home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 925 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 56295 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [CL - Man Utd]
« Svar #285: 30 Jun 2007, 13:22 »

Kanon update (: Den er virkelig god , og det går jo godt for dig (:

GOD klub og vælge !!!
Jeg takker.
Nu ved jeg ikke hvor lang tid du har fulgt med i bloggen, men kan sige at min første sæson i klubben var en noget større succes end min anden sæson, der har været lidt af en skuffelse.

Ja, det er en rigtig spændende klub, som da klart kan anbefales.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [CL - Man Utd]
« Svar #286: 30 Jun 2007, 13:29 »



Kedelig slutning; Zaragoza


Som jeg bedst troede vi skulle slutte rigtig flot af i La Liga og måske få en plads med mulighed for kvalifikation til Champions League gik det igen galt. Vi formåede igen at gå fuldstændig ned, efter en periode på syv kampe med hele seks sejre og en enkelt uafgjort. I de sidste syv kampe i La Liga gik vi tilbage til det gamle velkendte svingende spil, med alt for dårlige resultater til følge.


Det blev ikke til en eneste sejr. Kun kedelige uafgjorte og endnu kedeligere nederlag. Virkelig en stor skuffelse for mig. I det mindste støttede fansene stadig op om mig, og havde ikke helt glemt det flotte resultat fra min første sæson i klubben. Jeg selv tænkte ikke så meget på den første sæson, for denne havde virkelig skuffet mig, og fået mig til at glemme alle de gode tider.
Jeg følte også at bestyrelsen i klubben fortsat stod bag mig, men var dog lidt mere i tvivl. Det var set før at trænere med en enkelt dårlig sæson var blevet fyret. Sådan tror jeg bare ikke de er i Zaragoza. Den klub, der er kommet til at betyde alt for mig.

Fire uafgjorte kampe mod henholdsvis Villarreal (2-2), Valladolid (2-2), Athletic (1-1) og Valencia (0-0). Det eneste resultat jeg her kunne være tilfreds med var resultatet i kampen mod Valencia. De var blandt de tre hold, der skulle kæmpe med om titlen, og dermed var uafgjort et fint resultat. Derudover var vi faktisk med gennem det meste af kampen, og blev kun sjældent spillet helt ud.
De andre kampe burde jeg bare have vundet, og i kampene mod Villarreal og Valladolid var vi faktisk også foran hele 2-0. At vi så ikke formår at hive sejren hjem, er helt utilgiveligt, for det burde vi kunne.

Videre til det noget kedeligere kampe. Nederlagene. Først et meget skuffende nederlag til Getafe på 4-3, hvor vi flere gange har chancen for at lukke kampen, men bare ikke er skarpe nok det til. Meget ærgerligt, og simpelthen for dårligt.
Nederlaget til Gimnastic på 2-0 er der ikke så meget at sige til. De var bare et bedre hold på dagen, hvor vi slet ikke rammer formen. Det bliver udnyttet i en så god liga vi befinder os i, og derfor fuldt fortjent med en sejr til Gimnastic.

Sidste kamp var faktisk en meget vigtig kamp. Ikke for selve holdet, for vi kunne hverken rykke på 5. pladsen eller rykke ned på 7. pladsen. Vi var fanget på sjettepladsen. For mig personligt betød denne kamp dog lidt. Det var min kamp nummer 100 som manager for Zaragoza, og det ville da være godt både at opnå et godt resultat, men også lige at slutte godt af for fansenes skyld. Men for vores modstander Real Madrid betød denne kamp endnu mere. Hvis de vandt, kunne de vinde mesterskabet, hvis ikke det lykkes for Barcelona og Valencia at vinde.
Vandt de begge deres kampe var Real Madrid ude af spillet, mens Barcelona og Valencia ville ligge på præcis samme antal point. Der var dermed lagt op til en spændende afslutning, med os som en af hovedpersonerne.

Selvom vi kom foran i kampen var det ikke nok til at vinde. Real Madrid kører en sikker 3-1 sejr hjem, og gjorde hvad de kunne. Det var dog ikke nok, for både Barcelona og Valencia vandt deres kampe. De stod dermed helt lige hvad angik point. Vinderen skulle dermed findes ved at se på indbyrdes opgør, og her var Valencia bedst. De kunne dermed lade sig hylde som mestre, efter en meget tæt afgørelse. Noget mere spændende end da vi vandt sidste sæson, selvom det nu også var tæt.

Vi måtte dermed tage til takke med en placering som nummer seks, hvilket betyder, at vi i næste sæson må nøjes med UEFA Cup fodbold i stedet for Champions League, som vi deltog i i år, og gjorde det ganske fornuftigt. Afslutningen på et kedeligt Zaragoza-år var ovre, og vi skal nu i gang med at fokusere frem mod næste sæson. Inden dag skal spillere dog lige have lidt ferie, og jeg skal nok også lige hjem til Danmark en gang. Hvor meget ferie jeg tager er dog uvist, da jeg er opsat på at vi skal gøre det meget bedre i næste sæson. Jeg er villig til at gøre næsten alt, for dette var uacceptabelt.   



I næste update:
- Diverse kåringer i La Liga
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #287: 30 Jun 2007, 16:07 »

God update.... Meget svingende resultater..!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #288: 30 Jun 2007, 16:09 »

God update.... Meget svingende resultater..!
Alt for svingende. Håber og tror på en bedre tredje sæson.
Tak. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #289: 30 Jun 2007, 16:36 »

Jeg skrev i den seneste update at næste update vil komme til at handle om kåringer i La Liga, men det bliver ikke tilfældet, da jeg efter at have set dem, ikke finder dem så interessante. Der er ikke så meget med Zaragoza, og derfor finder jeg det ikke nødvendigt at skrive om.



Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #290: 30 Jun 2007, 17:33 »

okay... Flere updates idag..?
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #291: 30 Jun 2007, 19:28 »

okay... Flere updates idag..?
Måske. Hvis jeg når det.

Næste update vil handle om transfers.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #292: 01 Jul 2007, 09:40 »

Kommer der en update idag?  crazy
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #293: 01 Jul 2007, 10:07 »

Kommer der en update idag?  crazy
Ja. Det regner jeg stærkt med, at der gør. Smiley

Den vil som sagt handle om mine transfers, hvor jeg glæder mig til at præsentere mine nye spillere. Specielt en glæder jeg mig til.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #294: 01 Jul 2007, 10:08 »

Coolt nok Smiley
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #295: 01 Jul 2007, 11:08 »

Fedt..!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #296: 01 Jul 2007, 11:11 »

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #297: 01 Jul 2007, 11:16 »

Inden for hvad tids rum kommer updaten Smiley ..
Bare sådan ca.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #298: 01 Jul 2007, 12:07 »

Inden for hvad tids rum kommer updaten Smiley ..
Bare sådan ca.
Det har jeg svært ved at sige. Måske en gang i eftermiddag. Måske først i aften.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Sæsonafslutning]
« Svar #299: 01 Jul 2007, 13:09 »

Fédt nok Smiley
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010