home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 56045 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #375: 08 Jul 2007, 14:21 »

Lyder godt, glæder mig til mere fra Zaragoza Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #376: 08 Jul 2007, 23:27 »




UEFA Cup – Lodtrækning Gruppespillet
November 2008 – Spanien, Zaragoza

Så har vi fået trukket lod til gruppespillet i UEFA Cuppen. Den europæiske turnering, som gerne skulle være med til at sikre os succes, efter en skuffende sæson sidste år. Jeg er fint tilfreds med lodtrækningen, men det vil I komme til at høre meget mere om, når jeg nedenunder vil beskrive vores muligheder for videre deltagelse fra den gruppe, som vi er havnet i.


’Boldene’ blev en for en trukket op af de store bowlere. Spændt sad jeg og ventede på, at vores hold skulle blive råbt op.

”Real Zaragoza, Spain.” Endelig. Nu skulle jeg bare vente på, at de andre hold i Gruppe B blev fundet. Langsomt, alt for langsomt efter min mening, fik vi udtrukket alle holdene. Måske var jeg bare nervøs for hvem vi skulle møde, for egentlig tog det jo ikke så lang tid. Men samtidig var der vel ikke så meget at være nervøs for. Jeg havde prøvet det flere gange før, holdet var inde i en god stime. Hvorfor nervøs? Godt spørgsmål, som jeg ikke nåede at tænke så meget over inden jeg og min assistent tog hjem til Zaragoza igen, for et vurdere lodtrækningen, og vores mulighed for videre deltagelse.


Jeg vil vurdere vores muligheder som ganske gode. Det er ikke nem gruppe vi er havnet. Ingen grupper er nemme. Men jeg regner stadig med at vi går videre, og jeg mener da også at en førsteplads er ganske realistisk.
Feyenoord, Bolton og Rennes kender jeg alle, men Hapoel Tel-Aviv kender jeg ikke rigtig noget til. Det eneste jeg ved, er at navnet minder meget om det hold vi mødte i første runde af denne turnering, Maccabi Tel-Aviv. Ellers kan jeg ikke umiddelbart sige noget om dem. Jeg vil dog snarest gå i gang med at finde en masse information om klubben, da det er det første hold vi skal møde. Samtidig vurderer jeg dem også som det svageste hold i gruppen, men nu får vi se. Jeg kender som sagt ikke rigtig noget til holdet.

Men jeg ser frem til disse kampe, og jeg glæder mig meget. Det samme gør spillerne. De er opsatte på at vise deres værd, og at Zaragoza hører til blandt de allerbedste hold i Europa. Jeg ved vi kan, og spillerne tror ligeledes på det. Vi skal videre i denne turnering og gerne rigtig langt.
 






Hapoel Tel-Aviv – Den første prøve
November 2008 – Spanien, Zaragoza

Jeg havde fået samlet den information jeg kunne finde, og havde studeret denne modstander en del. Måske ikke ligefrem perfektionist, men jeg vil gerne være ordentligt forbedret og det samme gælder for mine spillere. De skal vide hvilket hold de står over for, og hvad de skal gøre for at overvinde denne.
Det synes jeg lykkedes rigtig godt. Resultat kunne godt have været mere overbevisende. Men egentlig en okay indsats af drengene i vores første kamp i UEFA Cuppens gruppespil.



Vores første kamp i UEFA Cuppens gruppespil skulle spilles på udebane mod det israelske hold Hapoel Tel-Aviv. Jeg vidste vi skulle passe på med at undervurdere vores modstander, da det nemt kunne koste os sejren. En sejr jeg trods alt regnede med vi hev hjem. Det ville samtidig være rigtig rart at komme godt i gang i dette gruppespil, og hvordan kunne man gøre det bedre end en sejr, og så endda på udebane.

Efter en nervøs start med mange fejlafleveringer fra begge hold, var det os, der kort inden pausen kom i front. Bruno Mezenga var på pletten, og scorede et ganske flot mål. 1-0 var stillingen ved pausen, men så heller ikke meget længere. Ewerthon dukkede kort inde i anden halvleg op i feltet, og med et godt hovedstød sendte han bolden ind bag målmanden i H. Tel-Avivs mål.

Derefter var det som om vi mistede den styring over kampen, som vi ellers havde haft indtil nu. Hapoel udnyttede dette til at komme tilbage i kampen. 2-1 med cirka en halv times spil tilbage.
Det lignede en 2-1 sejr til helt ud i overtiden. 92 minutter var spillet, da et chok fór igennem mig. Hapoels Munir Fishman havde sendt bolden i nettet, og udlignet til 2-2. Et møg-resultat.

Men så var det jo godt, at dette ikke var slutresultatet. Blot to minutter efter udligningen kom Sergio García ud af ingenting og reddede kampen for os. Han scorede til 3-2 – kampens resultat. Jeg kan ikke beskrive hvilke følelser der gik igennem mig. Det ene øjeblik var jeg fuld af ærgrelse, og det næste stod jeg og jublede med mine spillere. Det var nemlig meget vigtigt med de tre point, og det havde ikke været til at bære, hvis vi skulle have taget hjem med en uafgjort, efter kampens forløb.

Godt med en sejr og en god start på dette gruppespil, selvom det holdt meget hårdt til sidst. 



I næste update:
- Pokalturnering, Fjerde Runde
« Seneste Redigering: 09 Jul 2007, 09:38 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #377: 08 Jul 2007, 23:33 »

Kanon update..!   

God gruppe, ikk den værste.

Fint resultat, bare ærigeligt de skal score to mål.

Men fin update. Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #378: 08 Jul 2007, 23:50 »

Kanon update..!   

God gruppe, ikk den værste.

Fint resultat, bare ærigeligt de skal score to mål.

Men fin update. Wink
Mange tak. Smiley
Jeg var også meget sikker på at jeg ikke ville vinde den kamp, da de først var kommet foran to minutter inde i overtiden. Men heldigvis klarede vi det lige til sidst.
 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #379: 09 Jul 2007, 00:06 »

Go' update igen og tillykke med den første sejr selvom det holdt hårdt...!
Logged

- Veni, vidi, vici -

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #380: 09 Jul 2007, 00:08 »

Go' update igen og tillykke med den første sejr selvom det holdt hårdt...!
Jo tak.
Ja, det var tæt på at gå galt. Men det gjorde det heldigvis ikke.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #381: 09 Jul 2007, 09:46 »

Nogen updates idag.?  Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #382: 09 Jul 2007, 09:56 »

Nogen updates idag.?  Wink
Måske.. Det er aldrig til at vide.


Ej, hvis jeg ikke får tid i dag, kommer der en update i morgen.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #383: 09 Jul 2007, 23:25 »

God blog, smukt sat op. Du fik en sejr mod det svageste hold i puljen, og det var vigtigt i en så svær gruppe. Men jeg regner med du har spillerne til at gå videre  Thumbs Up
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #384: 09 Jul 2007, 23:29 »

God blog, smukt sat op. Du fik en sejr mod det svageste hold i puljen, og det var vigtigt i en så svær gruppe. Men jeg regner med du har spillerne til at gå videre  Thumbs Up
Tusind tak. Smiley
Ja, sejren var meget vigtig, selvom jeg da også regner med vi går videre. Jeg har holdet til det.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #385: 10 Jul 2007, 00:38 »

Nåede ikke nogen update i går, men regner dog stærkt med en senere i dag - Nok en gang til aften.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #386: 10 Jul 2007, 00:42 »

Nåede ikke nogen update i går, men regner dog stærkt med en senere i dag - Nok en gang til aften.
Jah!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #387: 10 Jul 2007, 01:23 »

Nåede ikke nogen update i går, men regner dog stærkt med en senere i dag - Nok en gang til aften.

 Thumbs Up .. Selv frem til at høre mere fra det nordøstlige Spanien.. Vil du løfte sløret for hvad næste update kommer til at handle om?
Logged

- Veni, vidi, vici -

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #388: 10 Jul 2007, 09:17 »

Thumbs Up .. Selv frem til at høre mere fra det nordøstlige Spanien.. Vil du løfte sløret for hvad næste update kommer til at handle om?
Det har jeg faktisk skrevet nederst i den seneste update, men fotæller det da gerne igen.
I næste update vil jeg fortælle om vores to pokal-kampe, fjerde runde, mod Górdoba.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #389: 10 Jul 2007, 10:38 »

Det har jeg faktisk skrevet nederst i den seneste update, men fotæller det da gerne igen.
I næste update vil jeg fortælle om vores to pokal-kampe, fjerde runde, mod Górdoba.

he he.. hov.. tanketorsk fra min side.. det havde jeg da lsæt.. sorry.. Forlegen
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010