home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 504 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 56193 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #330: 03 Jul 2007, 13:00 »

Hvornår kommer der update..!
Måske senere i dag. Ellers i morgen. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

halleberry
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #331: 03 Jul 2007, 14:03 »

Måske senere i dag. Ellers i morgen. Smiley
glæder mig  Grin
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #332: 04 Jul 2007, 18:06 »

Tid til en update igen. Den kommer senere i aften. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #333: 04 Jul 2007, 20:12 »

Hej. Jeg mangler en grafiker til at lave grafik til mine kommende updates.
Jeg skriver en senere i aften, men har ingen til at lave grafik til den, og det gør jo lige updaten det flottere.
Så hvis der er en, som har lyst til at hjælpe, ville det bare være perfekt. Smiley


Chelsea-4ever.

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #334: 04 Jul 2007, 20:51 »

Søgning afblæst.
Har fundet en 'hjælper' til det grafiske i bloggen. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #335: 04 Jul 2007, 23:45 »




En, to tre; La Liga skudt i gang
September 2008 – Spanien, Zaragoza


Så fik vi sat gang i dette års udgave af La Liga. Efter en skuffende sæson sidste år, var der selvfølgelig store krav fra min side. Bedre spil og bedre resultater. I første omgang måtte resultaterne godt bare blive bedre, og så kunne spillet komme derefter. Men ofte afhænger det meget af hinanden, selvom held da også spiller en rolle i fodbold. Og netop held havde vi heller ikke haft meget af i sidste sæson, så det kunne vi da kun håbe på i denne. I det hele taget kunne vi bare godt håbe på en meget bedre sæson.

Det startede da også rigtig fint for os i første kamp. Vi mødte på hjemmebane Mallorca, og de blev simpelthen spillet ud af banen. Hele 3-0 stod der på tavlen da dommerens sidste fløjt lød, og spillerne kunne hæve armene og jeg ligeså. En dejlig start på ligaen, og jeg troede virkelig på, at sidste sæson bare havde været en uheldig en af slagsen, og at vi nu var på vej frem igen.
Det var i øvrigt første kamp for brasilianske Anderson, og dette kronede han med et flot mål.

Men jeg skulle, som så mange andre gange før, blive klogere. Efter sejren i første runde gik det ned ad bakke. Først to uafgjorte kampe mod henholdsvis nyoprykkede Alicante og Deportivo. To målrige opgør, som desværre ikke lige gik efter mit hoved. Jeg have regnet med, at det var to hold vi kunne slå, men igen går det galt. 2-2 og 3-3 endte de to kampe, og det vidner jo lidt om, at det ikke var scoringsproblemer vi havde.

Efterfølgende blev det til et ydmygende 4-1-nederlag til Barcelona, hvor vi slet ikke var i nærheden af deres niveau. Vi bliver spillet ud af banen, og kun et mål fra vores angriber Sergio García og flere store redninger af Kameni i målet, redder os fra den helt store ydmygelse.

Næste kamp bød på lidt oprejsning efter tre skuffende kampe. Vi hentede en sejr på 2-0 over Levante, med Diego Milito som dobbelt målscorer. Milito har været den eneste spiller, som kan være tilfreds med sin indsats i de første kampe i La Liga. De andre har ikke spillet op til deres fulde potentiale, som jeg ved de alle har. Det er meget ærgerligt, for jeg mener helt bestemt vi har en god trup.
Samtidig var alt ikke godt ved vores sejr over Levante. I første halvleg måtte vi nemlig lave to udskiftninger, som ikke helt var planlagt. Vores to centrale midtbanespillere Sergio og Chus Herrero måtte begge udgå med skader, og vi måtte derfor spille med et helt nyt og lidt uvant forsvar i anden halvleg.

Senere undersøgelser viste at Sergio vil sidde ude i op til to måneder, mens Herrero slap med en lille skade, som kun vil holde ham ude i en uges tid. Det er ikke kun Sergio vi nu har på vores liste over skadede spillere. Også både nyindkøbte Anderson og Andres D’Alessandro sidder i øjeblikket ude med skader.

Sidste kamp i denne omgang blev en trist affære, som jeg ikke vil gøre så meget ud af. Vi taber 1-0 til Real Madrid, efter at have været pænt med gennem det meste af kampen. Dog var sejren ikke helt ufortjent, da Real Madrid i sidste ende viste, at de var et bedre hold den dag, og måske også i det hele taget.

Denne noget svingende, og ikke mindst skuffende start på sæsonen, endte dog med en god nyhed til sidst. Der var blevet trukket lod til første runde i UEFA Cuppen, og her trak vi Maccabi Tel-Aviv. En fornuftig modstander, som jeg stærk regner med at vi slår ud. Det burde der være store sandsynligheder for. Hvis det lykkes os at gå videre over to kampe, hvoraf den første spilles på hjemmebane, vil det betyde at vi er med i gruppespillet. Det er vigtigt for os at komme deri, da det ellers vil være noget af en skuffelse. Samtidig er der jo også penge indblandet i det. Europæisk fodbold kan godt give lidt ekstra penge i klubkassen, hvilket altid er godt.


Overblik over resultaterne:

V: 3-0 Mallorca
U: 2-2 Alicante
U: 3-3 Deportivo
T: 1-4 Barcelona
V: 2-0 Levante
T: 0-1 Real Madrid 
   



I næste update:
- UEFA Cup – Kampene mod Maccabi Tel-Aviv
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #336: 04 Jul 2007, 23:50 »

Der skal i øvrigt lyde stor tak til Birkedahl, som har stået for grafikken til denne update.

Derudover kan jeg sige, at næste update vil komme i morgen.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #337: 04 Jul 2007, 23:59 »

Skuffende resultater..!

Kanon update. Jeg forstår ikke hvorfor dine spiller som de gør; jeg vil da mene at du har en meget stærk truppe.

Jeg har også oplevet dårlig starter før. bare vent. de kommer igen..!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

halleberry
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #338: 05 Jul 2007, 00:05 »

Fantastisk flot update! Super god grafik og opsætning Smiley

Ærgeligt at dine spillere underpræsterer for tiden, men der er helt sikkert bedre tider på vej!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #339: 05 Jul 2007, 00:55 »

Fed update igen igen... Bare træls at resultaterne ikke er så gode som updaten! Som der allerede står er det "smadder"-ærgeligt, at spillerne ikke kan levere varen.. Jeg håber meget på det vender.. og der er stadig 32 kampe/96 point tilbage at spille om..! Med det hold du har under dig skal det nok komme...!! Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #340: 05 Jul 2007, 09:36 »

Mange tak for kommentaren til alle. Smiley

Det er møg ærgeligt ja, men jeg håber ligeledes vi kan komme igen. Jeg har dog min tvivl, for synes min start minder lidt for meget om den jeg fik sidste sæson. Desværre.
En af grundede kan være, at jeg har været plaget af en del skader her i starten, bl.a. til Anderson, som næsten ikke nåede at komme igang i klubben. Derudover ser det også lidt skidt ud mht. skader i mit forsvar.

Men jeg vil kæmpe videre, og i vil som sagt få en update senere i dag. Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #341: 05 Jul 2007, 10:11 »

Trist med de svingende resultater.. men krydser fingre for at der nok skal komme bedre tider for dit mandskab.. 
en okay lodtrækning til UEFA Cuppen.. men pas på med at undervurdere dem... Så dårlige er de vist heller ikke? selvom du nu nok højs sandsynligt går videre..    Wink

Men det er en god blog du har fået stablet på benene her.. Og Held og Lykke i fremtiden med den...   Thumbs Up
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #342: 05 Jul 2007, 10:48 »

Trist med de svingende resultater.. men krydser fingre for at der nok skal komme bedre tider for dit mandskab.. 
en okay lodtrækning til UEFA Cuppen.. men pas på med at undervurdere dem... Så dårlige er de vist heller ikke? selvom du nu nok højs sandsynligt går videre..    Wink

Men det er en god blog du har fået stablet på benene her.. Og Held og Lykke i fremtiden med den...   Thumbs Up
Tak for kommentaren.
Nu havde jeg spillet kampene mod Maccabi i UEFA Cuppen da jeg skrev upaten, og da jeg ikke kendte så meget til dem i forvejen, vurderede jeg dem ud fra de to kampe.

Men tak igen, og ja, bloggen er efterhånden kommet op på en del sider. I hvert fald i forhold til mine tidligere blogs.

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #343: 05 Jul 2007, 11:00 »

Spændene med et nyt layout! Altså fra rød til blå Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Månedens Blog - Juni 2007]
« Svar #344: 05 Jul 2007, 11:03 »

Spændene med et nyt layout! Altså fra rød til blå Smiley
Tak. Synes det var tid til lidt fornyelse.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010