home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 681 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver du denne blog?
1 Stjerne
- 5 (8,5%)
2 Stjerner
- 2 (3,4%)
3 Stjerner
- 7 (11,9%)
4 Stjerner
- 29 (49,2%)
5 Stjerner
- 16 (27,1%)
Antal Stemmer: 59

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [#BACK] Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés  (Læst 55777 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #30: 29 Apr 2007, 21:50 »

I er selvfølgelig velkomne til at bede om andre SS.


Næste update kommer forhåbentlig på tirsdag, hvis jeg får tid. 
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #31: 29 Apr 2007, 21:55 »

Det ser rigtig godt ud..! kunne man få et SS af topscorer/assist-listen?  Hævet Øjenbryn
Logged

- Veni, vidi, vici -

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #32: 29 Apr 2007, 21:57 »

Det ser rigtig godt ud..! kunne man få et SS af topscorer/assist-listen?  Hævet Øjenbryn
Tak. Ja, det kan man da nok godt. Du mener topscorerlisten i La Liga, ikke.?


De kommer op i morgen.!
« Seneste Redigering: 29 Apr 2007, 22:13 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #33: 29 Apr 2007, 21:59 »

Det er sku virkelig godt gået   jeg bliver sku nok en fast læser    og sikken start du har fået   KUTGW
Logged

Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #34: 29 Apr 2007, 22:01 »

Det er sku virkelig godt gået   jeg bliver sku nok en fast læser    og sikken start du har fået   KUTGW
Takker. Det lyder godt. Ja, starten har været rigtig god. Forhåbentlig fortsætter det.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #35: 29 Apr 2007, 22:16 »

Tak. Ja, det kan man da nok godt. Du mener topscorerlisten i La Liga, ikke.?


De kommer op i morgen.!

Jo selvfølgelig..! glæder mig allerede..
Logged

- Veni, vidi, vici -

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #36: 30 Apr 2007, 07:32 »

Her de ønskede SS. Ewerthon holder sig bestemt ikke tilbage.

Topscorerliste La Liga

Asists La Liga
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

theo-walcott
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #37: 30 Apr 2007, 13:49 »

Det ser bestemt ud til at det kommer til at gå godt !
Logged

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #38: 30 Apr 2007, 13:54 »

God blog, udemærket resultater, og spændende indkøb... Opstemt KUTGW
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #39: 30 Apr 2007, 14:49 »

Det ser bestemt ud til at det kommer til at gå godt !
Ja. Det er startet meget godt, og forhåbentlig fortsætter det.

God blog, udemærket resultater, og spændende indkøb... Opstemt KUTGW
Takker. Wink
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #40: 03 Maj 2007, 13:30 »

hvornår kommer update??
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #41: 03 Maj 2007, 14:22 »

hvornår kommer update??
Jeg beklager, at den ellers lovede update, ikke er kommet endnu, men jeg har ret travlt med skole mm. for tiden.
Dog har jeg fri i morgen, så der regner jeg stærkt med en update i løbet af dagen. Kan ikke sige et bestemt tidspunkt, da jeg også har lektier jeg skal lave.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #42: 04 Maj 2007, 16:36 »

Så blev jeg færdig med alle lektierne for i dag. Begynder på en update indenfor kort tid. Smiley
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #43: 04 Maj 2007, 19:46 »

Octubre  -[ Oktober]


Denne måned kom til at byde på lidt af hvert. Efter min helt fantastiske start, både resultat mæssigt også socialt i min nye klub, blev oktober måned passeret.
Atmosfæren var skøn, og fansene havde efterhånden tilgivet bestyrelsen for at have ansat mig. Sådan er det i fodbold: Går det godt glemmes fordomme, men begynder det at gå skidt, bliver de straks husket og hevet frem igen.
Tilbage til denne måned, der som sagt bød på lidt af hvert. Et møde med toppen, og den første pokal kamp for mit, og klubbens vedkommende i denne sæson.







1. oktober 2006

Zaragoza 1-1 Real Madrid   

Turnering: La Liga 7. Runde                                                  Stadion: La Romareda

Målscore:                                                                                      Tilskuere: 34.679
José Emilio Guerra 1-0 (14)
Ruud van Nistelrooy 1-1 (67)


Jeg havde mine bekymringer op til denne kamp. Topscorer Ewerthon havde pådraget sig en skade op til kampen, og jeg var derfor nødsaget til at kigge lidt længere nede i rækkerne. Jeg besluttede mig for at tage José Emilio Guerra med til kampen, selvom han normalt spiller for vores B-hold.
Og hvilken god idé. Allerede efter 14 minutters spil havde han bragt os i front. Det skete godt nok efter en kommunikations fejl mellem Real målmand Casillas og forsvarsspiller Ramos. Guerra opsnapper bolden, og sætter den på flot vis i mål. Det var noget af en ønskestart mod sådan et stort hold.
Real fik dog senere svaret igen, Ruud van Nistelrooy viser sin målnæse og udligner til kampens resultat 1-1.
Alt i alt et helt fint resultat for os, selvom en sejr bestemt ikke havde været en overraskelse for mig efter at have set kampen.




15. oktober 2006

Espanyol 2-2 Zaragoza

Turnering: La Liga 8. Runde                                                          Stadion: Lluis Companys

Målscore:                                                                                         Tilskuere: 31.766
Diego Milito 0-1, 0-2 (11, 16)
Luis García 1-2 (76)
Jandro 2-2 (85)


Efter noget lignende en drømmestart af Diego Milito, der på under 20 minutters spil, havde bragt os i front med to mål, 0-2, kom Espanyol dog stærk tilbage. Først fik Luis García reduceret til 1-2, efter tidligere at have brændt et straffespark i kampens indledning.
Dernæst blev der skam også udlignet. Denne gang var Jandro på pletten for Espanyol, der dermed reddede en uafgjort hjem til Aller sidst i kampen. 
Jeg var efter kampen meget ærgerlig over, at vi ikke havde holdt føringen, men tænkte dernæst på at drengene havde gjort hvad de kunne, og Espanyol spillerne havde fightet godt. Set på den måde var resultatet meget retfærdigt. Vi var trods alt fortsat ubesejret i La Liga.




22. oktober 2006

Zaragoza 2-0 Recreativo

Turnering: La Liga 9. Runde                                                          Stadion: La Romareda

Målscore:                                                                                         Tilskuere: 30.069
Sergio García 1-0 (28)
José Emilio Guerra 2-0 (70)


Denne sejr var aldrig rigtig i fare. Da først Sergio García havde bragt os foran, var jeg ikke i tvivl. Recreativo havde intet at komme med, og holdet viste at vi var en klasse bedre i dag.
Den store overraskelse var spileren jeg har hentet op fra B-holdet, for at erstatte Ewerthon imens han sidder ude med skade. Navnet er José, José Emilio Guerra, og det er nok et navn de i fremtiden skal til at huske. Han har virkelig overrasket mig positivt, og jeg overvejer kraftigt, om han overhovedet skal ned på B-holdet igen, selvom Ewerthon snart skulle komme tilbage.
Igen i dag viste han flot spil, og kronede med sæsonmål nummer 2. Han er ung, og bliver spændende at følge i fremtiden, hvis han kan forsætte udviklingen.







22. oktober 2006

Zaragoza back ude med skade

Efter dagens sejr over Recreativo måtte jeg desværre notere, at vores venstre back Juanfran, er blevet skadet.
Skaden opstod efter en sen takling fra en Recreativo spiller, og gav en flænge i benet. Senere undersøgelser viste at han vil sidde ude i 2-3 uger.

Et ærgerligt tab nu hvor sæsonen lige er kommet i gang, men set på den positive side, vil han ikke sidde ude så længe.




25. oktober 2006

Cadíz 1-0 Zaragoza

Turnering: Spanske Pokalturnering 4. Runde                                 Stadion: Ramón de Carranza

Målscore:                                                                                         Tilskuere: 17.184
Jonathan Sesma 1-0 (3)


En dårlig start på kampen, ødelægger sådan set hele kampen for os. Cardíz chokstarter, og vi er ikke i stand til at komme tilbage. Vi spiller os godt nok frem til flere store chancer, men det er som om bolden bare ikke vil det sidste stykke ind i mål.
Heldigvis, set fra vores side, kommer der en returkamp i næste måned, hvor vi kan håbe vi er lidt mere oplagte, for det var i hvert fald ikke tilfældet i denne kamp.
1-0 er trods alt ikke det største nederlag, og vi har hermed fine chancer for avancement i turneringen.
Dette var i øvrigt mit første nederlag i en betydningdfuld kamp med Zaragoza.




27. oktober 2006

Endnu en Zaragoza spiller på skadeslisten

En liste, som for tiden bliver længere og længere, er listen over skadede spillere i Zaragozas førsteholdstrup. 
Endnu en spiller blev i dag tilføjet, endnu en central spiller for holdet. Det er nemlig Pablo Aimar, der under træningen, måtte udgå med en forvreden ankel.

Det ventes at spilleren må sidde ude i 3 uger til 1 måned, og det kan derfor gå hen og blive dyrt for Zaragoza. Han er en af de centrale spillere på holdet, og en afløser er svær sådan lige at finde.

Men mon ikke Per har afløseren klar. Det kan vi i hvert fald kun håbe. Efter denne gode sæsonstart, vil alt andet da næsten være synd.






29. oktober 2006

Zaragoza 0-0 Betis

Turnering: La Liga 10. Runde                                                         Stadion: La Romareda

Målscore:                                                                                         Tilskuere: 34.608


Et skuffende resultat her på hjemmebane. Vi formår simpelthen ikke at finde spillet, og kommer aldrig rigtig frem til noget farligt.
Der var enkelte chancer til begge hold, men dog ikke noget, som kunne skræmme målmændene hos begge hold, der havde en noget kedelig kamp.
Det var det nok også for de godt 34.000, som var mødt op til denne kamp, i forhåbningen om at deres drenge ville sejre.
Det eneste positive at tage med fra denne kamp er vel egentlig bare, at vi fortsat er ubesejrede i La Liga, nu efter 10 spillerunder.







Et kig på La Liga. Det ser jo fortsat fint ud.

« Seneste Redigering: 04 Maj 2007, 19:48 af chelsea-4ever » Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Zaragoza - Goles, Afición, Palmarés [Agosto - Septiembre]
« Svar #44: 04 Maj 2007, 20:09 »

rigtig god update
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010