home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 55798 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #45: 04 Maj 2007, 20:24 »

rigtig god update
Takker. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Octubre]
« Svar #46: 04 Maj 2007, 22:32 »

I kan forvente en ny update i morgen. Smiley I er, som sagt før velkomne til at bede om diverse SS, og så må I også meget gerne give en kommentar, så jeg ved om jeg skal fortsætte i samme stil, eller om der er noget jeg kan/skal ændre.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Octubre]
« Svar #47: 05 Maj 2007, 16:22 »

Noviembre  -[November]


Uden at afsløre for meget, kan jeg vist godt sige, at denne måned ikke forløb helt som jeg havde håbet. Et par skader til ret centrale spillere, ødelagde stemningen i truppen, og spillet flød ikke på samme flotte måde.
Chancer blev brændt, og selvtilliden pillet ud af nogle spillere.
Men med en god snak, og de skadede spillere tilbage i truppen, begyndte det pludselig at se lyst ud igen.
Nu har jeg i grove træk fortalt om vores november måned, så lad os tage et blik på hvordan kampene egentlig forløb - Derudover kan der også præsenteres et indkøb.





2. november 2006

Zaragoza skriver med dansk talent

Faderen hedder John, og spillede i sin tid på det danske landshold. Nu er turen så kommet til sønnen Christian, der med underskriften i dag, sikrede sig sit første store gennembrud.
Christian Sivebæk, som er hans fulde navn, skrev under på en kontrakt gældende for 3 år, som vil træde i kraft 3. januar, når Sivebæk tager turen til Spanien, for at tiltræde i sin nye klub.
Zaragoza manager Nielsen skulle længe have haft et godt øje til Sivebæk, og han skulle angiveligt uden held, have forsøgt at hente Christian allerede i sommers.
Her mente den unge dansker dog ikke, at han var klar endnu, og Nielsen måtte altså vente.
Siden da er der blevet tænkt og sikkert også diskuteret hjemme i Jylland. Christian spiller til daglig i den danske klub FC Midtjylland, men altså ikke meget længere.
Prisen på den blot 18-årige højrefløj er også steget noget siden Nielsen i sommers forsøgte sig. 1.200.000 kr., har Zaragoza måttet af med, for at sikre sig Sivebæks navn på kontrakten.

Unge Sivebæk glæder sig gevaldigt hjemme i Jylland, og kan næsten ikke vente med at komme af sted. Han skal dog ikke regne med en fast plads på holdet lige med det samme.
Højrefløjen besiddes lige nu af Àngel Lafita, som indtil videre har spillet rigtig godt. Det er derfor sandsynligt, at Sivebæk til at starte med, vil være spiller på Zaragozas B-hold, og derfra hives op, hvis evnerne skulle være dertil.
En anden mulighed kunne være, at lade ham starte på førsteholdet, dog bare som reserve.
Intet er endnu sikkert, andet end selve skiftet.





5. november 2006

Levante 2-2 Zaragoza

Turnering: La Liga 11. Runde                                                  Stadion: Ciutat de Valencia

Målscore:                                                                                     Tilskuere: 9.176
Salva 1-0, 2-0 (17, 41)
Diego Milito 2-1 (52)
Sergio 2-2 (90)


Dette var simpelthen ikke optimalt. Vi er meget heldige, at vi overhovedet får point i denne kamp, og Levante havde vel egentlig fortjent at vinde.
Salva spiller en stor kamp for Levante, og er hele tiden farlig. Han får scoret to mål, og det kunne nemt være blevet til flere, hvis målmand Sánchez, som vores nok bedste mand, ikke havde stået en god kamp.
Diego Milito, vores argentinske angriber fik reduceret efter 50 minutters spil, men nærmere så det ikke ud til vi skulle komme.
Men jeg skulle blive klogere. Hjørnespark til os midt i overtiden, jeg har egentlig opgivet at få point i denne kamp. Det betyder også at jeg da hjørnesparket bliver taget står med ryggen til. Pludselig hører jeg jubels råb, og klap fra en lille del tilskuere. Vores forsvars spiller Sergio nåede først til bolden ved hjørnespark, og kanonerede bolden i mål.
På papiret ser 2-2 ud som et skuffende resultat, men ser man på selve kampen, er jeg mere end glad for det ene point.






8. november 2006

Zaragoza 1-0 (3-2) Cádiz

Turnering: Spansk Pokalturnering 4. Runde (Anden kamp)           Stadion: La Romareda

Målscore:                                                                                     Tilskuere: 10.276
Sergio García 1-0 (7)


Efter et nederlag på 1-0 i den første kamp, skulle der mindst hentes en lignende sejr hjemme på La Romareda. Sergio García giver os den bedst tænkelige start, da han allerede efter 7 minutter bringer os i front.
Resten af kampen er et evigt pres fra vores side, og vi kunne med lidt skarphed nemt have vundet både 3- og 4-0.
Men det blev altså kun til en 1-0 sejr, og vi må ud i straffesparkskonkur rence. Den forløb således:

(Spillere med en stjerne er dem, som scorede.)

Zaragoza:                Cádiz
Diego Milito *           Lucas Lobos  *
Sergio                     Abraham Paz *
Gabriel Milito *         Jonathan Sesma
Àngel Lafita *          Raúl López
                             Òscar De Paula


En forholdsvis sikker sejr på straffespark, og vi er hermed, godt nok med besvær, videre til 5. Runde.

En senere udtrækning viste, at modstanderen i 5. Runde bliver Celta. Bestemt et af de bedre hold at skulle møde, og et hold vi har store chancer for at går videre mod.




12. november 2006

Gimnástic 2-1 Zaragoza

Turnering: La Liga 12. Runde                                                         Stadion: Nou Estadi 

Målscore:                                                                                     Tilskuere: 9980
Rubén Castro 1-0 (1)
Sergio García 1-1 (7)
Irurzun 2-1 (str. 16)


For at sige det mildt, var det her bare katastrofalt. Gimnástic chokstarter, og har allerede efter mindre end 1 minuts spil, bragt sig i front.
Trods dette kommer vi dog godt igen. Blot 6 minutter efter, har Sergio García nemlig udlignet for os. 1-1, og kampen var hermed helt åben igen.
Lyset blev dog hurtigt slukket igen, da Sergio begår et klodset straffespark. Irurzun var manden, som skulle sparke, og det gjorde han ganske sikkert. 2-1.
Denne kamp bød ikke på mere, og vi løb derfor ind i et meget skuffende nederlag, mod et af rækkens dårligst præsterede hold.






19. november 2006

Deportive 1-0 Zaragoza   

Turnering: La Liga 13. Runde                                                         Stadion: Riazor

Målscore:                                                                                     Tilskuere: 23.400
Rodolfo Bodipo 1-0 (45)
Javier Arizmendi (48)


Endnu en skuffende kamp. Spillet har simpelthen ikke været optimalt de seneste kampe, men vi kan kun håbe det bliver bedre i den nærmeste fremtid. For har vi ambitioner om en topplacering i denne sæson, skal spillet snart forbedres.
Flere af de skadede spillere er dog også snart tilbage, og vi må håbe det får rettet lidt op på spillet i næste kamp.
Denne kamp er der ikke så meget at sige til. Deportivo kommer foran lige før pausefløjtet, og selvom de får en udvisning i starten af 2. halvleg, formår vi altså ikke at komme op og score. Ikke optimalt.




26. november 2006

Zaragoza 2-0 Osasuna

Turnering: La Liga 14. Runde                                                         Stadion: La Romareda

Målscore:                                                                                      Tilskuere: 34.675
Àngel Lafita 1-0, 2-0 (17, 44)


Til denne kamp kunne vi igen stille med stærkeste opstilling. Spillere som Ewerthon og Pablo Aimar var blevet deres skader kvit. Om det var det, som var udslagsgivende i denne kamp skal jeg ikke kunne sige, men drengene spillede i hvert fald langt bedre, og mere sikkert end de seneste kampe.
Àngel Lafita var dagens mand i skysovs, da han med to flotte mål, afgjorde kampen til vores fordel. Osasuna formåede overhovedet ikke at komme tilbage i kampen, da vi først var kommet i front. De spillede lidt ligesom vi har gjort de seneste kampe, uden vilje.
Det havde vi til gengæld i dag, og det kunne tydeligt ses. Rigtig flot kamp fra samtlige drenge.







Her det sædvanlige kig på La Liga.

« Seneste Redigering: 05 Maj 2007, 16:24 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Octubre]
« Svar #48: 05 Maj 2007, 17:57 »

Ville blive rigtig glad for en kommentar eller to. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Noviembre]
« Svar #49: 05 Maj 2007, 18:02 »

Jeg syntes det ser rigtgi godt ud, både skrive mæssigt og med resultaterne. Ærgeligt du ikke kunne holde fast i 1. pladsen. Har kun et lille kritikpunkt . Syntes den måde du stiller kampene op på. Ikke at du skriver om hver kamp, men det ser lidt forvinrede ud.

Fortsæt endelig Smiley
« Seneste Redigering: 05 Maj 2007, 18:23 af Blackhawk » Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Noviembre]
« Svar #50: 05 Maj 2007, 18:15 »

Jeg syntes det ser rigtgi godt ud, både skrive mæssigt og med resultaterne. Ærgeligt du ikke kunne holde fast i 1. pladsen Skuffet Har kun et lille kritik punkt . Syntes den måde du stiller kampene op på. Ikke at du skriver om hver kamp, men det ser lidt forvinrede ud.
 
Fortsæt endelig Smiley
Tak.  Wink

Tror ikke helt jeg forstår hvad du mener.? Altså dit kritikpunkt. Hvad er det, du mener ser forvirrende ud.? Forstår det ikke helt.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Octubre]
« Svar #51: 05 Maj 2007, 18:19 »

Citat af: chelsea-4ever

Turnering: La Liga 14. Runde                                                         Stadion: La Romareda

Målscore:                                                                                      Tilskuere: 34.675
Àngel Lafita 1-0, 2-0 (17, 44)


Tænkte mere på det her. Måske du kan gøre det mere overskuelig? Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Octubre]
« Svar #52: 05 Maj 2007, 18:27 »

Tænkte mere på det her. Måske du kan gøre det mere overskuelig? Smiley
Ja, okay. Synes bare det er lidt svært. Men skal tænke over det til næste update.  Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Octubre]
« Svar #53: 05 Maj 2007, 18:31 »

Ja, okay. Synes bare det er lidt svært. Men skal tænke over det til næste update.  Wink

Du kan evt. bare skifte farven til hvid, og så fjerne mellemrumet: F.eks:

Citat
Turnering: Spansk Pokalturnering 4. Runde (Anden kamp), Stadion: La Romareda (Tilskuere: 10.276)

Målscore:
Sergio García 1-0 (7)

Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Octubre]
« Svar #54: 05 Maj 2007, 18:42 »

Du kan evt. bare skifte farven til hvid, og så fjerne mellemrumet: F.eks:

Tjah. Må jeg lige overveje til næste update. Synes bare det bliver lidt for hvidt, når alt andet skrift også er hvidt. Hvis du forstår? Men tak for rådet da. Smiley
Må se hvad jeg finder ud af til næste update.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Noviembre]
« Svar #55: 05 Maj 2007, 20:04 »

Ærgerligt at resultaterne ikke er helt så gode som i starten, jeg håber det kommer igen...  Thumbs Up

Men ellers en god update igen, jeg kan godt lide den måde du stiller det op på. Mit eneste kritikpunkt er kampen mod Osasuna. Det er trods alt deres rivaler, så det kunne være godt at få en liiiidt længere omtale af kampen...
Logged

Veni, vidi, vici

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Noviembre]
« Svar #56: 05 Maj 2007, 20:22 »

Ærgerligt at resultaterne ikke er helt så gode som i starten, jeg håber det kommer igen...  Thumbs Up

Men ellers en god update igen, jeg kan godt lide den måde du stiller det op på. Mit eneste kritikpunkt er kampen mod Osasuna. Det er trods alt deres rivaler, så det kunne være godt at få en liiiidt længere omtale af kampen...
Mange tak for rosen. Godt du kan lide opstillingen.

Må faktisk indrømme jeg ikke rigtig vidste Osasuna var deres rivaler. Havde jeg vidst det da jeg skrev updaten, havde jeg muligvis gjort lidt mere ud af det.

Ja, det er ærgeligt resultaterne ikke er helt så gode som i starten, men jeg håber også det kommer igen.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Noviembre]
« Svar #57: 05 Maj 2007, 20:26 »

Må faktisk indrømme jeg ikke rigtig vidste Osasuna var deres rivaler. Havde jeg vidst det da jeg skrev updaten, havde jeg muligvis gjort lidt mere ud af det.
Nu snakker vi heller ikke rivaler i Rangers-Celtic, Barca-Real-stilen, men de er dog rivaler.  Wink
Logged

Veni, vidi, vici

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Noviembre]
« Svar #58: 05 Maj 2007, 21:25 »

Nu snakker vi heller ikke rivaler i Rangers-Celtic, Barca-Real-stilen, men de er dog rivaler.  Wink
Nej, okay. Regnede jeg heller ikke med, nu hvor jeg ikke rigtig havde hørt om det.
Men så lærte man da også det. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Noviembre]
« Svar #59: 05 Maj 2007, 22:08 »

Tak for kommentarerne, fortsæt endelig med det. Smiley


Næste update kommer højst sandsynligt i morgen.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010