home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 [2] 3 4 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 55649 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés.
« Svar #15: 29 Apr 2007, 11:41 »

Hov, havde jeg ike lige tænkt over. Tog det fra en hjemmeside, og kopierede det direkte ind. Fik ikke lige rettet det.
Men ellers tak.

Tjae, det tænkte jeg nok. Glæder mig til næste update Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés.
« Svar #16: 29 Apr 2007, 12:34 »

Forventninger eller krav?


Når du kommer som ukendt manager til en større fodboldklub i Spanien, er det klart, at der følger nogle forventninger eller krav med.

Forventninger fra bestyrelsen, der håber du vil klare det så godt som muligt, så de ikke bliver kritiseret for at have ansat en manager uden erfaring.

Krav fra fans, som stærk håber du er det, som skal til. At du gør det godt, for ellers vil en fyring komme på tale.

Det er hårdt at komme til en helt ny klub, med høje ambitioner, og krævende fans. Især når kontrakten i første omgang kun lyder på et enkelt år. Der skal præsteres i første sæson, ellers kan det meget vel blive ”farvel og goodbye” for denne gang.


Forventninger/ krav til sæson 06/07

- La Liga – Top 10 placering
- Spansk Pokalturnering – Kvartfinale plads

- Europæisk – Meget gerne kvalifikation til europæisk bold næste sæson. Dette er dog ikke et direkte krav.
 




Transfer ind

Nicolás Millán – 260K + 5 % af den sum han evt. sælges videre for.

Nicolás er hovedsageligt hentet til klubben for fremtidens skyld. Med sine blot 14 år, har han allerede på nuværende tidspunkt vist, at han er en spiller med en stor fremtid foran sig. Nicolás kommer hertil med ingenting. Han kommer fra et Chile, og hans familie er ikke blandt de rige. Han er derfor stærkt opsat på at blive en stor fodboldspiller, så han på et tidspunkt kan invitere sin familie over til Spanien, eller hvor han nu spiller, og bo.
Det er derfor en knægt som arbejder hårdt hver eneste træning, og hver eneste kamp. Han vil gøre alt, der står i hans magt, for at blive en stjerne.
Men som sagt er han kun 14 år, og meget kan ske. Han mente derfor også, at Zaragoza var et perfekt sted at starte.

Millán vil i første omgang starte på B-Holdet, hvorfra han kan tages op på førsteholdet, alt efter hvordan han præsterer.



Wang Dalei – 280K

Wang er ligesom Millán, hentet for fremtidens skyld. Han er en ung, 17 år, og meget talentfuld målmand.
Han er hentet i den kinesiske klub Bengbu Xing. Prisen var ikke høj, set i betragtning af det store talent manden/drengen løber rundt med. Han kan blive fremtidens verdensstjerne, og forventningerne er høje.
Derfor er det også blevet besluttet, at Wang starter på Zaragozas B-Hold, til at starte med. Han er ung, og skal lige have lidt erfaring, inden han rigtig ”kastes for løverne”.


Da transferbudgettet til denne sæson var meget lavt sat, var jeg nød til at tænke i talenter. Der var ikke råd til så meget, og derfor faldt mit valg på to unge talenter, jeg ved kan blive store stjerner i fremtiden.
Med den rette træning og behandling, er de to gode køb, for meget billige penge. Får de derimod ikke dette, kan det blive to unge spillere, som går hen og mister en stor fodboldfremtid, som lige nu ligger for fødderne af dem.  




Truppen til sæson 06/07

Målmænd:
*César Sánchez
Miguel

Forsvar:
*Gabriel Milito
*Sergio
Chus Herrero
Luis Carlos Cuartero
Gerard Piquè ( På lån fra Man. Utd.)
*Carlos Diogo (På lån fra Real Madrid)
Gustavo Nery ( På lån fra Corinthians)
*Juanfran

Midtbane:
Albert Celades
*Alberto Zapater
José María Movilla
*Andrés D’Alessandro (På lån fra Wolfsburg)
*Ángel  Lafita
Óscar
*Pablo Aimar
Antonio Longás

Angreb:
*Ewerthon
Sergio García
Esaú
*Diego Milito (På lån fra Genoa)

I en skadesfri trup, vil spillerne med *, være at finde i startopstillingen. Dette kan dog blive ændret undervejs, hvis skader eller lignende indtræffer. Men som udgangspunkt vil startopstillingen bestå af spillerne med *.




Nye trøjer

Her en kort præsentation af de nye trøjer, som holdet vil spille i, den kommende sæson.
Det er Adidas, som har lagt mærke til, og stået for designet. Sponsoren forbliver den samme, som på de gamle trøjer.















Hjemme     -      Ude










Stor tak til Blackhawk, som har stået for disse trøjer. Tak.



 
Venskabskampe

Vi havde valgt ikke at spille så mange venskabskampe op til sæsonen. Det af den grund, at vi hellere ville satse på en masse træning, med et par indlagte kampe en gang i mellem.
Excelsior 0-1 Zaragoza
Pablo Aimar 0-1 (31)

Reggina 1-0 Zaragoza
Tobias Damm (35)


Barbastro 0-4 Zaragoza
Gabriel Milito Rødt kort (4)
Diego Milito 0-1, 0-2  (29, 37)
Pablo Aimar 0-3 (42)
Jorge Sánchez Rødt kort (61)
Óscar 0-4 (75)


Zaragoza 2-0 Alicante
Diego Milito 1-0, 2-0 (56, 86)

Som det ses ude i højre side spillede vi i alt fire venskabskampe, og jeg er sammenlagt ganske tilfreds. Jeg har valgt at se lidt bort fra selve resultaterne, og derimod kigget mere på spillet. Resultaterne skal nemlig ses i lyset af, at vi langt fra spillede med stærkeste hold hele kampen igennem. Jeg sørgede så vidt muligt at få alle ind på banen, både for at finde idealopstillingen, men også for at se spillernes individuelle forcer, og svagheder. Det betød bl.a. at en spiller som Nicolás Millán, fik omkring tre halvlege sammenlagt. Men som sagt var jeg ganske tilfreds med kampene, og jeg fik set hvilke spillere min idealopstilling skal bestå af. Jeg fik også set hvilke spillere, jeg skal forvente mig meget af, og i det hele taget hvad jeg skal forvente mig af de forskellige spillere.

Modstanderne valgt til venskabskampene var ikke store hold. Det var mindre hold, som jeg alle burde kunne slå. Det blev til tre sejre, og et enkelt nederlag med en samlet målscore på 7-1, i vores favør. Altså yderst pænt, og tilfredsstillende.

Vi føler os nu klar til de ”rigtige” kampe, som venter os i den nærmeste fremtid.





Ny samarbejdsklub offenliggjort
13. august

Real Zaragoza kunne i dag til middag offentliggøre, at en ny samarbejdsklub var fundet. Der er tale om den belgiske klub VW Hamme.
Samarbejdet kommer til at betyde, at Zaragoza vil kunne leje spillere ud til VW Hamme, for at give dem noget spilletid på førsteholdsplan, i stedet for klubben eget B-Hold.
VW Hamme er ikke forpligtet til at benytte spillerne, som kan kaldes hjem så snart Zaragoza ønsker det.
Spillerens løn vil under hele udlånet blive betalt af Zaragoza, og VW Hamme, skal derfor ikke betale noget.

Zaragoza vil derimod have førsteret til spillerne i VW Hamme. Dvs. at accepterer de et bud på en spiller, vil Zaragoza have mulighed for at ”matche” tilbudet, altså byde det samme beløb, som VW Hamme så skal acceptere.
Det er herefter op til spilleren selv, at beslutte hvor han vil fortsætte karrieren.

Zaragoza vil betale et beløb på 439K årligt til VW Hamme.





I næste update:
- De første kampe
« Seneste Redigering: 29 Apr 2007, 19:33 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Møller
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés.
« Svar #17: 29 Apr 2007, 12:39 »

Ser godt ud Smiley fortsæt sådan
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés.
« Svar #18: 29 Apr 2007, 12:55 »

Ser godt ud Smiley fortsæt sådan
Mange tak. Vil forsøge.  Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés - [Agosto - Septiembre]
« Svar #19: 29 Apr 2007, 18:09 »

Agosto - Septiembre  -[August - september]

 


Så kom det hele rigtigt i gang. Vi fik taget hul på La Liga, mere præcist spillet seks kampe. Det bød på flere overraskelser – hovedsageligt positive overraskelser. Det har været en helt fantastisk start i en rigtig spændende klub.
Faktisk har starten været meget bedre, end jeg overhovedet kunne have drømt om. Holdet har overasket både mig, og nok også mange andre.
En god start er altid godt, så lad os tage et blik på, hvordan mine første kampe i min nye klub er gået.







27. august

Zaragoza 3-1 Valencia

Turnering: La Liga 1. Runde                                                           Stadion: La Romareda

Målscore:                                                                                         Tilskuere: 34.669 
Ewerthon 1-0 (13)
Diego Milito 2-0 (20)

Ewerthon 3-0 (44)
Fernando Morientes 3-1 (51)



En bedre start kunne vi ikke have fået. Valencia bliver nærmest spillet ud af banen, og vi er ved pausen foran med hele 3-0, mod et af de hold, som er favoritter til at tage titlen.
Det var grundet en fejl i Valencia forsvaret at Ewerthon kunne opsnappe en bold, og sikkert sætte bolden i mål.
Næste mål kom efter en flot solopræstation fra Diego Milito. Han modtog en bold på kanten af feltet, driblede sig igennem, og scorede flot fra en spids vinkel.
Vores tredje og sidste mål, blev scoret efter en mindre fejl i Valencia forsvaret. Der blev ikke sparket væk, og Ewerthon kunne let sende bolden i mål.
Så var kampen egentlig afgjort, og vi satte tempoet noget ned. Det benyttede Valencia til at reducere, men nærmere kom de heller ikke, og vores drøm af en start på La Liga, var en realitet.



30. august

Villarreal 2-3 Zaragoza

Turnering: La Liga 2. Runde                                                    Stadion: El Madrigal

Målscore:                                                                                Tilskuere: 22.979
Diego Milito 0-1 (12)
Alberto Zapater 1-1 OG (27)
Ángel Lafita 1-2 (36)
Andrès D’Alessandro 1-3 str. (42)
Diego Forlán 2-3 (81)


Denne kamp endte med at blive meget mere tæt, end den egentlig burde. Vi kom planmæssigt foran efter 12 min. På mål af Diego Milito. Derefter burde vi nok være kommet yderligere foran, men et uheldigt selvmål fra Alberto Zapater, sendte Villarreal tilbage i kampen.
Vi kom dog hurtigt ovenpå igen. To mål fra henholdsvis Àngel Lafita og Andrés D’Alessandro, afgjorde kampen.
Villarreal fik til slut sendt et såkaldt ”trøstemål” ind ved Forlàn, men var aldrig rigtig tæt på at få uafgjort.
Derfor en sikker og fortjent sejr.



10. september

Zaragoza 1-0 Getafe

Turnering: La Liga 3. Runde                                                 Stadion: La Romareda


Målscore:                                                                                Tilskuere: 33.587
Ewerthon 1-0 (27)


Endnu en sejr på kontoen. Denne gang ikke lige så overbevisende, som de forrige, men i sidste ende giver det jo tre point lige meget, om du scorer et eller fem mål.
Gatafe formåede i dagens kamp, at presse os fint. På trods af det ellers udmærkede pres, var det os, som kom i front. Ewerthon var på pletten, med et flot mål.
Gatafe fortsatte presset, og havde flere gode afslutninger, bl.a. e på overliggeren, som lige så godt kunne være gået ind.
Men vi holder hjem, og kan notere tredje sejr på stribe.





17. september

Racing 1-2 Zaragoza   

Turnering: La Liga 4. Runde                                                   Stadion: El Sardinero

Målscore:                                                                                  Tilskuere: 16.520
Diego Milito 0-1 (3)
Diego Milito 0-2 (23)
Jorge Lòpez 1-2 (60)
Pedro Minitis Rødt (78)


Igen i dag bliver det til en sejr. Vi var, selvom det ikke åbenlys fremstår af resultatet, et bedre hold end Racing.
På under en halv time, var vi allerede foran 2-0. Det fik os til at sætte tempoet noget ned, og ikke spille så direkte mod mål længere.
Racing får reduceret til 1-2 ved en times spil. Men mere sker der ikke i denne kamp. Tempoet går helt ned for begge hold, og kampen kører lige så stille ud.
Endnu en sejr, det kunne ikke være bedre.



20. september

Zaragoza 0-0 Mallorca

Turnering: La Liga 5. Runde                                                       Stadion: La Romareda

Målscore:                                                                                    Tilskuere: 33.794


Vores sejrsrække fik sin foreløbige ende, i dagens kamp mod Mallorca. Der var ellers lagt op til en Zaragoza sejr, da Mallorca havde præsteret alt andet end godt indtil videre.
Det blev dog en noget halv kedelig affære, uden de store chancer. Altså ganske fortjent, set ud fra selve kampen.



24. september

Athletic 0-4 Zaragoza

Turnering: La Liga 6. Runde                                                        Stadion: San Mamés

Målscore:                                                                                      Tilskuere: 39.383
Ewerthon 0-1 (4)

Pablo Aimar 0-2 (9)
Luis Prieto Rødt (14)
Ewerthon 0-3 (50)
Carlos Diogo 0-4 str. (56)



En knaldsikker sejr. Der var simpelthen klasse forskel i denne kamp. Vi spillede Athletic ud af banen, og de kom aldrig tilbage igen.
Flotte mål, og i det hele taget bare en flot præstation. Godt nok havde jeg regnet med en sejr, men at den skulle være så stor, havde jeg ikke lige regnet med.
Især Ewerthon skal have ros for en god kamp. Ikke blot for sine to flotte mål, men i det hele taget. Han spiller en flot kamp, og knokler kampen igennem.
Altså endnu en sejr, som virkelig understreger hvilken god start vi har fået.






Lige et kig på Ligaen. Det ser jo yderst fornuftigt ud.

La Liga




Fortsæt endelig med at kommentere. Det hjælper på skrivelysten..
« Seneste Redigering: 29 Apr 2007, 18:33 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Møller
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés.
« Svar #20: 29 Apr 2007, 18:54 »

Man må da sige du er kommet igang !
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés.
« Svar #21: 29 Apr 2007, 19:02 »

Hvor er trøjerne?
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés.
« Svar #22: 29 Apr 2007, 19:25 »

Hvor er trøjerne?
Jeg ved ikke hvorfor linket ikke virker mere. Gjorde det i hvert fald tidligere. Ser lige på det.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #23: 29 Apr 2007, 19:33 »

Så skulle de være der. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #24: 29 Apr 2007, 19:44 »

En rigtig god start, bliv ved på den måde og du har en fast læser....  Thumbs Up

Dog er jeg lidt irriteret på dit screenshot af La Liga. Bryder mig ikke om for "spraglede" baggrunde, men det er selvfølgelig op til dig selv. Jeg synes bare det er svært at læse.....

Men som sagt, rigtig flot. God opsætning og godt skrevet.....
Logged

Veni, vidi, vici

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #25: 29 Apr 2007, 20:10 »

En rigtig god start, bliv ved på den måde og du har en fast læser....  Thumbs Up

Dog er jeg lidt irriteret på dit screenshot af La Liga. Bryder mig ikke om for "spraglede" baggrunde, men det er selvfølgelig op til dig selv. Jeg synes bare det er svært at læse.....

Men som sagt, rigtig flot. God opsætning og godt skrevet.....
Takker. Lyder godt, vil prøve at holde samme stil, selvom det kræver en del arbejde.

Ja, kan godt se hvad du mener med mit SS, skal prøve at tænke på det til næste gang.

Glæder mig, du ellers kan lide bloggen.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #26: 29 Apr 2007, 20:28 »

Jeg kan ikke være mere enig, godt skrevet flot opsætning, kan man allerede nu få et SS af holdinstillinger Rullende Øjne
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés.
« Svar #27: 29 Apr 2007, 20:29 »

Jeg ved ikke hvorfor linket ikke virker mere. Gjorde det i hvert fald tidligere. Ser lige på det.
Thumbs Up
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #28: 29 Apr 2007, 20:31 »

Jeg kan ikke være mere enig, godt skrevet flot opsætning, kan man allerede nu få et SS af holdinstillinger Rullende Øjne
Tjah. Så lad gå da.  Wink  Har faktisk spillet åbent, så tager det med det samme.

Tak.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #29: 29 Apr 2007, 20:45 »

Her det ønskede SS.

Holdindstrukser
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 [2] 3 4 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010