home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 999 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 56291 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #300: 01 Jul 2007, 18:56 »



Transfers – Zaragoza
Juli 2008 – Spanien, Zaragoza


Jeg blev kaldt ind på kontoret efter min tilbagekomst til Spanien, efter en lille tur hjem til Danmark. Der skulle forhandles et beløb på plads – transferpenge. Personligt ville jeg ikke kræve for meget, men jeg vidste stadig, at hvis ikke der blev gjort noget i sommerpausen, så kunne vi måske se frem til endnu en kedelig sæson med skuffende resultater.

Men jeg blev heldigvis positivt overasket. Jeg blev fortalt, at fordi jeg havde brugt en del penge i den forgangne sæson blev jeg i år nød til at ’nøjes’ med omkring 300 mio. kroner. Jeg spurgte om det måske kunne hæves en smule, og efter længere forhandlinger stod jeg pludselig med omkring 400 mio. kroner. Et beløb jeg var ganske tilfreds med, og jeg begyndte straks min søgning efter nye spillere.







En brasser, en belgier og en spanier
Juli 2008 – Spanien, Zaragoza

   
Der var gået adskillige rygter om hvem jeg og Zaragoza ville hente frem mod den nye sæson. Jeg skal ikke kunne afvise at noget af det var rigtigt, da jeg langt fra har fuldt med i alle disse rygter, men mere koncentreret mig om at få mine handler på plads.
Jeg regner nu med at have hentet det jeg skulle, og jeg må sige at jeg er ganske fint tilfreds. Det er alle nogle spændende spillere, som jeg glæder mig til at se i klubtrøjen.

Jeg har hentet tre spillere. To forsvarsspillere, da jeg mente at forsvaret godt kunne trænge til lidt forstærkning, efter en sæson, hvor det har set alt andet end godt ud. Derudover har jeg hentet en spændende spiller til vores offensiv. En brasilianer som jeg glæder mig meget til at se på vores offensive midtbane.

Udover de tre kort omtalte spillere, havde jeg jo også allerede før transfervinduet åbnede hentet to spillere. Målmanden Carlos Idriss Kameni og den offensive midtbanespiller Guy Asulin. Dem vil jeg ikke fortælle yderligere om, da de allerede er blevet præsenteret i bloggen.

Derfor springer vi videre til de andre nye spillere. Jeg ligger ud med den første spiller jeg sikrede mig. En ung og yderst spændende spiller, som jeg regner med vil tage en startplads allerede fra start af. Han er blot 20 år, men råder allerede nu over store evner. Hans nu tidligere klub Anderlecht var nu heller ikke meget for at slippe deres unge belgier. En af holdets vigtigste spillere, og det på trods af hans alder.
Han er nok bedst i midterforsvaret, men kan nu også sagens begå sig på højrebacken. Udover det skulle han angiveligt også kunne hjælpe til på midtbanen, både defensivt og centralt. Jeg regner dog stærkt med, at han hos os vil spille det meste af tiden i forsvaret. Det er dog ikke til at afvise, at hvis vi skulle løbe ind i skader, at han ville kunne hjælpe lidt til de øvrige steder.
Det er selvfølgelig Anthony Vanden Borre, som jeg snakker om. En spiller jeg forventer mig meget af. Både i næste sæson men specielt også i fremtiden.

Videre til den anden forsvarsspiller jeg har hentet. Det var egentlig ikke en spiller jeg kendte så meget til, men da jeg ikke lige kunne få de andre jeg var interesseret i, faldt mit blik for tredje gang hen på liga rivalerne fra Barcelona. Her fik jeg øje på den unge centralforsvarer Marc Valiente, som jeg straks fandt interessant. Udover det centrale forsvar kan Marc også spille på den defensive midtbane, men det er ikke der jeg regner med at bruge ham. Her har jeg andre spillere såsom Alberto Zapater.
Marc er spanier og kun 21 år. Vi fortsætter altså med at hente unge spillere. Men jeg er ikke et sekund i tvivl om, at de har hvad der skal til. Jeg stoler fuldt ud på dem, ellers ville jeg ikke hente dem. I øvrigt har vi jo også rutinerede spillere på holdet.

Videre til mit næste, sidste, dyreste og efter min mening bedste indkøb. Ikke fordi de andre er dårlige, nej, ham her er bare fantastisk. Eller vil i hvert fald blive det, hvis han får lov at fortsætte sin udvikling.
Anderson. Omkring 200 millioner kroner måtte jeg ligge på bordet for ham, men det var egentlig ikke så slemt. Med hans store talent, er jeg sikker på at han nok skal vise, at han er pengene hver.
Han er hentet i den portugisiske klub Porto, og er selv brasilianer. Han er en teknisk dygtig spiller, og jeg er sikker på at han med årene bare vil blive bedre. 20 år er ikke meget, men denne ’vidunderdreng’ har en fantastisk fremtid foran sig. Han spiller på den offensive midtbane, og vil nok komme til at ligge bag mine angribere. Det er her han er farligst.
Jeg glæder mig enormt til at se ham i kamp, for han må virkelig ses som et godt køb.

Udover de tre indkøb har tre spillere også forladt klubben. Det er dog ikke noget jeg vil gøre så meget ud af, udover at sige, at de alle smuttede på fri transfer. Nedenunder kan ses hvem det var, og hvor de spiller nu. De har derudover alle noget til fælles. De spillede alle tre på reserve holdet, uden fremtid i klubben. De var i øvrigt alle med spansk nationalitet. 





Overblik; Transfers

Ind:
» Carlos Idriss Kameni    
» Guy Asulin
» Anderson
» Anthony Vanden Borre
» Marc Valiente

Ud:
» Albert Celades, Chievo
» David Generelo, Atalanta
» José María Movilla, Ourense
« Seneste Redigering: 01 Jul 2007, 18:57 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Italia10
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #301: 01 Jul 2007, 19:01 »

Super blog Wink
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #302: 01 Jul 2007, 19:09 »

Super indkøb af anderson... Hva skulle du slippe i løn
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #303: 01 Jul 2007, 19:23 »

Super blog Wink
Tak. Smiley

Og så må jeg vel også lige huske at sige, at grafikken til de to seneste updates er lavet af Italia10. Stor tak for det.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #304: 01 Jul 2007, 19:25 »

Super indkøb af anderson... Hva skulle du slippe i løn
Tak. Ja, håber også han viser sig som et rigtig godt køb.
Han har en ugeløn på 330.000.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers]
« Svar #305: 01 Jul 2007, 19:46 »

Det er ikk så galt..!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers]
« Svar #306: 01 Jul 2007, 19:47 »

Det er ikk så galt..!
Nej.
Han må bare bevise han er pengene værd, hvilket jeg er sikker på han nok skal gøre.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers]
« Svar #307: 01 Jul 2007, 20:01 »

er jeg også sikker på
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers]
« Svar #308: 01 Jul 2007, 20:15 »

Kanon update med nogle gode spillere til Zaragoza.. 4 rigtig gode køb.. Godt arbejde og tillykke med dem! Glæder mig allerede til at høre om den kommende sæson..! Mon ikke der skal lidt metal til Zaragoza?

Hvor meget har du i øvrigt måtte slippe for Vanden Borre, Kameni & Valiente?

Logged

- Veni, vidi, vici -

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers]
« Svar #309: 01 Jul 2007, 20:19 »

Kanon update med nogle gode spillere til Zaragoza.. 4 rigtig gode køb.. Godt arbejde og tillykke med dem! Glæder mig allerede til at høre om den kommende sæson..! Mon ikke der skal lidt metal til Zaragoza?

Hvor meget har du i øvrigt måtte slippe for Vanden Borre, Kameni & Valiente?


Jeg takker. Glæder mig også rigtig meget til den næste sæson, og jo, nogle medaljer af den ene eller anden slags ville være dejligt. Vi går selvfølgelig efter guldet igen. Vi har gjort det før, og jeg tror på vi kan gøre det igen. Selvom det bliver svært.

Vanden Borre kostede mig 95 mio. kroner.
Kameni, 43 mio. kroner.
Valiente, 45 mio. kroner.

 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers]
« Svar #310: 01 Jul 2007, 20:27 »

Okay.. de havde nok været billigere i første sæson; Men stadigvæk gode handler... er det for meget forlangt at se SS af alle 4?
Logged

- Veni, vidi, vici -

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers]
« Svar #311: 01 Jul 2007, 20:32 »

Okay.. de havde nok været billigere i første sæson; Men stadigvæk gode handler... er det for meget forlangt at se SS af alle 4?
Ja, det tror jeg helt sikkert også. Problemet var bare at jeg i første sæson næsten ingen penge havde til spillerindkøb. De kom først i anden sæson, da jeg havde vundet mesterskabet.

Nej, det tror jeg godt lige jeg kan klare. Hehe.
Har spillet åbent, så de kommer snart. 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers]
« Svar #312: 01 Jul 2007, 20:47 »

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers]
« Svar #313: 01 Jul 2007, 21:01 »


Jeg siger tusind tak!

Jeg må sige at efter at have set SS af spillerene synes at de dine handler er endnu bedre og jeg synes du får fået det optimale ud af dit transferbudget!   Thumbs Up

Du er vel ikke kommet så langt endnu, at du ved hvilken placering, medierne tipper Zaragoza til at ende på i 08/09?

Må nok hellere lige sige endnu engang at jeg elsker den her blog.. Der er et eller andet over spanske holde som fænger mig godt.. og så skriver jo samtidigt rigtig godt samt at det går nogenlunde for dig..  Thumbs Up

Keep up the good work frøken chelsea-4ever...Håber du fortsætter i den vanlige flotte stil, så en fast læser kan få sig et skud "Spansk Blog"...  Rullende Øjne Grin


Jep, et meget mærkeligt indlæg fra min side, men jeg håber da du (og I andre) forstår nogenlunde hvad jeg mener

GP over & out!

Logged

- Veni, vidi, vici -

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Transfers]
« Svar #314: 01 Jul 2007, 21:22 »

Jeg siger tusind tak!

Jeg må sige at efter at have set SS af spillerene synes at de dine handler er endnu bedre og jeg synes du får fået det optimale ud af dit transferbudget!   Thumbs Up

Du er vel ikke kommet så langt endnu, at du ved hvilken placering, medierne tipper Zaragoza til at ende på i 08/09?

Må nok hellere lige sige endnu engang at jeg elsker den her blog.. Der er et eller andet over spanske holde som fænger mig godt.. og så skriver jo samtidigt rigtig godt samt at det går nogenlunde for dig..  Thumbs Up

Keep up the good work frøken chelsea-4ever...Håber du fortsætter i den vanlige flotte stil, så en fast læser kan få sig et skud "Spansk Blog"...  Rullende Øjne Grin


Jep, et meget mærkeligt indlæg fra min side, men jeg håber da du (og I andre) forstår nogenlunde hvad jeg mener

GP over & out!


Jeg tror i hvert fald jeg forstår det meste. Hehe.
Hele mit transferbudget er faktisk ikke brugt. Har omkring 60 mio. tilbage, men de vil nok ikke blive brugt.

Jo, medierne tror på en 5. plads til Zaragoza. Jeg satser på lidt mere.

Mange tak for rosen Hr. JimmyGP, og jeg vil da fortsætte i denne stil, og så vil jeg da håbe I vil fortsætte med at følge med, og kommentere, da det virkelig er med til at holde bloggen i gang, og forhåbentlig vil den fortsætte meget lang tid endnu.

En anden gang er du også velkommen til at bruge Pernille, selvom jeg da intet har imod 'Frøken Chelsea-4ever'. Hehe.


Igen mange tak for kommentaren og rosen. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010