home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  2 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sidste skoledag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Sidste skoledag  (Læst 97283 gange)
søgaard
Gæst
 
Sidste skoledag
« : 13 Apr 2007, 16:04 »

Så nærmer tiden sig til Sidste skoledag..Opstemt

Så kunne det være fedt og høre hvad folk skal og hvad de skal klædes ud som..Smiley
Måske endda komme med idéer til andre, hvad de skal klædes ud som..Smiley
Desuden kunne jeg godt tænke mig at vide hvad i må sidste skoledag på skolen..Smiley
Selv må vi ikk stå på taget mere, som de har gjort i evigheder.. vi må heller ikke have vandliste..Skuffet
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #1: 13 Apr 2007, 16:07 »

Vi må ikek fryse karamellerne eller kaste med vand! Jeg ved ikke hvad jeg skal være :/ Vi starter på skolen og laver rugby i hallen. Derefter tar vi ind på Justensens plæne i Randers! Så skal vi ha fællesspisning og gøre os klar osv. Så kommer der en fra Radio ABC i Randers , og så... ULTIMATIV DRUK MED MIN MOR I BAREN! Opstemt
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #2: 13 Apr 2007, 16:07 »

Vi må kaste med karameller... \o/
.. og så må vi ikke rigtigt mere :-P
Hvad angår udklædningen er jeg mere eller mindre lost for hvad jeg skal være den dag :-D
Logged

Tor1991
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #3: 13 Apr 2007, 16:09 »

Er der nogle der har ideer til hvad i vil klædes ud som, jeg er helt tom for ideer...
Logged

everton
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #4: 13 Apr 2007, 16:11 »

hehe vi må også kaste med karameller, og skyde vand på møgungerne d:
Efter det skal vi på "sildehagen" i Hobro og drikke så sindssygt meget haha Opstemt
jeg er også på bar bund ang. udklædning så forslag er meget velkomne
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #5: 13 Apr 2007, 16:12 »

well.. vi starter med Morgenmad med lærerne, og måske en lille snaps...Wink også er der fodboldkamp mod lærerne..Smiley så holder vi kåringer..Smiley og så er der vand og karamelkastning..Smiley bagefter tager vi ned på plænen i Frederikshavn, hvor alle skoler i Frederikshavn kommer, og selvfølgelig er der diskotek der..Smiley så er der kæmpedruk..Smiley og så tager vi hjem skifter fra vores kostume til fint tøj, og tager ned i en hal, hvor der så også er diskotek..Opstemt
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #6: 13 Apr 2007, 16:15 »

Vi regner med at bytte karamellerne ud med Bouillonterninger..Smiley Glæder mig til og de dem der spiser dem..Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #7: 13 Apr 2007, 16:18 »

well.. vi starter med Morgenmad med lærerne, og måske en lille snaps...Wink også er der fodboldkamp mod lærerne..Smiley så holder vi kåringer..Smiley og så er der vand og karamelkastning..Smiley bagefter tager vi ned på plænen i Frederikshavn, hvor alle skoler i Frederikshavn kommer, og selvfølgelig er der diskotek der..Smiley så er der kæmpedruk..Smiley og så tager vi hjem skifter fra vores kostume til fint tøj, og tager ned i en hal, hvor der så også er diskotek..Opstemt

Det lyder, som min sidste skoledag dengang i 9. klasse Peace

Glemmer ikke den kamp vi havde. Vi tabte 1-0 og jeg ramte overlæggeren Skuffet

Vi regner med at bytte karamellerne ud med Bouillonterninger..Smiley Glæder mig til og de dem der spiser dem..Opstemt

Fuck, det ville være fedt, at se Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


søgaard
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #8: 13 Apr 2007, 16:20 »

Det lyder, som min sidste skoledag dengang i 9. klasse Peace

Glemmer ikke den kamp vi havde. Vi tabte 1-0 og jeg ramte overlæggeren Skuffet

Fuck, det ville være fedt, at se Opstemt
Hehe..Tunge Vi har mig og en der spiller på Aab's Juniorliga hold..Smiley så vi burde ikk kunne tabe..Wink spørgsmålet er om jeg når og blive klar.. men ellers står jeg bar i kassen..Opstemt skulle gerne have stativet af her i slutningen af April..Smiley
Heh..Smiley glæder mig også meget til og se dem spise dem..Smiley Tror virkelig det smager af lort..Opstemt
« Seneste Redigering: 13 Apr 2007, 16:24 af søgaard » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #9: 13 Apr 2007, 16:22 »

Glemmer ikke den kamp vi havde. Vi tabte 1-0 og jeg ramte overlæggeren Skuffet

Hvordan kan man tabe til ens lærere i fodbold?! Vi vandt 6-0, den største sejr over lærerne i skolens historie, og jeg nåede da lige at score en enkelt kasse Tunge
Logged



Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #10: 13 Apr 2007, 16:24 »

Hvordan kan man tabe til ens lærere i fodbold?! Vi vandt 6-0, den største sejr over lærerne i skolens historie, og jeg nåede da lige at score en enkelt kasse Tunge

Ved ikke, at score mål og samtidig lukke et mål ind. So simple is that Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #11: 13 Apr 2007, 16:26 »

På min skole snyder man altid, så vi vinder ca. 10-0 Opstemt
Logged

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #12: 13 Apr 2007, 17:46 »

Folkeskolen har jeg afsluttet for et stykke tid siden nu, så jeg går og venter på at vi får datoen til vores læseferie, 2. år HHX. Ved bare jeg skal drikke mig i hegnet, bliver dejligt og afslutte et hårdt skoleår.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #13: 13 Apr 2007, 17:53 »

Som kostume, regner jeg med at købe et af de sygeplejeskesæt i latex man kan købe på internettet..Smiley men har ikk helt bestemt mig endnu..Smiley
Andre kostumer jeg ved fra min klasse er at der er en der skal være flagstang..Smiley og 3 der skal være Bamse, Kylling og Ælling..Smiley
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #14: 13 Apr 2007, 18:01 »

Som kostume, regner jeg med at købe et af de sygeplejeskesæt i latex man kan købe på internettet..Smiley men har ikk helt bestemt mig endnu..Smiley

haha fesent.. det er det alle de lækre høns gør!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010