home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 56512 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Israelsk talent; Zaragoza]
« Svar #255: 27 Jun 2007, 21:58 »

Kan jeg få en oversigt af dem du har købt og dem du har solgt? Opstemt


Hm. Ja, det kan du vel godt. Kommer senere. Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Israelsk talent; Zaragoza]
« Svar #256: 27 Jun 2007, 22:00 »

Kan jeg få en oversigt af dem du har købt og dem du har solgt? Opstemt

Som -Sommer- så flot viser, så har jeg allerede besvaret dit spørgsmål. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Israelsk talent; Zaragoza]
« Svar #257: 27 Jun 2007, 22:03 »

Hvornår kommer der update..?
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Israelsk talent; Zaragoza]
« Svar #258: 27 Jun 2007, 22:05 »

Hvornår kommer der update..?
Hm. Lad os sige i morgen, hvis jeg får tid. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Israelsk talent; Zaragoza]
« Svar #259: 27 Jun 2007, 22:10 »

ok... lyder godt..! Hvor langt er du i spillet?
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Israelsk talent; Zaragoza]
« Svar #260: 27 Jun 2007, 22:13 »

ok... lyder godt..! Hvor langt er du i spillet?
Hehe. Kan ikke huske den præcise dato, men der resterer syv kampe i La Liga.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Israelsk talent; Zaragoza]
« Svar #261: 28 Jun 2007, 08:51 »



Bedre resultater; La Liga
13. april 2008 – Spanien, Zaragoza


Jeg vil godt sige, at de seneste syv kampe i La Liga har været den nok bedste periode i denne sæson. Ikke mindst har spillet været meget bedre, resultaterne har ligeledes været flotte. Ikke et eneste nederlag, hvilket er imponerende, når man ser på vores præstationer tidligere. Spillerne har udvist enorm gejst, og selvtilliden er bare blevet større og større. Måske kan vi stadig nå at få en pæn placering i La Liga?


Vi lagde ud i mod Lorca, et oprykket hold, på hjemmebane. Hele 3-0 stod der på måltavlen, da dommeren fløjtede for sidste gang. Spillerne var glade, men på en måde også overraskede. Det havde jo ikke været så svært. Det skal i øvrigt siges at jeg til dagens kamp prøvede en helt ny taktik, som hurtigt skulle vise sig at være temmelig god.
Àngel Lafita sparkede det hele i gang efter blot 12 minutter, da han elegant sparkede bolden i nettet. Godt et kvarter senere blafrede nettet igen i Lorcas mål, og igen er Lafita manden bag målet, denne gang på straffespark. Det sidste mål blev sat ind kort inde i anden halvleg, da Ewerthon stod præcis hvor han skulle, og nemt kunne sende bolden i nettet. En utrolig dejlig sejr, og jeg var en lettet manager.

Videre til endnu en sejr. Ikke lige så stor, men mindst ligeså overbevisende. Elche blev slået 1-0 på La Romareda, og vi fortsætter den lille række af sejre, som dog skulle vise sig at blive længere.
Dog ikke lige i denne omgang. I næste kamp blev det nemlig kun til 1-1 på udebane mod Mallorca, med Ewerthon som enlig målscore for os. Om det var fordi vi ikke længere spillede på hjemmebane skal jeg ikke kunne sige, men vi havde på sin vis overtaget i kampen, bolden ville bare ikke lige det sidste stykke ind over stregen.

Efterfølgende mødte vi Real Sociedad på hjemmebane, og igen gav det en sejr. En meget målrig kamp sluttede 4-2 til os, og dette med et lille hattrick fra den argentinske angriber, Diego Milito. Inden da kom Alberto Zapater dog på måltavlen. Et flot mål fra en mand, som igen har spillet en rigtig god og stabil sæson, på trods af sin unge alder.
Videre til det føromtalte hattrick. Først i det 39. minut, dernæst i det 51. minut og til sidst i det 71. minut. Altså ikke et helt ægte hattrick, men alligevel en rigtig flot præstation af Milito, der ligesom sin angrebsmakker Ewerthon, er kommet rigtig flot tilbage efter en lang pause med skader. Det lykkedes Sociedad at få to trøstemål ind, for det hjalp dem nemlig ikke. fortjent sejr til os på 4-2.

Derefter fulgte to rigtig flotte sejre. Først blev ligaens (daværende) femmer, Atletico Madrid, slået 3-2, og kampen efter blev mesterskabskandidat erne fra FC Barcelona sat på plads med 2-1. Da jeg i parentes har skrevet daværende er det fordi, at vi med sejren overtog denne femteplads, og blot styrkede vores placering endnu mere med sejren over Barcelona. Virkeligt to utrolig vigtige og ikke mindst flotte sejre. Der var jeg godt nok stolt over at være Zaragoza-træner. Vi fik vist at selvom vi ikke har gjort det ligeså godt i denne sæson, er vi stadig et hold, som vil være med i toppen, og som ikke bare kan overrumples. Virkelig flot indsats. (Jeg kunne blive ved med at skrive om det, men tror jeg stopper nu.)

Den sidste kamp bød på endnu en sejr. Betis blev slået 3-1 på eget græs, og vi kunne fortsætte den imponerende række af resultater. Diego Milito lavede i denne kamp to mål, mens danske Martin Spelmann, som blev hentet i Brøndby før denne sæson, scorede et flot mål direkte på frispark.

Det blev altså til seks sejre og en enkelt uafgjort i denne periode. Virkelig flot af drengene, men samtidig vil jeg da også give mig selv lidt ros. Det er jo mig, som er manageren og mig, der bestemmer taktikken. I hele denne periode kørte jeg med en ny taktik, og det har altså været en succes indtil videre. Jeg krydser fingre for at det holder hele sæsonen ud, så vi kan hive en respektabel placering hjem i La Liga. (Der mangler på nuværende tidspunkt syv kampe i La Liga.)
Det har vores fans fortjent. De har været loyale, og virkelig støttet holdet. Både i medgang og i modgang, hvilket der har været lidt for meget af i denne sæson. Men fantastisk med så gode fans!



I næste update:
- Kampene mod Manchester United
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Israelsk talent; Zaragoza]
« Svar #262: 28 Jun 2007, 09:13 »

En god stime du er kommet ind i, med nogle flotte resultater   Thumbs Up  Hvordan står det til i stillingen, er du langt fra 1. pladsen ?  Måske man kunne få et SS ?
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Israelsk talent; Zaragoza]
« Svar #263: 28 Jun 2007, 09:20 »

En god stime du er kommet ind i, med nogle flotte resultater   Thumbs Up  Hvordan står det til i stillingen, er du langt fra 1. pladsen ?  Måske man kunne få et SS ?
Ja. Temmelig god stime.
Det kan du da tro du kan. Kommer når jeg engang får åbnet spillet. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Israelsk talent; Zaragoza]
« Svar #264: 28 Jun 2007, 09:37 »

Her det ønskede SS af stillingen i La Liga: La Liga
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Israelsk talent; Zaragoza]
« Svar #265: 28 Jun 2007, 09:47 »

Her det ønskede SS af stillingen i La Liga: La Liga
Det bliver sku nok desværre ikke til noget mesterskab.. men en 4. plads er meget realistisk.. og er du heldig, så kan du måske komme op og drille de 3 andre.. Men det bliver svært.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Israelsk talent; Zaragoza]
« Svar #266: 28 Jun 2007, 10:16 »

Det bliver sku nok desværre ikke til noget mesterskab.. men en 4. plads er meget realistisk.. og er du heldig, så kan du måske komme op og drille de 3 andre.. Men det bliver svært.
Ja, det bliver svært.
Men efter den sæson vi har spillet vil en 5. eller 4. fjerdeplads heller ikke være til at være skuffet over. Det har ikke været vores sæson. Desværre.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Bedre resultater; La Liga]
« Svar #267: 28 Jun 2007, 11:58 »

Man kan ikke se stillingen..?  jeg kan i hvertifald ikke..!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Bedre resultater; La Liga]
« Svar #268: 28 Jun 2007, 12:00 »

Man kan ikke se stillingen..?  jeg kan i hvertifald ikke..!
Linket virker ellers fint hos mig.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Bedre resultater; La Liga]
« Svar #269: 28 Jun 2007, 12:02 »

Linket virker ellers fint hos mig.
Virker også ved mig..
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010