home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 58605 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Noviembre]
« Svar #60: 06 Maj 2007, 12:57 »

Diciembre  - [December]


December måned er en af de mindre travle i Spanien, i hvert fald hvad landets bedste fodboldrække angår. Blot tre kampe er blevet spillet, det har for vores vedkommende budt på kampe både mod top og bund.
Vi har også budt en ny medarbejder velkommen – en mand, som skal fungere som ungdomstræner.
Men alt i alt altså en rolig måned med en masse træning, og mindre kampe. Spillerne har nydt det, for så har der også været noget mere tid til familie, juleindkøb mm.






2. december 2006

Far tager samme tur som søn

Blot en måned efter offentliggørelsen af købet af Christian Sivebæk, kan Zaragoza nu præsentere endnu en Sivebæk i klubben.
Det er faderen til Christian, nemlig John Sivebæk, som med øjeblikkelig virkning, tiltræder som ungdomstræner i klubben.
De sidste papirer er i orden, og Sivebæk tager nu med det næste fly til Spanien, for at underskrive den endelige kontrakt.
Sivebæk er købt fri i danske Vejle, for et endnu ukendt beløb. Det menes dog ikke at have været så stort et beløb, og derfor vil det nok heller ikke blive offentliggjort.

 
  




3. december 2006

La Liga; 15. Runde; Balaídos, Vigo; 21.382 tilskuere.


Celta
1-5 Zaragoza
Andrés D’Alessandro 0-1 (24)
Sergio 0-2 (33)
Alberto Zapater 0-3 (45)
Diego Milito 0-4 (46)
Pablo Aimar 0-5 (60)
Fernando Baiano 1-5 (63)


Vi er tilbage, og dette med manér. Celta får ikke et ben til jorden i dagens kamp, og sejren kunne nemt være både et og to mål større.
Hele holdet spiller intet mindre end fantastisk. Der bliver virkelig spillet som et ægte hold. Moralen er for tiden stor i klubben, alle er mere eller mindre glæde, både spillere, bestyrelse, fans, og så selvfølgelig manageren – MIG.
Det med at hele holdet spillede fantastiks, bliver også bekræftet af, at alle fem målscorere er forskellige spillere.
Godt nok er Celta ikke et af rækkens bedste hold, men sejren bliver ikke mindre vigtig af den grund.





10. december 2006

La Liga; 16. Runde; La Romareda, Zaragoza; 34.589 tilskuere.

Zaragoza 1-0 Real Sociedad
Diego Milito 1-0 (63)


Endnu en sejr, og hermed tre på stribe. Det var en af de mindre, men ikke desto mindre sikker. Første halvleg bar præg af meget spil og fight på midten, uden de store mål chancer.
Efter halvlegen trådte vi dog i karakter, mens Sociedad fortsat intet havde at byde på. Diego Milito, vores argentinske topscorer, lavede det afgørende mål.
Mere er der som sådan ikke at sige om kampen, andet end endnu en sejr selvfølgelig bare løfter selvtilliden i klubben – hos spillerne.
                                                                                                                                                                               
     

17. december 2006

La Liga; 17. Runde; Vicente Calderón, Madrid; 49.147 tilskuere.

Atletico Madrid 2-1 Zaragoza
Giourkas Seitaridis 0-1 (2, OG)
Martin Petrov 1-1 (82)
Mista 2-1 (89)


Vi får den bedst tænkelige start overhovedet. Blot to minutter er spillet da Atleticos forsvars spiller Seitaridis laver et noget kluntet selvmål, efter et hjørnespark.
Denne gode start ser ud til at skulle give os sejren, men Atletico presser godt på, og vi laver stort set ikke andet end at forsvare foran mål.
Det er derfor fuldt fortjent at de med blot otte minutter af ordinær tid får udlignet ved Martin Petrov.
Mindre fortjent, og sjovt, er det så at de sørme får bolden i mål endnu en gang. Med et minut igen, får de frispark nogle meter ude for feltet. Bolden bliver sparket ind i klumpen, og ud af alt tormulten kommer Mista løbene med en arm i vejret. 2-1.
Meget ærgerligt at det skulle ende uden point for os i denne kamp. Men Atletico skal trods alt have ros for at blive ved med at fighte, selvom det lige nu er meget træls. 





La Liga efter december måned.




Har denne gang forsøgt mig med en anden opsætning af kampene. Hvad synes I.? Hvilken måde skal jeg gøre det på fremover.? 
« Seneste Redigering: 06 Maj 2007, 14:15 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Diciembre]
« Svar #61: 06 Maj 2007, 13:01 »

Det ser fint ud  Smiley

Ganske gode resultater du har fået med Z'erne. Mon ikke der bliver deltagelse i europæisk fodbold til dig næste år?
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Diciembre]
« Svar #62: 06 Maj 2007, 13:32 »

Gode, men lidt svingende resultater. Er enig med Dusty, der skal nok komme Europærisk fodbold på programet næste år.
Og så vil jeg godt rose den måde du sætter kampene op på nu! Meget bedere!

Fortsæt endelig denne dejlige blog Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Diciembre]
« Svar #63: 06 Maj 2007, 14:19 »

Det ser fint ud  Smiley

Ganske gode resultater du har fået med Z'erne. Mon ikke der bliver deltagelse i europæisk fodbold til dig næste år?
Tak. Jo, mon ikke. Som det ser ud nu kan jeg i hvert fald ikke forestille mig andet. Så er det bare spørgsmålet om det skal være CL eller UEFA cup.

Gode, men lidt svingende resultater. Er enig med Dusty, der skal nok komme Europærisk fodbold på programet næste år.
Og så vil jeg godt rose den måde du sætter kampene op på nu! Meget bedere!

Fortsæt endelig denne dejlige blog Smiley
Ja. Resultaterne er lidt svingende, men heldigvis mest gode.

Godt du kan lide den nye opstilling af kampene, for regner med, det er den måde jeg fortsætter med.

Jeg fortsætter helt sikkert. Tak.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Diciembre]
« Svar #64: 06 Maj 2007, 14:57 »

Forsæt, forsæt, det er en mega god blog. Forsæt, forsæt,
Logged

Arsenal!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Diciembre]
« Svar #65: 06 Maj 2007, 15:24 »

Forsæt, forsæt, det er en mega god blog. Forsæt, forsæt,
Takker.  Smiley Jeg skal nok fortsætte, men tvivler på jeg når en update mere i dag. Skal se både fodbold og håndbold lidt senere.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Diciembre]
« Svar #66: 06 Maj 2007, 15:39 »

Ganske fin blog du har gang i. Jeg er selv i gang med et Zaragoza-spil hvor jeg er i 2008, og nok også derfor har denne blog opfanget min interesse.. Smiley Jeg er i de forhenværende sæsoner sluttet som nr. 3, og herefter kvalificeret mig til Champions League, så bare klø på, CL-pladser har ikke lang udsigt Smiley (Har også vundet Copa del Rey begge år Opstemt)

Men fortsat god fornøjelse med Zaragoza og din blog.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Diciembre]
« Svar #67: 06 Maj 2007, 16:39 »

Ganske fin blog du har gang i. Jeg er selv i gang med et Zaragoza-spil hvor jeg er i 2008, og nok også derfor har denne blog opfanget min interesse.. Smiley Jeg er i de forhenværende sæsoner sluttet som nr. 3, og herefter kvalificeret mig til Champions League, så bare klø på, CL-pladser har ikke lang udsigt Smiley (Har også vundet Copa del Rey begge år Opstemt)

Men fortsat god fornøjelse med Zaragoza og din blog.
Tak. Ja, Zaragoza er bestemt et spændende hold at spille med.
Det er da ganske gode resulatater du har hentet indtil videre. Håber meget jeg får CL næste sæson, men UEFA cup kan også bruges.

Mange tak.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Diciembre]
« Svar #68: 09 Maj 2007, 09:13 »

Jeg har afgangsprøver de næste fem dage, ikke weekend men, torsdag, fredag, mandag, tirsdag og onsdag. Derfor skal I ikke forvente jer for meget før de er overstået.
Så starter blogkonkurrencen godt nok også, og den får jo nok, forståeligt nok, stor opmærksomhed, og jeg vil da også selv prøve at følge lidt med der.

Men jeg skal nok komme stærkt tilbage når mine prøver er færdige. Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Diciembre]
« Svar #69: 10 Maj 2007, 16:57 »

Pga. aflysning af min Geografi prøve, fik jeg alligevel tid til en "lille" update.



Enero  -[Januar]


Denne måned skulle vise sig at blive en af de bedste for mig i Zaragoza – indtil videre.
Vi havde hele otte kampe, heraf tre Pokal kampe, mens de resterende var almindelige liga kampe. Helt almindelige var de måske ikke helt alligevel. Vi skulle op mod flere storklubber, Barcelona, Sevilla og Valencia. Tre rigtig gode hold, især Barcelona og Valencia, som kæmper med om de Aller bedste placeringer i La Liga.
Derudover er der også blevet handlet lidt ind, og en stor spiller, har valgt at forlade klubben, efter tilladelse fra klubben – mig. Han søgte større udfordringer, og jeg ville derfor ikke holde ham tilbage.
En lejet spiller har også valgt at skifte permanent til klubben. En forkøbsret gjorde dette fantastiske ”køb” muligt. Spilleren, som har valgt at skifte er faktisk i familie med spilleren, som forlader klubben…

Mere vil jeg egentlig ikke fortælle, da de understående resultater og informationer taler for sig selv.






6. januar 2007

La Liga; 18. Runde; La Romareda; 34.682 tilskuere.

Zaragoza 1-0 Barcelona
Sergio 1-0 (55)

Denne sejr var virkelig vital. Barcelona var førerholdet i La Liga, men med nederlaget til os kom de øvrige konkurrenter til titlen, deriblandt os, tættere på.
Det var vores forsvarsspiller Sergio, der godt ti minutter inde i anden halvleg scorede målet, som sikrede os denne vigtige sejr.
Hele holdet spillede godt, og formåede flot at holde Barcelona væk fra de Aller største muligheder.






10. januar 2007

Spanske Pokal Turnering; 5. Runde, første kamp; Balaídos; 15.963 tilskuere.

Celta 0-6 Zaragoza
Diego Milito 1-0, 2-0, 3-0 (10, 18, 25)
Ewerthon 4-0 (27)
Carlos Diogo 5-0 (32)
Ewerthon 6-0 (43)

Jeg havde da nok forventet en sejr i dagens kamp, men at den skulle blive så stor, havde jeg ikke lige forudset.
Allerede efter en halv times spil havde vores topscorer Diego Milito bragt os i front med 3-0.
Det var i det hele taget bare en fantastisk første halvleg fra vores side, og Ewerthon og Carlos Diogo scorede de sidste mål i nedsablingen af stakkels Celta.
Der var simpelthen bare klasser i forskel på de to hold. 





14. januar 2007
La Liga; 19. Runde; Ramón Sánchez Pizjuán; 40.160 tilskuere.

Sevilla 0-4 Zaragoza
Ewerthon 0-1 (15)
Juanfran 0-2 (43)
Ewerthon 0-3 (45)
Sergio García 0-4 (80)

Havde I fortalt mig inden dagens kamp mod Sevilla at vi ville forlade banen som vindere med 4-0, havde jeg nok rystet på hovedet og måske grinet en smule. Sevilla er et godt fodboldhold, og et uafgjort resultat ville nok være et realistisk bud på et resultat inden kampen.
Men da vi gik til pause havde Ewerthon og Juanfran til sammen scoret tre mål. Samtidig med det havde Sevilla ikke fået scoret, og vi var sensationelt foran med hele 3-0 ved pausen.
Efter pausen faldt tempoet fra vores side, og Sevilla fortsatte bare deres dårlige spil.
Det resulterede i endnu et mål til os. Sergio Carcía lukkede og slukkede denne kamp.





17. januar 2007

Spanske Pokal Turnering; 5. Runde, anden kamp; La Romareda; 13.283 tilskuere.

Zaragoza 2-0 Celta
Diego Milito 1-0 (40)
Pablo Aimar 2-0 (44)

Denne kamp var på sin vis uden betydning. Vi havde vundet den første kamp overlegent 6-0, og denne kamp var ikke mere end en formsag.
To mål blev scoret, begge af os, topscorer Milito og Pablo Aimar stod for disse, og sikrede os dermed videre avancement til kvartfinalen.

Her skal vi over to kampe, forsøge at slå Getafe ud. En modstander, som ser overkommelig ud, og jeg forventer mig da også en samlet sejr over to kampe.





21. januar 2007
La Liga; 20. Runde; Mestalla; 53.668 tilskuere.

Valencia 0-2 Zaragoza
Diego Milito 0-1 (24)
Ewerthon 0-2 (90)

En kamp mod endnu et top hold, gav endnu en sejr. Vi er simpelthen flyvende, og jeg kan på nuværende tidspunkt ikke se hvem der skulle kunne stoppe. Vi har nu slået de to største kandidater til mesterskabet.
Det var Diego Milito, som scorede kampens første mål. Et flot et af slagsen. Derefter kunne Valencia slet ikke komme tilbage i kampen igen, og Ewerthon kunne i overtiden score kampens sidste mål.
Flot indsats af alle drengene. De har virkelig spillet med stor selvtillid i denne måned, og opnået virkelig flotte resultater.





24. januar 2007

La Liga; 21. Runde; La Romareda; 34.372 tilskuere.

Zaragoza 3-1 Villarreal
Pablo Aimar 1-0 (21)
Matías Fernández 1-1 (77)
Diego Milito 2-1, 3-1, (85, 87)


Jeg kan jo blive ved med at gentage mig selv kamp for kamp. Holdet spiller simpelthen bare fantastisk – alle. Der er selvfølgelig nogen, som skiller sig ud. Deriblandt vores topscorer Diego Milito, som kamp for kamp er på pletten, igen og igen.
Det var han også i dagens kamp. Efter det længe så ud til at skulle ende uafgjort trådte han i karakter, og satte to hurtige bolde i mål. Han er simpelthen flyvende for tiden.


Vores højrefløj Àngel Lafita måtte desværre udgå med en skade, i denne kamp. Senere undersøgelser fortalte, at han havde forstuvet sin ankel, og vil sidde ude i omkring en måned.





28, januar 2007
La Liga; 22. Runde; Coliseum Alfonso Pérez; 9.370

Getafe 1-4 Zaragoza
Ewerthon 0-1 (1)
Antonio Longás 0-2 (5)
Maris Verpakovskis 1-2 (33)
Diego Milito 1-3 (38)
Daniel Sturridge 1-4 (87)

Endnu en sejr, med de velkendte spillere Ewerthon og Milito, på måltavlen. Ja, vi fortsætter jo bare hvor vi kom fra, og banker boldene i mål, og samtidig lukkes der rigtig godt af bagude.
Antonio Longás, vores unge offensive midtbane spiller, har vist rigtig godt spil de seneste kampe, og i dag blev det så også til et mål. Godt at få ham med ind i den succes oplevelse vi har for tiden.

Vores sidste mål blev sat ind af… Hov, hvem er han dog? (Forklaring følger.) 





31. januar 2007

Spanske Pokal Turnering; Kvartfinale, første kamp; Coliseum Alfonso Pérez; 5.184 tilskuere.

Getafe 1-4 Zaragoza
Ewerthon 0-1 (21)
Antonio Longás 0-2, 0-3 (23, 53)
Daniel Sturridge 0-4 (73)
Alberto Valtierra 1-4 (83)

Den sidste kamp i denne måned var Pokal kvartfinalen mod Getafe. Det hold vi jo netop mødte i den seneste liga kamp, og slog 4-1.
Det blev også resultatet af denne kamp, og det var også næsten de samme målscorere. Eneste undtagelse er topscorer Milito, der i dagens kamp lod de andre komme til.
Ewerthon satte det hele i gang, og allerede derfra var Gatafe chanceløse.
Antonio Longás, vores unge offensive midtbanespiller, som i øjeblikket er i den bedste form jeg nogensinde har set fra hans side, lavede to mål.

Det sidste mål fra vores side blev sat ind af… Årh nej, ikke igen. Hvem er han dog? (Forklaring følger.)






Lyn transfers

Vi kom lidt sent i gang med handlerne i denne måned. For det første var vi med i et travlt program i La Liga, og for det andet var pengene der ikke.
Men den 26. januar kom der pludselig penge i kassen, og så blev der ellers handlet.


26. januar: Vores Forsvars general Gabriel Milito forlader klubben for et beløb, som menes at være omkring de 200 mio. hvilket også er tæt på hans løbkøbsklausul.
Han skifter med øjeblikkelig virkning til det italienske hold AC Milan. Han er helt sikkert et stort tab, men på trods af den mindre gode økonomi i klubben, kunne vi næsten ikke sige nej til tilbuddet. Så selvom det er ærgerligt, er det desværre næsten en nødvendighed.
Spilleren havde også gennem noget tid ønsket en ny udfordring, så da Milan kom på banen med et tilbud, var han ikke i tvivl. Det var lige en klub for ham.



27. januar: Første indkøb bliver gjort. Den unge boksspiller fra Manchester City Daniel Sturridge tager turen til Spanien. Det ventes at Zaragoza har måttet ligge 80 mio. på bordet, for at sikre sig den blot 17-årige engelske boksspiller.
på trods af sin meget unge alder forventes han allerede fra start, at være blandt kandidaterne til startopstillingen. Dog vil Ewerthon og Milito fortsat være førstevalg til de to angrebspladser, mens Sturridge vil være den første til at træde ind, enten via en udskiftning, eller hvis en af de to førstnævnte, skulle løbe ind i en skade eller lign.
Denne unge spiller har allerede vist hvorfor han er hentet til klubben, nemlig for at lave mål.
Han har nu været med i to kampe, begge som indskifter, og denne tillid har han takket manageren for, ved at score to mål.



28. januar: Modsat den anden Milito, valgte denne Milito, med fornavnet Diego, at lave et permanent skifte til klubben. Han var i første omgang kun udlejet til Zaragoza, men en aftale mellem hans ”rigtige” klub og Zaragoza, gjorde at han kunne skifte permanent til klubben, hvis de var villige til at betale 37 mio.
Dette tøvede Zaragoza ikke et sekund med. Dette beløb var jo langt under hvad han egentlig var værd, og han var da også hurtig til at acceptere kontrakttilbudet fra Zaragoza, der dermed kan råde over Milito de næste år.
Milito har været i fantastisk form i denne sæson, og har en stor andel i Zaragozas flotte placering i La Liga. Det var dermed en vigtig handel.



28. januar: Ezequiel Garay. Endnu en spiller hentet. Denne argentinske spiller kommer til fra Racing, men dog først når sommerens transfer vindue åbner 1. juli.
Han er forsvars spiller og er indkøbt til at blive den nye Gabriel Milito. En stor opgave at skulle påtage sig, men med årene tror vi godt det kan blive en realitet. Han har i hvert fald alderen og talenterne til det.
Med den rette træning, er vi sikre på vi har en kommende stor spiller her.
Omkring 50 mio. er der blevet sluppet for denne unge forsvarsspiller.


30. januar: Lige inden transfer vinduet smækkede i, blev en spiller mere hentet til klubben. Med tabet af Milito, og at Garay først kommer til sommer, blev vi nød til at hente en gardering for de nuværende forsvarsspillere.
Her faldt vores valg på den unge franskmand Didier Digard, som kommer til fra Le Havre for et beløb omkring de 30 mio.
Vi ser på ham som en talentfuld spiller, der med god træning har gode muligheder for at blive en stor spiller.
Han spiller i midterforsvaret, og kunne også være en mulig erstatning for Milito, der jo som sagt mange gange snart, er taget til Milan.
Dog er han ikke udset til at overtage pladsen lige med det samme.




Her et kig på La Liga. Det ser jo ganske fornuftigt ud.
« Seneste Redigering: 10 Maj 2007, 18:26 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Diciembre]
« Svar #70: 10 Maj 2007, 17:06 »

Beslutningen om at købe Garay fortryder du ikke. Han spiller rigtig, rigtig godt for midt Zaragoza-hold.
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Diciembre]
« Svar #71: 10 Maj 2007, 17:32 »

rigtig god update... forsæt det gode arbejde
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Diciembre]
« Svar #72: 10 Maj 2007, 18:08 »

Beslutningen om at købe Garay fortryder du ikke. Han spiller rigtig, rigtig godt for midt Zaragoza-hold.
Det lyder da godt. Glæder mig til at se ham i aktion.

rigtig god update... forsæt det gode arbejde
Takker. Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Nolte
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Enero - Januar]
« Svar #73: 10 Maj 2007, 19:24 »

Garay skal nok bruge et lille stykke tid for at blive spillet ind på holdet, ligesom alle andre spillere, men derefter leverer han stabile præstationer. I hvert fald for mit vedkommende Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Enero - Januar]
« Svar #74: 10 Maj 2007, 19:38 »

Garay skal nok bruge et lille stykke tid for at blive spillet ind på holdet, ligesom alle andre spillere, men derefter leverer han stabile præstationer. I hvert fald for mit vedkommende Smiley
Okay. Ja, det er klart. Men så må jeg jo bare, lige så stille og roligt, spille ham ind på holdet.
Fik ham anbefalet af Blackhawk, som også snakkede rigtig positivt om ham. Så der må jo være noget om snakken.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010