må vi se om jeg fortsætter.
Men jeg har jo også et overblik over kampene for neden, så det er vel ikke nødvendigt?

Rosen for grafikken vil jeg hurtigt sende videre. Det er nemlig Birkedahl, som har stået for denne.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #368: 06 Jul 2007, 23:58 »

God update... Gode resultater til sidst... Lad os håbe det starten på en lang stime af sejre..!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #369: 07 Jul 2007, 00:02 »

God update... Gode resultater til sidst... Lad os håbe det starten på en lang stime af sejre..!
Takker. Smiley
Ja, det håber jeg virkelig også. Vi skal jo gerne have mesterskabstrofæret tilbage i Zaragoza.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #370: 07 Jul 2007, 00:18 »

ja..! Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #371: 07 Jul 2007, 01:18 »

først og fremmest så godt skrevet og godt sat op og så er grafik heller ikke helt dårlig (ved godt det er birkedahl der har lavet det)

og så er jeg glad for jeg ikke er den eneste der har set i talent i Bruno Mezenga
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #372: 07 Jul 2007, 09:41 »

først og fremmest så godt skrevet og godt sat op og så er grafik heller ikke helt dårlig (ved godt det er birkedahl der har lavet det)

og så er jeg glad for jeg ikke er den eneste der har set i talent i Bruno Mezenga
Mange tak. Smiley

Ja, det ser endelig ud til, at Mezenga er ved at komme i gang. Han var noget skuffende i den første sæson jeg havde ham, men han skulle vel lige tilpasse sig spillestilen i Spanien. I de seneste kampe har han i hvert fald spillet rigtig godt.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #373: 08 Jul 2007, 13:20 »

Håber stærkt på en update senere i dag.
Den vil omhandle lodtrækning til gruppespillet i UEFA-Cuppen og vores første kamp i netop gruppespillet.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #374: 08 Jul 2007, 13:28 »

Håber stærkt på en update senere i dag.
Den vil omhandle lodtrækning til gruppespillet i UEFA-Cuppen og vores første kamp i netop gruppespillet.

Weeeeeeeee  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up glæder mig som altid  Grin Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010