home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1028 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#24] - To be, better far, than you are!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken ung dansker har været den store helt for FCK i Royal League?  (Afstemning slut: 02 Maj 2007, 14:21)
Mads Laudrup?
- 3 (21,4%)
Lasse Qvist?
- 8 (57,1%)
William Kvist?
- 2 (14,3%)
Thomas Christiansen?
- 1 (7,1%)
Stefan Monberg?
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: [#24] - To be, better far, than you are!  (Læst 55195 gange)
rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kapitel 13 - Overraskelsernes land
« Svar #90: 24 Apr 2007, 14:42 »

Fm har altid været realistisk Opstemt

kutgw
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 13 - Overraskelsernes land
« Svar #91: 24 Apr 2007, 17:27 »

HAR SLETTE KAPITEL 13 , DA JEG HAVDE GLEMT AT GEMME EFTER KAMPEN MOD BARCELONA!!!!


Spiller kampen med det samme, og så komme Kapitel 13 tilbage!
Logged


Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Kapitel 13 - Overraskelsernes land
« Svar #92: 24 Apr 2007, 17:29 »

HAR SLETTE KAPITEL 13 , DA JEG HAVDE GLEMT AT GEMME EFTER KAMPEN MOD BARCELONA!!!!


Spiller kampen med det samme, og så komme Kapitel 13 tilbage!
Så må vi håbe det går bedre Thumbs Up
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Kapitel 12 - Medierne gør os til et Dream Team
« Svar #93: 24 Apr 2007, 17:34 »

Ole Gunnar Solskjær, Nicklas Bendtner og Alfonso Alves det er bare klasse Opstemt
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 13 - Overraskelsernes land
« Svar #94: 24 Apr 2007, 17:36 »

Så må vi håbe det går bedre Thumbs Up
Både og, tabte jo kampen i første omgang så endnu et nederlag vil være fair Smiley

Ole Gunnar Solskjær, Nicklas Bendtner og Alfonso Alves det er bare klasse Opstemt
Hehe, jah, men mener du så at jeg burde købe alle tre? Peace
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 12 - Medierne gør os til et Dream Team
« Svar #95: 24 Apr 2007, 17:55 »

Kapitel 13 - Overraskelsernes land (Det forjættede land, del 1)


Berglund sikrede drømmestart

Mange af jer har nok ventet længe på dette kapitel, de første 3 kampe i Champions League Gruppespillet. Det hele startede varm septemberaften i København.

Jeg kunne mærke på mine spillere at de var spændte før den første kamp mod FC Porto i Parken. Samtidig var der også en optimisme og en vilje til at komme godt i gang. Denne indstilling tog spillerne med på banen, og allerede efter 11 minutter var det Atiba Hutchinson der scorede klubbens første Champions League-mål, 1-0! Herefter pressede FC Porto godt på, og i kampes hede blev først Eddie Johnson skadet, han blev afløst af Marcus Allbäck, som kort før pausen også måtte udgå med en skade.
Anden halvleg var FC Porto, men takket være godt forsvarsspil, især af Michael Gravgaard og Kristian Bak Nielsen i midten, formår vi at holde nullet. I kampens overtid lukker Fredrik Berglund kampen, da han gør det til 2-0.
En suveræn start på Champions League!

Aílton åbnede festen

Den næste kampe var den 27. september i Piraeus, Grækenland. Her ventede Olympiakos på det der nok hidtil er vores bedste kamp, og den største overraskelse i året Champions League.
Et super tændt FCK-mandskab gik på banen for at vinde, og vores aggressivitet kom virkelig bag på grækerne. Aílton Almeida var den første der kunne sende bolden i nettet, da han gjorde det til 1-0 efter bare 5 minutter. Godt 10 minutter senere var Eddie Johnson sikker, og gjorde det til 2-0, det blev også ham der i halvlegens overtid gjorde det til 3-0. Olympiakos var chokeret.
Anden halvleg var det samme. Efter bare 8 minutter fuldendte Eddie Johnson sit hattrick, og slukkede Olympiakos’ plan om at komme på banen i andenhalvleg og starte på en frisk. Det blev også til 5-0 da Giorgos Anatolakis lidt uheldigt fik sidste fod på en afslutning fra Jesper Grønkjær.
Hermed havde Vi for alvor fået en superb start på turneringen.


Aílton til 0-1
Kampen i Barcelona den 18. oktober skulle vise sig at blive mere tæt end først antaget. De fleste havde regnet med en nem kamp for Barcelona, men sådan skulle det ikke være.
Efter bare 4. minutter nedlagde Giovanni van Bronckhorst lidt klodset Eddie Johnson i feltet, straffe til FCK. Det udnyttede Aílton Almeida sikkert, og 0-1. Men allerede 3 minutter senere bragte Barcelona’s anfører Charles Puyol, hans hold tilbage i kampen 1-1. Barcelona forsatte deres pres, men efter 20 minutter fik Luka Modric direkte rødt kort, for at fælde Aílton Almeida som bagerste mand. Bare 10 minutter senere kom det til at se endnu sortere ud for Barcelona, da Ronaldinho blev skadet. Kort før pausen Atiba Hutchinson rettet et indlæg fra Jesper Grønkjær af, og 1-2.
Anden halvleg blev ikke bedre. Spillet gik fra side til side, med et lille overtag til Barcelona, der også fik gjort det til 2-2 da der manglede 10 minutter. Det var unge Lionel Messi der sikrede Barcelona det ene point.
 

Logged


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 12 - Medierne gør os til et Dream Team
« Svar #96: 24 Apr 2007, 17:58 »

Ikke bare er bloggen flot sat op, men resultaterne er der også. Fænomenal start på CL, jeg er sikker læser hver update. Keep it up! Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 12 - Medierne gør os til et Dream Team
« Svar #97: 24 Apr 2007, 17:58 »

må indrømme at jeg synes det er ærgerligt, at du fik point mod Barcelona. Havde håbet du tabte den, så vi kunne fortsætte hvor du var nået til, og med samme resultat Skuffet

Med god blog
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 12 - Medierne gør os til et Dream Team
« Svar #98: 24 Apr 2007, 18:08 »

Ikke bare er bloggen flot sat op, men resultaterne er der også. Fænomenal start på CL, jeg er sikker læser hver update. Keep it up! Smiley
må indrømme at jeg synes det er ærgerligt, at du fik point mod Barcelona. Havde håbet du tabte den, så vi kunne fortsætte hvor du var nået til, og med samme resultat Skuffet

Med god blog

Tak til jer begge to... Og jah, John Spurs, jeg er enig, ville også helst have tabt den kamp, så jeg kunne komme videre uden at ændre noget, men sådan skulle det så ikke gå... Men håber du vil læse med alligevel...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 13 - Overraskelsernes land
« Svar #99: 24 Apr 2007, 19:04 »

Kapitel 14 - Internationale navne til FCK

Som I nok er klar over bliver jeg desværre nød til at sige farvel til Lars Jacobsen fra og med næste sæson. Dette skifte havde skabt en det røre i de danske sportsmedier, for hvem skulle tage over efter så stærk en spiller?

Budene var mange, blandt andet blev flere skandinaviske landsholdsspillere nævnt. Danske Kasper Bøgelund og Brian Priske blev nævnt,

Srna skal afløse Jacobsen
ikke mindst fordi at Kasper Bøgelund ikke blev spået de store chancer for at spille ikke Bundesligaen med Gladbach efter denne sæson, og i Belgien havde Brian Priske flere gange udtalt at han gerne ville hjem og afslutte sin karrierer. Fra det svenske landshold var Mikael Nilsson fra Panathinaikos blevet nævnt. Han havde aldrig rigtig slået igennem i Grækenland, men alligevel havde han kunne beholde sin plads på det svenske landshold. Den sidste skandinaver der var blevet nævnt var norske Hassan El Fakiri fra franske Sochaux. Problemet med Hassan El Fakiri var at han aldrig rigtig havde slået igennem som fast mand i nogen af de klubber han havde spillet i, på nær et år i tyske Gladbach.

En sidste spiller der var blevet nævnt, men hurtig blevet fundet for dyr var kroatiske Darijo Srna fra Shakhtar Donetsk. En pris på ham lå nok på over 50 mio, hvilket havde skræmt blandt andet Brøndby fra at byde på ham, mens Salzburg og Trabzonspor havde budt på ham. I sidste ende valgte han dog FC København, der var villig til at betale de mange millioner for ham. Efter et par gode forhandlinger fik jeg overbevist Darijo Srna om at FCK ville være den helt rigtige klub for ham. Dog galt aftalen først for den kommende sæson.

En anden spiller der også ville tilslutte sig truppen til sommer var det 17’årige spanske stortalent, Aarón Ñíguez.
Aarón Ñíguez kommer til København fra Valencia, hvor han i flere spanske medier længe havde været nævnt som den nye David Villa. Ikke nogen dårlig spiller at blive sammenlignet med. Desuden havde Aarón Ñíguez længe spillet med på det spanske U/19-landshold, hvor han havde været blandt de tone angivende spillere.
Valencia var villige til at slippe deres talent, hvis jeg bare ville betale et beløb på den dyre side af 25 mio, og det var jeg. Stig Thorbjørnsen havde længe fulgt Aarón Ñíguez, og han var sikker på han ville blive en stjerne.

Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Kapitel 14 - Internationale navne til FCK
« Svar #100: 24 Apr 2007, 19:11 »

Fantastisk! Wink
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 14 - Internationale navne til FCK
« Svar #101: 24 Apr 2007, 19:16 »

Super resultater i Champions League!  Shockeret

Det er meget imponerende!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 14 - Internationale navne til FCK
« Svar #102: 24 Apr 2007, 19:35 »

Fantastisk! Wink
Super resultater i Champions League!  Shockeret

Det er meget imponerende!

Ja, men tak tak da Wink Bare læserne er tilfredse, så skal jeg nok forsætte Wink ... Opstemt
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 14 - Internationale navne til FCK
« Svar #103: 24 Apr 2007, 20:58 »

Kapitel 15 - Nicolaj Berendt til Tyskland?

Da VfB Stuttgart i starten af november valgte at fyrer deres træner, Armin Veh, var den danske presse hurtige til at sætte mig i forbindelse med den tyske klub. Hvad pressen ikke vidste var, som jeg sagde i flere interviews, at jeg ikke var klar til udlandet, og at jeg ikke ønskede at forlade en klub på vej mod noget stort, for at forsøge at rede en anden fra fiasko.

Gottlieb-Daimler-Stadion


Og hvorfor ikke? Fordi jeg endelig var faldet til rette i den lejlighed jeg havde købt i starten pr. 1. oktober, og fordi jeg virkelig var glad for at være i FCK, og ikke mindste mine spillere! På dette tidspunkt var der intet der kunne få mig væk fra København! Vi havde god fart på i Superligaen, og var fortiden næsten uovervindelige i den hjemlige række, mens resultaterne også havde været med os fra første gruppe-kamp i Champions League, og pokalen havde vi også taget med storm… Nej, jeg ville ikke til Tyskland.

Stuttgart derimod havde fået den værst tænkelig start på sæsonen. Deres træningskampe havde ikke været nogle succeser selvom det kun var mod dårligere hold, og de første 10 kampe i Bundesligaen var det kun blevet til sølle 8 point, og en eneste sejr. Ingen spillere var blevet hentet til klubben, selvom man havde sagt farvel til fire, og uden virkelige profiler ville det være en næste umulig opgave at få gang i det mandskab, så nej. Jeg bliver i København!

Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kapitel 15 - Nicolaj Berendt til Tyskland
« Svar #104: 24 Apr 2007, 21:06 »

Hva' satan skal man i Tyskland, når man kan styre i Danmark?
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010