home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sidste skoledag
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Sidste skoledag  (Læst 102686 gange)
vt11
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #375: 04 Maj 2011, 20:32 »

Bananer i pyjamas er godt hvis man er to sammen om noget, ellers ville Ghostface også være super? Peace
Logged

Barça: Més que un club <3

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #376: 04 Maj 2011, 20:40 »

Haha, egentlig meget god timing. Mig og en af gutterne har lige bestil to stk banankostumer.

Det her http://www.festtema.dk/shop/banan-2715p.html
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #377: 04 Maj 2011, 20:41 »

Jeg er sådan set ligeglad. Ville være fedt nok hvis det ikke behøvede at være noget som kostede specielt meget, men ellers tja Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

vt11
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #378: 04 Maj 2011, 20:42 »

Hvis man har set Top-Gun ville det være oplagt at købe noget derfra, det er en super god film som mange stensikkert kender Smiley
Logged

Barça: Més que un club <3

fck-drengen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #379: 04 Maj 2011, 21:20 »

Logged

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #380: 04 Maj 2011, 22:48 »

Man kan sgu være Ali G  funny http://www.billigekostumer.dk/bk_dk/maend/produkter/kostumer/ali-g-saet-ssm21843.html
[/quote

HAHAHAA!!! Klasse !
Men jeg mangler seriøst også ideer, nogle der har ideer ?
Logged

PSN: Guldfck

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #381: 07 Maj 2011, 16:09 »

Jeg har kigget på mange pisse fede kostumer, men de allesammen koster mindst 400 kroner, og det gider jeg ikke give for et kostume jeg skal bruge højest to gange. Det var meningen at jeg skulle være en mafiaboss, Al Capone look-a-like, men fandt aldrig noget jeg kunne bruge selvom jeg ledte i genbrugsbutikker osv.

Men nu har jeg fundet ud at hvad jeg skal være.. Jeg har derfor bestilt en Jason maske (Jason fra bla. fredag d. 13) - jeg syntes det bliver for kedeligt hvis jeg skal rende rundt med mit eget tøj, så jeg har fundet en malerdragt der skal krydders med lidt teaterblod!.
Logged

FCK

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #382: 07 Maj 2011, 16:48 »

Min sidste skoledag:

Møder på skolen klokken 8 for at spise morgenmad med lærerne (super fedt...)
Derefter skal der være afslutning, med karamelkast, uddeling af gaver og så nogle volleykampe mod 10ende og lærerne.
Medens de andre fra min klasse tager til fårub tager jeg i byen med nogle venner fra hvor jeg bor, drikker mig lam og møder bacardi op til den alkoholfri "fest" som min klasse holder...  Mht udklædning regner jeg ikke med at klæde mig ud, gider ikke at bruge tid/penge på kostume...
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #383: 07 Maj 2011, 16:59 »

Min sidste skoledag:

Møder på skolen klokken 8 for at spise morgenmad med lærerne (super fedt...)
Derefter skal der være afslutning, med karamelkast, uddeling af gaver og så nogle volleykampe mod 10ende og lærerne.
Medens de andre fra min klasse tager til fårub tager jeg i byen med nogle venner fra hvor jeg bor, drikker mig lam og møder bacardi op til den alkoholfri "fest" som min klasse holder...  Mht udklædning regner jeg ikke med at klæde mig ud, gider ikke at bruge tid/penge på kostume...

du må bruge min udklædning fra min sidste skole da, tog shorts, fodbold-tshirt og fodboldstrømper på
Logged

Tidligere: Baloo38

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #384: 07 Maj 2011, 17:05 »

du må bruge min udklædning fra min sidste skole da, tog shorts, fodbold-tshirt og fodboldstrømper på

Overvejede at klæde mig ud som Luiz mehn når jeg mangler en trøje med hans navn tager det lidt det sjove ud af det
Logged

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #385: 11 Maj 2011, 21:29 »

Møder på skolen klokken 8 for at spise morgenmad med lærerne (super fedt...)
Derefter skal der være afslutning, med karamelkast, uddeling af gaver og så nogle volleykampe mod 10ende og lærerne.
Medens de andre fra min klasse tager til fårub tager jeg i byen med nogle venner fra hvor jeg bor, drikker mig lam og møder bacardi op til den alkoholfri "fest" som min klasse holder...  Mht udklædning regner jeg ikke med at klæde mig ud, gider ikke at bruge tid/penge på kostume...
Citat
Hvordan kan det være din klasse holder alkoholfri!?
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #386: 11 Maj 2011, 21:38 »

Synes da lige vi skal fortælle vores program for sidste skoledag, vores udklædning etc.
Mig og en af gutterne har bestilt to banankostumer, dejligt billige, og god mulighed for at man kan løbe i det, når man skal fange dem man har tænkt sig at give skum Thumbs Up

Vores program til sidste skoledag har forældrene planlagt uden det er vi har haft nogen mulighed for at fortælle hvad vi havde lyst til at lave ticked off Når, programmet ser således ud:

Vi starter med morgenmad over i klassen, derefter skal vi ned i hallen på vores skole og lave et show, hvor mig og ham i banen kostumet højst sandsynligt skal battle mod hinanden i et eller andet i stil med de to bævere i bingo-banko.  Efter showet skal vi ud og smide karameller (eller boullion terninger) og give skum. Jeg er efter hånden færdig med min egen personlige liste med de personer som der bare skal have skum. Om eftermiddagen skal vi køre lokumsræs og lave en CD (wuhu  Tunge). Som I nok kan gætte er jeg ikke voldsomt glad for dette, men det skal sgu nok blive sjovt alligevel, da vi alle er mere eller mindre er uduelige til at synge. Efter det tager vi hjem, får nok sovet noget af den alkohol ud vi forhåbentlig allerede har indtaget. Om aftenen er der, som ved alle andre sidste skoledage, FÆZT, og dette bliver nok dagens højdepunkt, da alkoholenpolitikken ikke er så stram, vi skal bare tage vores egne drikkevarer med (læs: Tuborg), også bliver der slush ice maskine med vodka - JA TAK!

Dette er min plan for dagen, hvad er jeres?  
« Seneste Redigering: 11 Maj 2011, 21:41 af dissing10 » Logged

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #387: 11 Maj 2011, 21:43 »

morgenmad på skolen og også i hallen bagefter og lave et show kaste karameller efter de små(det bliver nok frosne). Bagefter det så i Fårup Sommerland og efter det den vildeste fest med bar og også slush ice vodka  Tunge
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #388: 17 Maj 2011, 20:09 »

Morgenmad i hallen, alle 9. klasserne laver 10 min. underholdning og en sang (Lyder nedern, men skal nok blive sjovt). Derefter fodboldkamp mod lærerne (kommer muligvis til at lave en lidt grov tackling eller to crazy). Efter det, skal de små bombes med karameller - delvist frosne Opstemt. Efter kl. 11 står den på mad og druk Grin
Logged

Kyllingen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #389: 17 Maj 2011, 22:48 »

Jeg regner med at skulle ind i Mindeparken i Århus for at sige hej til nogle venner, der går i 9. klasse Smiley
Logged

You Don't Mess with the Chicken

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010