home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 522 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  [BLOG] -> Leverkusen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har jeg gode chancer for at gå videre i Champions League ?  (Afstemning slut: 11 Jan 2006, 21:15)
Ja, helt sikkert. Du ender på en 1.plads
- 1 (20%)
Du møder 3 gode hold, så du skal være mere end tilfreds med en 3.plads.
- 2 (40%)
Du er slet ikke gode nok til at slå de andre hold. Du ender nr 4.
- 0 (0%)
Det bliver tæt og du får netop lige den 2.plads. Porto er for stærke!
- 1 (20%)
Det bliver tæt og du får netop lige den 2.plads. Lazio er for stærke!
- 1 (20%)
Antal Stemmer: 5

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [BLOG] -> Leverkusen  (Læst 8705 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: [BLOG] -> Leverkusen
« Svar #15: 29 Dec 2005, 12:51 »

Februar måned

Inden Transfer vinduet lukkede i så fik jeg aftalt personlige krav med en spiller som jeg får til sommer. Han er også forsvarspiller så jeg får 2 nye forsvarspillere til sommer.

Michael Laudrup er blevet ansat i Dortmund. Inter og Schalke har netop fyret deres trænere.

Trænings report for januar måned:

Positive:
Jens Nowotny (Taktik)
Jacek Krzynowek (Afslutninger)
Ali Camdali (Boldkontrol)

Negative:
Bernd Schneider (Styrke)
Simon Rolfes (Aerobic)
Christan Beckers (Taktik)

19. Runde i Bundesligaen
Dato: 4 Februar. 2006

Bayern Munchen(1) - Leverkusen(3)
Odds: 1,80 - 3,00 - 4,00
Dommer: Jürgen Jansen
Tilskueretal: 63866

Leverkusen news:
Ramelow får karantæne ved næste gule kor, ellers er alle spillere klar. Bayern er klart favoritter, de har kun en reserve målmand uden så de er også 100% klar til topopgøret som jeg ikke må tabe. Jeg har ændret spillestilen hos Ericsson lidt, han spiller dog stadigvæk bag Berbatov.

Lineup, venstre mod højre:
Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Krzynowek , Ericsson, Freier,  - Berbatov.

Resultat: 2-0
16min: 1-0 Makaay [Straffe] - (Bayern Munchen)
26min: 2-0 Makaay (Bayern Munchen)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Roy Makaay (Bayern Munchen) 9

Efter kampen:
Athirson og Ramelow var tæt på at få gult kort allerede i starten af kampen. Dommeren blev efter 6 minutter nød til at give Philipp Lahm rødt kort for en nødbremsning på Ericsson. Han stoppede ham ligeuden for feltet hvor Eric kunne have været alene.
Efter nogen gode forsøg af Berbatov og Krzynowek så valgte Júnior så at dumme sig efter 16 minutter. Han lavede straffespark på Makaay! Han scorede sikkert. Bare 10 minutter efter gjor han det til 2-0.
Anden halvleg blev unden de helt store chancer, Bayern skabte selvfølgelig ikke så meget da de var 10mand og de stod samtidig godt i det defensive. Så en fortjent sejr.

Bayern VS Wolfsburg!

Wolfsburg og Bayern Munchen er kommer fri i toppen og det ser ud til at de skal kæmpe om mesterskabet. Begge hold har 41 point, Hertha Berlin 35, undertegnet 34 point. Der er lagt op til en spændende afslutning hvor der er en del hold der kæmper om den 3 plads der kan sikre mange penge og en Champions League plads. Der er lagt om til en spændende kamp hvor jeg skal møde Wolfsburg på hjemmebane!

20. Runde i Bundesligaen
Dato: 4 Februar. 2006

Leverkusen(4) - Wolfsburg(2)
Odds: 2,25 - 3,20 - 2,75
Dommer: Michael Weiner
Tilskueretal: 21921

Leverkusen news:
Denne kamp skal vindes hvis jeg vil have en chance for en CL plads. Wolfsburg er bestemt ikke noget dårligt hold. Freier og Zikos bliver erstattet af Camdali og Fritz.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Camdali, - Krzynowek, Ericsson, Fritz,  - Berbatov.

Resultat: 5-2
3min: 1-0 Krzynowek (Leverkusen)
8min: 1-1 Klimowicz (Wolfsburg)
39min: 2-1 Krzynowek (Leverkusen)
43min: 3-1 Krzynowek (Leverkusen)
53min: 4-1 Berbatov (Leverkusen)
55min: 4-2 Klimowicz (Wolfsburg)
58min: 5-2 Berbatov (Leverkusen)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Krzynowek (Leverkusen) 10

Efter kampen:
Uha for en kamp!! Krzynowek spiller en super fed kamp og bliver fortjent kåret til MOM med et stort 10 tal. Det var en vigtig sejr da Hertha Berlin også tabte til Bayern. Så det betyder nu at Bayern er alene i spidsen og jeg kom over Hertha og er på den vigtige 3.plads. Det var faktisk en meget tæt kamp selvom resultatet siger noget andet. Jeg var utrolig effektiv!

21. Runde i Bundesligaen
Dato: 11 Februar. 2006

Schalke 04(11) - Leverkusen(3)
Dommer: Michael Weiner
Tilskueretal: 61254

Leverkusen news:
Schalke 04 har ikke haft en god sæson. De har netop ansat en ny træner inden kampen mod mig. De har Bordon i karantæne og Asamoah, Cziommer og Rafinha skadet. Jeg er endnu engang en skadesfri trup så jeg kan spille den stærkeste holdopstilling.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Camdali, - Krzynowek, Ericsson, Freier,  - Berbatov.

Resultat: 1-3
6min: 0-1 Freier (Leverkusen)
19min: 0-2 Berbatov (Leverkusen)
41min: 0-3 Berbatov (Leverkusen)
45+3min: 1-3 Kuranyi [Straffe] - (Leverkusen)

Kort til mig:
Júnior(Rødt)

MOM: Krzynowek (Leverkusen) 9

Efter kampen:
Freiers mål efter kun 6minutter var utrolig vigtigt. Schalke viste godt spil i starten og jeg var nervøs for de ville scorer. Heldigvis gik Rost galt af en indlæg fra Athirson og ved bagerste kunne Freier så heade den ind. Berbatov bliver ved med at vise klasse og udbyggede igen hans føring på topscorerlisten. Han er nu 8 mål foran på topscorerlisten. Júnior har så karantæne i næste kamp, så er det godt jeg har rutineret Nowotny, som jeg forsat er i tvivl om, om han stopper til sommer eller i 2008 !!

Uefa Cupen, 1 Knockout runde. Kamp 1:
Dato: 14 Februar. 2006

Red Star - Leverkusen
Odds: 2,62 - 3,00 - 2,50
Dommer: Graham Poll
Tilskueretal: 12408

Leverkusen news:
Dimitrov og Zikos må ikke spille med da de har spillet kampe i europa i denne sæson. Resten af truppen er 100% klar og hvis jeg kan få lavet et udebane mål så vil jeg være meget tilfreds.

Butt - Babic, Júnior, Nowotny, Castro, - Ramelow, - Rolfes, - Krzynowek, Jong-Soo, Fritz,  - Lazovic.

Resultat: 0-1
36min: 0-1 Krzynowek (Leverkusen)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Krzynowek (Leverkusen) 8

Efter kampen:
Krzynowek fik en hovedrolle i kampen. Han starter med at brænde straffespark i det 13 minut. Han scorer så efter 36 minutter og i det 56minut får han et mål anulleret. Så der manglede bare et selvmål og et rødt kort. Det er 3 kamp ud af 4 kampe i denne måned at Krzynowek bliver kåret til MOM.
Babic startede på venstre back og blev senere hen skadet efter et slag på kæben. Han vil være ude i en uge. Et rigtig godt udgangspunkt inden retur opgøret om en uge.

Bayern Munchen og Wolfsburg spillere i dag, Lørdag, 2-2 og 1-1. Dermede mistede de begge 2 point og hvis jeg kan få 3 point så er jeg igen tæt på dem. Jeg vil være 2 point efter Wolfsburg hvis jeg kan slå Duisburg.

22. Runde i Bundesligaen
Dato: 19 Februar. 2006

Leverkusen(3)-Duisburg(12)
Odds: 2,00 - 3,25 - 3,25
Dommer: Markus Schmidt
Tilskueretal: 22497

Leverkusen news:
Júnior ude med karantæne - Babic ude med skade.
Ved næste gule kort kan Ramelow og Freier få karantæne.

Butt - Athirson, Nowotny, Juan, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Krzynowek, Ericsson, Freier,  - Berbatov.

53min: 1-0 Krzynowek (Leverkusen)
80min: 2-0 Lazovic (Leverkusen)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Krzynowek (Leverkusen) 9

Efter kampen:
Det var da utroligt! Krzynowek fortsætter hans imponerende form og bliver igen kåret til MOM. Vi var total dominerede gennem hele kampen, ikke fordi vi var gode, det var Duisburg der var total ringe. De satsede på at få 1 point med hjem. Athirson, Zikos og Krzynowek var de mest iøjefaldende spillere i kampen. Dimitrov fik hans debut da han kom ind for Ericsson.

Uefa Cupen, 1 Knockout runde. Kamp 2:
Dato: 23 Februar. 2006

Leverkusen - Red Star
Dommer: Massimo De Santis
Tilskueretal: 21146

Leverkusen News:
Jeg vælger at stille med næsten reserve hold her. Ericsson og Berbatov er de eneste faste som spiller med.

Cardoso - Athirson, Nowotny, Paletta, Cannata, - Castro, - Rolfes, - Jong-Soo, Ericsson, Fritz,  - Berbatov.

Resultat: 0-3
2min: 0-1 Milovanovic (Red Star)
5min: 0-2 Jankovic (Red Star)
70min: 0-3 Lukovic [Straffe] - (Red Star)

Kort til mig:
Berbatov(Gult)
Jong-Soo(Gult)

MOM: Milovanovic (Red Star) 8

Efter kampen:
Total chockstart!! 2 mål på de første 5 minutter jeg var rystet!! Jeg valgte efter 15minutter at tage Jong-Soo og Rolfes ud. De blev erstattet af Krzynowek og Lazovic. Det betød at jeg spillede med Lazovic og Berbatov på toppen. Krzynowek - Ericsson og Fritz bag dem. Castro har den defensive midt.
Berbatov fik anulleret et mål efter 23 minutter for offside.
Selvom jeg spillede offensivt så var det Red Star der havde de store chancer. I Pausen skiftede jeg Fritz med Freier. Red Star ramte også stolpen i anden halvleg og da Nowotny begik straffespark så var det slut!!

Fiasko i Uefa Cupen!

Jeg er meget meget skuffet over dette resultat. Jeg havde håbet på at komme langt i Uefa Cupen men det gik desværre ikke. Efter sejren på 1-0 så fik jeg undervurderet Red Star til returopgøret og det betød Exit. Red Star var det bedste hold og jeg vil ønske dem held og lykke i resten af Cupen.
Nu kan jeg koncentere mig om den 3 plads der giver Champions League billet til næste sæson.

23. Runde i Bundesligaen
Dato: 26 Februar. 2006

Fc Köln(14) - Leverkusen(3)
Odds: 2,75 - 3,22 - 2,25
Dommer: Helmut Fleischer
Tilskueretal: 50353

Leverkusen news:
Krzynowek er desværre blevet skadet ellers spiller jeg med bedste hold. Skuffelsen i Uefa Cupen skal hævnes og det skal gå ud over Fc Køln.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Babic, Ericsson, Freier, - Berbatov.

Resultat: 0-0

Kort til mig:
Berbatov(Gult)

MOM: Paul Freier (Leverkusen) 8

Efter kampen:
Fc Køln får en mand udvist efter 47 minutter og det skuffer mig meget at jeg ikke kan få scoret det mål selvom jeg presser og presser. Athirson har også et forsøg på stolpen! Den vil bare ikke ind. Heldigvis fik Wolfsburg også kun uafgjort så jeg er 2 point efter dem.

Her slutter denne update. Nu skal jeg kæmpe mig gennem den voldsomme snestorm da jeg skal i biffen og se Narnia! Der kommer nok først en update imorgen.!
« Seneste Redigering: 29 Dec 2005, 23:23 af BlaZZo » Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #16: 29 Dec 2005, 19:46 »

Hej Brian

Så fik jeg endelig læst din blog igennem! Det tog sq længe... Det lader jo til at det går meget godt.. En 3. plads med Leverkusen i første sæson er meget fint, og du er jo også videre i UEFA. Rød Stjerne skal du nok vinde over, men det bliver nok Roma du skal møde i kampen efter det, og det kan godt blive en gyser!

Det undrer mig dog lidt med dine køb... De to "talenter" du har købt i starten af sæsonen, sætter jeg et stort spørgsmålstegn ved... Deres stats imponerer mig overhovedet ikke, og det gør Dimitrov's heller ikke... Altså med tanke om at de er kommet til en storklub som Leverkusen, så synes jeg slet ikke at de har formatet. Men okay, det må du jo så modbevise over de næste sæsoner Wink Men held og lykke med det da. Det skal lige siges at jeg stemte for at Castro skulle sælges, da jeg heller ikke mener at han har det rette format til Leverkusen.

Hej,

Tak for din kommentar.

Jeg vil nu ikke sige at Leverkusen er en storklub. Spillertruppen er ikke så stor, og man kan faktisk sige at de har 15-16 kvalitets spillere, resten skal man selv udvikle.
Jeg har hentet de 2 spillere fordi, da jeg spillede med Doncaster så havde Bayern Munchen købt Paletta og han var mega nice der, og for 3,50 mill dkr så gør det jo ikke så meget hvis de bliver et flop. Cardoso har endnu ikke udviklet sig, men det kan da ske, det håber jeg på. Leverkusen havde omkring 35mill til indkøb, ikke overdrevet meget og da jeg er imod at hente nogen spillere som spiller sindsygt godt i FM, som man ikke ved er så gode. Her tænker jeg på Guarin, jeg ved ikke om man kan få ham for 10mill eller noget, jeg synes bare det er for "let" at købe ham. Hvis du forstår ? Wink

så prøver jeg at finde talenter, så jeg håber har en chance. Dimitrov blev hentet for 800.000, så det vil jo heller ikke være noget overdrevet tab hvis han nu skulle blive et flop.

SS af Paletta da jeg købte ham;

SS af Paletta nu:

En ok udvikling indtil videre, er steget i takling, marking og hurtighed bla. Lidt mere i Marking og han vil være ganske udmærket til mig.

Velkommen til Hazard.

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #17: 29 Dec 2005, 19:50 »

Så kunne jeg endelig skirve en kommentar til dig.

Rigtig flot kommet igen i ligaen, troede ikke du kunne hente Wolfsburg og Bayern, men nu skal du jo bare vinde ligaen.

Dumt du undervurdere Red Star, man må aldrig stille med reserve hold, når man kun fører 1-0. Surt du røg ud.

Glæder mig til at læse mere.

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18: 29 Dec 2005, 20:59 »

Hey b0nb0n.

Ja det var sgu dumt. Det irretere mig også bagefter. Men man kan jo altid være bagklog Wink Nu kan jeg koncentere mig omkring ligaen, og jeg vil hellere komme i CL næste år end at spille med i Uefa Cupen og ende på en 4 plads. Man ved aldrig om jeg kunne have forsat i Uefa Cupen + at spille godt i Bundesligaen.

Jeg har smidt en afstemning op, så i er velkommen til at stemme. Her er et SS af ligaen:

Velkommen til Hazard.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #19: 29 Dec 2005, 23:14 »

Først og fremmest.. Jeg er glad for at du har opdelt med
mellem kampene. Efter at have skrevet min sidste kommentar, kom jeg (i badet) i tanke om at jeg havde glemt at skrive det som en ting der kunne hjælpe med opsætningen til kampene. Jeg skammer mig lidt over at jeg tænkte på dig i badet, men sådan er det jo...

Jeg kunne heller ikke lade være med at trække på smilebåndet da du skrev om Kzruzdufsofski's mål og annulleret mål osv, og at der så kun manglede et selvmord Opstemt Skulle der havde stået selvmål dér, eller var du i et usædvanligt humoristiskt humør?

Lækkert at se at Paletta er blevet så meget bedre siden sidst. Det kan være at han bliver et godt køb trods alt. Godt nok at du køber på egne erfaringer, men ville du have købt ham hvis du ikke havde set ham i et andet spil? Jeg er personligt meget imod at købe spiller som man har "hørt om" eller "ved" er gode i spillet, selvom man aldrig har hørt om ham i virkeligheden, eller haft ham selv i FM. Ergo køber jeg heller ikke Guarin, Adu osv...

Og så er det skidt at du røg ud mod Røde Stjerne, dem forventede jeg at du gik videre mod, men du har vel lært din lektie Wink Jeg stemmer på at du ender på en 2. plads, nu er det trods alt Bayern du kæmper mod, men uden UEFA eller pokalen at kæmpe om, burde du kunne komme over Wolfsburg.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #20: 29 Dec 2005, 23:54 »

nå! Men nu prøver jeg så igen!!! Godt i snart skal have en ny server. Ikke optimalt at bruge 15minutter på et svar så når man skal godkende så går den ned og alt er slettet!!!!

Hawk1nZ, det bliver så et kort svar i forhold til det andet jeg skrev!

Først vil jeg sige tak fordi du tænker på mig mens du er ibad, det er der nok ikke mange der gør. Udover Pam og Jessica Biel....

Jeg har rettet selvmord til mål Wink Ved ikke hvad der lige gik galt der. Vil da andre håbe at min bedste spiller begår selvmord.

Så til det seriøse...

Alle har jo deres regler inden for FM. Nogen er meget simple andre er mere "alvorlige". Jeg har et par regler som jeg prøver at følge så godt som muligt. Den ene er at jeg ikke vil købe spillere som Guarin og Roncatto. 1) Har aldrig hørt om dem IRL også er de max overvurderet i FM. Personligt synes jeg slet ikke det er sjovt at købe så nogen spillere. Det er en let måde at få succes på, synes jeg.
Godt være de begge er kendt IRL, men de har vist aldrig opnået noget specielt så de kan være SÅ gode i FM.

Jeg bruger tit scouts i Argentina og Brasilien. Jeg kan slet ikke afvise jeg har købt nogen som er total overvurderet, men så er det fordi jeg aldrig har hørt om personen før. Der er mange gode spillere i Argentina og Brasilien og der er mange man kan købe. Jeg køber dem jeg har lyst til, så længe jeg bare ikke ved at de er kendte i FM som overvurderet. Jeg kan sagens købe en spiller med gode tal, så længe jeg bare følger mine andre små regler Wink

Så skifter vi lige emne til Palleta. Palleta vandt jeg somsagt i mit Doncaster spil. Jeg fandt ham med en Scouts der han spillede i Bayern Munchen, så jeg kendte intet til ham fra start. Om han var god eller dårlig. Jeg valgte så at bruge 3,5 mill dkr på ham her i spillet og håber han kan udvikle sig til en klasse spiller. Jeg kan intet forkert se i dette da jeg selv har fundet ham og aldrig hørt om ham fra andre sider. Han er jo heller ikke overvurderet i stats fra start som i nok kan se Wink

Ja det var meget dårligt mod Red Star. Jeg vil nok drømme om det om lidt når jeg skal iseng. Heldigvis kan jeg nu koncentere mig omkring 1-3 pladsen og CL adgang næste år.

Ang afstemningen så har jeg selv stemt 11-18 for ikke at få en indflydelse på resultatet Wink

Der kommer nok en ny update imorgen. Sov godt!

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 30 Dec 2005, 13:29 »

Marts Måned!

I DFB pokalen der er vi nu kommet til Semifinalen, her er kampene:

Bochum - Gladbach
Stuttgart - HSV

Træningsreport for februar måned:

Positive:
Bernd Schneider (Styrke)
Tom Starke (Styrke)
Christian Beckers (styrke)

Negative:
Zikos (Afslutninger)
Dimitrov (Forsvarsspil)
Pierre De Wit (Taktik)

Månedens spiller i februar:

1) Jacek Krzynowek (Leverkusen)
2) Michael Ballack (Bayern Munchen)
3) Dimitar Berbatov (Leverkusen)

24. Runde i Bundesligaen
Dato: 4 Marts. 2006

Leverkusen(3)-Werder Bremen(4)
Odds: 2,62 - 3,00 - 2,50
Dommer: Jürgen Jansen
Tilskueretal: 22476

Form:
Leverkusen hjemme: 9-1-2 (27-10)
Bremen ude: 3-6-2 (11-8)

Leverkusen news:
Jeg har 6 point ned til Werder Bremen inden denne kamp, så en sejr vil betyde utrolig meget. De andre gange hvor jeg spiller første kamp efter at have åbnet FM igen, har jeg tabt! Det vil jeg ikke håbe sker igen. Jacek Krzynowek er tilbage med 91% og jeg vil starte med ham på bænken.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Babic, Ericsson, Freier, - Berbatov.

Resultat: 1-2
13min: 0-1 Klose (Bremen)
26min: 1-1 Ericsson (Leverkusen)
47min: 1-2 Klasnic (Bremen)

Kort til mig:
Júnior(Gult)
Zikos(Gult)

MOM: Klose (Werder Bremen) 9

Efter kampen:
Jeg havde det på fornemmelsen, første kamp efter jeg åbner FM igen der taber jeg. Det skete bla også mod Steaua. Bremen vandt fuldt fortjent og nu er der kun 3 point mellem os. Et rigtig dumt nederlag. Martin Ericsson fik lavet hans først mål og hvilket et. Jeg tror det kommer i top 3 ved månedens mål i Marts måned. Han afslutter for 30 meter og den sidder oppe i hjørnet, klasse mål.
Forsvaret svigter også i denne kamp, Juan vil meget gerne væk og han var også tæt på at give et mål væk til Klose i det 88 minut. Både Wolfsburg og Bayern vandt, så det ser håbløst ud at hente dem... Jeg ved ikke om jeg skal sætte rutineret Nowotny ind i stedet for Juan som fast i de sidste kampe. Juan har spillet stabilt, men noget skal der ske hvis jeg også taber næste kamp.

Roma - Red Star 1-0 (Montella)

Det eneste tyske hold der er videre i Uefa Cupen er Stuttgart.
Austrian Wien - Stuttgart 0-0

25. Runde i Bundesligaen
Dato: 11 Marts. 2006

Bielefeld(17)-Leverkusen(3)
Odds: 4,00 - 3,00 - 1,80
Dommer: Felix Brych
Tilskueretal: 20746

Form:
Bielefeld hjemme: 4-0-8 (10-18)
Leverkusen ude: 4-4-3 (16-13)

Leverkusen news:
Ramelow og Freier står forsat til karantæne ved næste gule kort. Camdali får en chance på den centrale midtbane!

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Camdali, - Krzynowek , Ericsson, Freier, - Berbatov.

Resultat: 3-1
9min: 1-0 Kobylik (Bielefeld)
35min: 2-0 Delpierre (Bielefeld)
57min: 2-1 Lazovic (Leverkusen)
64min: 3-1 Beinlich [Straffe] - (Bielefeld)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Delpierre (Bielefeld) 9

Efterkampen:
Jeg er meget rystet! Bagud 2-0 til et bundhold ved pausen. Ingenting vil fungere iøjeblikket. Det er fortjent nok at Bielefeld fører, jeg er bare skufftet over holdet. Camdali og Freier bliver taget ud i pausen. Fritz kommer ind på højre kanten og Lazovic kommer i angrebet. Ericsson kommer ned på den centrale hvor jeg også sætter Ramelow på.
Lazovic får fortjent reduceret efter et flot hovedstød, desværre kan Ramelow lave et dumt straffespark og der scorer den tidligere Leverkusen spiller på straffe.
Marin Ericsson ramte overlæggeren på et hovedstød. I det 74minut blev jeg nød til at tage Berbatov ud da han var små skadet og ind kom Babic. Endnu et dumt nederlag og er på et par kampe gået fra en "sikker" 3 plads til en krise og nu kun 2 point foran Werder Bremen.

Red Star - Roma 0-0 (Roma går videre med 1-0 samlet)
Stuttgart - Austrian Wien 2-0 (Stuttgart går videre med 2-0 samlet)

I Kvartfinalen skal Roma møde Brügge og Stuttgart skal møde Feyenoord.

26. Runde i Bundesligaen
Dato: 18 Marts. 2006

Leverkusen(3)-Mainz(15)
Odds: 1,80 - 3,00 - 4,00
Dommer: Florian Meyer
Tilskueretal: 22133

Form, de sidste 5 kampe:
Leverkusen: VVUNN
Mainz: NNNNV

Leverkusen news:
Med 2 nederlag i træk så skifter jeg på nogen pladser. Krzynowek har slet ikke været i gear efter hans skade i slutningen af februar. Så da Babic også er lidt nede iøjeblikker så vælger jeg Dimitrov på kanten.

Butt - Athirson, Júnior, Nowotny, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Dimitrov, Jong-Soo, Freier, - Berbatov.

11min: 1-0 Berbatov (Leverkusen)
32min: 2-0 Berbatov [Straffe] - (Leverkusen)

Kort til mig:
Ramelow(Gult kort)
Zikos(Gult kort)

Min kære anfører, Carsten Ramelow, har karantæne mod Stuttgart.

MOM: Berbatov (Leverkusen) 8

Efter kampen:
Sådan! Endelig en sejr, jeg skal vinde resten af mine hjemmebane kampe hvis jeg skal holde min 3 plads. Dimitrov tager flot over på kanten og får et 8 tal. Sejren var aldrig i fare, det skal dog siges at Mario Carevic fik et rødt kort ved at skubbe til Nowotny, det var allerede efter 28 minutter. Med 2 mål af Berbatov så håber jeg på han får moralen op igen.

27. Runde i Bundesligaen
Dato: 25 Marts. 2006

Stuttgart(11)-Leverkusen(3)
Odds: 2,50 - 3,00 - 2,62
Dommer: Markus Merk
Tilskueretal: 44371

Form
Stuttgart: VNVNX
Leverkusen: VNNNV

V = Vundet
N = Nederlag
X = Uagjort

Leverkusen news:
Ramelow ude med karantæne. Castro overtager hans plads. Der er genvalg til Dimitrov på venstre kanten. Der er gensyn med Voronin, han er i angrebet for Stuttgart sammen med Jon Dahl.

Butt - Athirson, Júnior, Nowotny, Schneider, - Castro, - Zikos, - Dimitrov, Ericsson, Freier, - Berbatov.

Resultat: 1-1
13min: 0-1 Ericsson (Leverkusen)
35min: 1-1 Hitzlisperger (Stuttgart)

Kort til mig:
Athirson(Gult)
Júnior(Gult)
Zikos(Gult)

MOM: Timo Hildebrand (Stuttgart) 8

Efter kampen:
Vi havde virkelig fortjent at vinde denne kamp. Mod slutningen har vi den ene store chance efter den anden. Dimitrov spillede igen en god kamp og fik 8. Castro og Ericsson fik også et 8 tal og var de bedste spillere. Godt at se at de 2 unge spillere kan tage lidt ansvar. 1 point er okey mod Stuttgart, men som kampen forløb ville jeg gerne have haft 3. Werder Bremen vandt deres kamp, så vi er nu a point med 48 point. 4 ned til Gladbach/Hertha Berling og hele 6 point op til Wolfsburg på 2 pladsen.

Tom Starke utilfreds!

Reserve målmand Starke er utilfreds med hans manglende første holds fodbold. Jeg meldte tilbage at han skulle have tålmodighed og afviste at sætte ham på transfer listen. Med Cardoso, Starke og Butt i truppen er der hård konkurrence

Tom Starke træt af at sidde på bænken!

Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #22: 30 Dec 2005, 18:33 »

April måned

Et overblik over kampene i april måned:

1april: Leverkusen - Kaiserslautern
9april: Dortmund - Leverkusen
16april: Leverkusen - Gladbach
22april: HSV - Leverkusen

Der tages selvfølgelig forbehold for aflysninger og udsatte kampe.

Uefa Cup kvartfinale:
Feynoord - Stuttgart 1-1
Roma - Brügge 2-2

Ny kontrakt.
Jeg fik tilbydt en ny kontrakt og havde nogen muligheder at vælge imellem:

Løn budget: 12mill - 32mill til indkøb
Løn budget: 13mill - 17mill til indkøb
Løn budget: 14mill - 6mill til indkøb.

I øjeblikket har jeg 15mill i mit løn budget, det vil så sige at jeg er 2mill over det. Så jeg skal spare 5mill dkr hvis jeg snupper det med det højeste transfer beløb. Så det er ikke så let at gå på indkøb hvis man også skal spare på lønne.

Jeg valgte at sige Ja tak til 12mill - 32 mill. Jeg vil få 800.000 og har kontrakt frem til 2008.

Trænings report for Marts måned:

Positive:
Dimitrov (Angrebsspil)
Beckers (Taktik)
De Wit (Taktik)

Negative:
Starke (Styrke)
Zikos (Dødbolde)
Döpper (Boldkontrol)

Månedens spiller:

1) Roy Makaay (Bayern Munchen)
2) Malik Fathi (Hertha Berlin)
3) Carsten Cullmann (Fc Køln)

Jeg kan så fortælle at Martins Ericssons mål mod Werder Bremen kom ind på en 3.plads.

28. Runde i Bundesligaen
Dato: 1 april. 2006

Leverkusen(3)-Kaiserslutern(14)
Dommer: Thorsten Kinhöfer
Tilskueretal: 22476

Leverkusen news:
Jeg vælger at give Tom Starke en chance på kassen. Sjovt nok var Juan den eneste der var glad for at jeg ville forlænge, og han er utilfreds med at være i Leverkusen... Ramelow er tilbage fra karantæne. Jeg synes det vil være ærgeligt at sætte Castro og Dimitrov af efter en god kamp mod Stuttgart.

Butt - Athirson, Júnior, Nowotny, Schneider, - Castro, - Ramelow, - Dimitrov, Ericsson, Freier, - Berbatov.

Resultat: 2-2
9min: 1-0 Berbatov (Leverkusen)
45min: 1-1 Nerlinger (Kaiserslutern)
69min: 2-1 Jong-Soo (Leverkusen)
76min: 2-2 Skela (Kaiserslutern)

Kort til mig:
Dimitrov(Gult)

MOM: Jürgen Macho (Kaiserslutern) 9

Efter kampen:
Var det 3 pladsen der røg der ?? Det vil jeg ikke håbe. Bremen vandt deres kamp med 3-0 så jeg er nu 2 point efter dem. Nowotny er skyld i det første mål hvor Nerlinger kan heade den ind. Deres andet mål er et flot sparket frispark som Starke ikke kunne gøre noget ved. Generalt var det en offday for mange af spillerne. Eneste spiller der kunne gå fra banen efter en tilfredsstillende kamp var Berbatov som fik et 8 tal.

Skela scorede på et flot frispark og sendte Leverkusen på 4 pladsen.

Uefa Cupen, kvartinale. Retur kamp.
Brügge - Roma 0-2 (Roma samlet videre med 4-2)
Stuttgart - Feyenoord 0-0 (Stuttgart videre på udebane mål da første kamp endte 1-1)

29. Runde i Bundesligaen
Dato: 9 april. 2006

Dortmund(12) - Leverkusen(4)
Dommer: Franz-Xaver Wack
Tilskueretal: 82659

Leverkusen news:
Desværre fik Werder Bremen 1-1 hjemme mod Bayern så jeg er tvunget til at vinde denne kamp så vi igen kan komme a point. Moralen er virkelig dårlig efter 2 uafgjort kampe. Juan kommer tilbage i midterforsvaret i stedet for Nowotny.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Krzynowek , Ericsson, Freier, - Berbatov.

46min: 1-0 Koller (Dortmund)
49min: 1-1 Berbatov [Straffe] - (Leverkusen)
61min: 2-1 Berbatov (Leverkusen)
80min: 3-1 Berbatov (Leverkusen)

Kort til mig:
Athirson (Gult)
Ramelow (Gult)
Ericsson (Gult)

MOM: Berbatov (Leverkusen) 10

Efter kampen:
Lækkert med en sejr, det betyder 3 pladsen med bedst målscorer. Berbatov laver et hattrick, hvad skal jeg dog gøre unden ham. Lazovic forsvinder til sommer så jeg skal på marked for at finde en god backup til Berbatov. Han har lavet 29 mål i Bundesligaen nu.
Desværre så blev Freier skadet og det viser sig at han er ude i 3 måneder med en brækket ankel, Jong-Soo kom ind og blev også skadet. 3-4 uger ude. Hvem der skal erstatte Freier ved jeg ikke, fritz er en oplagt mulighed...

30. Runde i Bundesligaen
Dato: 16 april. 2006

Leverkusen(4)-Gladbach(7)
Dommer: Lutz Wagner
Tilskueretal: 22465

Leverkusen news:
Werder Bremen spillede igår (Lørdag) 1-1 mod Wolfsburg. Igen får de point mod de 2 øverste hold. Med sejren idag over Gladbach så kan jeg komme 2 point foran og tættere på en CL plads.
Min offensive højre side er helt ude. Fritz og Freier er skadet. Jong-Soo er også skadet, så det bliver muligvis Lazovic eller Babic på højre kanten.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Krzynowek , Ericsson, Lazoviz, - Berbatov.

Resultat: 1-0
41min: 1-0 Berbatov [Straffe] - (Leverkusen)

Kort til mig:
Ingen

MOM: Ze Antonio (Gladbach) 8

Efter kampen:
Hvis i tro Berbatov scorer mange mål så har i tildels ret. Det skal dog sige at han brænder UTROLIG mange 1 mod 1 dueller med målmændene. Og så scorer han jo også en del på straffespark.
Gladbach kom kun frem til en chance som ramte målrammen så det var en dejlig rolig dag på kontoret hvor Berbatov og Zikos var de eneste der faktisk kunne være deres indsats bekendt.

I DFB pokal finalen vandt Bochum, så netop er sikker på at komme tilbage i den bedste række efter straffespark mod Gladbach. I straffesparks konkurrencen scorede både Helveg og Colding. Bøgelund blev MOM med et rigtig flot 7 tal...

Semi-finalen i Uefa Cupen:
Roma-Palermo 2-2
Stuttgart-Lyon 0-1

31. Runde i Bundesligaen
Dato: 22 april. 2006

HSV(5)-Leverkusen(3)
Odds: 2,50 - 3,20 - 2,62
Dommer: Lutz Wagner
Tilskueretal:  53910

Leverkusen news:
De næste 2 kampe bliver meget svære. Der skal jeg møde nr 5 og 6 på udebane og med 4 kampe igen så siger det sig selv at jeg ihvertfald skal have 4 point ialt. Dimitrov kommer ind på højre kanten. Det er slet ikke optimalt at have Dimitrov med i en vigtig kamp som denne. Babic er også en mulighed..

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Krzynowek , Ericsson, Dimitrov, - Berbatov.

Resultat: 3-0
25min: 1-0 Barberez (HSV)
40min: 2-0 Van Der Vart (HSV)
42min: 3-0 Barberez [Straffe] - (HSV)

Kort til mig:
Schnieder(Gult)

MOM: Barberez (HSV) 9

Efter kampen:
Pinligt! Det var nok en af de dårligste kampe jeg har spillet med Leverkusen. Alle spillere spillede en forfærdelig kamp og jeg er utrolig heldig at Werder Bremen tabte til Schalke 04. Nu skal jeg have 7 point i de sidste 3 kampe for at være sikker på en 3 plads. Jeg skal helt sikkert prøve at finde en AMR til den nye sæson.

Uefa Cup, semifinalen:
Lyon-Stuttgart 0-0 (Lyon videre med samlet 1-0)
Palermo-Roma 1-0 (Palermo videre med 3-2)

Læs med i næste del når de 3 sidste kampe skal spilles!

Disse 3 spillere skal tage sig sammen hvis en CL plads skal i hus:

Juan i midten skal styre forsvaret, Berbatov til højre skal lave kasser og Krzynowek til venstre skal ligge op til dem!

Velkommen til Hazard.

Champion
Gæst

« Svar #23: 30 Dec 2005, 18:56 »

Flot sat op det sidste! jeg håber du kan få 3 pladsen.  Smiley Grin

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #24: 30 Dec 2005, 19:34 »

Flot sat op det sidste! jeg håber du kan få 3 pladsen.  Smiley Grin

Ja det sidste er ekstremt godt sat op. Sådan BlaZZo  Thumbs Up

MeeLo
Gæst

« Svar #25: 30 Dec 2005, 22:37 »

Må tilslutte mig de andre, og sige at det er flot sat op Blazzo!  Thumbs Up
- Kunne i øvrigt godt tænke mig at se nogle flere SS af status i ligaen!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26: 30 Dec 2005, 23:32 »

Starten af maj måned!

Trænings report for april måned:

Positive:
Tom Starke (Styrke)
Martin Ericsson (Afslutninger)
Frank Döpper (Forsvarspil)

Negative:
Clemens Fritz (Afslutninger)
Tiago Cardoso (målmandsspil)

Sjovt nok er Cardoso slet ikke faldet i nogen stats omkring målmandsspil...

Månendens spiller:

1) Klimowitz (Werder Bremen)
2) Berbatov (Leverkusen)
3) Barbarez (HSV)

Overblik over de sidste 3 kampe:

2 maj: Hertha Berlin - Leverkusen
6 maj: Leverkusen - Nürnberg
13 maj: Hannover - Leverkusen

Og stillingen inden de sidste 3 kampe:

32. Runde i Bundesligaen
Dato: 2 maj. 2006

Hertha Berlin(6)-Leverkusen(3)
Dommer:  Herbert Fandel
Tilskueretal:  49471

Leverkusen news:
Jong-Soo og Freier er forsat ude med skader. Fritz går ind på højre kanten i stedet for Dimitrov.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Krzynowek , Ericsson, Fritz, - Berbatov.

25min: 0-1 Berbatov (Leverkusen)
45+2min: 0-2 Berbatov (Leverkusen)
67min: 1-2 Marcelinho (Hertha Berlin)
69min: 1-3 Berbatov [Straffe] - (Leverkusen)

Kort til mig:
Juan (Gult)
Ramelow (Gult)
Fritz (Gult)

MOM: Berbatov (Leverkusen) 3

Efter kampen:
At sejren var på 2 mål er nok en smule for meget. Jeg var effektiv i kampen og scorede på halvdelen af de skud der var inden for rammen. Berbatov viser igen hans store værdi for Leverkusen ved at lave 3 kasser. Fritz spillede en flot kamp hvor han lagde op til 2 mål. Bayern Munchen løb med mesterskabet 2 runder før tid og jeg er forsat foran med 2 point.
Da jeg har en målscorer der er +4 bedre end Werder Bremen så ser det ud til jeg kan klare mig med 4 point i de sidste kampe.

33. Runde i Bundesligaen
Dato: 6 maj. 2006

Leverkusen(3)-Nürnberg(17)
Dommer:  Knut Kircher
Tilskueretal:  22284

Leverkusen news:
En sejr her kan næsten sikre mig den vigtige 3 plads. Jeg regner med at stille med sammen hold. Palleta og Freier er skadet.

Butt - Athirson, Júnior, Juan, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Krzynowek , Ericsson, Fritz, - Berbatov.

Resultat: 1-0
5min: 1-0 Berbatov (Leverkusen)

Kort til mig:
Junior(Rødt)

MOM: Jan Polak (Nurnberg) 8

Efter kampen:
Ikke verdens bedste kamp, men jeg fik hvad jeg kom efter. 3 point er i hus og med lidt god vilje så kan 1 point i sidste kamp være nok. Her møder jeg Hannover og Werder Bremen skal til Hamburg for at møde HSV. Berbatov kom op på hans 40 sæsonmål hvor 34 af dem er faldet i ligaen.
Desværre bliver Jünior jo vist ud så han kan ikke være med i den sidste kamp!

Júnior til venstre er ude med karantæne i den vigtige kamp mod Hannover i sidste runde. Freier i midten og Palleta til højre er ude med skader.

For at der skal være lidt spænding så smider jeg denne del op nu, så kan i læse om den sidste kamp imorgen når jeg opdatere. Der får i også et opdateret SS af Ligaen og af topscorerlisten når jeg har spillet den sidste kamp.

Jeg vil gå iseng nu. Sov godt!

Velkommen til Hazard.

MeeLo
Gæst

« Svar #27: 30 Dec 2005, 23:36 »

BlaZZo er dåm, at han ikke gider at smide den sidste kamp op nu!  Græder

Nå, men det var jo begyndt at se spændende ud, at der ikke var så langt ned til 4. pladsen, men nu tror jeg da sagtens at du kan hive den 3. plads hjem! Ingen problemer der  Thumbs Up

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #28: 31 Dec 2005, 16:49 »

Resten af maj måned

Som lovet først et SS af Stillingen så i kan se status inden den sidste kamp mod Hannover i ligaen. Werder Bremen skal somsagt til HSV. Så der er lagt op til nogen spændende kampe.

Clemens Fritz ude med skade!

Det er ikke kun Paletta, Freier og Júnior der er ude til den sidste kamp. Clemens Fritz blev skadet under træningen og kan desværre ikke spille med. Han lagde op til 2 mål mod Hertha Berlin og var i en god form. Nu kommer problemet igen på kanten, både Freier og Fritz ude!

Mon det bliver Babic til venstre som skal over på en uvent plads på højre kanten ??

Rygter om 2 nye angribere!

Jeg har været sat i forbindelse med 2 nye angribere, ingen navne er nævnt! Jeg har ifølge The Bild udtalt at jeg er på udkig efter 2 spillertyper. Den ene skal være hurtig og den anden skal være utrolig hovedstød stærk.

"Jeg er på udkig efter 2 typer til angrebet næste år. Jeg regner med at beholde Berbatov. Så for at have forskellige spillertyper med på bænken så kigger jeg efter en hurtig angriber som er gode mod tunge forsvarspillere. Jeg leder også efter en hovedstød stærk angriber som kan være med mod lige dårlige forsvarspillere som ikke er så god i hovedspillet. Det bliver bestemt ikke nogen stjerne spillere, mit lønbudget er ikke så højt så jeg bliver nød til at bruge tid på at finde de rette spillere."

Uefa Cup finalen:
Lyon - Palermo 1-0

34. Runde i Bundesligaen
Dato: 13 maj. 2006

Hannover(7)-Leverkusen(3)
Odds: 2,62- 3,20 - 2,50
Dommer:  Franz-Xaver Wack
Tilskueretal:  45727

Leverkusen news:
Som skrevet tidligere så er Paletta, Freier og Fritz ude med skader. Júnior har karantæne.
Hos Hannover er Tarnat skadet på deres venstre back. Stajner, som scorede mod mig sidste gang, da jeg vandt 6-1, er skadet. Det samme er den finske venstrekant spiller, Fredrik Svanbäck

Butt - Athirson, Nowotny, Juan, Schneider, - Ramelow, - Zikos, - Krzynowek , Ericsson, Babic, - Berbatov.

Kampen:

1-15min:
Hannover kommer frem til den største chance, den redder Butt dog. Ellers en stille og rolig start på kampen. Forsat 0-0 i Werder Bremen kampen.

16-30min:
Ericsson bliver spillet fri af Berbatov, hans afslutning er dog lige på målmanden. Den tidligere Bayern Munchen spiller, Hashemian, er meget tæt på at bringe Hannover i front efter 27minutter. Butt kommer godt ud og redder. Schneider og Zikos har begge fået gult kort. Bremen er kommet på 1-0 ved Klasnic, og vi står nu helt lige!

31-45+min:
Babic bliver sendt afsted på højre kanten, hans indlæg rammer Berbatov i panden... Hannovers målmand laver en flot redning. HSV har udlignet til 1-1 mod Bremen, Van der Vaart.
Hannover viser igen der er farlige på dødbolde, de var i overtiden ved at komme foran..

HALVLEG

45-60min:
Så var Hannover igen tæt på! Butt måtte ud i fuldt længde da et frispark blev sendt afsted. 1-1 i Bremen stadigvæk.

61-75min:
Ericsson sætter gang i en kontra hvor han sender Krzynowek afsted på venstre kanten. Han trækker forbi sin modstander og scorer i modsatte hjørne, ingen chancer for målmanden. 1-0 til Leverkusen! Samtidig er HSV kommet foran med 2-1 mod Bremen. Så meget skal gå galt hvis jeg ikke skal have den 3 plads. Efter rigtig flot opspil hvor Babic, Zikos og Berbatov var med i det kunne Ericsson, med et godt skud, scorer til 2-0!
Athirson er meget god offensiv og det viser han i det 66minut hvor han lægger op til Babic mål til 3-0. Babic kommer ved bagerste stolpe og header den ind. Lige efter 3-0 scoringen så kommer Dimitrov og Lazovic ind - Berbatov og Babic forlader banen.

Athirson bliver kåret til MOM i den sidste kamp

76-90+min:
Castro kommer ind i stedet for Schnieder på backen. Forsat 2-1 til HSV mod Bremen.
Bremen har udlignet til 2-2, det gør ikke så meget da jeg samtidig skal tabe og de skal vinde hvis jeg skal væk fra 3.pladsen. Dimitrov er tæt på at lave hans første mål da han brænder i det 86minut.
Kampen fløjtes af og jeg vinder fortjent kampen med 3-0. Bremen bliver 2-2.

FULDTID

Kort til mig:
Schneider(Gult)
Juan(Gult)
Zikos(Gult)

MOM: Athirson (Leverkusen) 9

Leverkusen ender fortjent på en 3.Plads

Det betød at jeg endte på den 3 plads som giver CL kval kampe til næste år og det var målet  SS af stillingen kan i se nedeunder. Både Dortmund, Schalke 04 og Stuttgart skuffede i denne sæson. Wolfsburg var så den store overraskelse og de er så med i Champions League næste år. Jeg fik 26 millioner for en 3.plads.

SS af stillingen:

SS af Topscorerlisten:

Som skrevet tidligere så vandt Lyon Uefa cupen. Man Utd gik hen og vandt Champions League med en sejr på 3-2 over Bayern Munchen. Det flot år af Bayern som både vandt mesterskabet og kom i CL finalen.

Mesterskaber:

Danmark: OB
England: Arsenal
Tyskland: Bayern Munchen
Frankrig: Monaco
Holland: PSV
Italien: Juventus
Portugal: Benfica
Spanien: Barcelona

Profiler på vej væk ?

Krzynowek på vej til West Ham?

Premier League klubben, West Ham, har vist interrese for min venstre kant spiller, Krzynowek. Tidligere på sæsonen var det Charlton som ville ham ham. West Ham har endnu ikke budt på polakken. West Ham ligger endte på et 13 plads og skal smide over 60millioner hvis de skal have fingre i den målrige kantspiller.

Det er ikke kun Krzynowek der er på vej væk. Berbatov som fik lavet 40 sæson mål jagtes af Champions League mesterne fra ManUtd og den italienske storklub, Inter. 
Berbatov har en værdi på 120millioner og har kontrakt udløb i 2009.
En talsmand for Man Utd siger:

"Det er korrekt at vi holder øje med Berbatov. Han har lavet 34 mål i Bundesligaen og det gør man ikke unden at skabe opmærksomhed omkring sig. Vi kigger også på andre angribere. Berbatov er en god type der kan lidt af det hele, så jeg vil slet ikke afvise at vi kommer med et bud."

Her er stats for sæson 05/06:

Topscorer: Berbatov (40)
Flest oplæg: Babic / Krzynowek (11)
MOM flest gange: Krzynowek (9)
Gule kort: Júnior (8)
Røde kort: Júnior (2)
Bedste gennemsnit: Berbatov (7,48)

Kampe spillet: 46
Mål for: 86 (1,9)
Mål imod: 49 (1,1)
Gule kort: 65 (1,5)
Røde kort: 2 (0,0)
Tilskuere tal gennemsnit: 21581

Nuværende løn den 19 maj: 16,93
Løn budget: 11,96
Forskel: 4,96

Det vil sige at jeg skal spare næsten 5 millioner alene i spillerlønninger...

Turnering status:
Bundeseligaen: 3
Uefa Cupen: 1 Knockout runde
DFB pokal: 3 runde
Liga pokal: Kvartfinalen

Afstemningen:
10 personer stemte. 5 sagde en 3 plads og 3 en anden plads. Så halvdelen af jer der har stemt gættede rigtigt på hvilken placering jeg ville komme på.

Kåringer:

Årets spiller i tyskland:
1) Berbatov (Leverkusen)
2) Klimowicz (Wolfsburg)
3) Makaay (Bayern Munchen)

Årets manager i tyskland:
1) Felix Magath (Bayern munchen)
2) Brian Lindahl (Leverkusen)
3) Holger Fach (Wolfsburg)

Årets målmand i tyskland:
1) Simon Jentzsch (Wolfsburg)
2) Hans Jürg-Butt (Leverkusen)
3) Tim Wiese (Werder Bremen)

Årets topscorer i tyskland:
1) Berbatov (Leverkusen) 34
2) Benjamin Lauth (HSV) 24
3) Diego Klimowicz (Wolfsburg) 24

Årets hold i tyskland, 4-4-2:

Jentzsch(Wolfsburg)

Bøgelund(Gladbach) - Van Buyten(HSV) - Ismaël(Bayern) - Atouba(HSV)

Meissner(Stuttgart) - Poulsen(Schalke 04) - Ramelow(Leverkusen) - Krzynowek(Leverkusen)

Berbatov(Leverkusen) - Makaay(Bayern)

Årets unge spiller i tyskland:
1) Bastian Schweinsteiger (Bayern)
2) Marcall Jansen (Gladbach)
3) Robert Paul (Duisburg)

Årets mål i tyskland:
1) Podoski (Fc Køln) mod Hertha Berlin
2) Svanbäck (Hannover) mod Bayern Munchen
3) Micoud (Bremen) mod Dortmund

Som skrevet i en tidligere update så har jeg hentet 2 nye forsvarsspillere. Hvem det er kan du læse når vi kommer frem til 1 Juli. Nu skal vi lige have overstået Juni, så muligvis smider jeg Juli og Juni i samme update.

Jeg vil ønske jer alle et rigtig godt nytår og håber i kommer godt ind i det!

Velkommen til Hazard.

MeeLo
Gæst

« Svar #29: 31 Dec 2005, 16:55 »

Flot at du endte som nr. 3 BlaZZo! En rigtig flot første sæson.

Men nu vil jeg så have min præmie for at have stemt rigtigt!  Opstemt

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010