home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 525 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  [BLOG] -> Leverkusen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har jeg gode chancer for at gå videre i Champions League ?  (Afstemning slut: 11 Jan 2006, 21:15)
Ja, helt sikkert. Du ender på en 1.plads
- 1 (20%)
Du møder 3 gode hold, så du skal være mere end tilfreds med en 3.plads.
- 2 (40%)
Du er slet ikke gode nok til at slå de andre hold. Du ender nr 4.
- 0 (0%)
Det bliver tæt og du får netop lige den 2.plads. Porto er for stærke!
- 1 (20%)
Det bliver tæt og du får netop lige den 2.plads. Lazio er for stærke!
- 1 (20%)
Antal Stemmer: 5

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [BLOG] -> Leverkusen  (Læst 8704 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

[BLOG] -> Leverkusen
« : 25 Dec 2005, 22:49 »

Leverkusen Blog

Ligaer:

Kina
Danmark
England
Frankrig
Tyskland
Italien
Holland
Portugal
Spanien
Sverige
Argentina
Brasilien

28 divisioner i 12 lande.

Hey derude, så er jeg tilbage igen. Ikke med en overdrevet blog bare en stille rolig resultat info blog. Det er uden alle mulige pressemeddelser og kommentar fra spillere, managers osv. En meget enkel blog Opstemt

Jeg fandt ud af at lave denne lille blog efter 2 kampe, så her er der noget info:

Da jeg blev ansat i Leverkusen besluttede jeg mig få at se alle spillerne på de 3 hold igennem:
Leverkusen, Leverkusen II og Leverkusen U 19 hold.

Efter at have kigget spillerne igennem valgte jeg at forlænge med nogen af dem og resten valgte jeg at tilbyde til andre klubber, disse spillere kom jeg af med:

Andrian Student
Marcel Reichwien
Tibor Heber
David Frielingsdorf
Cataldo Cozza
David Thiel
Thomas Hübener
Rene Schnitzler
Igor Bendovskyi
Fabien Hergesell
Timo Röttger
Mohammed Lartey

Disse 12 spillere blev samlet solgt for sølle 3,5 mill dkr til små tyske klubber.

Resten af de spillere jeg ikke fik solgt har jeg bare valgt at lade dem spille deres kontrakt ud da stortset allesammen udløber i 2006.

Jeg valgte så at lave et træningskema til alle mine spillere og jeg tænkte at i starten ville jeg lave det lidt hårdt, men det betød så at en del spillere blev skadet. Jens Nowotny er i forvejen ude i 3-5 måneder. Jeg fik små 30 millioner til indkøb og det er jo ikke voldsomt meget.

Klubben forventer at jeg havner i den bedste halvdel i ligaen og mit mål er da også at kommer i Uefa Cupen. Min lønbudget er på omkring 17,60 mill dkr efter de 3 indkøb jeg har lavet. Jeg må kun have et budget på omkring 15mill dkr, så jeg er næsten 3 mill over.

Klubbens balance var på næsten 160Mill dkr, så økonomien var egentlig ganske fornuftigt. Mit mål er at få Leverkusen tilbage på sporet efter de har haft et par dårlige år med dårlig økonomi og dårlige resultater. Jeg vil have dem tilbage til slutningen af 90érne hvor de spillede godt og jeg vil prøve at gøre det udfra en langsigtet strategi hvor jeg bliver nød til at finde talenter og satse på dem. Jeg tvivler bare på at ledelsen i Leverkusen har så meget tålmodighed.

Leverkusen har ikke nogen specielt stor trup, så hvis jeg får nogen skader på nogen pladser så bliver nogen urutineret kræfter komme ind. Jeg har valgt at lave min taktik sådan her:

GK

DR - DC - DC - DL

DMC

MC

AMR - AMC - AML

FC

De 2 backs har en pil frem så det er faktisk en meget offensiv taktik. Ramelow får den vigtige del på holdet som den defensive midtbanespiller som skal bryde de andres opspil.

Som skrevet fik jeg også indkøb 3 spillere. Jeg fik hentet en målmand, central forsvar og en offensive midtbane spiller som også kan spille venstra kant.

Min målmand: Tiago Cardoso 21 år

Jeg har valgt at investere godt 11 millioner dkr i denne 21 årige brasilianer. Butt er ved at blive en gammel mand med sine 31 år så jeg synes det var udmærket med en fremtidige målmand allerede nu. Så kan han også begynde at lære tysk. Butts kontrakt udløber i 2006.

Central forsvar: Gabriel Paletta 19 år

Med den rette træning så tror jeg på at han kan blive et godt aktiv på holdet. Han halv fra italien og argentina så han tæller ikke med som en udænding. Jeg har massere af tålmodighed med ham og jeg gav 3,25 mill dkr for ham.

Offensive midtbane central/venste: Ko Jong-Soo 26 år

Jeg føler lidt at den offensive del af holdet ikke er så optimalt, så jeg fik forstærket mig med denne offensive spiller fra Sydkorea. Jeg gav 4mill for en landsholdspiller som har spillet 40 landskampe. Når han først får lært tysk og er inde i varmen så bliver han god.

Min 1. holds trup:

Nummer, navn, alder, kontrakt udløb, plads.

Målmand:
01) Hans-Jörg Butt, 31 år. 2006. Målmand
18) Tiago Cardoso, 21 år. 2010. Målmand
20) Tom Starke, 24 år. 2006. Målmand

Jeg regner med at skifte lidt rundt på Butt og Cardoso. Første valget er dog på Butt.

Højre back:
25) Bernd Schneider, 31 år. 2009. Wingback, midtbane (højre)
30) Giovanni Cannata, 19 år. 2009. Forsvar, Wingback (højre)

Bernd kan faktisk slet ikke spille højre back, i mangle af bedre så har jeg valgt at smide ham på den plads. Det kan lade sig gøre da jeg bruge offensive backs.

Venstre back:
13) Athirson, 28 år. 2008. Forsvar/Wingback, midtbanespiller (Venstre)
26) Sascha Dum, 19 år. 2006. Forsvar/Wingback (Venstre)

Det er Placentes afløser. 28 årige Athirson skal være den offensive venstre back. Han har 4 landskampe bag sig og han skal nok blive en god mand for klubben.

Central forsvar:
03) Rogue Júnior. 28 år. 2007. Forsvar (Venste, centralt)
04) Juan. 26 år. 2008. Forsvar (højre, centralt)
05) Jens Nowotny 31 år. 2008. Sweeper, Forsvar (centralt)
23) Ahmed Reda Madouni 24 år. 2007. Forsvar (centralt)
24) Gabriel Paletta 19 år. 2010. Forsvar (centralt)

Júnior og Juan er helt klart første valg ligenu. Jeg er spændt på om Nowotny kan komme tilbage på topplan igen. Han får hele 2 mill om måneden, så jeg overvejer at skille mig af med ham. Nu får vi se. Madouni og Paletta er backups.

Defensiv midtbane:
27) Gonzalo Castro 18 år. 2008. Wingback (højre), defensiv midtbane, midtbanespiller (højre)
28) Carsten Ramelow 31 år. 2008. Defensiv midtbane (centralt)

Castro er fra spanien og ham forventer jeg mig en del af. Jeg er igang med at omskole ham som højre back også. Ramelow har dog helt klart pladsen som den defensive midtbane. Castro er backup til den defensive.

Central midtbane:
06) Simon Rolfes 23 år. 2008. Wingback (venstre), defensiv midbane. Midtbane (central,venstre)
15) Ali Camdali 21 år. 2010. Midtbane (centralt)

Det er måske min svageste plads. Hverken Rolfes eller Camdali har så meget erfaring. Da klubben jo ikke har så mange penge må jeg satse på de spillere jeg har og jeg føler også at Rolfes, som første valg. Kan klare det.

Offensive venstre midt:
16) Jacek Krzynowek 29 år. 2007. Offensiv midtbane (venstre)
19) Marko Babic  24 år. 2007. Wingback / Offensiv midtbane (Venstre)

Jeg er igang med at omskole Babic til venstre back også. Så han kan dække begge pladser ligegodt. Krzynoewek er fast mand på venstre kantet. Faktisk en af de bedste spillere. Babic skal nok få chancen på kanten.

Offensiv midtbane:
12) Voronin 26 år. 2006. Angriber
21) Ko Jong-Soo 26 år. 2009. Offensive midtbane (centralt/venstre)

Pga mangle på bedre har jeg valgt at sætte Voronin på den offensive plads. Det skal dog sige at jeg har sat den til at angribere og den offensive midtbane skal skiffe lidt med hinanden.

Offensiv højre:
10) Paul Freier 26 år. 2007. Offensiv midtbane (højre)
17) Clemens Fritz 24 år. 2006. Wingback / Offensiv midtbane (højre)

Ligesom Babic så har jeg valgt at omskole Fritz til højre back. Så han både kan komme til at spille højre back og offensiv midtbane. Freier er dog første valg iøjeblikket.

Angribere:
09) Dimitar Berbatov 24 år. 2009. Boksspiller
11) Danko Lazovic 22 år. 2006. Boksspiller

Berbatov er første mand i angrebet. Lazovic er lånt fra Feyenoord og han skal nok lave nogen kasser hen af vejen. En mand jeg måske godt kunne tænke mig, tror bare ikke jeg har pengene.

Det var lidt spiller update. Har også sendt mine talentspejdere afsted rundt omkring i verden.

Update følger......

Jeg synes lige jeg vil en smide en afstemning og den går ud på:

Synes du jeg skulle sælge Castro ?
Sunderland viser interrese for den unge mand, som jeg ser en fremtid i. Samtidig mangler Leverkusen også penge da jeg har et lille overforbrug af lønnen plus at de ikke har noget stort stadion, så man får ikke så mange indtægter derfra, Skulle jeg sælge eller ej ?
Du kan stemme!

« Seneste Redigering: 08 Jan 2006, 21:15 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: [BLOG] -> Leverkusen
« Svar #1: 26 Dec 2005, 00:51 »

I tyskland må man kun have 5 ikke EU borgere i truppen, mine 5 er:

Cardoso
Ko Jong-Soo
Juan
Júnior
Athirson

Jeg fik spillet et par træningskampe inden sæsonen gik igang:

Queens Park - Leverkusen 0-3 (Voronin, Berbatov og Jung-Soo)
Ross County - Leverkusen 0-1 (Lavoviz)
Bayreuth - Leverkusen 1-5 (Lazoviz, Freier, Voronin og Berbatov 2)

Så kom dagen hvor jeg skulle møde Werder Bremen i Liga Pokal kvartfinalen.

23.7 - 2005
Werder Bremen - Leverkusen

Resultat: 2-2 (1-2)
4min: Berbatov
9min: Berbatov
20min: Valdez (Bremen)
83min: Klasnic (Bremen)

Straffespark:
Bremen vinder med 3-2 i straffespark forsøg.

Efter kampen:
Meget ærgeligt at jeg ikke gå videre til Semfinalen her. Leverkusens fans synes det ikke var det bedste køb med Cardoso så jeg håbede med en sejr her de ville blive lidt mere tilfredse. Jeg fik skabt hele 17 chancer hvor 12 af dem var inden for rammen. Desværre scorede de lidt i slutningen af kampen.

Efter en skuffende kamp så ventede Bundseligaen så. En top 6 placering vil for mig, og nok også ledelsen være helt fint. Dog vil en CL plads til næste år ikke være dumt så jeg kunne få lidt flere penge i klubkassen.

1.Runde
Dato: 7 August. 2005

Kamp: Frankfurt - Leverkusen

Resultat: 1-1
8min: 1-0 Copado (Frankfurt)
22min: 1-1 Berbatov (Leverkusen)

Kort til mig:
Freier (Gult)

MOM: Amanatidis (Frankfurt) 8

Efter kampen:
Jeg er meget tilfreds med 1 point her. Frankfurt havde chancerne og spillet så det er fint nok. Holdet skal jo lige igang så jeg forventer ikke så meget lige har i starten.

2. Runde
Dato: 13 August. 2005

Kamp: Leverkusen - Bayern Munchen

Resultat: 2-0
26min: 1-0 Berbatov (Leverkusen)
66min: 2-0 Berbatov (Leverkusen)

Kort til mig:
Júnior (Gult)

MOM: Hans Jörg-Butt (Leverkusen) 9

Efter kampen:
Så ufortjent!! Aldrig har jeg været med til noget ligende. Bayern Munchen skaber hele 20 chancer hvor Butt snupper de 9 af dem der er inden for rammen. Butt stod en brand kamp og det var helt klart hans skyld at vi vandt denne kamp. Forsvaret stod godt og Berbatov var effektiv. At vi kunne holde målet rent er en ekstra bonus og mon ikke der er genvalg til Butt i næste ligakamp.

Sådan, nu er jeg tilbage "Live" Wink. Har fået skrevet frem til hvor jeg er nu.

Jeg skal også lige have kigget alle kontrakterne igennem. Der er nogen spillere som jeg godt kunne tænke mig at beholde. Jeg vil dog lige afvente et par måneder tror jeg for at se hvordan de spiller.

DFB - Pokal 1.Runde
Dato: 20 august

Wuppertal - Leverkusen
Odds: 4,00 - 3,00 - 1,80

Leverkusen News:
Nowotny ude med skade.
En del reserver får chancen.

Resultat: 0-4
13min: 0-1 Lazovic (Leverkusen)
33min: 0-2 Jung-Soo (Leverkusen)
38min: 0-3 Lazovic (Leverkusen)
60min: 0-4 Jung-Soo[Straffe} - (Leverkusen)

Kort til mig:
Babic(Gult)

MOM: Ko Jung-Soo (Leverkusen) 9

Efter kampen:
Det var hele reserveholdet der var kommer på banen. Eneste faste mand var Freier på højre kanten. Soo viste hans store styrke på den offensive midtbane ved at lave 2 mål og lagde flere gode afleveringer. Wuppertal kom faktisk ikke frem til særlig meget. En fortjent sejr på 4-0

Lodtrækning til 2.runde:
Aue - Leverkusen

Ajax har flere gange budt på Juan. Deres seneste bud var på omkring 40mill dkr og det sagde jeg nej til. Han har en frikøbsklausul på 150mill dkr.
Tottenham har nu også vist interrese for ham.

3. Runde
Dato: 27 August. 2005

Wolfsburg(14) - Leverkusen(3)
Odds: 2,75 - 3,20 - 2,25

Leverkusen news:
Cardoso, Nowotny, Dum og Camdali ude med skader.

Lineup, venstre mod højre:
Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Rolfes, - Krzynowek, Voronin, Fritz, - Berbatov.

Resultat: 1-0
29min: 1-0 Klimowicz [straffe] - (Wolfsburg)

kort til mig:
Ingen

MOM: Tskitishvili (Wolfsburg) 9

Efter kampen:
Jeg føler mig meget snydt for 1 point her. De får et meget tyndt straffespark og jeg rammer stolpen i det 88minut. De har kun også 2 chancer inden for rammen hvor vi har 5. 1 point havde været fortjent, men vinderen har jo altid ret.

I næste update får i nok at se hvem jeg skal møde i Uefa Cupen 1.runde. Synes i der mangler lidt omkring kampene, så må i meget gerne lige skrive det.

Jeg vil gå iseng nu. Næste del kommer imorgen eller senere i dag hvis det skal være 100% korrekt! Wink Sov godt!

Velkommen til Hazard.

MeeLo
Gæst

« Svar #2: 26 Dec 2005, 01:42 »

Det ser fornuftigt ud Blazzo Smiley Har kun lige skimmet det, da jeg er meget træt, men når jeg engang får læst det rigtigt, kan det jo være at der falder et indlæg mere eller to..

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 26 Dec 2005, 13:03 »

Jeg vælger så også at dele mine updates op i hver måned, så der er nok 4-5 kampe ved hver update.
Jeg er i de sidste dage i august måned nu.

September måned

I slutningen af august måned blev jeg sat i forbindelse med Samuel Wowoah fra IFK Göteborg og også den centrale forsvarspiller Julien Escudé fra Ajax.

Uefa Cup lodtrækning 1.runde:
Leverkusen(Tyskland) - Litex(Bulgarien)

Det blev den første og trænings reporten kom:

Positive:
Athirson (Forsvar)
Giovanni Cannata (Forsvar)
Gabriel Paletta (Taktik)

Negative:
Jacek Krzynowek (afslutninger)
Paul Freier (afslutninger)
Callsen-Bracker (angreb)

Jeg er godt tilfreds, vil med det samme fortælle videre til trænerne at mine 2 kantspillere skal træne lidt mere i afslutninger.

Månedens spiller:
1) Kevin Kuranyi (Schalke 04)
2) Steve Marlet (Wolfsburg)
3) Bernd Schneider (Leverkusen)

Den udtaget trup til Uefa Cupen:

Jeg skal udtage truppen til Uefa Cupen, mine 24 faste førsteholdspillere er selvfølgelig med. 18 årige Josip Tadic, som er med på Kroatiens U21 landshold er med som 25 mand hvis der skal opstå skader i angrebet.

Som sædvanligt er der en masse landsholdskampe her i starten af september måned. Bernd Schneider er den eneste tyske landsholdspiller for leverkusen. Berbatov, Babic, Krzynowek og Voronin er også med på deres landshold.

4. Runde
Dato: 10 september. 2005

Leverkusen(7) - Schalke 04(3)
Odds: 2,75 - 3,20 - 2,25

Leverkusen news:
Rolfes, Nowotny og Dum ude med skader.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Castro, - Krzynowek, Jong-Soo, Fritz, - Berbatov.

81min:  1-0 Babic (Leverkusen)

Kort til mig:
Athirson(Gult)
Schneider(Gult)
Juan(Gult)
Voronin(Gult)

MOM: Asamoah (Schalke 04) 8

Efter kampen:
Det er et meget ufortjent resultat. Schalke 04 nedspiller os faktisk i de første 45minutter hvor vi ikke kommer frem til en chance. Det skal dog siges at Larsen og Kevin Kuranyi var total ineffektive og deres 7 forsøg i første halvleg ramte slet ikke målet.
Det blev mere lige i anden halvleg hvor vi også kom frem til nogen chancen og i det 81minut lykkes det så Babic at scorer sejresmålet efter et rigtig godt løb af Jacek Krzynowek. Schalke 04 ramte overlæggeren i det sidste minut så vi skal være meget tilfredse med de 3 point.

Efter kampen har jeg så valgt at prøve at forlænge med nogen af de spillere der har kontrakt udløb i sommeren 2006. Desværre er Voronin slet ikke villig til at forhandle og der er ingen klubber der vil have ham. Så det ser ud til at han smutter på en free til sommer.

Faktisk de 5 spillere jeg prøvede at forlænge med sagde alle nej. Så gav jeg dem et tilbud mere og det betød at disse 2 spillere ville forlænge:

Clemens Fritz til 2008
Tom Starke til 2009

Jeg regner ikke med at Butt gider at forlænge, så Starke bliver en perfekt backup for Cardoso når først han føler sig hjemme i tyskland.

1. Runde i Uefa Cupen
Dato: 15 september. 2005

Leverkusen - Litex
Odds: 2,00 - 3,25 - 3,25

Leverkusen news:
Nowotny og Rolfes ude.

Cardoso - Athirson, Madouni, Paletta, Fritz, - Castro, - Camdali, - Babic, Jong-Soo, Freier, - Voronin.

1min: 0-1 Sandrinho (Litex)
21min: 1-1 Jong-Soo (Leverkusen)

Kort til mig:
Paletta(Gult)
Camdali(Gult)
Voronin(Gult)

MOM: Sandrinho 8 (Litex)

Efter kampen:
Vi fik noget af en start på kampen da Litex efter 45 sekunder bragte sig på 1-0. Litex blev ved med at presse os og kunne have scoret til 2-0. Heldigvis fik Jong-Soo scoret på et langskud og alt er nu åben til returkampen. Jeg fik sparet flere spillere og nu må jeg se om jeg gør det samme til returkampen. Det er meget vigtigt at jeg kommer med i gruppespillet i Uefa Cupen.

SÅDAN!!
Jeg fik heldigvis forlænget med min store stjerne Jacek Krzynowek. Hans kontrakt udløb i 2007 så jeg fik lige et år mere på. Charlton er ude efter ham. Så det er fint at jeg lige fik forlænget med ham. Godt være at han er 29 år, 3 år mere i Leverkusen gør skam ikke noget!

2. Runde i DFB pokal:
Dato: 20 september. 2005

Aue - Leverkusen

Leverkusen news:
Rolfes og Nowotny er forsat skadet.

Starke - Athirson, Madouni, Paletta, Fritz, - Castro, - Camdali, - Babic, Jong-Soo, Freier, - Voronin.

Resultat: 0-2
23min: 0-1 Jong-Soo (Leverkusen)
76min: 0-2 Berbatov (Leverkusen)

Kort til mig:
Castro(gult)
Freier(gult)

MOM: Madouni (Leverkusen) 9

Efter kampen:
En pligtsejr. Det er altid rart at vinde og denne kamp skulle også vindes. Det vil være en stor succes hvis vi kan vinde DFB pokalen. Jeg valgte næsten at stille med samme hold som mod Litex. Starke på målet var eneste ændring og han klarede den også fornuftigt. Berbatov brændte et straffe efter 72 minutter, heldigvis fik han rettet op på det da han sparkede et frispark i kassen.
Madouni spillede en stor kamp i forsvaret, så hvis der skal opstå en skade til Juan eller Júnior er jeg pt ikke så bekrymret. Jeg må nok overveje at finde endnu en midtbane spiller der både kan spille defensiv og mc, der har jeg størst problemer.

5. Runde
Dato: 24 september. 2005

Werder Bremen - Leverkusen
Odds: 2,25 - 3,20 - 2,75

Leverkusen news:
Rolfes og Nowotny er forsat skadet.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Castro, - Ramelow, - Babic, Jong-Soo, Krzynowek, - Berbatov.

30min: 1-0 Daniel Jensen (Bremen)

Kort til mig:
Jünior(gult)
Ramelow(gult)

MOM: Butt (Leverkusen) 8

Efter kampen:
Det var en meget skidt kamp af os. Werder Bremen har et godt hold og vi skal være glade for de kun vandt med 1 mål. Vores kantspil fungerede slet ikke i dag. Jong-Soo holder for længe på bolden og Berbatov har dårlig nok en chance. En fortjent sejr til Werder Bremen.

Lodtrækning til DFB pokalen 3.runde:
1860 Munchen - Leverkusen

En god lodtrækning. 1860 ligger nr 12 i anden bundseliga så jeg tror vi har en god chance for at komme videre. Desværre blev Júnior skadet under træning er er ude i 2 til 4 uger.

1. Runde i Uefa Cupen - Kamp 2
Dato: 29 september. 2005

Litex - Leverkusen
Odds: 3,25 - 3,25 - 2,00

Leverkusen news:
Nowotny og Júnior er skadet. Rolfes er tilbage.

Butt - Athirson, Madouni, Juan, Schneider, - Ramelow, - Camdali, - Krzynowek, Jong-Soo, Frier, - Berbatov.

Resultat: 1-3
18min: 1-0 Angelov (Litex)
39min: 1-1 Krzynowek (Leverkusen)
49min: 1-2 Camdali (Leverkusen)
65min: 1-3 Berbatov (Leverkusen)

Kort til mig:
Athirson(gult)

MOM: Ko Jong-Soo (Leverkusen) 9

Efter kampen:
Målet var at gå videre og det gjor vi. I begge kampe kom Litex foran, det er lidt tankevækkende. Heldigvis kommer vi tilbage i kampen og det var et rigtig flot mål af Camdali. Han skal nok blive god om 2-3 år. Det bliver spændende at se hvilken gruppe jeg kommer i.

Her et SS af Camdali

Da jeg skal til julefrokost senere i dag så tror jeg først der kommer en ny update imorgen. Muligvis en sent iaften!

Velkommen til Hazard.

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #4: 26 Dec 2005, 17:42 »

Lækkert med endnu en blog fra dig, Blazzo! Opstemt Du forstår virkelig at skrive så man bare ikke kan vente på næste afsnit.! Peace

MeeLo
Gæst

« Svar #5: 27 Dec 2005, 00:07 »

Jeg synes at det er en meget fin blog Blazzo. Det er en god idé at skrive for en måned ad gangen. Det gør at indlæggene hverken bliver for korte eller for lange. Jeg kan ikke umiddelbart sætte en finger på hvad du mangler i den, jeg synes bare at du skal køre på! Wink

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 27 Dec 2005, 00:39 »

Så kommer dagens update:

Oktober måned

Som skrevet i den seneste update så gik jeg videre i Uefa Cupen, her er gruppespillet så:

Gruppe C:

Leverkusen (tyskland)
Lokomotiv Moskva (rusland)
Steaua (rumænien)
Levski Sofia (bulgarien)
Basel (schweiz)

(De 3 makeret tror jeg på går videre)

Tjaa, hvad skal jeg sige til den. Synes ikke det er en så optimal gruppe at komme i. De 2 nederste skal ihvertfald slåes.

På hjemmebane skal jeg møde:
Lokomotiv Moskva
Levski Sofia

På udebane:
Basel
Steaua

Trænings report:

Positive:
Clemens Fritz (styrke)
Ali Camdali (boldkontrol)
Gabriel Paletta (taktik)

Negative:
Simon Rolfes (styrke)
Frank Döpper (boldkontrol)
Callsen-Bracker (angrebsspil)

Månedens spiller:
1) Valerien Ismaël (Bayern munchen)
2) Bixente Lizarazu (Bayern munchen)
3) Sebastian Schindzielorz (Fc Köln)

6. Runde i Bundesligaen
Dato: 2 oktober. 2005

Leverkusen - Bielefield
Odds: 1,80 - 3,00 - 4,00

Leverkusen News:
Nowotny er ved at være tilbage, omkring en måned.
Júnior er forsat skadet.

Butt - Athirson, Madouni, Juan, Schneider, - Ramelow, - Camdali, - Krzynowek, Voronin, Frier, - Berbatov.

Resultat: 3-1
24min: 1-0 Clemens Fritz (Leverkusen)
45min: 2-0 Berbatov (Leverkusen)
55min: 3-0 Berbatov (Leverkusen)
72min: 3-1 Porcello (Bielefield)

Kort til mig:
Voronin(gult)

MOM: Clemens Fritz (Leverkusen) 8

Efter kampen:
En vigtig sejr, hvis jeg ikke havde fået 3 point her så kom jeg for langt væk fra topholdene. Berbatov er med hans 2 kasser nu nr 1 på topscorerlisten. Desværre fik jeg meddelse om at Athirson er ude i op til en måned og Fritz i 3 uger. Da jeg i forvejen ikke har den bredeste trup så vil jeg savne de 2 spillere.

7. Runde i Bundesligaen
Dato: 5 oktober. 2005

Duisburg(17) - Leverkusen(8)

Leverkusen news / optakt:
Held i uheld! Jeg har et par "lette" kampe mod Mainz og nu Duisburg som skal vindes. Desværre er Júnior, Athirson, Nowotny og Fritz ude med skadet så Babic kommer nok ned på venstre backen.

Butt - babic, Madouni, Juan, Castro, - Ramelow, - Rolfes, - Jong-Soo, Lazovic, Frier, - Voronin.

Resultat: 0-1
94min: 0-1 Berbatov (Leverkusen)

Kort til mig:
Ramelow(gult)
Schneider(gult)

MOM: Berbatov (Leverkusen) 8

Efter kampen:
Puha!!! Et mål i kampens 94minut fik sikret mig 3 dejlige point. Jeg føler virkelig med Duisburg som spillede en god kamp og havde fortjent det ene point. Voronin fik chancen i angrebet og greb den desværre ikke. Berbatov blev sat ind efter det 60 minut og blev matchvinder. Babic og Ramelow spillede en godkendt kamp hvor resten spillede lidt under middel.

Voronin på vej væk Huh

Da Voronins kontrakt udløber sommeren 2006 og da han ikke gider at forlænge så overvejer jeg stærkt at sælge ham i transfervinduet i januar måned.
Rygterne går på at Stuttgart, Bastia, Lecce og Boro er ude efter ham.

8. Runde i Bundesligaen
Dato: 15 oktober. 2005

Mainz(10) - Leverkusen(5)

Leverkusen News / optakt:
Mainz som har Zidan med i truppen ligger midt i rækken på en 10 plads. Et hold jeg skal vinde over hvis jeg vil havne i en top 4/6 stykker. Júnior er tilbage efter en skade, men er endnu ikke 100% klar til kamp. Nowotny, Athirson og Fritz er forsat ude med skader.

Butt - babic, Madouni, Juan, Schneider, - Ramelow, - Rolfes, - Krzynowek, Jong-Soo, Frier, - Berbatov.

Resultat: 3-3
11min: 1-0 Römulo (Mainz)
17min: 1-1 Berbatov (Leverkusen)
30min: 1-2 Berbatov (Leverkusen)
50min: 1-3 Gerber (Mainz)
55min: 2-3 Berbatov (Leverkusen)
79min: 3-3 Babatz (Mainz)

57min: rødt kort til Pepe (Mainz)

Kort til mig:
Rolfes(gult)

MOM: Berbatov (Leverkusen) 9

Efter kampen:
Jeg føler mig lidt snydt over denne uafgjort. De får et rødt kort og ufatteligt at vi lukker dem ind i kampen. Butt bliver skadet og Cardoso giver en lidt dum returbold ved 3-3 målet. Vi havde et lille overtag gennem hele kampen så meget ærgeligt at miste 2 point her.

Uefa Cup gruppespil, kamp 1:
Dato: 20 oktober. 2005

Leverkusen - Lokomotiv Moskva

Leverkusen News / Optakt:
For at få det optimale ud af Uefa Cup gruppespillet så skal jeg vinde denne kamp. Hvis jeg ikke kan vinde mine 2 hjemmekampe så får jeg det svært. Butt er desværre ude med skade. Det samme er Athirson og Nowotny.

SS af Lineup:

90min: 1-0 Berbatov (Leverkusen)
93min: 2-0 Krzynowek (Leverkusen)

Kort til mig:
Babic(gult)

MOM: Krzynowek (Leverkusen) 8

Efter kampen:
Igen en fantastisk afslutning. Det så længe ud til at Lokomotiv kunne rejse hjem til Moskva med 1 point. Lidt heldigt kunne jeg 2 gange i overtiden scorer. Det var en tæt kamp hvor vi begge sådan set havde ligemange skud hvor jeg var spillestyrende. Cardoso stod en god kamp og havde et 10tal ved HT, han sluttede på et 8-tal. Et 8-tal fik også Krzynowek, Ramelow og Berbatov. De 3 spillere er de vigtige folk på holdet, så rart de tager ansvar.

Steaua - Basel 2-0[/u]

9. Runde i Bundesligaen
Dato: 23 oktober. 2005

[u]Leverkusen(8) - Stuttgart(7)

Odds: 2,50 - 3,00 - 2,62

Et par ændringer i forhold til Moskva kampen. Butt er tilbage i kassen, Jünior får comeback i midterforsvaret sammen med hans brasilianske makker, Juan. Sejr er krævet her på hjemmebane mod Stuttgart som ligger en plads foran mig. Jeg har slået Bayern og Schalke på hjemmebane, så kan jeg også godt slå Stuttgart.

Butt - Babic, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Camdali, - Krzynowek, Jong-Soo, Frier, - Berbatov.

Resultat: 3-2
24min: 1-0 Berbatov (Leverkusen)
59min: 2-0 Berbatov (Leverkusen)
62min: 2-1 Jon Dahl (Stuttgart)
89min: 3-1 Voronin (Leverkusen)
92min: 3-2 Streller (Stuttgart)

Kort til mig:
Babic, Júnior og Castro

MOM: Berbatov (lLeverkusen) 8

Efter kampen:
Sådan. En vigtig sejr som førte mig op på en 4 plads med en kamp mindre til de 3 overste. En smule ærgeligt at lukke 2 mål ind. Jeg ser frem til at finde endnu en MC når januar vinduet åbner så jeg kan få lidt bredde der.
Det ser også ud til at jeg er rimelig skarp på hjemmebane med 4 sejr ud af 4 mulige, og 3 af dem har været mod Bayern, Schalke og Stuttgart. Det betyder så at jeg skal på udebane når sæsonen vender, så det gælder om at hive så mange point ind nu.

10. Runde i Bundesligaen
Dato: 26 oktober. 2005

Leverkusen(4) - Köln(8)

Leverkusen news / optakt:
Bare 3 dage efter skal man til den igen. På hjemmebane mød Köln. Podolski er blevet langtidskadet og er ude i 3-4 måneder. Da det bare er få dage siden jeg sidste spillere så har jeg valgt og spare lidt på: Júnior, Schneider, Jong-Soo og Berbatov.

Butt - Babic, Madouni, Juan, Castro, - Ramelow, - Camdali, - Krzynowek, Lazovic, Frier, - Voronin.

8min: 1-0 Ramelow (Leverkusen)
27min: 2-0 Lazoviz (Leverkusen)

Kort til mig:
Ramelow(gult)

Efter kampen:
Jeg kunne lave mål uden Berbatov. Havde frygtet at jeg ikke vil få den ind uden ham. Ramelow fik lavet hans første sæsonmål og lejesvenden kom også på måltavlen. Jeg vandt stensikkert med 2-0 over Köln som havde Peter Madsen på toppen, han blev dog aldrig en trussel. Rykkede op på anden pladsen efter dagens sejr.

11. Runde i Bundesligaen
Dato: 29 oktober. 2005

Kaiserslautern(14) - Leverkusen(2)
Odds: 2,25 - 3,20 - 2,25

Kaiser hjemme: 2-1-2 (7-8)
Lever ude: 1-2-2 (5-6)

Som i kan se så er jeg ikke så stærk på udebane, har kun vundet en kamp. Jeg regner dog stærkt med at få 3 point her mod Kaiserslautern som ikke kører optimalt for tiden. Stamspillere som Schneider og Berbatov er tilbage i startopstillingen.

Butt - Babic, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Camdali, - Krzynowek, Jong-Soo, Frier, - Berbatov.

Resultat: 2-5
13min: 0-1 Freier (Leverkusen)
21min: 0-2 Krzynowek (Leverkusen)
38min: 0-3 Berbatov (Leverkusen)
39min: 1-3 Nerlinger (Kaiser)
59min: 1-4 Krzynowek (Leverkusen)
72min: 2-4 Riedl (Kaiser)
87min: 2-5 Dum (Leverkusen)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Krzynowek (Leverkusen) 9

Efter kampen:
En rigtig brandkamp at slutte Oktober måned af på. Hele holdet spillede en rigtig god kamp og det var lækkert at få en rigtig storsejr. Krzynowek viser igen hans store klasse og fik lavet 2 mål og lagde op til 2. En god kamp for ham. Det skal dog siges at holdet i dag var meget effektive og fik lavet 5 mål på denne statestik: 13 / 7.

Jeg smider lige et SS af stillingen efter 11 kampe:

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 27 Dec 2005, 16:42 »

November måned

Jeg vil lige sætte jer ind i den økonomiske del af Leverkusen når vi nu skriver den 1.November. Jeg startede med en balance på ca 160millioner dkr. Nu er klubben allerede kommet ned på 75millioner dkr. Så på få måneder er der næsten forsvundet 100mill dkr.
Lønbudget er en anelse for stor i forhold til det jeg må give, desværre kan jeg ikke rigtig se hvem jeg skulle sælge for at få det bedre, måske lige Berbatov, men det vil jo være det rene selvmord. Jeg satser meget på succes i Uefa Cupen plus at komme med i Champions League næste år. Indtil da må klubben bare få et overskud på ca 15 mill hver måned.

Trænings report:

Positive:
Paul Freier (afslutninger)
Sascha Dum (forsvarsspil)
Gabriel Paletta (taktik)

Negative:
Athirson (angrebsspil)
Clemens Fritz (afslutninger)

Månedens spiller:
1) Dimitar Berbatov (Leverkusen)
2) Guy Demel (HSV)
3) Michael Ballack (Bayern munchen)

Godt nyt, Jens Nowotny, som har spillet 217 ligakampe for Leverkusen er vendt tilbage på træningsbanen. Et ventet comeback vil muligvis være i DFB pokal kampen mod 1860 Munchen.

Kampe i gruppe C:
Basel - Levski Sofia 0-0
Lokomotiv Moskva - Steaua 2-0

Et skidt resultat for Basel som nu ligger sidst i gruppen. En ventet sejr til Moskva.

12. Runde i Bundesligaen
Dato: 5 november. 2005

Leverkusen(1) - Dortmund(12)

Et godt tidspunkt at møde Dortmund på. Jeg er inde i en god periode og efter denne kamp er der en pokal kamp og en længere pause til næste liga kamp. Ko Jong-Soo kommer til at møde hans landsholdsmakker Park Joo-Young som Dortmund har hentet inden sæsonen for 10mill dkr.

Resultat: 0-1
13min: 0-1 Rosicky (Dortmund)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Roman Weidenfeller (Dortmund) 8

Efter kampen:
Dortmund rammer inden for målrammen 2 gange og scorer 1 mål. Jeg skaber 7 chancer inden for rammen men kan bare ikke få den i kassen. Roman stod en god kamp og Berbatov, som Man Utd nu er ude efter var ikke så skarp i dag. Et ærgeligt nederlag!

3. Runde i DFB pokal:
Dato: 8 november. 2005

1860 Munchen - Leverkusen
Odds: 3,25 - 3,25 - 2,00

Efter at have tabt ufortjent til Dortmund så var det tid til at komme videre i DFB pokalen. Nowotny er tilbage i startopstillingen og tilbage vendste Ahtirson træder ind på venstre back igen efter en skadespause.

Cardoso - Athirson, Nowotny, Paletta, Fritz, - Castro, - Camdali, - Babic, Lazovic, Frier, - Voronin.

3min: 1-0 Agostino (1860 Munchen)
84min: 1-1 Voronin (Leverkusen)

Forlænget spilletid:
0-0

Straffespark:
4-2 til 1860 Munchen.
Berbatov og Babic scorede.
Krzynowek og Voronin brændte.

Kort til mig:
Freier(gult)

Efter kampen:
Øv øv! Det var en meget skidt kamp for begge mandskaber. De scorer i starten og jeg får fortjent udlignet mod slutningen. Det er endnu et ærgeligt lidt nederlag som jeg ligeså godt kunne have vundet. Jeg er så ude af pokalen og må se fremad og tænke på Uefa Cupen og en top 4 placering i Bundesligaen.

13. Runde i Bundesligaen
Dato: 20 november. 2005

Gladbach(4) - Leverkusen(3)

Gladback hjemme: 4-2-0 (10 - 3)
Leverkusen ude: 2-2-2 (10 - 8)

Et vigtigt topopgør her. Utroligt nok er jeg det mest scorende udebane hold med 10 kasser, Gladbach er dog det anden bedste hold på hjemmebane så uafgjort for mig vil være acceptabelt.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Rolfes, - Krzynowek, Jong-Soo, Fritz, - Berbatov.

Resultat: 1-2
76min: 1-0 Elber (Gladbach)
83min: 1-1 Berbatov (Leverkusen)
90min: 1-2 Voronin (Leverkusen)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Voronin (Leverkusen) 8

Efter kampen:
Igen var vi heldige, vi har haft nogen kampe hvor vi har scoret lige til sidst og i denne kamp kunne Voronin for en gangs skyld bevise at han kan lave mål, forarbejdet var af Berbatov som satte udligningen ind til 1-1. Gladbach havde store dele af kampen og kunne efter 10minutter bringe sig foran, den ramte desværre for dem, stolpen.
Butt bliver en svær mand at miste hvis han ikke vil forlænge, han har flere gode redninger så jeg vil gøre alt for at forlænge med ham.

Berbatov i storklubbers søgelys
Både Barcelona, Milan og ManUtd er nu interreseret i Bundesligaens topscorer. Med 13 mål i 13 kampe så ligger Berbatov 5 mål foran Lauth fra HSV. Der er endnu ikke kommet nogen tilbud på Berbatov som har kontrakt udløb i 2009.

Uefa Cup gruppespil, kamp 2:
Dato: 24 november. 2005

Steaua - Leverkusen
Odds: 2,62 - 3,00 - 2,50

En sejr her kan næsten betyde videre deltagelse i Uefa Cupen. Steaua har 3 point for 2 kampe og med hvis jeg vinder i dag har jeg 6 point for 2 kampe. Berbatov får en lille pause, Voronin er i pt en fornuftig formkurve så han bliver sat på toppen. Butt er desværre blevet skadet, Starke erstatter ham på målet.

Starke - Athirson, Júnior, Notowny, Castro, - Ramelow, - Rolfes, - Babic, Jong-Soo, Fritz, - Voronin.

6min: 1-0 Dragomir [Straffe] - (Steaua)
40min: 2-0 Nicolitä (Steaua)

Kort til mig:
Freier(gult)
Camdali(gult)

MOM: Nicolitä (Steaua) 8

Efter kampen:
Pis!!! Jeg undervurdere klart Steaua og det skal man bestemt ikke gøre. Athirson laver et straffespark og det sætte dem jo igang. Vi har chancer til at komme tilbage i kampen men skarpheden mangler. Jeg tog Berbatov på toppen sammen med Voronin, det lagde mere pres på og Voronin fik da også scoret, desværre offside. Nu skal vi så vinde næste kamp mod Levkski Sofia på hjemmebane.

Levksi Sofia - Lokomotiv Moskva 2-1

En meget tæt gruppe  nu hvor Sofia også vil blande sig. Basel ser ud til at være den ene der forlader det fine selvskab. De skal til rusland til en svær udebane kamp.

14. Runde i Bundesligaen
Dato: 27 november. 2005

Leverkusen(2) - HSV(7)

Leverkusen hjemme: 5-0-1 (11-4)
HSV ude: 2-1-3 (6-5)

Leverkusen News:
Rolfes blev skadet i Uefa Cup kampen, Butt er forsat skadet med hans håndled. Cardoso får chancen i dag da Starke ikke fik ovebevist mig i Uefa Cup kampen. Wolfsburg, som er 1ér, mistede 2 point så det er en god chance for at komme tættere på dem.

Cardoso - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Camdali, - Krzynowek, Jong-Soo, Fritz, - Berbatov.

5min: 1-0 Freier (Leverkusen)
8min: 1-1 Lauth (HSV)
20min: 2-1 Berbatov (Leverkusen)
67min: 3-1 Babic (Leverkusen)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Krzynowek (Leverkusen) 9

Efter kampen:
Krzynowek viser igen klassen. Han ligger op til 2 mål og er gang på gang farlig. Der var gang i den i starten, 3 mål på de første 20minutter! Faktisk var der utrolig mange chancer i kampen.
Leverkusen 15/13
HSV 17/7
Så hvis man skal se lidt negativt på en 3-1 sejr så må det være at jeg brænder alt for meget! Det er en god optakt at slå HSV inden det vigtige opgør mod Levski Sofia.

Uefa Cup gruppespil, kamp 3:
Dato: 30 november. 2005

Leverkusen - Levski Sofia
Dommer: Kim Milton Nielsen

Leverkusen news:
Med sejr her så ser det rigtig godt ud. Levski ligger lige over os, så denne kamp kan betyde rigtig meget. Berbatov møder sin gamle klub, så han er nok opsat.

Cardoso - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Camdali, - Krzynowek, Jong-Soo, Fritz, - Berbatov.

2min: 1-0 Berbatov (Leverkusen)
53min: 2-0 Júnior (Leverkusen)
68min: 2-1 Petrov (Levski Sofia)
78min: 3-1 Camdali (Leverkusen)

Kort til mig:
Júnior(gult)

MOM: Ko Jong-Soo (Leverkusen) 9

Efter kampen:
En meget fortjent sejr som ikke et øjeblik var truet. En smule ærgeligt at jeg ikke kunne holde målet rent. Med sejren på 3-1 så betyder det at jeg allerede er gået videre til næste runde inden den sidste kamp.

Det var så November måned! Følg med i næste update hvor det bliver spændende om jeg kan overvintre på 1.pladsen. Det er også måneden hvor lodtrækningen til næste fase af Uefa Cupen bliver trukket.

Lokomotiv Moskva - Basel 0-0. Med dette resultat så gik Steaua også videre.

Et par ss:

Næste del kommer nok iaften/tidlig nat Wink

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 28 Dec 2005, 00:25 »

Der vil desværre ikke kommer flere updates i dag. Jeg vil gå iseng, men kan næste garantere for at der kommer en imorgen på et tidspunkt.

I er meget velkommen til at give en kommentar. Også hvis i har lyst til at få et SS af et eller andet. En spiller eller noget.

Kan i sove rigtig godt!

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 28 Dec 2005, 12:31 »

December måned

Desværre blev Athirson igen skadet. Denne gang med en flænge i benet, sidste gang var han ude i 4 uger med et armbrud. Det betyder nok at Babic kommer ned på venstre back igen.

Ko Jong-Soo, en af mine 5 udlændinge, har vist stor klasse i Europa hvor han spiller den ene gode kamp efter den anden. I ligaen er han dog ikke så skarp. Hvis han kan overføre spillet fra Europa til ligaen så vil jeg få endnu mere glæde af ham. Jeg hentede ham fra 4 mill dkr.

Et overblik over kampene i December måned:

3 dec: Leverkusen - Hertha Berlin
10 dec: Nürnberg - Leverkusen
14 dec: Basel - Leverkusen
17 dec: Leverkusen - Hannover

(Forbehold for udsættelse eller aflyste kampe)

Træningsreporten for November måned er virkelig god, der var slet ingen negative spillere, så mine træningsskemaer til hver enkelte er måske ikke så ringe endda:

Positive:
Jens Nowotny (forsvarsspil)
Clemens Fritz (styrke)
Sascha Dum (forsvarsspil)

Månedens spiller i november:

1) Carsten Ramelow (Leverkusen)
2) Frank Baumann (Werder Bremen)
3) Sergej Barbarez (HSV)

Inden kampen mod Hertha Berlin fik jeg nogen rosende ord med på vejen fra klubbens træner, Falko Götz:

15. Runde i Bundesligaen
Dato: 3 december. 2005

Leverkusen(2) - Hertha Berlin(6)
Dommer: Markus Merk
Tilskueretal: 22463

Leverkusen News:
Athirson er den eneste skadet spiller i første holdstruppen. Butt er tilbage på kassen og med Ramelow og Ko Jong-Soo i form så skal der være en sejr i dag.

Butt - Dum, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Camdali, - Babic, Jong-Soo, Fritz, - Berbatov.

Resultat: 0-2
18min: 0-1 Bastrück (Hertha Berlin)
42min: 0-2 Gilberto (Hertha Berlin)

Kort til mig:
Júnior(Gult)
Ramelow(Gult)
Berbatov(Gult)

MOM: Marcelinho (Hertha Berlin) 9

Efter kampen:
Det var nok den værste kamp! Sjovt nok taber jeg igen efter den første kamp når man har åbnet FM igen. Jeg håber ikke det bliver en dårlig vane. Berbatov fik annulleret et mål efter 59minutter, hvis vi havde fået det mål så tror jeg på et helt anderledes resultat. Hertha Berlin havde hele spillet og de vandt også fortjent.

Transfer viduet åbner snart og det har sat gang i rygterne. Jeg er jo interreseret i en ny central midtbane så jeg håber at kunne præsentere en ny spiller til januar.

16. Runde i Bundesligaen
Dato: 10 december. 2005

Nürnberg(17) - Leverkusen(3)
Odds: 2,62 - 3,00 - 2,50
Dommer: Babak Rafati
Tilskueretal: 22462

Leverkusen news:
Desværre er min stjerne kantspiller Krzynowek ude resten af året med en forstrukket ryg. Júnior har karantæne så jeg forventer at Nowotny overtager hans plads i forsvaret. Vi er små favoritter til kampen. Jeg forventer dog en sejr her!

Butt - Dum, Nowotny, Juan, Schneider, - Ramelow, - Rolfes, - Babic, Jong-Soo, Freier, - Berbatov.

60min: 0-1 Voronin (Leverkusen)
68min: 1-1 Mintal (Nürnberg)

Kort til mig:
Lazovic(Gult)
Voronin(Gult)

MOM: Sascha Dum (Leverkusen) 8

Efter kampen:
1 point ud af 6 mulige i december måned... det er jeg sgu ikke tilfreds med. Jeg mister heletiden point til toppen da Bayern Munchen og Wolfsburg bliver ved med at vinde. Nürnberg pressede rigtig godt på de første 35minutter men det var alligevel os der kom fik den største chance da Berbatov ramte overlæggeren. I anden halvleg var det mere lige og deres scoring til 1-1 var virkelig klasse. En helflugter fra kanten af feltet blev banket op i hjørnet. Flot mål!

Uefa Cup gruppespil, kamp 4:
Dato: 14 december. 2005

Basel - Leverkusen
Odds: 2,62 - 3,00 - 2,55
Dommer: Kim Milton Nielsen

Leverkusen news:
En kamp jeg gerne vil vinde for at ende nr 1 i gruppen. Samtidig venter der også en vigtig kamp hjemme mod Hannover i den sidste kamp inden juleferien. Ramelow er nu også blevet skadet og han har så ferie frem til januar måned. Jeg vælger at stille i en lidt blandet start 11.

Butt - Dum, Júnior, Paletta, Castro, - Rolfes, - Camdali, - Babic, Lazovic, Fritz, - Voronin.

Resultat: 2-6
2min: 0-1 Babic (Leverkusen)
23min: 1-1 Eduardo (Basel)
45min: 1-2 Voronin [Straffe] - (Leverkusen)
61min: 1-3 Fritz (Leverkusen)
69min: 1-4 Voronin (Leverkusen)
71min: 2-4 Kissi (Basel)
83min: 2-5 Lazovic (Leverkusen)
91min: 2-6 Lazovic (Leverkusen)

Kort til mig:
Dum(Gult)
Fritz(Gult)
Lazovic(Gult)

MOM: Voronin (Leverkusen) 10

Efter kampen:
En del spillere blev sparet og det viser bare at bredden på nogen pladser er god nok. Voronin og Lazovic spiller begge en rigtig god kamp og laver 2 mål hver. Lazovic havde fået rollen som AMC og det klarede han jo rigtig godt. Generalt spillede jeg en god kamp og nu kan jeg give den gas mod Hannover i den sidste kamp.

Jeg var allerede gået videre til næste fase af Uefa Cupen inden mødet med Basel. Her er alligevel et SS af hvordan gruppe C endte:

Lodtrækning til Uefa Cupen

Så nu bliver det spændende! Hvem skal jeg møde i næste runde af Uefa Cupen som spilles til februar. Navnet på klubben som jeg skal møde i Første Knockout runde er...... Red Star!!!
Der blev allerede trukket lod om hvem en eventuel modstander i næste fase kunne blive. Hvis jeg vinder mod Red Star så skal jeg møde vinderen af: Roma - Sparta Prag.

17. Runde i Bundesligaen
Dato: 17 december. 2005

Leverkusen(3) - Hannover(7)
Dommer: Jürgen Jansen
Tilskueretal: 22478

Leverkusen news:
Den sidste kamp i efteråret. Min trup har nogen alvorlige skader hos spillere som: Krzynowek, Ramelow og Camdali. Med Voronins form iøjeblikket så vælger jeg at smide ham helt på top sammen med Barbatov så jeg spiller en 4-1-1-2-2 mod Hannover. Altså med en DMC, en MC, en AML og AMR.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Castro, - Rolfes, - Babic, Freier, - Voronin, Berbatov.

Resultat: 6-1
2min: 1-0 Freier (Leverkusen)
6min: 2-0 Berbatov (Leverkusen)
28min: 3-0 Berbatov (Leverkusen)
41min: 4-0 Berbatov [Straffe] - (Leverkusen)
55min: 5-0 Berbatov [Straffe] - (Leverkusen)
74min: 6-0 Berbatov (Leverkusen)
84min: 6-1 Stajner (Hannover)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Berbatov (Leverkusen) 10

Efter kampen:
En suveræn kamp af holdet! Ved ikke om det var fordi jeg startede med 2 angribere på toppen, men noget skete der altså. Var allerede foran 2-0 efter 6 minutter og Berbatov var jo i særklasse. Med 5 mål bringer han sig hele 9 mål foran på topscorerlisten. Desværre kunne jeg ikke holde målet rent da de absolut skulle scorer på en af deres få chancen som var inden for rammen.

Det var 2 gode kampe at slutte år 2005 af på. 6-2 og 6-1. Bestyrelsen i Leverkusen virker også meget tilfredse. Jeg overvintre på en 3 plads. 2 point efter Bayern og 4 point efter Wolfsburg. Det er kun top3 der har chance for at komme i Champions League, så lige nu ligger jeg på den plads jeg meget gerne vil slutte af på.
Næste år skal jeg så til at møde de store hold på udebane, så det er der hvor jeg skal vise hvor god jeg er.

I januar måned der bliver det spændende om jeg kan få fat i spillere på følgene pladser:

DC
DMC eller MC
AMC
Boksspiller

Mit mål er helt klart at hente en ny central midtbane til holdet. Efter det kommer en angriber også kunne jeg godt tænke mig en offensive midtbane der kunne true Jong-Soo lidt.

Juan på vej væk ??

Lyon vil meget gerne have Juan og de har budt 38millioner dkr for ham. Jeg vil helst ikke af med ham, så jeg afviser selvfølgelig. Juan melder så ud at han meget gerne vil væk for at komme til en klub hvor han kan få indfriet sine ambitioner om pokaler. Han blev så sur fordi jeg ville have han skulle blive hos Leverkusen for at hjælpe os til at vinde ting. Dagen efter ville han så på transfer listen, det afviste jeg!
Om Juan bliver solgt i januar eller bliver i Leverkusen får i at vide i januar måned!

Her slutter December måned update - jeg kan allerede fortælle nu at jeg har været på indkøb og fundet en rutineret midtbanespiller. Jeg har samtidig også solgt en spiller. Hvem der er må i vente med at se i januar måned update.

Velkommen til Hazard.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #10: 28 Dec 2005, 15:10 »

Nice start du har fået i Leverkussen - Lad os se om du kan leve op til dine tidligere meritter som træner Opstemt

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 28 Dec 2005, 18:56 »

Januar måned!

Ajax er nu blevet så varm på Berbatov at de kom med en forespørgelse på ham. Han står til 107,5 mill dkr og jeg valgte så at afvise helt. Lyon kom med endnu et bud på Lyon og jeg sælger Juan hvis der kommer et tilbud på 150mill dkr. Jeg har været på marked for at kigge efter nye forstærkninger og jeg kan godt mærke at Leverkusen ikke er verdens største klub.

Trænings report for november måned:

Positive:
Jens Nowotny (Forsvarsspil)
Simon Rolfes (styrke)
Hans-Jörg Butt (styrke)

Negative:
Krzynowek (Forsvarsspil)
Juan (Styrke)
Paletta (Taktik)

Månedens spiller, November:

1) Malik Fathi (Hertha Berlin)
2) Gilberto (Hertha Berlin)
3) Michael Ballack (Bayern Munchen)

Eftersom at Voronin alligevel ville smutte på en free til sommer så valgte jeg allerede tidligt i efteråret at sælge ham. Der var flere klubber interreseret i ham, det endte så med at Voronin blev solgt til Stuttgart for 34millioner dkr. Voronin er en rigtig god spiller, økonomien og tildels også min holdopstilling gjor sådan at han skulle væk så jeg kunne tjene nogen penge på ham.

Jeg har valgt at investere i 2 spillere indtil videre. Vi skriver nu den 8 januar og følgene 2 spillere er hentet til klubben:

Jeg har valgt skrive kontrakt med denne unge offensive midtbanespiller. Han kostede kun 800.000 og jeg håber på at få en masse ud af ham med den rette træning. Han skal lige lære tysk først, så med Berbatov i truppen så håber jeg at de finder godt sammen. Han vil muligvis få nogen kampe, men han bliver overhoved ikke fast før om nogen år.

Zikos er hentet i Monaco for omkring 2,5 mill dkr. Meget billigt synes jeg. Han kan både spiller defensiv midtbane og central midtbane. Med hans takling og pasning styrke så håber jeg at han kan hjælpe mig til at holde os i top 3. MC har klart været det svageste led, Camdali og Rolfes har ikke styrken til de store kampe så det bliver rart med noget rutine.

Der står at Jens Nowotny stopper med karrieren efter denne sæson selvom der står 2008. Så ved ikke helt hvad jeg skal regne med. Jeg regner med at han så vælger at stoppe efter denne sæson og med hans månedsløn på 2mill dkr så kommer jeg til at spare en masse penge. Jeg har allerede fundet hans afløser. Ham får i at se når vi kommer til det nye transfer vindue.

Jeg kigger forsat efter unge talenter og kigger iøjeblikket efter en forsvarsspiller. Jeg har lånt Dum ud til Aachen så han forhåbenlig får en masse spilletid. Jeg har også valgt at sælge Madouni til Hertha Berlin for 12 mill dkr. Han fik 550.000 i løn så håber at kunne finde en der er meget billigere som har en stor fremtid. Dette var faktisk ikke med min gode vilje, for nu kommer til at mangle bredde i center forsvaret hvis jeg ikke får købt en, inden transfervinduet lukker.

Martin Ericsson til Leverkusen!

Så kom min offensive forstærkning. Jeg havde et par muligheder til den offensive for en pris mellem 8 og 12 millioner. Valget faldt så på Martin Ericsson. Jeg regner med at han hurtig falder ind på holdet lige bag Berbatov. Som i kan se på nedestående SS så har han gode stats i aflevering og kreativitet. Så håber han kommer til at ligge nogen gudebolde til Berbatov og de 2 kanter.
Han blev hentet for 11mill dkr - månedsløn på 420.000.

Ali Camdali og Simon Rolfes blev begge utilfreds over købet af Martin Ericsson selvom han faktisk slet ikke skal spille deres pladser. De skal mere være kede af købet af Zikos, for han skal nemlig spiller deres plads.

18. Runde i Bundesligaen
Dato: 20 januar. 2006

Leverkusen(3) - Frankfurt(18)
Odds: 2,00 - 3,20 - 3,20
Dommer: Peter Gagelmann
Tilskueretal: 22486

Leverkusen news:
Tom Starke er eneste mand ude.

Martin Ericsson får debut.

Debut til Zikos på den centrale midtbane.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Babic, Ericsson, Freier,  - Berbatov.

Resultat: 0-0

Kort til mig:
Ingen

MOM: Benjamin Huggel (Frankfurt) 8

Efter kampen:
Fy for satan for en kamp. Aldrig har jeg set så dårlig kamp. En meget kedelig 0-0 kamp. Martin Ericsson havde 27 afleveringer hvor 26 af dem var til en medspiller. Dog havde han ingen nøgleafleveringer som han er købt til. En meget skuffende indsats af alle spillere. Bayern Munchen vandt og Wolfsburg fik 1 point. Så det bliver efterhånden svært. Målet er nu en 3 plads!

Butt forlænger!!

Endelig fik jeg forlænget med Butt! Efter flere times forhandlinger med hans agent lykkes det. Han er nu i klubben til 2009. Det er nok ikke så godt for Cardoso som var set til at afløse ham efter sæsonen. Nu får vi se hvad der sker. Jeg er tilfreds med at han ville forlænge.

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12: 29 Dec 2005, 10:26 »

Afstemningen er færdig!

Ja, der er ingen fremtid i ham  4 (28.6%)
Nejda! Han bliver fremtidens spiller  2 (14.3%)
Behold ham! Du kan tjene kassen på ham senere  3 (21.4%)
Ved ikke... den er svær!  5 (35.7%)

Ialt 14 stemmer.

Jeg kan se at i er meget uenige om jeg skal sælge Castro eller ej. Der er 5 stemmer ved "Ved ikke". Så på nuværende tidspunkt beholder jeg ham og hvis der er kommer et tilbud på ham så må jeg tage det derfra.
Tak fordi i gad at stemme!

Velkommen til Hazard.

MeeLo
Gæst

« Svar #13: 29 Dec 2005, 11:00 »

Så fik jeg min vilje! Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #14: 29 Dec 2005, 12:20 »

Hej Brian

Så fik jeg endelig læst din blog igennem! Det tog sq længe... Det lader jo til at det går meget godt.. En 3. plads med Leverkusen i første sæson er meget fint, og du er jo også videre i UEFA. Rød Stjerne skal du nok vinde over, men det bliver nok Roma du skal møde i kampen efter det, og det kan godt blive en gyser!

Det undrer mig dog lidt med dine køb... De to "talenter" du har købt i starten af sæsonen, sætter jeg et stort spørgsmålstegn ved... Deres stats imponerer mig overhovedet ikke, og det gør Dimitrov's heller ikke... Altså med tanke om at de er kommet til en storklub som Leverkusen, så synes jeg slet ikke at de har formatet. Men okay, det må du jo så modbevise over de næste sæsoner Wink Men held og lykke med det da. Det skal lige siges at jeg stemte for at Castro skulle sælges, da jeg heller ikke mener at han har det rette format til Leverkusen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010