home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  1 Bruger, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sidste skoledag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 31 Udprint
Forfatter Emne: Sidste skoledag  (Læst 98302 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #405: 18 Maj 2011, 20:39 »

Nogen der skal et smut i dyrehaven/bakken?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #406: 18 Maj 2011, 20:50 »

Mig og et par venner skulle have været det samme, men lige pludselig var de udsolgt alle steder vi kunne finde Skuffet
Men du har givet os nyt håb! Opstemt

Vi var også ved at miste håbet, men så fandt vi kostumekongen Opstemt
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #407: 18 Maj 2011, 20:52 »



skal også være banan sammen med en ven Thumbs Up

Og så har den ven jeg skal klædes ud med fået gips på sin arm, og den ryger ikke af før om 10 dage  Græder
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #408: 18 Maj 2011, 21:00 »

Og så har den ven jeg skal klædes ud med fået gips på sin arm, og den ryger ikke af før om 10 dage  Græder

det var øv både for hyggen og for pengepungen. Skuffet hvis man er en om at være banan ligner man en lallende idiot, men hvis man er 2 så er det kraftedeme sejt! Hvor skal i være før festen om aftenen Smiley?
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #409: 18 Maj 2011, 21:01 »

Synes da lige vi skal fortælle vores program for sidste skoledag, vores udklædning etc.
Mig og en af gutterne har bestilt to banankostumer, dejligt billige, og god mulighed for at man kan løbe i det, når man skal fange dem man har tænkt sig at give skum Thumbs Up

Vores program til sidste skoledag har forældrene planlagt uden det er vi har haft nogen mulighed for at fortælle hvad vi havde lyst til at lave ticked off Når, programmet ser således ud:

Vi starter med morgenmad over i klassen, derefter skal vi ned i hallen på vores skole og lave et show, hvor mig og ham i banen kostumet højst sandsynligt skal battle mod hinanden i et eller andet i stil med de to bævere i bingo-banko.  Efter showet skal vi ud og smide karameller (eller boullion terninger) og give skum. Jeg er efter hånden færdig med min egen personlige liste med de personer som der bare skal have skum. Om eftermiddagen skal vi køre lokumsræs og lave en CD (wuhu  Tunge). Som I nok kan gætte er jeg ikke voldsomt glad for dette, men det skal sgu nok blive sjovt alligevel, da vi alle er mere eller mindre er uduelige til at synge. Efter det tager vi hjem, får nok sovet noget af den alkohol ud vi forhåbentlig allerede har indtaget. Om aftenen er der, som ved alle andre sidste skoledage, FÆZT, og dette bliver nok dagens højdepunkt, da alkoholenpolitikken ikke er så stram, vi skal bare tage vores egne drikkevarer med (læs: Tuborg), også bliver der slush ice maskine med vodka - JA TAK!

Dette er min plan for dagen, hvad er jeres?  
Her er hele mit program, og det med fed, er det vi skal lave om eftermiddagen. Og ja, nu bliver jeg ham der den ensomme wierdo i bananen, mens vi sammen ville være de to seje gutter  Grin
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #410: 18 Maj 2011, 21:02 »

nårh ja det var dig ;i
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #411: 18 Maj 2011, 21:16 »

Haha, attraktionen består i de unge piger, som gerne skulle være derinde.  Cool

Og de er der indeed. Og er de fulde? Det tror jeg nok de er.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #412: 18 Maj 2011, 21:18 »

Og de er der indeed. Og er de fulde? Det tror jeg nok de er.

Det plejer at være en god dag i hvert fald.
Logged


Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #413: 18 Maj 2011, 21:36 »

og så er der dem der har en tør dag, fordi at der er (næsten) ingen i min klasse som må/kan/vil gå til fester og ikke mindst drikke.. Skuffet (det skal nok ikke forhindre mig til sidst at drikke mig bacardi Tunge)
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #414: 18 Maj 2011, 21:52 »

Hvad skal i være sidste skoledag?Opstemt

Skal selv være denne her Wink
http://www.temashop.dk/bokser-herre.html
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #415: 18 Maj 2011, 21:53 »

Ved at Duff og jeg skal være banan Wink
Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #416: 18 Maj 2011, 21:55 »

Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #417: 18 Maj 2011, 21:56 »


Nej kære lille BB, du skal ligne ham  Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #418: 26 Maj 2011, 13:44 »

Så er det sku imorgen at det sker! Dagen jeg har ventet længe på, er endelig kommet. Min dag kommer nogenlunde til at forløbe således:
Starter klokken 07.00, hvor vi mødes ved en klassekammenrat og klæder lærerne ud, hvor vi derefter samlet går op på skolen sammen med de 3 andre årgange, derefter bliver der kastet med karameller osv. Når det engang er overstået, så står den på morgenmad og derefter fodbold og høvdingebold mod lærerne!
Når aktiviteterne så er overstået, så får vi fri, ca. klokken 11.30. Derefter går turen til slottet, som er et sted, hvor alle 9. klasser fra hele byen mødes for at drikke! Derefter hjem og gøre mig klar, og ud og spise med klassen, og derefter står den på fest i et forsamlingshus med bar, DJ og alt andet gur'! 70 elever til fest, det kan kun blive godt!

Håber alle i andre får en sidste skoledag. Smiley
Logged

Arsenal <3

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #419: 26 Maj 2011, 17:37 »

Ja, igår var så min sidste skoledag og hvilken en dag.
Det hele startede klokken 8 da vi havde valgt at holde "drengemorgenmad" med shots, øl og alt det mad der hører til, klokken 9 tog ved ned på skolen og kastede med karameller, vand balloner o.s.v på alle børnende, klokken 10 lavede vi vores show som varede 1 1/2 time, efter det var der dømt krig på græsset. Efter et smut i bad for at få alt skummen af, tog vi i dyrehaven og drak med nogen andre skoler. Til sist tog vi til fest med klassen og hold da kæ*t det var skægt, der var rigtig mange der gik under og jeg var da selv kold klokken 00:00 efter 16 timers druk. 13 1/2 timers søvn og så pizza og cola til morgenmad er altid dejligt med tømmermænd Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010