home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#24] - To be, better far, than you are!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken ung dansker har været den store helt for FCK i Royal League?  (Afstemning slut: 02 Maj 2007, 14:21)
Mads Laudrup?
- 3 (21,4%)
Lasse Qvist?
- 8 (57,1%)
William Kvist?
- 2 (14,3%)
Thomas Christiansen?
- 1 (7,1%)
Stefan Monberg?
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: [#24] - To be, better far, than you are!  (Læst 55172 gange)
mrfair
Gæst
 
Sv: Kapitel 17 - Dansk-svensk samarbejde
« Svar #120: 26 Apr 2007, 12:22 »

Hvornår kan det forventes?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 17 - Dansk-svensk samarbejde
« Svar #121: 26 Apr 2007, 15:40 »

Hvornår kan det forventes?

Det kan jeg ikke sige lige nu...  Ubeslutsom Ved ikke hvornår jeg har mulighed for at spille videre...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 17 - Dansk-svensk samarbejde
« Svar #122: 27 Apr 2007, 09:46 »

Kapitel 18 - Når drømme leves ud! (Det forjættede land, del 2)


Efter en drømmestart på Champions League manglede vi stadig de sidste tre gruppe, dog ventede den sværeste kamp først. Barcelona i Parken.

Jeg havde før kampen lagt op til at vi skulle være mere end klar fra start, og at gerne scorer et mål i løbet af de første 10 minutter. Den plan lykkes og efter 9 minutter var det Aílton Almeida der bragte os foran 1-0. Det satte som forventet gang i et pres var Barcelona’s side, men vi formåede at holde dem væk fra de helt store chancer. Især takket være de to stærke midtforsvare, Brede Hangeland og Michael Gravgaard.
Vi holdte nullet til pausen, kunne dermed havde dermed gode muligheder for evt. at kører en overraskende sejr hjem.
I andenhalvleg forsatte Barcelona deres pres, men vi kom mere og mere med ind i kampen igen. Aílton Almeida var også manden der sluttede lyset for Barcelona da han med 20 minutter igen, gjorde det til 2-0. Det lukkede kampen, og takket være en storspillende Jesper Christiansen i målet holdte vi helt, det ellers offensive, Barcelona-hold fra at scorer!

Her efter gik turen sydpå mod Portugal og et tændt FC Porto-hold.
Heldigvis for os, viste det sig at mit hjemmearbejde ikke havde været helt ved siden af: Der var ingen tvivl om at de farligste spillere for FC Porto var Anderson som den hængende angriber, og Quaresma på venstrekanten. Derfor var det MEGET vigtigt at vor anfører, Tobias Linderoth og backen Lars Jacobsen sad meget tæt på de to spillere, og det lykkes.
Mens FC Porto havde store problemer med at skabe noget frem ad, kunne Eddie Johnson udnytte at forsvaret var svingende, og han gjorde det til 1-0 efter en god halvtime.
Igen var vi foran 1-0 ved pausen, og holdet fik af vide at de bare skulle forsætte!
Det gjorde de, og efter 10 minutters spil i andenhalvleg var vi foran 2-0, Eddie Johnson igen. Det fik os desværre til at slappe lidt for meget af, og FC Porto’s anfører Paulo Assunção reducerede med godt 25 minutter igen. Det fik os heldigvis til at tage os sammen, og vi vandt 2-1.

Hermed var vi sikre på at gå videre, da vi i sidste gruppekamp skulle møde græske Olympiakos, som vi havde slået 5-0 i det første opgør.
I starten kunne det ligne en gentagelse, for allerede efter et kvarter havde Marcus Allbäck sendt os foran 1-0. Det var med til at give os roen til at vi kunne forsætte vores spil, og vi kontrollerede kampen allerede fra nu af. Et kvarter senere blev det til 2-0, da Eddie Johnson flot satte bolden i mål.
Denne stilling holdt til pausen. Olympiakos havde brug for sejre, for at gøre sig forhåbninger om at gå videre som toer. Dog kunne de med et nederlag trøste sig med tredje-pladsen og en plads i UEFA-cuppen.
Men UEFA-cuppen var ikke noget der tiltalte grækerne, og efter pausen forsøgte de med en mere offensiv og direkte spillestil. Det gav også en scoring da Félix Alexander Borja reducerede til 1-2 med to minutter igen. Nu var kampen igen åben og Olympiakos forsøgte at få den scoring mere der ville sende dem meget tættere på andenpladsen. Den kom dog aldrig og i stedet var det Lasse Qvist der slukkede lyset for grækerne 2 minutter før tid.



Resultater i Gruppe B
Tirdag d. 12/9-2006
FC København (2) - FC Porto (0)
Onsdag d. 27/9-2006
Olympiakos (0) – FC København (5)
Onsdag d. 18/10-2006
FC Barcelona (2) – FC København (2)
Tirsdag d. 31/10-2006
FC København (2) - FC Barcelona (0)
Onsdag d. 22/11-2006
FC Porto (1) – FC København (2)
Tirsdag d. 5/12-2006
FC København (3) – Olympiakos (1)

Stillingen i Gruppe B

Barcelona (2) - Olympiakos (0)

FC Porto (4) – Barcelona (1)

Olympiakos (3) – FC Porto (1)

FC Porto (0) - Olympiakos (0)

Olympiakos (0) – Barcelona (0)

Barcelona (3) – FC Porto (1)


















Følgende hold gik også videre fra Gruppespillet:
Anderlecht, Belgien
Arsenal, England
FC Barcelona
Benfica, Portugal
Celtic, Skotland
Chelsea, England
FC København
Inter, Italien
Liverpool, England
Lyon, Frankrig
Manchester Utd, England
Milan, Italien
PSV, Holland
Real Madrid, Spanien
Roma, Italien
Valencia, Spanien

Logged


mrfair
Gæst
 
Sv: Kapitel 18 - Når drømme leves ud!
« Svar #123: 27 Apr 2007, 09:56 »

Det er jo rystende gode resultater i CL. Så bliver det ikke uefa'en igen, denne gang.

Hvis du fortsætter dét spil, kan du jo vinde det hele... jeg er spændt.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 18 - Når drømme leves ud!
« Svar #124: 27 Apr 2007, 10:43 »

Uhyggeligt gode resultater!  Shockeret

KUTGW!
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Kapitel 18 - Når drømme leves ud!
« Svar #125: 27 Apr 2007, 11:57 »

Nice Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Kapitel 18 - Når drømme leves ud!
« Svar #126: 27 Apr 2007, 12:29 »

Man må da sige at du får dig nogle sindsyge gode resultater..  Desværre også bare så gode resultater at det ikke længere er sjovt at følge med længere..  At du i 1. sæson får 16 point i den CL gruppe viser bare at realismen er helt væk.. og i ligaen er der jo ingen konkurrence.. Skuffet

Du skriver ellers utrolig flot.. Men det ser ud til at du har spillet alt for meget med FCK sådan som du køre alt og alle over.. Men det kunne nu være spændende hvis du startede en blog med et andet hold.. Ligesom med din franske blog..  - var det ikke dig der lavede den ?  hehe   crazy

Men held og lykke fremover..  Thumbs Up
Logged

theo-walcott
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kapitel 18 - Når drømme leves ud!
« Svar #127: 27 Apr 2007, 13:42 »

Godt gået .
Logged

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 18 - Når drømme leves ud!
« Svar #128: 27 Apr 2007, 13:44 »

Det er jo rystende gode resultater i CL. Så bliver det ikke uefa'en igen, denne gang.

Hvis du fortsætter dét spil, kan du jo vinde det hele... jeg er spændt.
Uhyggeligt gode resultater! Shockeret

KUTGW!
Jah, resultaterne ryster også mig... Især når man tænker på at de eneste "nye" på holdet er Eddie Johnson, der så bare scorer sindsyg mange mål, og Kristian Bak Nielsen, der endnu ikke helt har slået Brede Hangeland af.

Man må da sige at du får dig nogle sindsyge gode resultater..  Desværre også bare så gode resultater at det ikke længere er sjovt at følge med længere..  At du i 1. sæson får 16 point i den CL gruppe viser bare at realismen er helt væk.. og i ligaen er der jo ingen konkurrence.. Skuffet
Kan godt følge dig, og det er faktisk ikke så sjovt at spille, selvom jeg lige har tabt min anden kamp i spillet (mere om det i en senere opdate). Men nej, det er som om at jeg ikke kan tabe når det virkelig gælder... Tror det har noget at gøre med at holdet er ved at være godt sammenspillet, og at selvtilliden hele tiden er i top, fordi vi går fra sejr til sejr... Smiley Men jo 16p i CL i første sæson? Det er sygt.. :-/

Du skriver ellers utrolig flot.. Men det ser ud til at du har spillet alt for meget med FCK sådan som du køre alt og alle over.. Men det kunne nu være spændende hvis du startede en blog med et andet hold.. Ligesom med din franske blog..  - var det ikke dig der lavede den ?  hehe   crazy

Men held og lykke fremover..  Thumbs Up
Ved ikke om jeg har spillet alt for meget med dem Smiley , tror bare jeg har været lidt heldig denne gang... Men jo, det var mig der kørte den franske blog med Marseille.. Der mistede jeg desværre bare hurtigt lysten...

Det skal dog lige siges at det for en gang skyld, hvis spillet ikke fucker som det normalt gør, er muligt for mig at skifte til en udenlandsk klub... Wink Hvem ved hvad der sker...

Men har jeg så mistet dig som læser?

Godt gået .
Nice Smiley
Tak tak Wink
Logged


mrfair
Gæst
 
Sv: Kapitel 18 - Når drømme leves ud!
« Svar #129: 27 Apr 2007, 14:09 »

Nu vil vi først gerne se FCK præstere noget inden du skifter... indtil videre er det rigtigt gode resultater, men der er jo ikke noget i hus endnu.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Kapitel 18 - Når drømme leves ud!
« Svar #130: 27 Apr 2007, 14:16 »

@Berendt..

Nej du har ikke som sådan mistet mig som læser, men denne blog er ikke en jeg vil følge tæt.. kun lige kigge engang imellem. Men hvis/når du engang skifter klub, så kan det godt være at jeg vil følge bloggen lidt mere tættere.. men som det ser ud lige nu, så bliver jog nok den passive følger af bloggen..   Thumbs Up

Men du skal stadig lige have ros for din flotte måde at skrive blogs på..  Peace
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kapitel 18 - Når drømme leves ud!
« Svar #131: 27 Apr 2007, 14:18 »

Man må da sige at du får dig nogle sindsyge gode resultater..  Desværre også bare så gode resultater at det ikke længere er sjovt at følge med længere..  At du i 1. sæson får 16 point i den CL gruppe viser bare at realismen er helt væk.. og i ligaen er der jo ingen konkurrence.. Skuffet

Du skriver ellers utrolig flot.. Men det ser ud til at du har spillet alt for meget med FCK sådan som du køre alt og alle over.. Men det kunne nu være spændende hvis du startede en blog med et andet hold.. Ligesom med din franske blog..  - var det ikke dig der lavede den ?  hehe   crazy

Men held og lykke fremover..  Thumbs Up

Jeg er - desværre - også enig her. Spillet har tabt sin realisme og jeg gider derfor ikke læse opdateringerne så grundigt som før.

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 18 - Når drømme leves ud!
« Svar #132: 27 Apr 2007, 14:19 »

Rigtigt flot arbejde, Berendt! Thumbs Up
Resultaterne er uhyggeligt gode Smiley
« Seneste Redigering: 27 Apr 2007, 14:21 af Rooland » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 18 - Når drømme leves ud!
« Svar #133: 27 Apr 2007, 23:48 »

Nu vil vi først gerne se FCK præstere noget inden du skifter... indtil videre er det rigtigt gode resultater, men der er jo ikke noget i hus endnu.
Ja, selvfølgelig! så længe der stadig er plads i skabet, bliver jeg i FCK Smiley

@Berendt..

Nej du har ikke som sådan mistet mig som læser, men denne blog er ikke en jeg vil følge tæt.. kun lige kigge engang imellem. Men hvis/når du engang skifter klub, så kan det godt være at jeg vil følge bloggen lidt mere tættere.. men som det ser ud lige nu, så bliver jog nok den passive følger af bloggen..   Thumbs Up

Men du skal stadig lige have ros for din flotte måde at skrive blogs på..  Peace
Jeg er - desværre - også enig her. Spillet har tabt sin realisme og jeg gider derfor ikke læse opdateringerne så grundigt som før.

Kerm
Kan godt følge jeg, og er faktisk lidt ked af at jeg er kommet så godt fra start, for det gør at bloggen/holdet topper langt før "tid"... Hvis I forstår?

Men tak for at du kan lide layoutet Smiley

Rigtigt flot arbejde, Berendt! Thumbs Up
Resultaterne er uhyggeligt gode Smiley
Takker... Smiley Men igen, resultaterne er til tider for gode.. Skuffet
Logged


Emillionaire
Gæst
 
Sv: Kapitel 18 - Når drømme leves ud!
« Svar #134: 28 Apr 2007, 00:06 »

vilde resultater i CHL Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010